مهنا مهنا ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

کـــــودکـــــ عشق , مُــــهَــــنّــــا

هنی باحجاب

1390/9/1 17:56
نویسنده : مامان
3,406 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااااااااام

اینم چنتا عکس جیگمیلی از هنی ذوقی

مهنا

قربونت برم که باحجاب شدی

اینجا مهنا میگه ;

مخلص همتونم

مهناا

اینجا هم میگه :

شما چطور

مهناا

مهنااا

مهنااااا

مهنا

مهنااا

مهنا

این سه عکس اخرو خاله فاطی ازش انداختو تو اتاق خاله فاطی بود

مهنا

اینم دختر خالشه که دهنشو داره سرویس میکنه

ی دختره شرو شیطون که خاله آنسه دیوونشه

که بشم میگه فاطی لره

خو بسه دیه خیلی عکس اپلود کردم بقیش بمونه برا بعد

دیه دیه........

راستی یه سوال

توی امار بازدید

چرا من اینهمه بازدید کننده دارم

اما نظرات کمه

یه روزایی میشه که امار بازدید امروزمو میزنه 40 الی 50 تا

ولی شاید ی دونه نظرم برام نزاشته باشن

پ خواهشا هرکی میاد نظر یادش نره

دوسمتون دالم

بای تا های

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان پارسا جون
1 آذر 90 20:54
چقدر نازی گلم
ZaHrA
1 آذر 90 23:51
ووی قلبونش بلم این حجابت منو کشته

یادم باشه اومدم قم بیام یه ماچ محکم ازت بکنم که نکنه حسرت به دل از دنیا بلممممممم

آنی جون از طرف من ماچش کن خیلی خیلی هم فشارش بده دندوناتم فشار بده آخه من اینجوری بچه ها رو میچلونمشون

حتما الآن میگی خدا رو شکر که دستش نمیرسه به دخترم



عزیزم خوشحال میشم ببینمت
اینهاحرفای مردن چیه
دیه نبینم ازاین حرفا بزنیا
ZaHrA
2 آذر 90 13:30
چشم ببخشیییییییییییید فدات
مامان محمد پارسا
2 آذر 90 16:38
سلام عزیز خاله مامانی با این عکس ها می خوای دلمون آب کنی می دونی دستمون به دخملت نمی رسه داشتیم خیلی ملوس شدی بوس برای ناناز خاله


مرسی عزیز دلم
زینب جون
2 آذر 90 17:05
سلام مامان مهنا
خوبی گلم دلم برای خودت و مهنا جون یه ذره شده مخصوصا وقتی عکساشو دیدم
واقعا خوش به حال محنا با این مامان گلش
آنه جونم ازبلاگت خیلی خوشم اومد کارت عالی بود.


زینبی تویی فدات شم
وای نمیدونی چقدر دلم برات تنگولیده
خانم خانما نمیسری به ما
دایی جون
4 آذر 90 3:14
سلام جیگملی دایی(به قول آبجیمون)
خوبی؟از عکسات معلومه که چشم به تخته خیلی خوبی!!!
چقدر ناز شدی خانمی محجبه،واقعا دیگه دلم واست تنگولیده(بازم به قول آبجیمون)شد با دیدن این عکسا
میبوسمت هزارتا.............
بااااااااااااااااااااااااای دایی جون


این که 9 تاس باید هزارتا میزاشتی
نقطه چیناشم ب درد فیلم نقطه چین میخوره
یاا... بقیشو پست کن
دایی جون
4 آذر 90 3:57
شرمنده آبجی جون،گفتم بقیشو بزارم وقتی اومد بغل داییش تقدیم اون لپ هاش کنم؛قبوله آبجی


قبوله
پ میمونه 991 دیه که بش بدهکاری
یادت باشه ها
هپلی هپوش نکنیااااا
ZaHrA
4 آذر 90 17:53
سلام آنی جونم

آره ادبیات فارسی دانشگاه اصفهان

تو چی میخونی؟

حیفه ول نکن مهنا دوس داره مامانش تحصیل کرده باشه

هرچند به مدرک نیست به اطلاعات آدمه


منم علوم کامپیوتر
اره شاید ولش کنم دوباره کنکور بدم
وشایدم همینو ادامه
فعلا که تو مرخصی هستم
مامان زینب
5 آذر 90 9:29
خداااااا چقد نازه
مامان محمد پارسا
5 آذر 90 17:34
سلام مامانی نمیخوای آپ کنی عکس جدید رویداد جدید منتظریما
مریم مامان پندار
6 آذر 90 10:46
ای جونم چقدر حجاب بهش میاد

لطفا بیاو برای عکس مسابقه پندار نظر بزار


چشم خانمی اومدم
شمس الدین
6 آذر 90 11:15
سلام نی نی خانم.
تو این عکسا خیلی خوشگل و خانم شدی.
وقتی چادر میذاری یعنی بزرگ شدی و من نباید برات کلاس آموزش شیطونی بذارم، تازه عکس آخر نشون داد دختر خالت استعداد بالایی تو این زمینه داره، بنده خدا مربی خوبی نداشته.
خانمی به مامان و بابا و خاله و خاله شی و خاله قضی سلام برسون.
به مامانی بگو "خاله شی"و"خاله قضی" رو برات ترجمه کنه.
بای بای




سلااااااااااااااااااااااااام
خوفی ؟؟؟
خوفم....
چرا فاطی مربی خوبی نداشته خو مربیش شماها بودید دیه
یادتون رفته هاااااااااا
خاله شی رو میدونم
اما
خاله قضی رو نه
ب هرحال میسی ک اومدی
خوشحالمون کردی پسرعمو جاااااااااااااااان
مامان آترینا
7 آذر 90 16:04
وای خانمی خیلی خوشگلی


ملسی عزیزم
ZaHrA
7 آذر 90 16:52
سلام آنی جونم خوبی؟

چند تا عکس از دانشگاه اصفهان گذاشتم خانوادگی دعوتید

آقای بابا مهنا به همراه خانواده


چشم الان میایم
خاله زهرا
23 دی 90 12:21
سلام انسه من خوبی؟
معتاد وب این عسل خانوم شدم بدجور هر رور میام عکس هاشو میبینو ویک دل قربونش میرم مامان ومحمدم کلی ذوقش راکردند کاش قم مونده بودیم مثل قدیما هر روز پیش هم بودیم دل ام برای اون روزها خیلی تنگهیک عالمه به امید دیدار


عزیزمی عسلم
منم خیلی دلتنگ اون روزا میشم
عاشقتم گل من


زهرا
2 آبان 91 12:06
سلام با حجابش چقدر خوردنی میشه زیرسایه پدرومادرش سالم باشه انشاالله میبوسمش بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس