مهنا مهنا ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

کـــــودکـــــ عشق , مُــــهَــــنّــــا

بدون عنوان

1390/11/21 12:45
نویسنده : مامان
656 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب کلی بم خوش گذشت

اخه عقد دوستم بود ( زینب )...

البته اینم بگم ک تنهایی رفتم و هنی پیش باباش بود

ساعت طرفای ١٢ بود ک بابایی اومد دنبالم و رفتیم خونه مامان زری

یکمی اونجا نشستیم و ب دلیل خستگی بیش از حدم  ب خونه برگشتیم

رو هم رفته شب خوبی بود....

 

اینم چنتا عکس از مهنا

مهنا

مهنا

مهناااااااااا

مهنا

اینجا با هنی رفته بودیم بازار

.

.

.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

مامانی درسا
21 بهمن 90 14:42
این باجی خانم خوشگل کیه اینجا نشسته . مامانی مهنا گولی رو بوس فراوون لطفا" به ما هم سر بزنید خوشحال میشیم .


این دخمل منه اونجا نشسته(خنده)
چشم حتما
ZaHrA
21 بهمن 90 16:51
سلاااااااااااام

هنی خوشمزه ی خودم سلاااااااام

خوبی خاله ؟

قربون اون چشمات برم که یه روز میخورمشووووووووووووون

فدای تو بشم منننننننننننن


ـــــــــــــــــــــــ
آنی جون تنها تنها میری جشن ؟ خب عزیز دل خاله رو هم ببر


اره جیگر تنها رفتم جشن
هرچی ب همسر گرامیمون گفتم شمام بیاید گفت روم نمیشه ایشاا... برا عروسیش
مام بچه رو دادیم بش ک یکمی رو مخش اسکی بره
اما انگار نه انگار کلی هم ذوقید ک هنی رو میزارم پیشش
مام ک ضایع
هر چن با بچه نمیشه رفت پایکوبی
اما کلی خوش گذشت ایشاا... برا عروسی تو هم میایم
هه هه هه
خاله فاطی جون جونی
21 بهمن 90 22:27
وای که چه خوشگل شدی چقدر روسری بهت میاد
محض اطلاع عرض کنم که یه سری هم به مابزنید بد نمیشه وا
ما که چشم انتظاریم
بای


به منور کردین کلبه ی مارو
اختیار دارید ما ک همیشه اونجاییم جون جونی خانم
مامان مریم
21 بهمن 90 22:33
سلام نوه ی گلم
قربونت بشم وای که دلم برای اون گریه های خوشگلت تنگ شده
موفق باشی
درپناه حق


( تعجب اونم از نوع خفن )
محض خاطر خودم میگم مطمئنم ک خواب نمیبینم
شما کجا اینجا کجا؟؟؟؟؟
مامان رویا
22 بهمن 90 11:20
بخورمت جیگگگگگگگگگگگر....
یه عالمه بووووووووووووووس


مرسی خوشمل
اینم بووووووووووووووووووس ما برا شما
مامان زهره
23 بهمن 90 11:28
الهی دلت اومد گل دختر مارا تنها بذاری


چ کنیم دیگه...
مامان محمد پارسا
23 بهمن 90 23:04
سلام ناناز خاله
با روسری چقدر ملوس شدی
قربونت برم من


مرسی خاله جون
مامان زهره
24 بهمن 90 13:30
گل دخترم را نگاه کن. چقدر با روسری محجبه تر شدی. الهی فداش


مرسی خاله زهره(بوووووووووووس)
الهام مامان رامیلا
24 بهمن 90 14:47
ای وای این دخمل خاله قزی شده خدا حفظش کنه عزیزم ببوسش
خاله زهرا
24 بهمن 90 19:11
سلام عزیزای من الاهی فداش چه خانم شده خیلی دوستون دارم به امیددیدار


مرسی ما بیشتر میخوایمت ( بوووووووووووووووس )
مامانی درسا
25 بهمن 90 13:36
من کلبه ی خوشبختی تو را روزی با گلهای شوقم فرش خواهم کرد
و قشنگترین لحظه هایم را به پای ساده ترین دقایقت خواهم ریخت
تا بدانی عاشق ترین پروانه ات خواهم ماند . . .
عزیزم مهنا جان و البته مامان مهربون روز عشق مبارک ضمنا" اگر با تبادل لینک موافقی خبرم کن دوستتون دارم .


مرسی عزیزم ولنتاین توهم مبارک
باافتخار لینک شدی
مامان منتظر
25 بهمن 90 20:12
اگه نی نیم دختر شد می خوام اسمشو بذارم مهنا، البته باید دو ماه دیگه صبر کنم تا معلوم بشه دختره یا پسر.
دخترتون واقعا که مهنا و خوشمزه است راستی یه معنی دیگه مهنا: سازگاره


اخی
اگه پسرشد چی؟؟؟/


چرا ادرس نزاشتی
حسناسادات
25 بهمن 90 23:56
خیلیییییییییییی ناز شدی خاله جووووووووووووووووووووون
mamane Ali
26 بهمن 90 15:03
چقدر جیگر این هنی جونی.. از الان بچه رو روسری سرش کردی چقدرم خوردنی شده
ZaHrA
28 بهمن 90 13:25
سلام
29 اسفند
روز عشق ایرانی
ولنتاین را دور بریزیم و ایرانی باشیم
سپندار مذگان مبارک

منتظرم


عزیزمی
ZaHrA
29 بهمن 90 10:17

کجایی تو ؟


همینجااااااااااااا چطور
مامان آبنین
29 بهمن 90 11:08
خیلی بامزه شده این گوگولیییییییییییییییییییی


فدات
الهام مامان رامیلا
29 بهمن 90 15:13
سلام خانم خانما حالا می بوسی و در می ری اگه بگیرمت محکم ماچت می کنم مهنای عزیزم رو ببوس راستی التماس دعا خیلی دعا کن برام مرسی عزیزم


مرسی جیگر
اگه لایق باشیم چشم
ZaHrA
29 بهمن 90 18:31
سلااااااام

خوبی؟

برو نظر خصوصی یه هدیه ی کوچولو دارم واسه مهنای خوشمزه


وااااااااااااااااااااایی عاشقتم
حالا چرا خصوصی اگه ایراد نداره بزار بزارمش عمومی ک همه ببینن
خاله زهرا
29 بهمن 90 19:53
سلام عزیزم دوست خوبم عسلم چطوره؟ خیلی دوستون دارم برای دیدنتون لحظه شماری میکنم
ZaHrA
30 بهمن 90 16:30
فدات شم عزیزم

خصوصی گذاشتم که خودت بذاری تو وبلاگ عکسای هنی جونمو


مرسی فدات شم
مامان طهورا
30 بهمن 90 17:18
کلا کششششششته مرده ی این عکسایی هستم که از مهنا با روسری و شال و لچک و چارقد و... می ذاری.
دلم می خواد گازش بگییییرم


خواهش خواهش برو طهورای خودتو گاز بگیر
چ عجب خانم سرافرازمون کردی
مهسا و سارا (مهسارا)
3 اسفند 90 21:26
اوخی ناسی چه اوشدل شده
مامان رویا
4 اسفند 90 9:53
جیگر تو برم خاله... مهنا جون دوست دارم با یه عالمه بووووووووووووووووووس
مهسا و سارا (مهسارا)
5 اسفند 90 16:59
چقد مامان اینجا ریخته
فرااااااااارررررررررررر


چرا فرار مگه میخورنت