مهنا مهنا ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

کـــــودکـــــ عشق , مُــــهَــــنّــــا

سفربه آرامش !!!

1393/3/20 12:27
نویسنده : مامان
2,710 بازدید
اشتراک گذاری

پست قبل باعث شد تا خیلی چیزا یادم بیاد و مثل این اهنگ جدید وبم خدارو شاکر باشم

و با خودم بگم ***چه جوری بگم که خدا جون از تو ممنونم

ممنونم واسه این زندگی و هوای تازه

واسه هرچیزی که منو یاده تو میندازه

واسه امروز که نمیذاری تموم شه

من تورو دوستت دارم بی حد و اندازه****

این یه هفته ایی که اینجا نبودم توی شمال بودم

زیر بارون توی جنگل کنار دریا کنار همه ی حس های خوب خدا

انقدر که ارام شدم

ارام شدم و برگشتم

برگشتم و باز دوباره بد شدم

بد شدم ویادم رفت که بعضی اوقات هم نباید نامهربان شد

که همیشه مادر مهربان دخترک سه سال و نیمه ام باشم

که حتی برای مواظبت ازش هم نباید بد شد

که اگر بد شدی و تمام ان صحنه ها به یادت امد و زار زار در اغوش دخترکت گریه کردی

بدانی که هنوز خدا میبینتت

و حتی برایت مهم نباشد که جلویت پر است از چشمهای مردمانی که به این دیوانگی ات میخندند

من دیوانه ام دیوانه ی همه ی لحظه هایی که برای تو بد باشد و برای من بدتر...

 

این پست عکس دار میشود...

پسندها (3)

نظرات (49)

خاله فاطی
22 خرداد 93 0:23
ممنون خدا باش
مامان
پاسخ
التماس دعای فراوان یادت نره ها سوغاتی هم همینطور
مامان سونیا
22 خرداد 93 14:04
به به همیشه به سفر انشالله این حسهای خوب همیشه همراهت باشد تا کمتر به بدیها و سختیها فکر کنی
مامان
پاسخ
قربونت عزیزکم
قطره
23 خرداد 93 0:13
ایشالا همیشه زندگیتون پر از آرامش باشه عزیزم
مامان
پاسخ
مامان آرش و آیناز
23 خرداد 93 13:29
رسیدن بخیر ایشالا همه زندگی بر وفق مراد باشه و شاد باشین عزیزم
الهه مامان ماهان و مهیاد
23 خرداد 93 14:45
نمیشد اول عکس بذاری بعدا پست ها ها ها هااااااااااااااا؟
الهه مامان ماهان و مهیاد
23 خرداد 93 14:46
ایشالا همیشه به سفر و شادی
الهه مامان ماهان و مهیاد
23 خرداد 93 14:47
گاهی لازمه برای بچه ها بد بود اما سعی کن بیش از حد نشه که با من طرفی
مامانی ماهان جون
25 خرداد 93 10:13
عزیزززززززززززززززززززززززززززززممممممممممممممم
مامانی ماهان جون
25 خرداد 93 10:14
ای ول که رفتی تمدد اعصاب و پر انرژی و شاد دی..اما حق نداری بد بشیاااااااااااااااااااا..گفته باشممممممممممممممم
مامانی ماهان جون
25 خرداد 93 10:14
تو مامان خوب و مهربون مهنای سه و نیم ساله ای ...
زری مامان مهدیار و صدرا
25 خرداد 93 11:26
ایشالا که همیشه شاد و پر انرژی باشی اصلا هم بد نیستی مامان دخترک سه و نیم ساله بی نظیریییییییییییییی
مامان معید
26 خرداد 93 18:01
همیشه گشت و گذار... جای خانواده خالی نباشه. .... خدا همیشه حواسش هست ولی سخت نمیگیزه...کافیه مثل خدا باشیم.
الهه مامان ماهان و مهیاد
27 خرداد 93 0:12
کوجایی بیا پست رو عکس دار کن
ZaHrA
27 خرداد 93 21:31
سلام آنسه جونم خوبی؟ مهنا جونم خوبه؟ خوب شد پست گذاشتی،هر سری میومدم وبت اون پست رو میدیدم دلم ریش میشد... الهی که همیشه سالم و شاد باشین آنسه تو انقد خوش اخلاقی بازم میگی بداخلاقی میکنم... من چی بگم پس؟ نگرانم که با بچه م چطور میخوام رفتار کنم
مامان ارمان
27 خرداد 93 23:56
دو دوست قدیمی که چند روزی کنار هم بودیم وماه هایی که کنار هم نبودیم در انتظار دیدن مهنا جان از گذشته خودم ومامانت میگم امروز هم این کنار هم بودنا کم شده وهم اون ماه ها زیاد شده ولی همچنان اون دوست دیروز وامروزمو دوست دارم همون قدر چقدر خوشحال شدم اومدین شمال و دیدمتون
خانوم مهندس
28 خرداد 93 23:56
پری مامانی نیکان
29 خرداد 93 3:22
سلام گلم . اولا پوزش برای دیر اومدنام. دوما همیشه به گردش و شادی و خوشی. نبینمم دیگه ناراحت باشی که این ناراحتی باعث بشه برای نی نی های ماهمون بد بشیم. عزیزم روی هر پله که باشی خدا یه پله بالا تر از توست نه برای اینکه خداست برای اینکه دست تورو بگیره. پس همیشه با اعتماد به خودش دستتو بذار تو دستش و پس نکش.
پری مامانی نیکان
29 خرداد 93 3:24
دلم برای گل دختر تنگ شده حسابی زودی بیا عکس بذار و خبرم کن. از طرف من یه ماچ مادرانه.
خاله فاطی
29 خرداد 93 12:57
سلام علیکم کیف حالک؟ مچکر منم خوبم دعاگوتون هستم
مامان
پاسخ
خجالت نمیکشی از مدینه هم بابد اینکارارو کنی برو زیارت شنبدم همش تو واتساپی
مامان معید
29 خرداد 93 16:45
آهااااااااای خاله فاطی من رو یادت نره ها...خیلی واسم دعا کن حاج خانووم..توی مسجد الحرام هر کسیو که با احرام دیدی یاد من بیافت توی مسجدالنبی هم هر جا از اون کلمن های آب دیدی یاد من بیافت و دعام کن.
مامان
پاسخ
مرده شورشو ببرن همش پای نته اصن زیارت نمیکنه خخخخخخخخ
خانوم مهندس
30 خرداد 93 16:31
آنه پس کو عکسا؟ما عکس میخوایم یالا
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
1 تیر 93 14:55
انیسه جونیییییییییییییییی خوبییییییییییییییییییییییییییییی خوشییییییییییییییییییییییییییییییییی سلامتییییییییییییییییییییییییییییییییییی رسیرن به خیییییییییییییییییییییییییییییییر خوشحالم که رفتید سفر اونم شمال وکلی هوای تازه استشمام کردیدخوشحالم که حالتان خوبه فدات بشم منم از خدا شاکرم دوستتون دارم
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
1 تیر 93 14:56
عزیزم زود عکسهاروبذار که پست با عکس یه چیز دیگه هست
آیسان مامانی ماهان جون
7 تیر 93 11:17
آنسه جونی سلاااام..مهنای عزیزم سلام خوبین؟؟
آیسان مامانی ماهان جون
7 تیر 93 11:18
منتظر عکس دار شدن این پست بودیماااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟/!!!!!!!!
آیسان مامانی ماهان جون
7 تیر 93 11:18
برات بهترین دعاها رو دارم،حلول ماه مبارک رمضانم مبارک ،التماس دعای خیر
قطره
7 تیر 93 14:52
عه واااااااااااااااااااااااااااا آنه؟؟ خوبی تو؟؟ کوشی پس؟؟؟
مامان دوفرشته
7 تیر 93 15:01
ایشالله که همیشه شادباشی عزیزم
حباب
10 تیر 93 16:00
سلام آنه مهربووووووووووووووووووووون....خوبی....من آپم...دوست دارم
مامان هلنا
17 تیر 93 7:44
بانو عکس جدید حرف جدید کجایی اخه!!!!!!!!!!
مامانی ماهان جون
17 تیر 93 11:38
آنه بی نتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت..ایششششششششششششششششش
مامانی ماهان جون
17 تیر 93 11:39
ما نت داریم اونم چجوری..دو تا دوتاااااااااااااا..هم تو اداره هم تو خونه
زهرا مامان امیرعلی جیگر
17 تیر 93 18:33
عزیزم قربون دل نازکت راسی ما برگشتیما
الی جانت
18 تیر 93 0:37
کجایی خوب؟
مامان
پاسخ
شرمنده بچه ها ب خدا نتم تموم شده تو تحریم نتی دست و پا میزنم بدجوررررررر
فاطمه
23 تیر 93 22:55
تحریم نتی؟؟؟!!! مگه زور شوهرت به تو می رسه؟ من همیشه برعکس فکر می کردم.
خاله فاطی
24 تیر 93 2:39
چه سوت و کوووووووووووووووووووووووووووور
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
24 تیر 93 10:12
سلاااااام انیسه پس کجایید خبری ازتون نیست بیا دلمون براتون تنگیده به خدا هر وقت میام می بینم هنوز سفر به آرامش انشالله همیشه آرامش هدیه زنگیتون باشه زود بیا وگرنه وارد عمل میشیمااااااا
هنرمند
1 مرداد 93 15:59
سلام و عرض ادب استاد بزرگوار ضمن دیدن و خواندن مطالب وب شما عرض کنم که خیلی زیباست با افتخار در خدمت شما گرانمایه هستم
مامان سونیا
5 مرداد 93 9:36
کم کم غروب ماه خدا دیده می شود صد حیف از این بساط که برچیده می شود در این بهار رحمت و غفران و مغفرت خوشبخت آنکس است که بخشیده می شود عید شما مبارک
مامانی ماهان جون
6 مرداد 93 9:26
آنه.. آننننننه. آننننننننننننهههههههههههههههههههه.. آنههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه..نگرانت شدیم لوس نشو رخ بدههههههههههههههههههههههههههههههههه
مامانی ماهان جون
6 مرداد 93 9:27
پیشاپیش عید بندگی و اطاعت مبارک..نماز و روزه هاتون مقبول احدیت
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
7 مرداد 93 1:47
عیدتسعید فطر مبارک گلم کجایی خودتو نشون بده بدطوری نگران شدیم
آیسان مامانی ماهان جون
14 مرداد 93 10:42
آنسههههههههههههههههههههههههههههههه........................................؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ . . نگرانتم...همین
مامان گلاب
14 مرداد 93 16:48
بعضیا هم اگه بیان پست بذارن بد نیستا!!!
فاطمه
15 مرداد 93 19:37
بیا دیگه کجایی؟؟
الهام
18 مرداد 93 0:53
سلام عزیزم امیدوارم که خوب باشی میبینم که یه جورایی ریختی به هم عزیزم نمیگم چی شده چون روم نمیشه خیلی وقته نتونستم بهت سر بزنم فقط از صمیم قلب برات آرزوی آرامش میکنم
مریم
19 مرداد 93 10:26
دوست عزیز نهایت لطف شماست که از سایت من بازدید کنید و پرداخت قبض و خرید شارژ خود را از از طریق آن انجام دهید. با تشکر www.pinkhooneh.com
مامانی ماهان جون
20 مرداد 93 10:05
نیلوفر
1 شهریور 93 12:45
فروش عروسک های دستبافت و قابل شستشو گل های کریستالی و..... با قیمت مناسب به وبلاگم سر بزنید http://honarhayeme.blogfa.com/