مهنا مهنا ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

کـــــودکـــــ عشق , مُــــهَــــنّــــا

صحبتای من و هنی

1391/5/31 17:58
نویسنده : مامان
2,013 بازدید
اشتراک گذاری

من : کی از همه خوشگلتره ؟؟؟

مهنا : من من من

من :کی از همه جیگرتره ؟؟؟

مهنا : من من من

دختره مامان کی هستش ؟؟؟

مهنا : من من من

اسم دختره مامان چی هستش؟؟؟

مهنا : موهنا

مهنا خانم خوب هستش؟؟؟

مهنا : بالاااااااااااااااااااااا

..................................................................

مهنا خانم

مهنا : بالا

میری بابایی رو بیدار کنی بیاد به به بخوره

مهنا : باباااااااااااااااااا

       باباااااااااااااااااااااااا به به

      باااااااااااااااااااااااباااااااااااااااااااااااااااااا

وقتی میبینه باباش بیدار نمیشه میره تو اتاق خواب و صداش میکنه

وقتی میبینه بازم بیدار نمیشه میاد پیش من و میگه

مامان بابا لالائه

منم شروع ب جیغ بنفش

امییییییییییییییین خو پاشو بچه اینقدر صدات میکنهعصبانی

مهنا : امییییییییییییییین امییییییییییییییییییین امییییییییین

من :خنثی و کلی هم تو هنگ

.................................................................

مهنا خانم خسته شده میاد پیش منو میگه

مامان آنه موهنا لالا

مننگرانخنثی

چی مامانی ی بار دیگه بگوبغل

...............................................................

 

مهنا

مهنا

مهنا

 

پ ن 1 : عکسا مال باغ ارم شیرازهفرشته

پ ن 2 : فک نکنمنیشخند لازم باشه عینک ک دوباره بگمخجالت

ک توی این عکسامتفکر مهنا مریض بودهخنثینگران

 

قالب نوشت : خوشمل شدم ایاااااا؟؟؟؟

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (59)

مامان سبحان جون
31 مرداد 91 11:38
دخملیتون خوشمله ماشالا یه سری هم به ما بزنید لینکتون میکنم


فدات
مامان امیرمحمد وامیرعلی
31 مرداد 91 14:12
اولش فک کردم اون خونه ی خودتونه


اوووووووووووووووووف کاش خونمون بود
مامان امیرمحمد وامیرعلی
31 مرداد 91 14:14
راستی هنی اونجا مریض بود نه؟؟؟


اره از کجا فهمیدی
خخخخخخخخخخخخخخخخ
فاطمه
31 مرداد 91 14:15
بچه ها مقلدهای خوبی اند


خیلی هم زیاد
ب ثانیه نکشیده انجامش میدن
فاطمه
31 مرداد 91 14:18
گفتم توی پرت ترین جای قم همچین خونه ای نمیسازن


تازه خبر نداری داریم میریم پرت تر از اینجا
مامان امیرمحمد وامیرعلی
31 مرداد 91 14:21
چه عجب اومدی
کجا رفته بودی؟


جایی نبودم الان رفتم
خخخخخخخخخخخخخ
الان ینی خونه مامانم هستم
مامان امیرمحمد وامیرعلی
31 مرداد 91 14:22
خوب شد اینا یه شیراز و اصفهان رفتن و یه چند تا عکس گرفتن.
حالا هی میان مانور میدن
اییشششششششششششششش
چرا وبلاگ خواهرم نرفتی؟سه شاخه گل بهشتی عنوان وبشه



فرصت بده میرم
البته رفتم اما کامنت نزاشتم اخه هنی ییهو بیدار شد
فاطمه
31 مرداد 91 14:38
خوبه حالبا یه بچه داری اگه جای من بودی چیکار می کردی؟؟


ای بابا بودی؟؟
فاطمه
31 مرداد 91 14:43































مامان ریحان عسلی
31 مرداد 91 19:18
سلام
قالب جدید مبارک چه عجب قطره نیمده ؟ نکنه قهرید
آخی نازی چه شیرین زبونی مهنا جون آی ماها ذوق می کنیم با حرف زدنه نی نی هامون
باور کن 10 ساله دیگه هم بگذره ما می فهمیم که هنی اینجا مریض بوده


اره باش قهرم
اصن ای پیشو بستم نمیتونه کام بزاره
واقعا متوجه شدی هنی اینجا مریض بوده؟؟
mamane Ali
31 مرداد 91 21:01
مهنا جونم قربون شیرین زبونیات .. دوستت دارم


فدات
mamane Ali
31 مرداد 91 21:02
مامان آنه پایه ای یه روز قرار بزاریم همدیگرو ببینیم؟
میخوام باهات دوست بشم


چرا پایه نیستم گلم
مامان سبحان جون
31 مرداد 91 23:32
سلام عزیزم ببخشین اسم دخملی رو درست کردم ممنون به ما سر زدین


فدات شم گلم
بری مامانی نیکان
1 شهریور 91 1:05
سلام خانمی قالب جدید مبارک.
از قدیم گفتن ناز داره دختر.
حالا با این شیرین زبونیاش چی باید بگیم؟ ماشاالله به خودت که اینقدر دلت شاده و شنگولی . مهنا جونمو ببوس.


مرسی پری جون
فدات شم
اصن ب دختر داییت نرفتیا
مامان زهره
1 شهریور 91 10:54
كلا جيغ بنفش ابزار خوبيه .من هم زياد ازش استفاده مي كنم البته به خاطر دل تاج سر


عزیزم
عاطفه
1 شهریور 91 19:47
ای جون دلم فدای ژستاش بشم من
قطعا به خودت نرفته
یعنی تو اینقدر خوشگلی؟ وا؟
نه بابا؟ زن بابا؟
بچه پررو

بچه رو زدی مریض کردی هی میگی منظوری داری؟
ها؟ کی بود؟ نفس کششششششششش


بابا ترمز کن جیگر باهم بریم
حالا خوبه منو دیدی عینهو خودمه
خخخخخخخخ
الهه مامان ماهان
2 شهریور 91 0:16
مورچه چیه کله پاچه اش چی بشه؟
فالبتو عوض کنی اخلاتو چی؟ ایشششششششششششششششششششششششش


خودت بلد نیستی حرف بزنی ک حرفای دیگرونو تقلید میکنی
ایییییییییییییییییییییییییییییییییییییشتتتتتتتتتتتتتیع
الهه مامان ماهان
2 شهریور 91 0:17
خیلی قشنگه قالبت من قبلی رو اصلا دوست نداشتم تاریک بود ولی این نازه


خودم میدونم
الهه مامان ماهان
2 شهریور 91 0:20



به خودت نگیر اینا برای قطره جونمه


ایییییییییییییییییییییییییش


الهه مامان ماهان
2 شهریور 91 0:21



چی شد شماره ی خودته؟؟؟
الهه مامان ماهان
2 شهریور 91 0:23
اینا هم برای کارای تو که مواظب بچه نیستی سرما بخوره


برو دیوونه
اس رو دیدم گیج زدیما
الهه مامان ماهان
2 شهریور 91 0:24
ای جان به اون دختر که بالا نشسته


تو منو میبینی ایا؟؟؟؟؟؟؟؟
صادق
2 شهریور 91 10:22
سلام به شما و مهنا جون خوشل من.
دلم برای مهنا تنگ شده بود گفتم بیام ببینمشو برم قربونش برم.
سه تا بوس واسه مهنا جون، لپ چپ، لپ راست و یکیشم رو پیشونیت مهنا جونم


سلام ما هم ب شما
مرسی از حضورتون
maman amirein
2 شهریور 91 11:19
ghalebe jadid mobarak
chera man nemitoonam farsi benevisam?


ینی برای من نمیتونی یا نه کلا نمیتونی
maman amirein
2 شهریور 91 17:06
faghat vase to nemitoonam


الهی بمیرم ک قیافتو اینجوری میکنی دلم ریش میره برات
مامان میعاد
2 شهریور 91 20:15
منم دخملی میخوام خببب
اسم باباهای میعاد و مهنا هم که یکیه
دخترتونو دوست دارم مواظبش باشید.


فدات گلکم


چرا ادرس نزاشتی گلم
maman amirein
3 شهریور 91 17:01
ey baba!
chera man nemitoonam vase to farsi benevisam?


خو اینجوری ک با کلاستری ناناس
مامان مريم گلي
3 شهریور 91 19:07
ميبينم كه باز قالب عوض ميكني


میبینی؟؟؟
اولین بارمه ها
مامان مريم گلي
3 شهریور 91 20:09
هزار ماشالله اينقده مهنا ياد گرفته صحبت كنه و ما خبر نداشتيم


تازه بیشتر از ایناهم بلده دخملیم
مامان مريم گلي
3 شهریور 91 20:09
چه عكساي نازي هزار ماشالله به خوشكل خاله


مرسی گلم
الهه مامان ماهان
4 شهریور 91 1:03
مورچه چیه کله پاچه اش چی بشه......
قالبتو عوض کنی اخلاقتو چی؟؟؟؟؟؟؟؟


یکم خلاقیت ب خرج بده دختر
الهه مامان ماهان
4 شهریور 91 1:05
قطره جونم بلاگفا کد نمیده اینا برای تو هست



شکلک ی ادم کاملا متفاوت
مامانی
4 شهریور 91 21:35
سلام خانم گل خوبی؟
ماشا الله به این شیرین زبون


فدات گلم
آرزوی من
4 شهریور 91 23:34

میگن حرف راستو از بچه بشنو

من : کی از همه خوشگلتره ؟؟؟

مهنا : من من من

من :کی از همه جیگرتره ؟؟؟

مهنا : من من من

دختره مامان کی هستش ؟؟؟

مهنا : من من من

اسم دختره مامان چی هستش؟؟؟

مهنا : موهنا

مهنا خانم خوب هستش؟؟؟

مهنا : بالاااااااااااااااااااااا
ها خو راست میگه دیگه



اعتمادب نفسشون صاف تو حلقم
سعید
5 شهریور 91 18:22
وقتی اینجا رو میخونم لذت میبرم لذت


نظر لطفتونه اما
خوش ب حالت
سه شاخه گل بهشتی
5 شهریور 91 20:55
چه مامان شادی !!! خوش به حال موهنا راستی آقاتون عمرن پیربشه ها....اینو تا حالا بهش گفتی ؟؟؟


من حد وسط ندارم یا زیاد میخندم یا زیاداخمو میشم
خدانکنه عصبانی بشم بچه و شوهر حالیم نیس
حالا ب نظرت جوووون میمونه؟؟؟
خخخخخخخخ
سه شاخه گل بهشتی
5 شهریور 91 20:56
اینا هم برای مهنا کوچولو...


مرسی گلکم
maman amirein
5 شهریور 91 22:33
windose avas kardam.az hamoone ke nemitoonam farsi benevisam.
appam.
sad sal nemikham ba kelas basham.
pedaram dar oomad haminam neveshtam


چرا قشنگه ک
من نتمون قطه اگه بتونم با موب میام
الهه مامان ماهان
5 شهریور 91 23:41
الهی ربون این دوست مهربونم مامان مهنا جان اینا برای تو میباشد:



وای مرسی گلم حالا را اینقدرمهربون
نکنه خواب نما شدی
آرزوی من
6 شهریور 91 18:31
سلام مامی موحنا خانوم چطوره ... آپیدم


سلام مامی مهنا هم ب شما
مرسی
اومدم
حباب
6 شهریور 91 18:32
دخملت چه نازهههههههههههههههههه
جيگره
راستي سلام عزيزم من جاري قطره جونم خوشحال ميشم بهم سر بزني


ایول
مث اینکه شما کلا با اب سرکار دارین
منتها شما صابونم مث اینکه قاطیتونه
عزیزم
حتما میام تا حال این قطره رو بکنم تو شیشه نوشابه
الهه مامان ماهان
7 شهریور 91 1:02
کجا بودی نبودی؟

دلمون برات تنگیده بود


عزیزم منم همینطور
الهه مامان ماهان
7 شهریور 91 1:02



چ عینک نازی مارکش چیه؟؟؟
الهه مامان ماهان
7 شهریور 91 1:02
مشکوکیا


چرا گل نازم
مامان سبحان جون
7 شهریور 91 10:38
ما آپیم دوست داشتید بیاید دیدن سبحان کوچولو╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪ ╪╪╪████▓╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪▓███▓╪╪ ╪╪███████▓╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪███████╪╪ ╪╪█████████╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪█████████▓╪ ╪╪██████▓███╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪██▓▓██████▓╪ ╪▓█████▓▓▓▓██╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪██▓▓▓▓█████▓╪ ╪▓████▓▓▓▓▓▓██╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪██▓▓▓▓▓▓████▓╪ ╪▓███▓▓▓▓▓▓▓███╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪███▓▓▓▓▓▓▓████╪ ╪▓███▓▓▓▓▓▓█████╪╪╪╪╪╪╪╪▓████▓▓▓▓▓▓▓██▓╪ ╪▓███▓▓▓▓▓███████╪╪╪╪╪╪▓██████▓▓▓▓▓▓██▓╪ ╪▓██▓▓▓▓▓▓███████▓╪╪╪╪▓████████▓▓▓▓▓▓█▓╪ ╪╪██▓▓▓▓▓██████▓██▓╪╪▓▓█▓▓█████▓▓▓▓▓▓█▓╪ ╪╪██▓▓▓▓██████▓▓▓█╪▓█╪▓▓▓▓▓█████▓▓▓▓▓█▓╪ ╪╪██▓▓▓██████▓▓▓▓█▓▓█▓█▓▓▓▓██████▓▓▓▓█╪╪ ╪╪▓█▓▓██████▓▓▓▓▓▓████▓▓▓▓▓▓██████▓▓▓█╪╪ ╪╪╪█████████▓▓▓▓▓▓█▓▓█▓▓▓▓▓▓▓██████▓█▓╪╪ ╪╪╪████████▓▓███▓▓█▓╪█▓▓▓█▓▓▓▓███████╪╪╪ ╪╪╪╪████▓▓████▓▓▓▓█▓█▓▓▓▓▓▓█▓█▓▓████╪╪╪╪ ╪╪╪╪╪╪╪╪╪████▓▓▓▓▓████▓▓▓▓▓████▓╪╪╪╪╪╪╪╪ ╪╪╪╪╪╪╪▓█████▓▓▓▓▓█████▓▓▓▓▓█████╪╪╪╪╪╪╪ ╪╪╪╪╪╪╪█████▓▓▓▓▓█▓█▓▓█▓▓▓▓▓▓████▓╪╪╪╪╪╪ ╪╪╪╪╪╪█████▓▓▓▓▓██▓▓▓╪██▓▓▓▓▓▓████╪╪╪╪╪╪ ╪╪╪╪╪╪████▓▓▓▓▓▓██╪▓█╪██▓▓▓▓▓▓▓███▓╪╪╪╪╪ ╪╪╪╪╪╪███▓▓▓▓▓▓███╪▓█╪███▓▓▓▓▓▓███▓╪╪╪╪╪ ╪╪╪╪╪▓███▓▓▓▓▓████╪██╪████▓▓▓▓▓███▓╪╪╪╪╪ ╪╪╪╪╪▓███▓▓▓▓▓████╪██╪▓████▓▓▓▓▓███╪╪╪╪╪ ╪╪╪╪╪▓██▓▓▓▓▓████▓╪╪╪╪╪████▓▓▓▓▓██▓╪╪╪╪╪ ╪╪╪╪╪╪███▓▓▓█████╪╪╪╪╪╪█████▓▓▓████╪╪╪╪╪ ╪╪╪╪╪╪▓███▓██████╪╪╪╪╪╪▓█████▓▓███╪╪╪╪╪╪ ╪╪╪╪╪╪╪█████████▓╪╪╪╪╪╪╪█████████▓╪╪╪╪╪╪ ╪╪╪╪╪╪╪██████▓██╪╪╪╪╪╪╪╪▓█▓▓▓████╪╪╪╪╪╪╪ ╪╪╪╪╪╪╪╪▓██████╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪██████▓╪╪╪╪╪╪╪╪ ╪╪╪╪╪╪╪╪╪▓████╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪▓████╪╪╪╪╪╪╪╪╪ ╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪
حباب
7 شهریور 91 13:09
چرا خنديدي؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خخخخخخخخخخخخخخخ
مگه من و جاري جون خنده داريم ؟؟؟


اره باورکن
خیلی خوشمزه این ب مولا
اصن حال کردم دیدم هباب نامی شد جاری غتره
خخخخخخ
فهیمه
7 شهریور 91 17:00
بیا پستمو بخونو برا خودت ذوق در وکن


واقعانــــــــــــــــــيـــــــــ
طاهره مامان امیرعلی
7 شهریور 91 17:24
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.
رعنا
8 شهریور 91 1:00
جونمممم
ژستاشو نیگااااااااا..ماشالله
به ما هم سر بزنید خوشحال میشیم


فدات
حباب
8 شهریور 91 12:16
سلام ببخشيد جيگر ...من شرمندم به خدا چك نكردم يادم رفت تاييد كنم حالا 1 بوووووووووووووووس بده آشتيييي


جیگرتو ناناس
اینم بوس
الهه مامان ماهان
9 شهریور 91 0:16
خخخخخخخخخخخخخخخخخخ


کککککککککککککککککککک
الهه مامان ماهان
9 شهریور 91 0:18
ننه محنا جونم چطوری؟
میبینم از دلتنگی من رفتی خونه مامان بزرگ محنا اومدی وبم تا عرض ارادت کنی
بابا ما هم دلمون تنگیده


چیکار کنم چنوقته خوددرگیری پیدا کردم تا ببینم چی میشه
الهه مامان ماهان
9 شهریور 91 0:19
ههههههههههههههه
دوست دارم بیام اینجا هی کام بذارم


شکلک ی ادمی ک ککشم نمیگزه
الهه مامان ماهان
9 شهریور 91 0:24
بهم میاد؟


خیـــــــــليــــــــ
چن خریدی؟؟؟؟؟
الهه مامان ماهان
9 شهریور 91 0:25

اینا برای قطرررررررررررررررررررررررررررره جونم


غتـــــــــرهــــــ تحویل بگیر
نرجس خاتون،مامان طهورا خانم
9 شهریور 91 22:42



فدای این نیشخندات جیگر بانو
مریم مامان پندار
10 شهریور 91 15:44
ای جانم عزیزم عکسات خیلی ناز شدن خیلی خوشمزه حرف میزنی خاله جان
الهه مامان ماهان
10 شهریور 91 22:38
سلام عزیزم چطور مطوری؟ دلم گرفته قطره جونم نیست
الهه مامان ماهان
10 شهریور 91 22:39
الان من اینجوریم