مهنا مهنا ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

کـــــودکـــــ عشق , مُــــهَــــنّــــا

دخملم مریض شده

1390/6/31 21:12
نویسنده : مامان
540 بازدید
اشتراک گذاری

شلااااااااااااااااااااام دوکساااااااااااااااااااای گلمو

 و مهنای مامانی

دیلوووووووووز صبح دوتایی باهم پاشدیم و لفتیم خانه بهداشت تا وزنت کنن

وزنت ٨ کیلو و٩٠٠ گرم بود وقدتم ٧٦

بعدازاون لفتیم خونه دوست مامان ( خاله مینا )

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

البته اینم بگم که بابایی اومد دنبالمونو و مالووووووو برد

 

خیلی خوش گذشتنایت اسکین...........

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

بعدشم بابا اومد دنبالمونو  و لفتیم خونه مامان مریم بابا...

همه اونجا بودن یکمی نشستیماااااااااااااااااا

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

و بعدش اومدیم خونه

اما تو اصلا حالت خوب نبود

ییهوووووووووووووووووو مریض شدی

شروع کردی به گریه کردن نایت اسکین

بابایی هم گفت که ببریمت دکتر

ساعت ١٢ شب بود که بردیمت دکتر

یه سری دارو نوشت و بابایی هم از داروخونه خرید

امروز صبحم حال چندان خوبی نداشتی

چن بارم حالت بد شد ومنم شروع کردم به گریه کردن

اخه هم دست تنها بودم وهم یکمی ترسیده بودم

خلاصه الانم سوپت رو خوردی و لالا کردینایت اسکین

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

خدا کنه حالت بهتر شهنایت اسکین

دوکسای گلم برا نی نیم دعاااااااااااااا کنیدنایت اسکین

دوکستووووووووووووون دارم یه دنااااااااااااااا.........

 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

نبات کوچولو
31 شهریور 90 21:51
بعضی از مردم به اشتباه فکر می کنند که کلاغ ها سیصد سال عمر می کنند یا خارپشت ها خارهایشان را پرتاب می کنند . در این جا ما به بعضی از این داستان های غیر واقعی و علت غیر واقعی بودن آن ها می پردازیم . منبع : ماهنامه نبات کوچولو - شماره 3 (گروه سنی 8 تا 12 سال)
مامان نی نی گولو
1 مهر 90 1:11
سلام ناناز خاله خدا بد نده انشاالله زود زود خوب می شی مامانی نگران نباش مهنا جون خیلی قویه زود خوب می شه گل خاله
طهورا
1 مهر 90 23:10
سلام عزیزم.ممنون که سر زدی به من و مادرانه هام. آدرست رو برام اشتباه گذاشته بودی وبلاگت باز نمیشد به بدبختی پیدات کردم. ایشالا دختر نازت بهتر میشه عزیزم.
مامان نی نی گولو
3 مهر 90 17:44
سلام ناناز خاله انشاالله که حالت خوب خوب شده باشه مامانی از شیرین کاریهای نانازمون برامون بنویس
مریم مامان پندار
5 مهر 90 11:36
سلام عزیزم الهی بلا از دخملی دور باشه مریضی هاش دود بشند برن به اسمون من مامان پندارم ممنون که سر زدین من افتخار دوستی با شما رو پیدا کردم تبادل لینک داشته باشیم؟