مهنا مهنا ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

کـــــودکـــــ عشق , مُــــهَــــنّــــا

بدون عنوان

1390/8/24 1:53
نویسنده : مامان
403 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قندک مامانی

الان که دارم برات مینویسم خونه بابا مهدی هستم

امروز صبح بابایی زنگ زدو گفت که دیر میاد خونه

برا همین من و تو اماده شدیم و خودمون رفتیم خونه بابا مهدی

اخه قرار بود که با اینا بریم رستوران

تازه عیدیمونم از بابا مهدی گرفتیم

نفری ده هزار بمون داد

بش گفتم مگه بابا تو سیدی

گفتش من عاشق عید سیدام

مام که عاشق عیدی گرفتن

خلاصه با خاله اینا قرار گذاشتیمو رفتیم رستوران

وشامو اونجا خوردیم

اخرشم رفتیم خونه خاله من اخه شوهرخالم سید بود

و کل شبو اونجا گذروندیم

الانم که همه خوابن و من و تو بیدار

فردا ناهارم اینجاییم

حالا چنتا عکس ازت انداختیم

هرچن خیلی تکون میخوردی

ولی نمیدونم چرا ابلود نمیشه

حالا تو سری های بعدی حتما میزارم

شبتون مهتابی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

صدیقه
24 آبان 90 3:26
سلام مهنا و مامانش..عیدتون مبارک..به دایی یگو حالا که عید سیدارو دوست داره من و معیدم هستیم.عیدیمون رو بذاره کنار واسمون


عیدتو هم مبالک
یادت باشه عیدی ماروهم بدیاااااا
مامان امیرعلی
25 آبان 90 1:17
عیدتون مبارک.عیدی ها نوش جونتون
ZaHrA
26 آبان 90 10:32
آنی منم عیدی میخوااااااااااااااااام

عید شما مبااااااااااااااارک با 2 روز تاخییییییییر


میسی گلم عیدشمام مبارک
راستی چن سالتونه
کجاساکنید؟؟؟
مجردید؟؟
البته اگه دوس داری ج بده