مهنا مهنا ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

کـــــودکـــــ عشق , مُــــهَــــنّــــا

بدون عنوان

1390/7/4 14:20
نویسنده : مامان
450 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگینایت اسکین

به دخمل گلم که هنوز یه کوشووووووووووولو مریضهنایت اسکین

راستییتش منم یه هوااااااااااااااااا مریض شدم نایت اسکین

شوشوییمم خیلی هواااااااامو داشت

اره ملوسکم خدا این باباییتو حفظ کنه

راستی این چند لوزه که نیومدم شرمنده همتون شدم

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

اخه میدونید چی شدش

نه نمیدونید که

بابا مهدی اینا اومدن

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

پس بزار از اولش بگم

صبح روز شنبه که تعطیل بودش

بابایی من و نی نی مو برد خونه مامان مریم

اونا هم موقع اذان صبح اومده بودن

مارو گذاشت و خودشم اضافه کاری رفت سرکار

وقتی رفتم اونجا فهمیدم که ناهار همه خونه عموسعید

طبقه بالا خونه مامانم دعوتن

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

عمو مارو هم دعوت کرد

اما به دلیل یه سری ادمای بی معرفت حرف مفت زن

ما از رفتن خودمان را بسی معاف کردیم

و چه حالی داد که ریختشان را ندیدیم

...............................

بعد از ان کلی خوش گذراندیم

غروب هم خاله بزرگه با دخمل شیطونشم اومد

وکلی تو از دیدن این دخمله ی شیطون بسی ذوق کردی

اخه خیلی دوسش داری

ما شبم اونجا بودیم

کلی کیفمون کوک کوک شدو اخرشبم برگشتیم خونه

اما چه برگشتنی

که با بدو ورود من به خونه

حس کردم  حالم خوب نیست

بله ه ه ه ه ه ه ه

اونشب بالای ٥ بار حالم بهم خورد

بابایی گفت که بریم دکتر

اما

 منم که یک کلام

قبول نکردم

اونشب کلش تو تب ولرز بنده گذشت

صبح بابایی رفت سرکار

 اما با رفتن بابا حال منم هی بدتر میشد

تا اینکه بابایی کلا اون روز رو مرخصی گرفت و منو برد دکتر

از اونجایی که حال من زیاد خوب نبود

رفتم زیر سرم

و با یه امپول بیریخت

خلاصه بابایی شد پرستار من و تووووووووووووو

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

الانم حالم زیاد خوب نبود ولی دیگه چه کنیم

عشق به نت ماااااااااااارو کشته.......

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

راستی

یکمی از دخملم بگم

که یه عالمه بازی بلد شده

مثل لی لی لی لی حوضک

که قربونش برم چه خوشمل انگشت اشارشو میزاره کف دستشنایت اسکین

یا

کلاغ پر

که به جای پر میگه دَََََََََََََ .....

همچنان به رقص و سق زدنش هم ادامه میده

چهار دست و پا هم میره

٨ تا دندوناشم دیگه کاملا اندازه هم شده

خب دیگه مثل اینکه زیاد از حد مریضی رومون اثر گذاشته بسی حرفیدیم

بس تا پرچونگی بعدی

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

بااااااااااااااااای

راستی

نگفتم

که

دووووووووووووووووکستون دالم

حالااااااااااااااااا

بای تا های

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

ثمين
4 مهر 90 14:36
سلام گلم! ايشاله كه خوبي و خوش! من توي وبلاگم ايده براي سيسموني و جشن تولد و تزيين غذاي كودك دارم اگه يه سر بزنيد خوشحال ميشم. راستي! اگه دوس داريد عكس ني ني خوشكلتونو رو ديوار دنياي نفيس به يادگار نصب كنيد يه سر به اينجا بزنيد: http://2nyaienafis.niniweblog.com/pagegoodnini.php
بابای کیان
5 مهر 90 9:56
سلام. من بابای کیان هستم که هنوز به دنیا نیومده. از اینکه به وبلاگ کیانم سر زدید سپاسگزارم و از همین راه دور هم مهنای نازتون را می بوسم.لا اجازتون لینکتون می کنم
بابای کیان
5 مهر 90 10:01
راستی، مهنا اسم کی بوده و چه معنی میده؟
مامان نی نی گولو
5 مهر 90 17:44
سلام عزیزم ممنون که سر زدید اخی خدا بد نده انشاالله که حالتون الان خوب خوب شده باشه ناناز ما هم که بزرگ شده جیجیلک خاله مواظب خودت باش گلم
مامان آترینا
6 مهر 90 22:51
خاک قم گشته مقدس از جلال فاطمه / نور باران گشته این شهر از جمال فاطمه گر چه شهر قم شده گنجینه علم و ادب / قطره‌ای باشد ز دریای کمال فاطمه . . . ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر بر مهنا خانم گل مبارک
مامان نی نی گولو
8 مهر 90 15:49
سلام عزیزم منتظر خبرهای جدید از شما و نی نی گلتون هستیم
mamani
9 مهر 90 9:54
بنام خدا سلام آخي چه دخملي هزار ماشا الله خدا برات نگهش داره لينكتون رو گذاشتم و از آشناييتون خوشبختم
مامان نی نی گولو
9 مهر 90 22:38
سلام عزیزم فکر نمی کنم بتونم مرخصی 6 ماهه بگیرم فعلا که بهمون گفتن نه تا ببینیم خدا چی می خواد بابا منتظر خبر جدید از نی نی گولو هستیما
مامان آبتین
10 مهر 90 9:00
انشاءا.. به زودی سلامتی تون رو بدست بیارید اگه مایلین با هم تبادل لینک داشته باشیم ؟؟