مهنا مهنا ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

کـــــودکـــــ عشق , مُــــهَــــنّــــا

مهنا و من با حسی مادرانه

1390/9/30 15:59
نویسنده : مامان
677 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مهنای شیرینم !!!!!!!!

دختر خوشایند روزهای زندگی ام !!!!!

روز به روز بزرگتر میشوی و دلهره من بیشتر

از اینکه آینده ات چ میشود و

روزهای زندگی ات چگونه میگذرد......

میترسم

همچنان میترسم ...

وقتی طاقت یک قطره اشکت را ندارم

چگونه میتوانم ناراحتی ات را ببینم..

وقتی از بغض کوچکت که فقط به خاطر چیز کوچکسیس

که از دستان بسیار کوچکت میگیرم

دلگیر میشوم

چگونه میتوانم غم آن دورانت را ببینم

دلهره دارم از بزرگ شدنت

میترسم از آینده ات

هراس دارم از آرزوهایم

 

تو بزرگ میشوی بدون هیچ دغدغه ایی

و من فکر میکنم برای آن دغدغه هایت

یکسال گذشت از آمدنت

از بزرگ شدنت

ومن ثانیه ثانیه بزرگ شدنت را دیدمو حس کردم

خنده هایت را , گریه های شبانه ات را ,

ایستادنت را , راه رفتنت , مظلومییتت و حتی شیطنتت را

همه را به چشم دیدم

یک سال بزرگ شدنت را دیدم و به معجزه عشق به

فرزند ایمان آوردم

و فهمیدم که یک مادرم...

 

وقتی به فیلم زایمانم نگاه میکنم

بی آنکه متوجه شوم سیلی اشک را روی گونه هایم حس میکنم

نمیدانم چرا؟؟؟؟

شاید وقتی گریه پی در پی ات را میبینم دلم میسوزد

از اینکه به چه می اندیشی که اینچنین گریه میکردی

نمیدانم شاید از پاک شدنم گریه میکردم

وشاید از درد آن لحظه...

خیلی خوب به یاد دارم  آن لحظه زیبایی که تو را سروته در دستان

ماما دیدم و آنجا خدارا شکر کردم به خاطر سالم بودنت

آن لحظه دردم را ب فراموشی سپردم و ب صورت معصومت

که گریه میکرد چشم دوختم

اَلله اَکبَر اَشهَداَن لااله الالله

و ان موقع بود که شنیدی این کلمات الهی را ...

 

نمیدانم چرا یاد آن روزا افتادم اما

یادآوری آن روزا مرا آرام میکند

یادگار عشق پاکم

تو زیباترین اشتباه زندگی من بودی

من تورا ب اشتباه حامله شدم

اما با ب وجود امدنت من و عشقم خدارا شکر کردیم

تو تلنگری بودی بر زندگی ام

شاید فقط چند ماه از عروسی ام میگذشت

اما زیبا بود وقتی فهمیدم تو را دارم

هم سن من و هم سن پدرت کم بود

اما بابایی همیشه دوست داشت در سن کم پدر شدن را

احساس کند

حس کرد و خیلی هم تو را دوست دارد

خدا حفظش کند

به خاطر من و تو چه کارها ک نکرد و چه حرفا ک نشنید

دوستش دارم ب زیبایی تمام ستاره ها

عاشقش شدم

و دیوانه وار پرستیدمش

عاشقم شد

و دیوانه وار پرستید مرا

او رویای زندگی من است

خدایااااااااااااااااااا

تنهایم مگذار

ک بی او تنهایم

خدایااااااااااااااااااااا

تنهایمان مگذار

ک بی تو تنهاییم...

 

پ . ن : عزیزم تولدت مبارک

 

 

و در آخر مهنای گوارا

دختر شیرین من

                 تولدت را با تمام وجودم ب تو خوشایند ترین هدیه زندگی ام

                                      تبریک میگویم

  بمان برایم  ای ماندنی ترین خاطره زندگی ام

               دوستت دارم هنی ارزوهااااااااااااااااا...

ب یمن آمدنت این روزها را باید جشن گرفت

اما محرم است پس بگذار بدهکارت بمانم تا بعداز ماه صفر....

یااااااااااااااااحق

 

 بعدا نوشت:

وای هنی مامان عاشق این قالبتم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

شمس الدین
28 آذر 90 18:00
سلام نی نی 1 ساله.
تولدت مبارک
انشاءالله زیر سایه مامان و بابا همیشه سالم و تندرست باشی.
یک سالگی خودتو با این شعار شروع کن
هرسال شیطون تر از پارسال
با آرزوی موفقیت توی شیطونی هات





مرسی
مامان نازنین رقیه
28 آذر 90 18:48
سلام گل دختر تولدت مبارکککککککککککککک
مامان عرشیا
28 آذر 90 18:56
تولدت مبارک
ZaHrA
28 آذر 90 21:38
اشکمو در آوردی آنی
ZaHrA
28 آذر 90 21:39
خوشگل خاله تولدت مبارک به مامانت بگو از طرف خاله زهرا برات کادو بخره برات آرزوی بهترینها رو دارم عزیز خاله بوس بوس تولدت خیلی مبارک
مامان طهورا
29 آذر 90 11:40
به نظرت چرا با خوندن این پستت گریه ام گرفت؟!
...تو زیباترین اشتباه زندگی من بودی...
خیلی قشنگ بود...



عزیزمی
مامان زهره
29 آذر 90 12:27
سلام . ممنون که به وب ما هم سرزدین . تولد گل دختر بازم مبارکو یه خواهش گلی امکانش هست با رنگ آبی ننویسی! خواندنش یه کم سخته.


واقعاسخته خوندنش پس چرا من متوجه اش نمیشم
مطمئنی خطش مشکیه زمینشم سفیده
مشکلی توش نمیبینم
مامان زینب
29 آذر 90 15:49
من هیچی نمیگم



هرجور راحتید.....
ماجراجويي هاي جغله كوچولو
29 آذر 90 17:31
جغله: سلام .تبريك ميگم. وبلاگ خيلي خوبي دارين ايشالا خانوادگي سلامت و موفق باشين . خوشحال ميشم به وبلاگم تشريف بيارين و باعث افتخارمه كه وبلاگ منو در ليست دوستان خود اضافه كنيد . www.jegheleh.niniweblog.com
محسن
29 آذر 90 21:20
سلام مهنا گوگولی
تولدت مبارک از راه دور و از طریق مجازی فقط میشه یک گل داد . اما من به خاطر زیاد دوست داشتن مهنا کوچولو بهش این همه گل میدم .



شما نظر لطفتونه
مرسی پسرعمه...
ZaHrA
30 آذر 90 10:45
یلدات مبارک

تقدیم به خانواده آنی و مهنا و بابای مهنا



مرسی , فدات شم , یلدای تو هم مبارک
مامان طهورا
30 آذر 90 13:21
وووووووووووی نیگا قالبشو...چه خوشگله...


مرسی مامان طهورای عزیز
بابای رها
30 آذر 90 15:19
سلام یلداتون مبارک خدا نی نی نازتون رو براتون حفظ کنه کد ما در جشنواره نی نی وبلاگ 176 خوشحال میشیم بهمون سر بزنید و رای بدید
مبین فرفری
30 آذر 90 15:35
سلام تولدت مبارک گل دخترم بوس بوس بوس کد مبین 170 به ما هم سر بزنید خوشحال میشم
عمو مهاجر
30 آذر 90 22:49
سلام به مهنا خانم خوشکل خوشکلا ، تولدت مبارک .
به بابا و مامان سلام برسون .




عمو مهاجر ؟؟؟؟؟؟
نمیدونم نشناختمت
امیر تویی؟؟؟
صدیقه
30 آذر 90 23:07
سلام مهنا و مامانش
عزیز دلم تولدت مبارک.
مامان مهنا یک سالگیه اشتباهت مبارک...قبول داری که این اشتباه تنها اشتباهی که ما مامان ها دوست داریم بازم تکرارش کنیم؟


سلام عزیز دلم...
مرسی گلم..
دقیقا زدی تو خااااااال
مامان رویا
1 دی 90 10:21
جیگر طلا تولدت مبارک...
روز تولد تو میلاد عشق پاکه/آری به شکر این روز پیشونیم رو خاکه/من سر سپده بودم در امر امر جون سپردن / با یه اشاره تو(مهنا جون) حاضر برای مردن
بووووووووووووس


فدات شم عزیزم
نظرلطفته
mamane Ali
1 دی 90 13:30
سلام عزیزم.. تولد مهنا جوووونی مبارک انشالله زیر سایه ی شما و پدرش خوشبخت و موفق بشه.. راستی خیلی خوب شد که قالبت رو عوض کردی.. تو قبلیه وفتی میخواستم نوشته هات رو بخونم باید همش رو سلکت میکردم.. اگه مایلی تبادل لینک داشته باشیم


من متوجه مشکل قالب قبلی نشدم ولی بهرحال شرمندت گلم
لینکت میکنم..
ZaHrA
2 دی 90 9:02
سلام آنی

به خیر گذشت


خدارو شکر
میدونستم..
مامان طهورا
2 دی 90 13:14
اومدم بوس بدم به مهنا و دربرم!
آپیم


فدات شم
مامان محمد پارسا
3 دی 90 0:33
سلام گل خاله تولدت مبارک انشاالله 120 ساله بشی و همیشه در کنار مامانی و بابایی شاد و سر بلند باشی
مامان زهره
3 دی 90 13:47
سلام. مهنا جان اول به تو تبریک می گم که قلم قشنگی داریو وبا حس می نویسی. دوم به گل نی نی مهنا که یک ساله شد. تولدت مبارک.انشاء الله مامان تورا در لباس عروسی ببیند.
قالبت قشنگ شده!
خوبه که دیگه آبی ننوشتی. قابل خوندنه


مرسی عزیزم
ZaHrA
3 دی 90 23:18
اول سلاااااااام دوم یعنی چی حیف شدددددددددددد؟؟!؟؟!؟!؟!؟؟! ااا نگو گلگه میکنماااااااااااااا آنی انقد خوشحالم که نگو ، بچه های دانشگاه گیر دادن باید شیرینی بدی راستی اگه خدا بخواد نیمه شعبان (14 تیر) عروسیمونه دعاااااااااااااا کن خیلییییییییییی به مهنا خوشگلم بگو واسه خاله زهرا دعا کنه ماچش کن از طرف من خوشگل خاله روووووووووووو قربون چشاش برم من راستی شبیه کیه انقد خوشگله ( ماشالا) این چشاشو من بخورمممممممممم
جغله کوچولو
3 دی 90 23:21
سلام خاله. ممنون که همیشه به وبلاگم تشریف میارین. ادامه داستانم رو نوشتم. راستی یک اتفاق جدید افتاده و اون اینه که داستانم مورد پسند قرار گرفته و دارن از روش" بازی رایانه ای جغله و غول سرزمین تنبلی "رو میسازن و بنا بر نظر سازندگان تصمیم بر این است که اسم تمام دوستانم رو در سایت بازی بیارن تا همه بچه های ایران دوستان خوب نی نی وبلاگی من رو بشناسن . در ضمن هر دوستی که مطلبی از داستان جغله و غول سرزمین تنبلی که من نوشتم توی وبلاگش بنویسه هر هفته یک لینک جایزه که یک بازی کامپیوتری کوچیک و قشنگه براش ارسال میشه. باز هم ممنون ... خانوادگی موفق و سلامت باشین. تا بعد خدانگهدار ...
امیرمحمد واسراکوچولو
4 دی 90 8:11
_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤ مهربون همیشگی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____________________¤¤¤¤¤¤ ______________________¤¤¤¤ _______________________¤¤
مامان زهره
4 دی 90 9:44
سلام عزیزم اگه دوست داشتی به ما کد 180 رای بده.
مامان زهره
4 دی 90 9:45
گلی به کد 180 رای بده!