مهنا مهنا ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

کـــــودکـــــ عشق , مُــــهَــــنّــــا

بدون عنوان

1390/8/26 22:35
نویسنده : مامان
554 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام

امروز روز عشق ما بود

یه جورایی ولینتاین

رفتیم رنگین کمان و کلی دور زدیم

اولش تو رنگین کمان گریه کردی اما بعدش کلی ذوقیدی

اینم عکساش

این عکستو داشتی گریه میکردی

مهنا

هن هنی

هن هنی

هن هنی

هن هنی

هن هنی

مهنا

مهنا

مهنا

مهنا

مهنا

مهنا

کلی عکس ازت انداختم فعلا همینا بسه

تا بعد

بای گلم....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

دایی جون
26 آبان 90 23:52
سلام آبجی
روز عشقتون مبااااااااااارک،ایشالا همیشه در کنار هم شاد و خوش وخوشبخت باشین

حالا اجازه میخوام با خواهرزادم صحبت کنم؛
سلام مهنا خانم گل
خوبی دایی؟چقد خوکشل شدی!روز عشق بابایی و مامانی رو به تو هم تبریک میگم
مواظب خودت باش عسیسم
بای بای دایی


خواهش میکنم
ایشاالله برا خودت
یک خواهرشوهرگری دربیارم که
vet
27 آبان 90 2:34
پس خنده هاش کو؟ من خنده میخوام! وگرنه گریه میکنما!!!!!!!!!!!!!!


تو کی هستی دیگه
چنتا عکس ازش انداختم که میخندید
اما اینقدر تکون خورد که تارافتاد
اگه خیلی دوس داری میزارم
حالا تو گریه نکن
افلین بخند
هه هه هه هه
حالا شد وت
مامان محمد پارسا
27 آبان 90 8:05
سلام عزیزم وای ی ی ی چقدر این دخمل ناز و ملوسه خیلی ناز شده عکس هاش خاله جونی چرا گریه کردی حیف اون چشای ناز نیست پر اشک بشه مواظب خودت باش گلم مامانی از لطفت ممنونم
ZaHrA
27 آبان 90 11:49
شلام

وای قلبونت برم صولتی من

و اما جواب آنی خانوم



عزیزم مشخصاتتو پاکش کردم
مرسی که گفتی
منم 22 سالمه گفتم شاید ندونی
مریم مامان پندار
27 آبان 90 11:49
مبارکه ولنتاینتون
مهنا رو فارسی بنویس تا اول جمله بیاد تو سربزگ وبلاگ
عزیز ازت گله دارم فقط اومدی تو وب پندار گفتب آپم همین !! نظر ندادی برا بچه ام گریهههههه


عزییییییییییییییزم
شرمندت
الان میام میترکونم
مامان پارسا
27 آبان 90 15:23
سلام عزیزم
روز عشقتون مبااااااااااارک ماشالا خیلی ناز شده مهنا خانوم با این شنل صورتی رنگش،حساااااااابی کیف کردیا شیطون خانوم


ملسی خانمی
مامان امیرعلی
27 آبان 90 18:30
روز عشقولانتون مبارک.راسی خاله چقدر تو خوشتیپی.مامان هوای دخملمونو داشته باشیا .یهو میقاپنشا.


فدات شم عزیزم شماخانمید
ZaHrA
27 آبان 90 18:53
آخی 22 ؟!؟!؟!؟

چه مامان کوشولویی!!!!

یعنی میگی منم از امسال باید شروع کنم تا 22 سالم شد بچم از مهنا عقب نمونه ؟!؟!!؟!؟

اوا خاک بر سرم ما هنو عقدیم


فدات شم گلم عیبی نداره
ZaHrA
27 آبان 90 19:40
آنی جون یکی از غزل های استادم رو آپ کردم

بیا بخون نظرتو بگو


چشم اومدم گلم
mamani
28 آبان 90 8:43
سلام سلام

بخورم اين دخملو

روز عشقتون مبارك عشقتون پايدار قلبتون پر اميد عمرتون پر بركت


مرسی مامانی
mamane Ali
29 آبان 90 13:45
سلام مامانه گل .. فونت نوشته هات خیلی همرنگه بکگراندته .. برای همین اصلا معلوم نیست .. راستی شما قم زندگی می کنید ؟ فکر کنم عکسا رو توی رنگین کمان گرفتین ؟؟


سلام عزیزم نمیدونم من مشکلی تو رنگ نوشته ام نمیبینم...اره من قم زندگی میکنم...و اونجایی هم که رفتیم رنگین کمانه
مامان آبتين
1 آذر 90 8:33
ولنتاينتون مبارك خوش گذشت ؟؟چقدر ماه شده اين دخملي