مهنا مهنا ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

کـــــودکـــــ عشق , مُــــهَــــنّــــا

بدون عنوان

1390/11/15 23:42
نویسنده : مامان
517 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قلب

این چندوقته همش توی بازار بودیماز خود راضی

کل شهر رو گشتم تا اخرش تونستم ی سری وسایل خوشمل خریداری کنم

دَم بابایی هاااااااات هورا

 ک با اینکه خسته از سر کار میومد لطفشو از ما دریغ نمیکردو مارو میبرد برا خرید...

وخصوصا امشب ک هوا کلی سرد بود و از سرما یخیدیمنگران

.

.

.

دیشب خونه مامان زری بودیم

کلی اونجا با قِرایی ( منظور رقصیدن) ک میدادی هممونو خندوندیخنده

اخرسرم با مامان مریم شروع کردی ب نماز خوندنو هی الله میگفتی , قنوت میکردی و

پشت بندشم سجدهتشویق

نه ب اون نماز خوندنت نه ب اون رقص کردنتخجالت

بوس هوایی هم ک یاد گرفتی و کلی بوس برا ما میفرستیماچ

ولی از لُپِ هیشکی تاحالا بوس نکردی الا مامان آنی

ک بابایی هرچی بت التماس میکنه ک بوسش بدی ....

عمرناااااااااااااااااااااااش , زهی خیال باطل...از خود راضی

تازه انگشت اشارتو ب طرف ما میگیری و کیووووووووو میگی و ب عبارتی مارو میکشی

راه رفتنتم ک دیگه علنی شده بیشتر راه میری تا چاردست و پا

دیگه چی بگم؟؟؟؟؟

 

چیزی ندارم بگم جز اینکه عاشقتم ی دنیاااااااااااااااااااا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

faeqeh
14 بهمن 90 23:43
قشنگه دخملی دوست جونم رنگ فونتت خیلی روشنه و خوندنش خیلی سخته



جدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ZaHrA
15 بهمن 90 12:54
سلاااااااااااااام

بی معرفت ... نامرد ... بوووووووووووووق ...بوووووووووووق

مهنا کیو کیو

چرا عکس نذاشتی ازشششششششششش


من بی معرفتم یا تووووووووووووووو خوشگله...
مامان طهورا
15 بهمن 90 16:02
راس می گه به خدا .رنگ فونتتو عوض کن چشمم در اومد.


وااااااااااااااااااا
پس چرا برای من اینطوری نیس خواهر
سلام راستی کجا بودی تاحالا
مامان معید
15 بهمن 90 18:52
راست میگن به خدا.عوضش کن. یعنی چی

من نمیفهمم مگه چ جوریه
mamane Ali
15 بهمن 90 18:57
سلام مامانی ِ مهنا .. خوبه گل دخملمون ؟ راستی آفرین به مهنا جونی بوس بوس
مامان معید
15 بهمن 90 20:59
نوشته ها واسه من سفیده باید روش رو با کلیک آبی کنم تا بتونم بخونم...
حالا چی خریدی؟به منم میدی؟



پس چرا برا من درسته(گریه )
کلی چیز خریدم
نه فقط مال خودمه...
خاله زهرا
15 بهمن 90 22:15
سلام به عزیزخودم وعسل ش خوبین کجایین دلم براتون یک ذره شده بود؟
یک عالمه
بعدشم دلم عکس می خواد


الهی فدات بشم خوشگلم
چشم عکسم میزارم جیگر
مامان محمد پارسا
16 بهمن 90 17:24
سلام ناناز خاله
قربونت برم که این همه شیرین شدی مامانی ممنون از لطفت که بهمون سر می زنی من نی نی تموم وقتمو گرفته کمتر میتونم بیام پیشتون


میدونم خوشگلم چون اولشه
یکمی ک بگذره و جیگره بزرگتر شه همه چی حل میشه
حسناسادات
16 بهمن 90 19:46
پس مهنا جونی کوووووووووووووووووووو؟؟؟؟؟؟؟
ZaHrA
17 بهمن 90 11:00
سلام مامان آنی و مهنا کوچولوی ناز خودم که الهی خاله قربونش بره

یه جشن کوچیک داریم افتخار میدین ؟


اکی جیگر
مامان زهره
17 بهمن 90 12:42
سلام مهنا جونم خیلی وقته بهتون سر نزدم. حالا ما نه شما چی


ووووووووووووووووی شرمندت
مامان زهره
17 بهمن 90 12:42
دخترا باید همین طوری باشن به موقع برقصن به موقع نیایش کنن.


فدات شم
الهام مامان رامیلا
17 بهمن 90 14:42
سلام عزیزم مرسی که بهم سر زدی خوشحال شدم از اشناییتون بیشتر بیا


مرسی خوشملم اکی
خان گوگو لي بابا
17 بهمن 90 17:35
از اينكه به ديدن خان گوگولي بابا اومدي خوشحالم لينكت كردم الهي يه دنيا آرزوهاي قشنگت برآورده بشه ، آمين



مرسی
مامان زهره
18 بهمن 90 9:42
همیشه به خرید. اونم با دل خوش
ZaHrA
18 بهمن 90 17:51
سلام آنی جونم خوبی؟ ممنون از تبریک و ابراز احساسات قشنگت ایشالا جبران کنم
مامان رویا
18 بهمن 90 21:27
قربونش برم قربون ه رقصش و نیایشش با هم
دایی جون
18 بهمن 90 22:13
سلام خانوم خانوما چطووووووووووووووووووووووووووولی؟ خووووووووووووووووووووووووووووفی؟ از صحبت های مامانی معلومه خیییییییییییییلی بامزه شدی ایشالا همیشه سالم و سرحال باشی باااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای
مامان محمد پارسا
20 بهمن 90 20:35