مهنا مهنا ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

کـــــودکـــــ عشق , مُــــهَــــنّــــا

مهنای اکروباتی

1390/10/4 17:48
نویسنده : مامان
636 بازدید
اشتراک گذاری

سلام هنی ناس ناسیقلب

این چند روزه اصلا خونه نبودیم

رفته بودیم خونه بابا مهدی اینانیشخند

البته باید اینم بگم ک ب دلیل فوت عمه مامان مریم نگران

اینا رفته بودن شمال

و ماهم رفته بودیم خونه بابا مهدی تا خاله فاطی تنها نباشهفرشته

شب یلدا تولد خاله فاطی بود ماهم مهمون بابامهدی پیتزا خوردیمنیشخند

تو و دخترخالتم کلی بازی کردید بعدشم بابامهدی و مامان مریم عازم سفر شدن

و ماهم اونجا موندیم تا دیشب ...

 

خب از این مواردا ک بگذریم میرسیم ب خودت ک

یاد گرفتی میگی خاله البته ب زبون خودت میشه آلهدلقک

و کلی این خاله فاطی از ذوقش داشت میترکیداز خود راضی

البته قابل توجه اقا مسعود اپاراتی دم دستمون هسخیال باطل

 

ودر اخر مهنااااااااااااااااا آکروبات باز میشود :تعجب

پس بزارید از اولش بگم

داشتیم من و بابایی باهم صحبت میکردیم ک دیدیم

بابایی حواسش ب ما نیس عصبانی

رد نگاشو گرفتیم و دیدیم مهنا خانم پاهاش رو هواساسترس

مام فقط تونستیم ی عکس ازش بندازیم اخه این بابایی از ترسش سریع گرفتتتابرو

خب چ کنیم ترسو هس دیگه

مام ک شجاعخیال باطل

و اینم عکسش

مهنا

خداییش نگاه کنید چه شری هس این بشر

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

mamane Ali
4 دی 90 18:28
جیگرِ مهنا خانوم آکروباتی
مامان زهره
5 دی 90 11:59
سلام. خوبین . خوشین. بد نگذره! یلدا مبارک. کریسمس مبارک.شیطنت های گل دختر هم مبارک
مامان زینب
5 دی 90 20:51
خداییش خاله حق داره ذوق کنه
بوسا برا خانوم طلا مهنا جون بوداااا


عزیزمی
ZaHrA
6 دی 90 6:57
سلاممممممممم شیطون خاله
آفرین خاله زهراتم عین خودت بود ، به خودم رفتی عجیجم
بچه حلال زاده به داییش رفته ، ببین داییش چیه که مهنا هم آکروبات باز شده

خاله جون تا میتونی شیطونی کن
فداااااااااااااات


مهنا دایی نداره
اما ی پسرخاله دارم ک مث داداش نداشتم دوستش دارم..
حسنا سادات
6 دی 90 13:01
وای خاله جون با هماهنگی از این کارا بکن که مامان و بابا نترسن
ZaHrA
7 دی 90 13:12
آخی نازی دایی نداری مهنا جونم؟ باشه همون دایی الکی خوبه
دایی جون
9 دی 90 1:23
سلام مهنا جونم چطوری؟خوبی؟ مواظب خودت باش خانم خانما باااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای
امیرمحمد واسراکوچولو
9 دی 90 10:08
مثل یک درنای زیبا تا افق پرواز کن نغمه ای دیگر برای فصل سرما ساز کن زندگی تکرارِ زخمِ کهنه دیروز نیست بالهای خسته ات را رو به فردا باز کن ...
شمس الدین
9 دی 90 23:28
مامان طهورا
10 دی 90 0:53
عزیزم... به شیطونیاش نگاه کن و...زندگی کن...
مامان رویا
10 دی 90 17:24
ماشالله
دخترت دارهشکوفا میشه ها از من میشنوی بهش ترشی نده یه چیزی بشه......


عزیزمی
چراااااااااااا/؟؟؟
ZaHrA
10 دی 90 18:51
حالا ما امتحان داریم مهنا خانوم نباید از خاله زهراش خبر بگیره ؟؟؟؟؟



دیشب خواب دیدم اومدم خونتون دارم عکسای عروسیتونو نگاه میکنم ، صبح که بلند شدم تو کفش بودم من چطور از خونه ی آنی سر در آوردم


عزیزمی
اگه بدونی چ عکسایی شده معرکه
از این البوم ژورنالیاس
خیلی خوشگل شده
فکر کنم زیاد ب ما فکر میکنی
پس بسی خودمان را لوس مینماییم
مامان زهرا نازنازی
11 دی 90 1:38
الهی خدا حفظش کنه براتون
مانلي
11 دی 90 13:37
سلام ......... چه خوب ! منم مامان يه مهناي گل هستم !! از هم نامي دخترامون خوشحالم ......... مهناي من فروردين 89 بدنيا اومده ......... دختر عسلت رو ببوس /


مرسی خانمی منم خوشحالم...
مهنای منم اذر 89


پ چرا ادرستو نزاشتی گلم

ZaHrA
11 دی 90 23:57
خب بسه لوس نشو


نگوووووووووووو
مامان زهره
12 دی 90 15:18
سلام


سلام ب روی ماهت
مامان محمد پارسا
12 دی 90 22:59
سلام ناناز خاله وای که تو چقدر شیرینی نازشو برم من
مامان زهره
13 دی 90 11:17
مامان نازنين رقيه
13 دی 90 13:43
سلام خاله جوون ماشالله ماشالله چشم نخوري
كجايين پس؟دلمون تنگيده


عزیزمی
شرمنده