مهنا مهنا ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

کـــــودکـــــ عشق , مُــــهَــــنّــــا

تشکرانه

1391/6/21 14:19
نویسنده : مامان
459 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ب همه دوستان نتی

این روزها خیلی درگیرم و ی جورایی هم تحریمخنده

متشکراز تمامی دوستانی ک مرا فراموش نکردن و تولد۲۳ سالگی ام را تبریک گفتن 

همتونو دوست دارم و کامنتاتونو جواب میدم و چون هنوز با موبایلم

سعی میکنم ب همتون سر بزنم

پ.ن : قطره جون من عاشق توام کی گفته نمیخوام سر ب تنت باشه

من با این غتره مشکل دارم خخخخخخخخ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

mamane Ali
21 شهریور 91 16:18
مگه تبلدت بود ؟! از منم تبریک مامان خانومی


مرسی گلم
مامان ریحان عسلی
21 شهریور 91 17:01
سلام
کی تولدت بود ما نفهمیدیم پستی گذاشتی پس چرا ما نمیبینیم؟
حالا چون همه گفتن خو ما هم میگیم تولدت مبارک ایشالا 120 ساله شی
چه مامان کوچولویی



مرسی گلم
میخواستم پست بزارم اما نشد
الانم با موبایل پست گذاشتم
ندا
23 شهریور 91 9:35
حالا چی بهم میدی ؟؟؟؟

مردم چقدرم پاچه خواری قطر رو از خودشون در وکنند ؟؟؟


مردم عاشقن خو
اصن اوضاع وخیمه ها
ندا
23 شهریور 91 19:41
عشق قطره تو حلقت !!!!


حلقم تو دهلیز سمت چپت
خخخخخخ
آرزوی من
23 شهریور 91 19:50
^^^^^^^^^^^################^^^^^^^^^^^^✿
^^^^^^^^#####################^^^^^^^^^^✿
^^^^^^######^^^^^^^^^^^^^######^^^^^^^^✿
^^^^^#####^^^^^^^^^^^^^^^^^######^^^^^^✿
^^^^####^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^#####^^^^^✿
^^^####^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^#####^^^^✿
^^####^^^^^####^^^^^^^^^###^^^^^###^^^^✿
^^###^^^^^######^^^^^^^###^^^^^^####^^^✿
^####^^^^^######^^^^^^###^^^^^^^^###^^^✿
^###^^^^^^^####^^^^^^###^^^^^^^^^####^^✿
^###^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^###^^✿
^###^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^###^^✿
^###^^^^##^^آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم^^##^^^^###^^✿
^###^^^^###^^آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم^^##^^^^####^^✿
^####^^^^###^^آپـــــــــــــــــــــــــــــــــم^^###^^^^###^^^✿
^^###^^^^####^^آپـــــــــــــــــــــــم^^####^^^^####^^^✿
^^####^^^^#####^^آپــــــــم^^#####^^^^^###^^^^✿
^^^####^^^^###############^^^^#####^^^^✿
^^^^####^^^^^###########^^^^^#####^^^^^✿
^^^^^#####^^^^^^^^^^^^^^^^^######^^^^^^✿
^^^^^^#########################^^^^^^^^✿
من شهادت میدم نمیخوای سر به تن غتره باشه


اونـــــــــکه بله
الهه مامان ماهان
24 شهریور 91 23:55
دوست جونم سلام من یکشنبه عازم قم هستم. هستی؟


ما برای شما همیشه هستیم
شکلک ی ادمی ک از ترس داره سکته میکنه ک قراره الیو ببینه
ارغوان
26 شهریور 91 11:31
سلام تولدتون مبارک
کوچولوتون اسم قشنگی داره میتونم معنی ش رو بدونم؟
ببوسیدش از اشنایی باهاتون خوشحال شدیم


مرسی عزیز
مهنا از هنی میاد ینی شیرین گوارا و خوشایند
رعنا
26 شهریور 91 16:32
تولدت با تبریک مبارک باشه عزیزم
امیدوارم همیشه سلامت و سبز باشی


مرسی خوشگلم
مامان باربد
26 شهریور 91 16:49
با تاخیر تولدتون مبارک


فدات خانمی