مهنا مهنا ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

کـــــودکـــــ عشق , مُــــهَــــنّــــا

پیله ی نگاهت!!!

1393/2/21 17:14
نویسنده : مامان
2,788 بازدید
اشتراک گذاری

هنی

تو این دنیای عجیب لبخندت عجیبانه حالم را عجیب میکند

حالم وقتی عجیب میشود ک افکارام سرسخت ذهنم را مسکوت کند

 و من بمانم و ذهن بی صدام

بی صدا از همه چی ...*********

و یا شاید پر صدا

و باز پرصدا از همه چی

پر صدا از لبخندهایت

از خنده هایت

از حال عجیب بعدش

چقدر حالم این روزها زود ب زود عوض میشود

حال من متغیری شده ک نمیتوانم ب چیزی تثبیتش کنم

دوست دارم نگاهت کنم

انقدر که حتی تو ندانی

ک حتی تر نفهمی و من رسم پروانگی را در چشمانت بیاموزم

انقدر پیله بندم در ان چشمانت که پیله ی نگاهم شود

نگاهت را میگویم

 که دوست دارم نگاهم پیله بند نگاهت شود...........

پسندها (5)

نظرات (40)

مامانی ماهان جون
22 اردیبهشت 93 10:01
سلااااااااام پ خوبین خدا رو شکر که پت جدید گذاشتین
مامان
پاسخ
بترکی تو
مامانی ماهان جون
22 اردیبهشت 93 10:01
ای ول آنسه نویسنده همیشه تیتر پستهات یه جورایی تکه
مامان
پاسخ
با من بودی؟؟
مامانی ماهان جون
22 اردیبهشت 93 10:03
میگما آنسه ای اینکه این روزا حالت زود به زود عوض میشه ،،حالت تهوع هم داری؟؟؟؟
مامان
پاسخ
ینی میگی برم بی بی چک بگیرم؟
مامانی ماهان جون
22 اردیبهشت 93 10:03
کم حالی،کم اشتهایی؟؟؟؟چی؟؟؟
مامان
پاسخ
همه چی بپکی
مامانی ماهان جون
22 اردیبهشت 93 10:07
میگمااااااااااااا ویار چی اونوخخخخخخخ عایاااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان
پاسخ
ویار ندیدن تو
مامانی ماهان جون
22 اردیبهشت 93 10:27
ایشالله همیشه همین مدلی همو دوست داشته باشین و عاشق هم باشین عسیســــــــــــــــــــــــــــــم
مامان
پاسخ
برای هنی نوشتما؟؟؟
مامانی ماهان جون
22 اردیبهشت 93 10:28
ممنون آنسه بابت تعریفای تولد ساری جون هر چن از تو بعید بود خخخخخخخخخخخخخخخ
مامان
پاسخ
مامانی ماهان جون
22 اردیبهشت 93 10:28
عههههه وا آنسه جونی یه هو خام نشیاااااااااااعجب زبلیه این شوشستان شماااااااا بوخدااااااااااتو رو خدا زرنگیشو باش صب کرده دم دمای روز مرد بردتت رستوران که تو نمک گیر بشی تو رودروایسی براش کادو بگیری
مامان
پاسخ
هیچی نخریدم براش تازه هر چی هم عیدی گرفت من ازش گرفتم ب این میگن ملکه ی زندگی
مامانی ماهان جون
22 اردیبهشت 93 10:28
بیا خصوصی عشقــــــــــــــــــــــــی
مامان
پاسخ
خیلی بدی واقعا اینجور نوشتم خخخخخخخخخخخخ
قطره
22 اردیبهشت 93 22:31
خواستم بپسندمت ولی نشد
مامان
پاسخ
ای بزنم فکنو بیارم پایینا
یاسی
22 اردیبهشت 93 23:22
چه عکس قشنگی ای جوووووووووووووووووووووووووووووووووونم بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
مامان
پاسخ
یاسی بترکی دلم برات تنگه خو
مامانِِِِ ِمعید
24 اردیبهشت 93 2:55
نمیذاره لایکت کنم وگرنه انگشت شستم سمتته جیگر. حالا اینا که گفتی منظورت کی بود؟مهنا؟آقا امین؟من؟
مامان
پاسخ
تو فقط تو میدونی ک بدون تو عمرا ولی جدااز شوخی منظورم هنی بود چرا همه ب امین ربطش دادن خدا میدونه
مامان سونیا
25 اردیبهشت 93 16:32
بابا چه متنهایی مینویسند ملت ما فقط میخونیم و میسوزیم که چرا ما بلد نیستیم از اینا برای جوجومون بنویسیم
مامان
پاسخ
وقتی حوصله نوشتن خاطرات رو ازش ندارم دست ب دامان ی پست دودقیقه ایی میشم که میشه این پستای عاشقانه
يسنا
26 اردیبهشت 93 15:40
به به به به! چه رمانتيک! آهان سلام راستي چه عجب از اينورا من يه سوال فني داشتم شما با اين همه احساس اعتقاد به تنبيه کودک هم دارين آيا؟اگه بله به چه شکلي و چرا؟
مامان
پاسخ
کلا رمانتیکم ولی مدیونی به پای کودک درون بذاری اها راستی علیک سلام سوال فنیت تو حلقم منتها بدون کودک درون منگولت خخخخخخخخخخخ من کودکای درونمو از خودوجودم بیشتر دوس دارم چرا تنبیه شب و روز باهاشون بازی میکنم میگیم میخندیم خوشیم اصن لاجور
مامان معید
26 اردیبهشت 93 17:10
ولی من می دونستم واسه هنیه...می دونی که من خیلی متفکررررم
مامان
پاسخ
بلهه بلهه
مامان معید
26 اردیبهشت 93 17:19
راستی از الهه چه خبر؟خواستم بهش بزنگم همش می ترسم بد موقعی باشه بچش خواب باشه یا خودش در حال استراحت باشه.
مامان
پاسخ
خوبه دیروز باش حرفیدم ماهان ی دورز تب داشت الان خوبه
مامان معید
26 اردیبهشت 93 22:20
نمیای تهران بریم پیشش؟
مامان
پاسخ
جدی الان که نه بذار ی چنوقتی بگذره بعد بات قرار میذارم میام اونجا بعد دوتایی خراب میشیم رو سرش
مامان معید
26 اردیبهشت 93 22:33
نشه 15 سال بعد
مامان
پاسخ
خخخخخخخخخخ نه همین تابستون ی برنامه میچینم برای تهران ایشالا
مامان علی
28 اردیبهشت 93 21:40
سلام مامان مهنا. وبلاگ بسیار زیبایی داری.این چند وقت مشغول خوندن نوشته های زیبات بودم.واقعا قلم شیوایی داری و احساسات مادرانه ات رو به بهترین شکل بیان میکنی. موفق باشی خانمی.
مامان
پاسخ
سلام خانومی مرسی عزیزه دلم شما لطف دارین
نهال
30 اردیبهشت 93 15:06
سلام گلم وب بسیار زیبایی داری به ماهم سربزن و نامی جونم ببین با تبادل لینک موافقم
مامان
پاسخ
مامان امیرصدرا
30 اردیبهشت 93 22:58
سلام فکر کنم شما یک چیزیت هست ها به هر حال متنی که نوشتی زیباست
مامان
پاسخ
چراااااااااااااااااااااااااا ممنون از حضورتون
مامان شهاب
31 اردیبهشت 93 9:30
سلام عزیزم جییییییییییییییییگر عکس پروفایل تون بابا فیگور
مامان
پاسخ
اووووووووووووووف یکساله اینجاس تازه دیدی
مامان آرش و آیناز
31 اردیبهشت 93 9:58
ااااااااای جاننم چه زیبا قلبون دخملی خواستم بپسندم اما قبول نکرد فقط مخصوص نی نی وبلاگیاس
مامان
پاسخ
فدای تو اره مخصوص نی نی وبلاگیاس
فرخنده مامان ملیسا
31 اردیبهشت 93 19:59
سلام وای چه ناز دختری داری
مامان
پاسخ
فرخنده مامان ملیسا
31 اردیبهشت 93 20:03
این آدرس وبم درسته اگه خواستی بیای تو وب اینجا بیا
مامان
پاسخ
حتما
سمیرا
31 اردیبهشت 93 20:06
مامان
پاسخ
ادرستون چرا اینجوریه نمیتونم بیام پیشتون
مامان جوجه طلا
2 خرداد 93 2:56
خیلی خوب می‌نویسی آفرین به این همه ذوق
مامان
پاسخ
مامان دوفرشته
2 خرداد 93 14:50
وااای چه رمانتیک بود
مامان
پاسخ
ZaHrA
5 خرداد 93 20:35
خیلی بی معرفتی آنسه چند وقته هرچی کامنت میذارم واسه همتون ثبت نمیشه... مردم از تنهایی،یه حالی هم از آدم نمیپرسین...
مامان
پاسخ
عه وا کجا بیایم حالت رو بپرسیم تو که تو وبت نیستی
قطره
6 خرداد 93 15:33
عهههه وا این ک فرتی نیست
مامان
پاسخ
برو اینکه فرتیه
خاله عاطی
6 خرداد 93 23:51
سلام کوچولو خوبی؟؟؟چ وب قشنگی داری... ب منم سربزن
مامانی ماهان جون
8 خرداد 93 9:20
سلااااااااااااااااااااااااام آنسه..سلام مهنااااااااااااااا...سلام زندگییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
مامانی ماهان جون
8 خرداد 93 9:21
کوجایین پ شومااااااااااااااااااا؟؟؟
مامانی ماهان جون
8 خرداد 93 9:21
منو باش اومده ودم گلایه که چرا بهم سر نزدین این مدتهههه..پ خودتونم نبودین هاااااان؟؟؟؟
مامانی ماهان جون
8 خرداد 93 9:22
بازم بی نت شدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامانی ماهان جون
8 خرداد 93 9:22
بی نت..ایش ایششش ایییییییشششششششششششش
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
13 خرداد 93 11:34
سلام عزیزم خوبید خوشید سلامتید وااااااااااااااااااای الهیییییییییییییییی مهنا جونی خوبه غیبت کبری مارو ببخشید اخه نه اینکه نت بد جوری مارا محتاد خودش کرده بود به هیچ کاریم نمی رسیدم گفتم قطع که شد تا یه مدتی شارژ نکنم عزیزم علت این بود
مامان
پاسخ
ای من به فدات نبودی دلم ب تاب تاب افتاد
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
13 خرداد 93 11:40
حقیقتآ دلم خیییییییلی تنگیده بود یه لحظه از فکرتون خارج نمی شدم این مدتکه نبودم گفتم حالا چقدر پست گذاشتید وقت نمی کنم همش رو یکجا بخونم ولی یه پست بیشتر نبود حتمآ هنوز درگیر کلاس خیاطی هستی انشالله که حوصله ت هم سر جاش اومده واااااای اینقدر من پر حرف برات حرف داشتم ولی کم کم موضوش پیش بیاد میگم
مامان
پاسخ
اره هم درگیر کلاس بودم هم بعداز این پستی که گذاشتم رفتم شمال
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
13 خرداد 93 11:42
بازم مثل همیشه این ادبیاتتون تو حلقمه خلی قشنک وعاشقانه برای مهنا جون
مامان
پاسخ
حمید
3 آذر 93 13:06
سلام. نمی دونم منو یادتون هست یا نه؟! من بابای کیان هستم. پس از مدتها باز یه سری به وبلاگ خودم و دوستان زدم دیدم ماشالا نی نی مهنا چه قدر بزرگ شده. خدا نگهدارش باشه انشاالله