مهنا مهنا ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

کـــــودکـــــ عشق , مُــــهَــــنّــــا

تولد هنی

1390/12/9 22:39
نویسنده : مامان
797 بازدید
اشتراک گذاری

سوم اسفند بعد از دوماه و پنج روز تولد مهنا رو برگزار کردیم

ب ادامه ی همون پستی ک گفتم ی روز طلبت

بعد از اتمام مراسم , مهنا خانم هنوز تو توهم بودن

چون با خاموش شدن چراغا و خوابیدن باباییش

وخرزوخانایی ک رو مبل نشسته بودن

مهنا خانم با سبد میوه ی خالی شده ب همراه ی بادکنک دور این خرزوخانایی توهمی

میچرخیدن و میوه تعارف میکردن

وجالبترش اینجاس ک ب دلیل خاموش بودن چراغا هراز چندگاهی شتلق میخوردن زمین

ولی ب روی مبارک خودشان نمی اوردن

 

پی نوشت : 1- از اونجایی ک عکساشو با دوربین دیجیتال انداختم

نمیدونم چرا با سختی اپلود میشه

2- و ب دلیل نداشتن عکس تکی از مهنا از گذاشتن عکس صرف نظر کردم

 فقط ی عکسه کیکشه ک هرکاری میکنم نمیشه (بیخیش)

 

 

بعدا گذاشت:

مهنا

مهنا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

ZaHrA
5 اسفند 90 17:59
به به مبارک باشه مهنا جونم

سوم اسفند دومین سالگرد یه روز خوشمل بود واسمون ( یعنی واسه من و شوی عزیزم )

جشن مهنا جونمم که این روز بود دیگه تکمیل شد

الهی من بگردم که شمع فوت کردی

الهی شمع 120 سالگیت روی کیک تولدت باشه


ها ایی راستشو وگو چ روزی بود
مامان زینب
5 اسفند 90 18:25
هنوز خواستم بگم پس کو عکساش دیدم پ.ن داری میگی کو عکسا


اره دیگه
حسناسادات
5 اسفند 90 19:33
سلام عزیزم
تولدت مبارک خاله
برای فرستادن تلگراف روی نی نی تلگراف کیلیک میکنی بعد ارسال تلگراف رو میزنی تلگرافو مینویسی و ارسال میکنی



اره خوشگلم خودم بعدش متوجه شدم و رمزتم گرفتم
مرسی جیگر
خاله زهرا
6 اسفند 90 19:47
سلام به روی ماهتون عزیزم تولدعسل خودم مبارک یک کادو هم طلب مهنا جونم واسه زمانی که اوردیش اصفهان یاقسمت ما بشه بیایم قم کی بیاد اون روز روز شماری میکنم فدایت یک عالمه بوس به امیددیدار


وای ÷س حتما میایم (شوخی کردم )
فدات بشم منم برا دیدنت لحظه شماری میکنم
مامانی شیما وحدیث
6 اسفند 90 21:29
مبارک باشه مهنا جونم
مامانی حجم عکسارو اول بیار پایین ،بعد اونارو آپلود کن .منم اول این مشکل وداشتم بعد درست شد .اگه خواستید بهتون میگم که چه جوری حجم وبیارید پایین


مرسی فدات
الان میم پیشت
مامان محمد گوگولي
7 اسفند 90 11:09
تولد نازنین ترین و اهورایی ترین ارمغان زندگیتان را تبریک میگویم…
بهترین آرزوها رو برای شما و مهناي ناز و خواستني دارم


مرسی عزیزم
مامان معید
7 اسفند 90 12:02
مبارکش باشه جیگملم.
بذهیت به من رو ندادیا


چ عجب
سرافرازمون کردی
الهام مامان رامیلا
7 اسفند 90 14:37
مبارک باشه خانمی انشالله 120 سالگی عسیسم به مامانت بگو یه عکس می انداختی تکی که ما اینقدر تو کف نمونیم


ی دونه انداختم اما هرکاری میکنم نمیشه
نمیدووووووووووونم چرا
مامانی درسا
8 اسفند 90 1:34
مبارکه گل دختر. عزیزم . با عکس و بی عکس عزیزم گلی .
mamane Ali
8 اسفند 90 18:55
به به ! دست مامان و بابایی درد نکنه که جشن تولد گرفتن !
مامانی شیما وحدیث
9 اسفند 90 3:03
عزیزم خصوصی داری


مرسی فدات
مامان پارسا جیگر
10 اسفند 90 20:39
منم تولدت رو تبریک می گم محنا خانوم الهی 1000 ساله بشی


مرسی فدات شم
مامان زهره
14 اسفند 90 14:51
به به مبارک باشه مهنا جونم. انشاء الله کیک عروسیت را ببری.دست مامان هم درد نکنه چقدر خوش سلیقه هستن.عجب کیکی! نوش جون به ما که نرسید مزه کنیم چه برسه بخوریم!


ای جون دلم
ایشاا...مال تولد محمد سپهرجون
مامان طهورا
14 اسفند 90 15:48
ای ننه کیکشو...چه چشمای خوشگلی داره.شکل چشمای منه!
مبلاتونم خیلی خوشکله.


واه واه ینی اینقدر چشات خوشگله
خودم میدونم مبلام خوشمله مث چشای تو
مامان طهورا
14 اسفند 90 15:49
ای خاک بر سرم.از مبلاتون و کیک تعریف کردم از مهنا تعریف نکردم؟
من بخورمش؟می دی بخورمش؟
حد اقل پیرهنشو بده خیلی خوشرنگه ه ه ه ه


نیی خووووووووووووووووووام البته ی شرط داره ک تو هم روسری تریکو طهورا رو بدی با اون شال ابیه


ننه جون یکی از کامنتاتو بدون اینکه بخونم اشتب حذفیده شد