مهنا مهنا ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

کـــــودکـــــ عشق , مُــــهَــــنّــــا

بدون عنوان

1390/12/11 11:57
نویسنده : مامان
674 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

چنتا عکس از مهنا

مهنا

جا قحط بوده دخملی رفته اونجا....

 

مهنا مو خرگوشی

مهنا

توی این عکس مهنا روی صندلی عقب ماشین نشسته و جالبش اینجاس

ک دست هیچ بنی بشری نباید ب یک متریش نزدیک بشه

فکر کرده عقب ماشین مخصوص این خانمه

اینام مخلفات توی ماشینشه

مهنا

مهنا

 

اینجا مهنا رفته خرید تا ماست بخره

مهنا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

مامی معید
11 اسفند 90 14:35
میخوام اعتراف کنم


میخوام بگم

تو تو تو ...مهنا...اصلا به مامانت نرفتی...آخه این همه شیرینی رو از کجا آوردی جیگل من











اگه ب من نرفته یقینا ب تو رفته
ZaHrA
12 اسفند 90 11:13
سلام من اومدم

هان چیه ؟ چته ؟ چه خبرته ؟

خو چیکار کنم از دست توووووووووووووووووو ؟؟؟؟

راستی خجالت زده مون کردی

خب حالا برو کنار اومدم مهنا جونمو ببینم

لپاتو بخورم خرگوش کوچولوی من

جیگر طلا

مامان معید راس میگه خیلی شیرینه بچه

از اونجایی هم که مامان معید تو رو دیده پس حتما راس میگه به خودت نرفته

عزیزم به خودم رفتی آخه چقد تو ناااااااااااازی

ماااااااااااااچ


اتفاقا من خیلی شرینم اونم چی از نوع شیرین عسل
مامان معید از حسودیش گفته (هه هه هه )
ZaHrA
12 اسفند 90 13:31
مهنا جونم تو میدونی این مامان آنی چشه ؟؟؟؟


چش نیس گوووووووووووووووشه (هه هه هه )
ZaHrA
12 اسفند 90 15:23
با تو نبودم با مهنا جونم بودم

اذیت نکن گریه می کنما


گریه کن ببینم چ جوری گریه میکنی
ZaHrA
12 اسفند 90 22:02
گریه نمی کنم تا بسوزی

هه هه هه

اس ام اسم رسید بهت


خو نکن
تو بودی کلک اس دادی؟؟؟
ZaHrA
12 اسفند 90 22:03
ینی چی اتفاقا دوس دارم عکساتو ببینم ؟


چی میگی؟؟؟؟؟؟
مامان نازنين رقيه
13 اسفند 90 20:52
واي خاله جون چقدر با چادر خوشمل ميشي!!!!!!!!!!!موهاي خرگوشيت هم خيلي ناناشه!!!!!!!!!!چه اتاق خوشملييييييييييي ماشالله به ناناز خانم و مامان خوش سليقه اش


مرسی فدات شم
مامان رویا
13 اسفند 90 20:59
جیگر چه خریدی میره....
خونتون خیلی کم جاست بچه اونجا بساط کرده دیگه


اونجا خونه مامانمه
ماشاا... ی حال دارن خیلی بزرگ
نمیدونم چرا رفته اونجا؟؟؟؟؟
مامانی درسا
14 اسفند 90 7:42
مامانی معنا جون . عزیزم با این عکسات . مخوای دبه ماستی رو کجا ببری خاله . قربون این همه ناز و ادات برم عزیزم .


والا
مامان محمد پارسا
14 اسفند 90 13:47
سلام نانازی همه عکس هات قشنگ بود مخصوصا آخری
مامان زهره
14 اسفند 90 14:45
نه به چادرش نگاه کن.نه چادر اندازه ش....نه دبه ماست!
مامان زهره
14 اسفند 90 14:46
په نه په فکر کردین مهنا جون دیگه به شما جا می ده.....
الهام مامان رامیلا
14 اسفند 90 17:14
ای جانم به اون خرید کردنت خیلی باحال شده خیلی مو خرگوشیت هم قشنگه
مامان قند عسل
14 اسفند 90 18:45
چقد با مزه شده با چادر...
mamane Ali
15 اسفند 90 11:21
چه موهای خوشکللییی ..! مامانش از الان از بچه کار میکشی ؟!! میفرستیش خرید ؟!!
مامان آبتین
16 اسفند 90 8:15
سلام چه عکسای نازی دست خاله زهرا درد نکنه کاش برا ماهم ازاین کارا می کرد خاله زهرا
خاله زهرا
16 اسفند 90 14:14
سلام عزیزم فدای اون شکل ماهت بشم عسل خاله کی بشه ببینمت دوتا بوس محکم به اون صورت خوشگلت بکنم خیلی دوستون دارم به امیددیدارتون دفعه اخرتم باشه عسل من ومی فرستی خرید
مامان طهورا
18 اسفند 90 11:43
بیا ور ما! ذکر خیرت هست
مامان محمد پارسا
18 اسفند 90 19:32
امیرمحمد واسراکوچولو
20 اسفند 90 11:11
امیدوارم عید بابوسه هایش بهاربا گلهایش و سال نو با امید هایش بر تو ای عزیز پیشاپیش مبارک باشد
مامان محمد پارسا
20 اسفند 90 14:43
سلام مامانی کم پیداین ؟؟؟
مامان زینب
27 اسفند 90 21:42
مگه سیسمونی دخمل شماهم سبز بودهههه؟؟؟؟؟
خنگول
28 اسفند 90 7:25
ايول عمو جون از با و مامانت يه مقدار بيشتر پول بگير يه دبه ماصت واثه منم بگير. عموجون كاله باشه ها اگه ماست سبزيجات هم باشه خوبه