مهنا مهنا ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

کـــــودکـــــ عشق , مُــــهَــــنّــــا

بدون عنوان

1390/11/5 0:45
نویسنده : مامان
641 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

اینم چنتا عکس از مهناااااااااااااااااااااااااای گوارا

 

مهنا

مهنا

مهنا

مهنا

مهنا و دخترخاله فاطی تو روضه ی امام رضا

مهنا

مهنا تو اتاق دخمل خالش

 

مهنا

مهنا توی حرم

پ . ن : هرکدوم از این عکسا نمایشگر ی روز خوب و قشنگیه ک باباشم کنارمون بود

بابا از فردا دوباره میره سر کار

دلمون کلی براش تنگ میشه...

 

پ . ن  2 : اتاق مهنا رو با کمک بابایی تمیزش کردیم

اتاق مهنا دو ماه زودتر خونه تکونی شد

البته دکوراسیونشم عوض کردیم

خلاصه کلی خوشمل شد...

 

پ. ن 3: این دو روز تعطیلی خونه بابا مهدی هیئت بود ...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

mamani
5 بهمن 90 10:43
سلام عزیزم عیدالزهرا رو تبریک می گم وای وای بخورم این وروجک و براتون سلامتی و شادی آرزو می کنم یاعلی
مامان محمد پارسا
6 بهمن 90 12:21
سلام عزیزم نازی . . . عکسات خیلی نازن مثل همیشه عزیزم مخصوصا عکس های آتلیه
mamane Ali
6 بهمن 90 20:02
سلام مامانی .. چه وروجکیه این مهنا .. گازش بگیرم .. اینقدر خوشم میاد وقتی میرم حرم بچه ها رو میبینم میدون و بازی می کنن

خانمی گلم
دایی جون
7 بهمن 90 0:10
سلام مهنا خانم چطوری؟چه خبلااااااا؟ میبینم که هر روز شیطونتر از دیروز میشی! شوخی کردم،همینجوری دوست داشتنی تری باااااااااااااااااای
خاله زهرا
7 بهمن 90 20:55
سلام عسل خاله یک سلام به مامانی بکنم نگه دوستم فراموشم کرده خوبیین؟؟؟ انسه من اسم دوستم که بهتره بگم خواهرم اعظم هم عاشق مهناجون شد هم عاشق نگارشت خیلیم سلام می رسونه خیلی دوستون دارم عکس های عسل منم مثل همیشه قشنگه یک عالمه برای مادر ودخترخوشگل وناز من از راه دور به امیددیدار


سلام خوشگله
مرسی گلم
ب اعظم جونمم سلام برسون و بگو نظر لطفشه
خیلی خوشحال میشم از اینکه بهم سر میزنید
دوستت دارم ی عالمه
خاله زهرا
9 بهمن 90 22:02
سلللللللللللللللللللللام خوبی ؟دلم زودبه زود تنگ میشه خوب هر روز میام سرمیزنم به عسل خودم ی عالمه می خوامتون خواهرم اعظم هم سلام میرسونه


مرسی خوشگلم
ب اعظم جونم هم سلام برسون
مامان یسنا
10 بهمن 90 18:23
سلام مامانی گل مهنا ی شیطون بعداز سفر 20روزه مون به خونه ی مامانم کلی کارهای عقب مونده دارم وقت ندارم پست بذارم و از یسنا گلی هم شرمنده شدم به خدا . امیدوارم شما دوستای وفادارم همیشه سلامت باشید بوس بوس واسه مهنای نازم
مامان محمد پارسا
10 بهمن 90 19:36
حسناسادات
11 بهمن 90 0:03
سلام خاله جون شرمنده یه چند وقتی با موبایل وارد میشدم نمیتونستم نظر بزارم ولی مرتب سر میزدم هااااااااااا رمزم خصوصی برات فرستادم مهنا جونو حتما از طرف من ببوس
مامان معید
11 بهمن 90 17:59
بخورمشوووووون
از فاطمه بازم عکس بذار.اصلا مامانشو راضی کن یه وب بسازه یعنی چی تلپیده تو خونه


چشم حتما میزارم
اون وب بسازه عمراااااااااااااااااااااا
مامان رویا
12 بهمن 90 21:31
جای بابا خالی نباشه خانم...مهنا رو ببوس از طرف من
ثمين
13 بهمن 90 23:29
سلام اومدم ازتون دعوت كنم كه از نمایشگاه هفت سین دنیای نفیــــــــــس ديدن كنيد منتظرتونم
مامان طهورا
15 بهمن 90 16:05
وای خدا از این کلبه ها مم تازه واسه طهور خریدم.اینقدرذوق داشتم که خودم درستش کردم رفتم توش نشستم


باز خوبه خودت رفتی توش نشستی
ما ک از ذوقمون خانوادگی تشریف بردیم
من , بابای مهنا وخود هنی ذوقی
مامان زینب
15 بهمن 90 18:26
خیلییییی قشنگ بود عکسا... کیف کردم
مامان زهره
17 بهمن 90 12:43
خسته نباشین از خونه تکونی من که هنوز فرصت پیدا نکردم


منم همچین شروع نکردم فقط اتاق هنی رو مرتب کردم
خنگول
3 اسفند 90 3:38
صلام محنا جُن
چقد بزرگ شدي اون كوچيكه كيه كنارت نشسته، آها فهميدم اون فاطمست دختر خالت
پس چرا اينقد أكس اون تو وبلاگته أكس خودتو بيشتر بذار
باز ميگن من خنگم


ها ای چرا ادرس نوذاشتی
من آشِغ عادمای خنگم
میای باهم بدوسکیم؟؟؟
مهسا و سارا (مهسارا)
3 اسفند 90 21:30
چقد ما 2تا این جا رو باهم متریدیم!!!
البت ما 3تا... ولی خب دیگه الان دوتاییم.... دست روزگار...

بذگریم... راستی مامان مِـــیرَبونِ مهنا! چگده 2نیاتون گشنگه! ایشالا همیشه پایدار و برقرار باشین به 2نیای ما 2تاهم بیاین بَدوم نیستا!!! خیلیوم خوبه! واللو
اوهوی راستی سلامممممم


دنیای شمام ب نوب ی خودش جیگره
میام پیشتون