مهنا مهنا ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

کـــــودکـــــ عشق , مُــــهَــــنّــــا

تشکری دوستانه از یک دوست

1390/11/30 23:15
نویسنده : مامان
821 بازدید
اشتراک گذاری

اول ی سلام مخصوص ب بهترین دوست مجازی یاب عبارتی نتیم

زهرای عزیزم

http://sanjaghakkk.blogfa.com/

ک با تمام وجودم ازش تشکر میکنم ک اینهمه لطف ب منو و مهنا داره

و ی سلام دیگه ب همه بر و بچ

قبل از هرچیزی باید بگم ک ی سری عکس ک زحمتشو همین دوست گلم کشیده رو میزارم

اینم عکسا

البته فعلا چنتاشو میزارم

مهنا

مهنا

مهنا

مهنا

مهنا

مهنا

مهنا

 

 

پی نوشت : 1-عکسا زیاده فعلا همین چنتاشو گذاشتم

                2- زهرا جون عاشقتم (بووووووووووووووس) 

                  بابا این ذوقت مارو کشته ک باعث شده ما ذوق مرگ شیم

              3_ اینم لینک عکسا

                http://www.upload.iran-forum.ir/download59854.html

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

ZaHrA
30 بهمن 90 22:39
سلام
بابا چرا خجالت میدی کار سختی نبود کهههه

مهنا جونم خودش ماشالا ناااااازه واسه همین عکسا قشنگ شده

اصلا هم قابلی نداشت
بووووووس


اره جیگر من خودمم بلدم فوتوشاپ
اما اینکه ی دوستی برام اینکارو کرده خیلی ذوق مرگ شدم
مامان طهورا
1 اسفند 90 16:18
خوووووووووووششششششش به حالت.
ببخشید من یه دقیقه با این زهرا خانم کار دارم.تو روت رو بکن اون ور...
می گم روت رو بکن اون ور...

زهرا جون با منم دوست...لطفا....


الان من روم اون ور بودا هیچی هم ندیدم
مامانی درسا
1 اسفند 90 23:34
مهنای خاله خیلی خیلی تو عکسا خوشمل شدی . دست زهرا جونم درد نکنه . اما مامانی نمیدونم واسه من اینحوریه یا برای همه س . خط وبت خیلی کم رنگه مثل صورتی . و به سختی میشه خوند. شاید فقط واسه من باشه . نی نی مهنا لطفا" بوس .


والا نمیدونم
از لب تاب بابامم رفتم خوب بود
نمیدونم چرا بعضیا اینو میگن
ZaHrA
2 اسفند 90 8:10



بی ادب زبونتو بکن تو
مامان طهورا
2 اسفند 90 9:58
همین طوری اومدم بگم سلام
همین طوری اومدم بگم بووس.
کاری نداری؟
من رفتم.


وایسا کجا
کارت دارم
مام میخوایم همون طوری بگیم سلام
همون طوری بگیم بوووووووووس
حالا برو
مامان پارسا جیگر
2 اسفند 90 14:53
سلام عزیز
خدا بهت ببخشه خیلی بچه نازی داری انشالله زیر سایه پدر و مادر بزرگ بشه من شما رو به لیست دوستان پارسا اضافه کردم خوشحال می شم باهم دوست بشیم و پارسا هم به دوستان شما اضافه بشه.


خانمی گلم
مام با افتخار میلینکیمت
مامان طهورا
2 اسفند 90 15:24
بیا یه دقه.
کجا در رفتی؟
آپ کردیما ناسلامتی!


ما بیدیم ما همینجاها بیدیم
داریم وب گردی میکنیم
ZaHrA
2 اسفند 90 16:21
بخورمت مهناااااااااااااا

البته دور از چشم مامان و بابات


بی خوووووووووووووود
خاله زهرا
2 اسفند 90 20:28
الاهی فداش ماشالله چقدر ناز شده دست زهراخانم دردنکنه یک عالمه بوس راستی من اصفهان زهراجونم اصفهان حیف باهم اشنا نشیم به وب شم سرزدم اجازه میدی باهاش دوست بشم؟


خواهش میکنم این چ حرفیه
زهرا جون خیلی خوبه شماک ک گلید
مامانی شیما وحدیث
3 اسفند 90 2:09
سلام مامانی
چه دخمل خوردنی وشیرینی اینجاست هااااااااااااا
عجب عکسای قشنگی شده ،دست دوست بامعرفتت ندرده
راستی مامانی مهنا جون فکر میکنم باید حجم عکسات و یخده بیاری پایین ..وبت زیاد بالا پایین میشه
پیش ماهم بیاید خوشحال میشیم


چشم حتما
دايي جون
3 اسفند 90 3:19
سلااااااااااااااااااااااااام خانومي
چطوووووووووووووووووولي؟ خووووووووووووووفي؟
راستي از زهراخانوم هم بابت عكسا تشكر ميكنم،خييييييييييييييييييلي لذت بردم
خو بسه ديگه بيش از حد حرفيدم
خداحافظ گوگولي


شما هرچقدر حرف بزنید ما بسی خوشنود میشویم
راحت باش
ZaHrA
3 اسفند 90 15:00
دلت بسوزه با خاله ی مهنا دوستیدیم

این همون زهراس که فک میکردی منم ؟
( عجب سوال پیچیده ای شداااااا)


چ اشتباهی کردم ادرستو گذاشتم
هیچی دیگه همه دوستامو دزدیدی
حالا هی یاتاقان برید رو اعصاب بنده
( شوخی بنمودیم خوش باشید)
خاله زهرا
3 اسفند 90 16:46
الاهی دعوا افتاداین وسط اصلا من مال هردوتون


شما سرور مایید
ما شوخی بنمودیم طلاخانم
الهام مامان رامیلا
3 اسفند 90 19:12
به به دستش درد نکنه زهرا خانم میگم دوستای خوب خیلی خوبن مثل شما برای ما مهنای گلم رو ببوس


عزیزمی
مهسا و سارا (مهسارا)
3 اسفند 90 21:24
اوهوی چه شود!!! نمیدونستیم این زهرا خانوم این یه ریزه هنرم داره عجب بابا!!!
آورین آورین


والا مام نمیدونستیم
اخه بش نمیاد
مامان زینب
4 اسفند 90 8:48
عکساش خیلی قشنگه از همش قشنگتر اون کتابچه
ZaHrA
4 اسفند 90 14:18
این مهسا و سارا این جا چی کار میکننننننننننننننننن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خدای اینا رو ببینشون خیلیوم بهم میادو
vet
4 اسفند 90 19:06
دست زهرا خانوم درد نکنه. ولی همونطور که خودش گفت اصلا کار سختی نیست. اصلا ربطی به فتوشاپ نداره. کافیه به این سایتی که معرفی میکنم برید تا متوجه بشید که چقدر جالبه.


فکر کنم ی بار قبلا اومدی؟؟؟؟؟
اره میدونم کار سختی نیس
حالا ما ی چیزی پروندیم شما چرا منگنه میشی؟؟؟
میگما vet یعنی دامپزشک درسته؟؟؟؟
دامپزشکی؟؟؟؟؟
vet
4 اسفند 90 19:07
http://photofunia.com/


خیلی خیلی مرسی
ZaHrA
5 اسفند 90 17:57
به چه عجب یکی فهمید کار فتوشاپ نبوده


من خودم میدونستم فقط خواستم اینو بگم تا ببینم کی حواسش هس (هه هه هه )
مامان زهره
16 اسفند 90 14:44
همه چیز قشنگ بود.منظورم عکس ها هست. دست زهرا جون واقعا درد نکنه.
مامانی درسا
27 فروردین 91 10:50
مامانی پس چرا برای دحترم دیگه آپ نمیکنی .


چی ناناس؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من؟؟؟؟