مهنا مهنا ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره

کـــــودکـــــ عشق , مُــــهَــــنّــــا

دری وری!!!

1393/2/13 19:34
نویسنده : مامان
3,307 بازدید
اشتراک گذاری

این نیز بگذرد.......

*********************

اوووووووووووووووووووف نی نی وبلاگ یاسیت تو حلقم چ کردی با مدیریت وبممحبت

********************

نه حوصله متن دارم نه حوصله ی هیچی

البته شدید چنوقته رفتم تو فاز رمانم و هی خوابشو میبینمغمگین

خیاطی رو هم ک نگووووووووووو

******************

نمایشگاه کتاب !!! حس بده بیام ورت دلم هم میخوادت هم نمیخوادت...

*****************

هنی

هنی شده برای ما الگویی از مهربونی

هر بچه ایی رو میبینه تو خیابون براش دست تکون میده و لبخند می پاچه ب صورتش

حالا امروز ب یکی همسن خودش همچین کاری رو کرد دختره ماست وایساد و فقط نگاش کرد هنی ما هم ی 5 مین هی براش دست تکون داد وقتی دید دختره از کنارش رد شد و اصلا براش دست تکون نداد گفت : مامان دختره دوست نداشت با من بای بای کنه

و دل من پاره شد برای همه ی این مهربانی اش

دخترم تو همیشه خوب باش!!!

*****************

 

پسندها (3)

نظرات (71)

مامان ناهید
13 اردیبهشت 93 23:55
سلام سلام خوبی عزیم یه وقت خفه نشی چه مشکلی با مدیریت پیدا کرد خوب؟بگو دستور بدیم درستش کنن ههههههههههه اون شکلکاش یه کم سخت شده حرصمو در میاره
مامان
پاسخ
سلامممممممممممممممممممممنه بابا بااسمم مشکل داره اسممو نصفه میاره باید هی برای هر کامنتی اسم بنویسم
مامان ناهید
13 اردیبهشت 93 23:56
ای بابا تو هر وبی میرم می بینم خانومها بعد روز زن دچار افسردگی شدن میشه بگید چرا عآیاااااااااااااااااا من یکی هنوز به گفته شما تو حلقمه مخوام خفه بشم
مامان
پاسخ
ب خاطر اینکه روز مرد نزدیکه و قراره هیچی نخریم
مامان ناهید
13 اردیبهشت 93 23:59
عزیزم به نظر من همه چیزهای منفی ودوست نداشتنی رو کنار بذار برس به خودت خودتو ژیگول میگول کن تا بعضیها هی حرص بخورن هی حرص بخورن روحیه 100 درصد تغییر کرده ایییییییییییشششششششششششش از دست روزکار بد
مامان
پاسخ
الان ینی اون بعضیا همون بعضیاس
مامان ناهید
14 اردیبهشت 93 0:02
آهااااااا فدای هنی جونم بشم خنده ش به یه دنیا می ارزه ببین از این نیم وجبی باید یاد بگیریم خوش به حالش که چقدر پاک ومعصومه الهی همیشه خنده بر لب شادو سلامت باشی وآینده ای قشنگ وشیرین مثل عسل داشته باشی
مامان
پاسخ
چ دعای خوبی الهی امین
مامان ناهید
14 اردیبهشت 93 0:03
الهی بمیرم مهنا جونم عیب نداره شما خوشگل خاله همیشه دوست داشتنی خواهی ماند با اون خوشروییت به گفته مامانی شما همیشه خوب باش نازم
مامان
پاسخ
بعضی اوقات میترسم مثل دیگرون شه همیشه اخلاق و رفتاراشو دوس داشتم ولی با بچه های اطرافش داره میشه عینهو اونا اخلاقا و رفتارایی ک من واقعا دوس ندارم
مامان ناهید
14 اردیبهشت 93 0:04
ای گندت نزنه دختر مُردم از خنده ای خواهر چی بگم یه ضرب المثل هست میگه هیچ وقت نه تعریف شوهرتو بده نه بچه تو من یکی کاملآ باهات موافقم منم هروقت تعریفشو دادم همینطور شده ماهم تازه از تحریم بیرون اومدیم خخخخخخخخخ نمک زندگی دیگه ههههههههههههه عزیزم برو پیش آیسانی خوب چاره ای بهت میگه حالا که این طور شد اگه براش روز مرد چیزی گرفتی خفت می کنم
مامان
پاسخ
ینی این ایسی بترکه که اینهمه جیک جیک میکنه با شوهرش هیچ وقت خروس جنگی نمیشن ما ی بار خواستیم عقشولی شیم قهوه ایی شدیم
مامان ناهید
14 اردیبهشت 93 0:07
الهی نمیری کاش آهنگ وعوض کنم یه وقت تو گلوت گیر می کنه حالا بیا وحنجره پاره کن جواب همسریتو چی بدیم اونوقت خخخخخخخخخخخ چقد ذوقلو شدم که از اهنگ انتخابی ما خوشت اومده
مامان
پاسخ
نه بابا بادمجون بم افت نداره اینقدر چیز تو گلومون کردیم خفه نشدیم حالا ب ی اهنگ علیزاده خفه شیم
مامان ناهید
14 اردیبهشت 93 0:08
ای فدات بشم اینکه کاری نداره خوب بگید کی تولدت هست من خودم یه تولد تو همین نی نی وبلگ برات میگیرم نامردم اگه زیر حرفم بزنم
مامان
پاسخ
18 شهریوراونوخت میشم 25 سال یادت نره
ZaHrA
14 اردیبهشت 93 1:13
سلام ... به و به و به به به به هنی خوشمزه ی خودممممممممم فدا مدا دختر از اول پیدا بود به خاله زهرات رفتی خخخخخ ایم مامان آنه تا جایی که یادمه فقط حال آدمو میگرفت والاااااااااا قربون مهربونیییییییت دخترم بووووووووس به مامانتم یاد بده خب ؟ هنی جونم دوست داااااااارممممممم
مامان
پاسخ
ب تو بره؟؟/خخخخخخخخخخخخخخخ ادم قحطی اومده الان ینی حالت گرفته شد؟ بسی مشعوف شدیم
شهناز
14 اردیبهشت 93 12:51
سلام عزیزم چه نازه خیلی خیلی خوشگله به من هم سری بزن
مامان
پاسخ
قربونت حتما
مامان معید
14 اردیبهشت 93 13:37
قربون مهربونیاش... ذختره یبس بوده حتما
مامان
پاسخ
دقیقا
مامان معید
14 اردیبهشت 93 14:28
درستیدم
مامان
پاسخ
جیگرتو
مامان معید
14 اردیبهشت 93 16:30
بیا ور ما اگه هستی...آپم
مامان
پاسخ
اوکی
الهه مامان ماهان
14 اردیبهشت 93 17:52
اوخی قربون مهنای مهربونم ولی کاش بهش بگی زیاد مهربون بودنم خوب نیست
مامان
پاسخ
خواستم بگم ولی ترسیدم جامعه بارش میاره مث خیلی چیزایی ک عوض شده یکبار که رکب بخوره میفهمه ک نباید به همه خوبی کرد
الهه مامان ماهان
14 اردیبهشت 93 17:55
عههههههههههه هستی؟
مامان
پاسخ
اره نت گردی داشتم
الهه مامان ماهان
14 اردیبهشت 93 17:57
البته این ذاتش هست . تو نمیتونی تغییرش بدی حتی اگه صد دفعه ضربه بخوره ولب باز همونی هست که بود. تو خودت چند دفعه از زندگی ضربه خوردی؟
مامان
پاسخ
من خیلی بیشتر از صداقتم از روراستیم از حماقت اعتمادم ب دیگران
الهه مامان ماهان
14 اردیبهشت 93 17:57
بعدشم خجالت بکش تنبلبی رو بذار کنار بیا نمایشگاه بذار حال و هوای هنی هم عوض بشه
مامان
پاسخ
دوست دارم خیلی شاید دیدی اومدم خدارو چ دیدی
الهه مامان ماهان
14 اردیبهشت 93 17:58
رفتی؟
الهه مامان ماهان
14 اردیبهشت 93 17:59
عکس واسه عیده؟
مامان
پاسخ
اره مال عیده لب دریا
الهه مامان ماهان
14 اردیبهشت 93 18:00
مامان
پاسخ
شورمونده حواسم نبود
الهه مامان ماهان
14 اردیبهشت 93 18:01
امسالم که شمال خیلی سرد بود معلومه واسه عیده. هنی خیلی هم مهربونه هم ساکت به کی رفته؟
مامان
پاسخ
خیلی سرد بود وحشتناک بود ینی نمیدونم ولی داره یاد میگیره بدی هارو
الهه مامان ماهان
14 اردیبهشت 93 18:03
تو هم عکس فرستادی؟ منم امروز فرستادم کلی بخندیما. منم که بیکار
مامان
پاسخ
اره فرستادم خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
الهه مامان ماهان
14 اردیبهشت 93 18:04
برای زایمان استرس ندارم فقط برای ماهان ناراحتم. 4 شنبه برم 5 شنبه مرخصم اما همونم برام سخته
مامان
پاسخ
الی من خیلی برای زایمان میترسم اصن یکی از دلایلم برای باردار نشدن زایمانه
الهه مامان ماهان
14 اردیبهشت 93 18:05
بچم هنوز بی نام هست
مامان
پاسخ
عه وا چراااااااااااااا
الهه مامان ماهان
14 اردیبهشت 93 18:06
بدو بیا کوجا رفتی تا نرفتم
مامان
پاسخ
نمیدونم چرا اینجور شده هی خاموش میشه
الهه مامان ماهان
14 اردیبهشت 93 18:06
نمیدونم والا هنوز مرددیم
مامان
پاسخ
برای چی بین همون دوتا هنوز شک داری؟؟ منکه اسم بچه هامو انتخاب کردم خخخخخخخخخخخ
الهه مامان ماهان
14 اردیبهشت 93 18:07
اصن یه وضعی سر درگمم به نظرت اسم مهیاد چطوره؟
مامان
پاسخ
اووووووووووف یکی دیگه هم اضاف شد ب نظرم قشنگه تاحالا نشنیده بودم ب ماهانم میاد
الهه مامان ماهان
14 اردیبهشت 93 18:08
ااااااااااااااایش خب نذار زیاد با همون مورد که میگی زیاد نشست و برخاست کنه بهش توضیح بده کارای اون خوب نیست
مامان
پاسخ
نمیشه اخه وقتی بریم خونشون یا جایی ک باشه نمیشه ک
الهه مامان ماهان
14 اردیبهشت 93 18:09
هم معنی ماهانه . منم دوستش دارم اما باز نمیدونم. اسم کدوم بچه هاتو؟؟؟؟؟؟
مامان
پاسخ
ب نظرم خیلی قشنگه مهیاد اسم بچه هام دیگه دختر و پسرم میخوام نود تا بچه بیارم نسل شیعه بره بالا خخخخخخخخخخخخخخ
الهه مامان ماهان
14 اردیبهشت 93 18:10
با مهنا حرف بزن به خدا بچه ها خیلی میفهمن. من اجازه گرفتن رو به ماهان یاد دادم اولش سخت بود ولی یاد گرفت هیچکسی باور نمیکرد یاد بگیره اما شد
مامان
پاسخ
اجازه از چی؟؟؟ وتی خونه هستیم بش میگم رفتیم فلان جا فلان کارو نکنیا کلی هم میگه چشم ولی وقتی میریم انگار نه انگار تازگیا مهنا اینقدر ترسو شده دست منو سفت میگیره میخواد بخوابه دیوانم کرده این ترساش چرا چون یکی مث اون بچه ب هنی میگه بیا جن بازی کنیم یا همین چنوقت پیش بردتش تو اتاق بهش ی چییز نشون داده و کلی هنی رو ترسونده امینم خیلی باش دعوا کرد تازه ی بارهم خودم اساسی باهم بگو مگو کردیم خخخخخخخخخخخ
الهه مامان ماهان
14 اردیبهشت 93 18:11
نود تااااااااااااااااااااااا؟ استرس نداشته باش برای زایمان به همه دردسراش میارزه.
مامان
پاسخ
پس همین امشب اقدام میکنم برای نود قلو خخخخخخخخخخ
الهه مامان ماهان
14 اردیبهشت 93 18:12
ولی زودتر برای مهنای خوبم یه هم بازی بیار وگرنه باز خودم دست به کار میشم
مامان
پاسخ
اخه فعلا کلاس میرم گفتم بت خیاطی میرم؟؟ ایشالا یونیم تموم بشه حتما
الهه مامان ماهان
14 اردیبهشت 93 18:13
با مری حرف زدم بیچاره چقد داغون بود سر خونه
مامان
پاسخ
جدی اصن ازش خبر ندارم مگه تموم نشد؟؟؟
الهه مامان ماهان
14 اردیبهشت 93 18:14
خونه ی خالم طبقه سوم خونمون ماهان با هر کی میخواست بره بالا راه میفتاد میرفت مهم حرصم در میومد انقد نذاشتم با گریه اش راه اومدم تا الان بخاد هر جا بره میاد میگه اجازه میدی اگه بگم آره میره اگه بگم نه عمرا دیگه نمیره
مامان
پاسخ
اها از این نظر افرین ب ماهان هنی هم بدون من اصن جایی نمیره منتها وقتی میریم مهمونی همون ک میرن برای بازی تو اتاق یا ی کناری نمیشه ک بگم نرن یا ی بار رفتن تو اتاق گفتم نرید گفتن چقدر تو ب هنی گیر میدی بذار راحت باشه خب من دیگه چی بگم
الهه مامان ماهان
14 اردیبهشت 93 18:16
آره خیاطی رو میدونستم ایشالا موفق باشی چون علاقه داری/ با هنی حرف بزن بگو جن وجود نداره بگو تا منو بابات هستیم از هیچی نترس قانعش کن. مردوم با این بچه هاشون
مامان
پاسخ
حالا خوبه جن رو نفهمید ولی همش میگه هاپو میاد منو میبره تازه امین ب مامانش گفت ک این چرا اینجوریه غش غش خندید گفت ب خودت رفته عاشق فیلم ترسناکه امینم گفت خب الان خیلی زوده براش اصن هم نمیترسه ها طوری ک امین این سری میگفت چقدر بده دختر از هیچی نترسه
الهه مامان ماهان
14 اردیبهشت 93 18:17
نه بابا بیچاره تازه میخواست تحویل بگیره خونه رو
مامان
پاسخ
اره حمید اصف بود قرار بود بیان بره
الهه مامان ماهان
14 اردیبهشت 93 18:18
چقدم ترس بده تو روحیه بچه تاثیر میذاره قربونش چقد الان برای خودش سخته. خوب میخوابه؟
مامان
پاسخ
بخوابه دیگه تمومه ولی قبل از خوابش منو دیوونه میکنه تازگیا دیگه تو اتاقشم نمیره الان چنوقته هی میگم اتاق ب این خوبی برق روشن میکنم انگار نه انگار دیشب خدارو شکر بعد از ماه ها کلنجارم باهاش ی نیم ساعتی تو اتاقش تنها بود ینی همش چسبیده ب من چسبیده ب من بود حالا بیشتر هم شده باز قبلنا تو اتاقش و اینا میرفت
الهه مامان ماهان
14 اردیبهشت 93 18:20
الهی قربون مهنا.
مامان
پاسخ
خدا نکنه ماهان چطوره؟؟ خوبه شوهرت چی؟؟ پارسال این موقع همو دیدیم تو نمایشگاه
الهه مامان ماهان
14 اردیبهشت 93 18:21
میدونی بعدا تاثیر بد میزاره رو دختره فامیلتون الان پدر و مادرش متوجه نیستن ولی بعد ترس میشینه تو جونش
مامان
پاسخ
نه بابا افتخاراتشونه ک بچشون از هیچی نمیترسه و این فیلمارو میبینه یادمه همسن مهنا بود و من سر هنی باردار بودم ی فیلم بود ی قسمتش ترسناک بود هی میگفت بذارین من ببینم من میترسیدم اون جیغ میزد ک برام بذارین هی براش میذاشتن کیف میکرد
الهه مامان ماهان
14 اردیبهشت 93 18:22
آره واقعا یک سال گذشت؟ همه خوبن. آقا امین چطوره؟ ماهانم خوابه منم گفتم از فرصت استفاده کنم که از شانس تو هم بودی.
مامان
پاسخ
چ زود گذشتا امین باهاش کنتاکم دعوامونه دوروزه خخخ هروقت ازش تعریفیدیم قهوه اییمون کرد والا نمیشه ازش بتعریفیم تو هم عکس دادی برای میثمک خخخ چن سالگیت هست؟
الهه مامان ماهان
14 اردیبهشت 93 18:23
ولی بعدا آنه تو روحیش تاثیر میذاره من دیدم کسی رو بچه بوده این کار رو کردن الان که 8 یا 9 سالشه ترسو شده تنها خونه نمیمونه و بیرون نمیره
مامان
پاسخ
چ میدونم والا فعلا ک هنی رو میترسونه اساسی هرچند امین این سری پدرشو دراورد دیگه داشت گریش رو در میاورد ک گفتم بسه امین اذییتش نکن
الهه مامان ماهان
14 اردیبهشت 93 18:24
حدود 5 سالگی. رضا هم هر وقت از من تعریف میکنه دعوامون میشه
مامان
پاسخ
پس قابل تشخیص باید باشی والا اصن تجربه ثابت کرده هیچی تعریف نکنیم خخخخخخخخخخ
الهه مامان ماهان
14 اردیبهشت 93 18:25
از دست این فامیلا اسم نمیبرم بعدا دردسر نشه
مامان
پاسخ
اره حذفش میکنم اسمارو
الهه مامان ماهان
14 اردیبهشت 93 18:26
تو چند سالگیته؟
مامان
پاسخ
من فک کنم یک سالگیم باشه
الهه مامان ماهان
14 اردیبهشت 93 18:27
ولی من زیاد قابل تشخیص نیستم خیلی عوض شدم موهام فره
مامان
پاسخ
جدی من دوسالگی ب بعدم خیلی شبیه هنیه برای همین نذاشتم
الهه مامان ماهان
14 اردیبهشت 93 18:27
خخخخخخخخخخخ یک سالگی نمیشه تشخیص داد که؟
مامان
پاسخ
اره اخه من بعدش شبیه هنیه و هم شبیه خودم البته کسی ک منو ندیده کاش مری هم میتونس عکس بذاره میخندیدیم
الهه مامان ماهان
14 اردیبهشت 93 18:28
من دیگه برم کم کم. خیلی خوشحال شدم دلم برات تنگ شده بود مهنا رو ببوس. اگه اومدی نمایشگاه خبر بده
مامان
پاسخ
برو عزیزم منم همینطور حتما با دوتا بچه میخوای پاشی بیایی؟؟ خخخخخخخخخخخخ
الهه مامان ماهان
14 اردیبهشت 93 18:29
کاش به مری بگی. میخای من بهش بگم یا تو میگی؟
مامان
پاسخ
خودش میدونه تو وب میثم میاد همش ولی چون با موبه نمیتونه
الهه مامان ماهان
14 اردیبهشت 93 18:30
نه بابا آدرس میدم تو میای اینور.
مامان
پاسخ
پارسال ک حامله نبودی مزاحمت نخواستم بشم حالا امشال ک ی نینی هم داری بیام مزاحمت شم
الهه مامان ماهان
14 اردیبهشت 93 18:30
خیلییییییییییییییییییییییی خوشحال شدم.
مامان
پاسخ
قربونت برم برو ایشالا زایمان خوبی داشته باشی مارو هم دعا کن نی نی هاتم ببوس
الهه مامان ماهان
14 اردیبهشت 93 18:31
حالاب ازم بهش میگم ببینم چی میگه ولی به قول تو میخندیم
مامان
پاسخ
اره حال میده فک کن مری عینهو ثناس ب جونه تو
الهه مامان ماهان
14 اردیبهشت 93 18:32
مزاحم چیه . میگم پری بیاد کمکم کنه تو هم بیای دورهم خوش میگذره
مامان
پاسخ
اوه جدی چ شود نه بابا ایشالا ی وقت ک از چله دراومدی
الهه مامان ماهان
14 اردیبهشت 93 18:33
به شوشو هم سلام برسون دختری رو ببوس. بای
مامان
پاسخ
حتما توهم همینطور بوووووووووووس بای
الهه مامان ماهان
14 اردیبهشت 93 18:33
اینم از آخریش
مامان
پاسخ
قطره
14 اردیبهشت 93 19:47
بترکین هر جفتتون چرا به من نزنگیدین عایا
مامان
پاسخ
الی یهو اومد که منم بودم بعد الی رو که میشناسی سریع میره ولی کاش میزنگیدم دلم برات تنگ شده
قطره
14 اردیبهشت 93 19:48
ای خوااااااااااااااااااهر مگه جامعه میزاره آدم خوب باشه.... شکلک ی آدم خوب
مامان
پاسخ
واقعا درست میگویی خواهر جان شکلک یه ادم خوبه دیگه
مامان معید
15 اردیبهشت 93 16:37
گفتی کدوم چت روم میری؟
مامان
پاسخ
من؟؟ من چتروم میرم؟؟
مامان معید
16 اردیبهشت 93 13:12
وا نمیری؟؟؟؟باشه
مامان
پاسخ
کدوم چترومو میگی؟؟ چترومای عمومی رو میگی؟؟ میهن خوبه خیلی های دیگم بود من قدیم خیلی میرفتم اما دیگه نمیرم اگه میخوای میگردم باحالاشو برات پیدا میکنم
مامان معید
16 اردیبهشت 93 13:13
چیکار میک نی ؟نهار چی داری؟
مامان
پاسخ
عه وا بودی اگه میدونستم هستی میموندم اینجور مواقع ی تک بندازی اگه باشم میام
سیده نرجس خاتون ، مامان طهورا خانوم
16 اردیبهشت 93 16:43
اینم شد تیتر؟!
مامان
پاسخ
خداییش دری وری زیاد گفتم
مامان هلنا
17 اردیبهشت 93 11:43
فدای مهربونیات مهنای عسیسم راستی آنسه خبر مبری نیست؟!! یه حس عجیبی به من میگه همین روزا تو میای و میگی.....
مامان
پاسخ
نه توروخدااااااااااااااااااا فعلا از این خبرا نیس
خاله فاطی
19 اردیبهشت 93 23:33
سلوووووووووووووووووووووووووووووووووم هنی خاااااااااااااااااااااااااله دری وریهاتو عشقه
مامان
پاسخ
خاله فاطی
19 اردیبهشت 93 23:36
قربون مهربونیات فدای خوب بودنت ای من به قربان تو که به خودم رفتی
مامان
پاسخ
خودشیفتگیت کف پام
مامانی ماهان جون
21 اردیبهشت 93 10:18
سلاااااااااااااااااااااااام آنسه امممممممممممممممم...مهنااااااااااااااااام
مامان
پاسخ
کجا بودییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
مامانی ماهان جون
21 اردیبهشت 93 10:18
اون تیتر پستت تو حللللللللقممممممممم..دری وریتم تو حللللللللللقم
مامان
پاسخ
حلق تو توی حلقم خخخخخخخخخخخخخ خیلی +18 شد نه؟
مامانی ماهان جون
21 اردیبهشت 93 10:19
میگما من که راه حلقمو سوهان زدم یه بارکی اون نیز بگذرد و اووفتم تو حلق خووووووووووووووووووووووووودم عامووووووووووووووو
مامان
پاسخ
اووووووووووووووووووووووفم خیلی واو داره ها حلفت درد نگیره خخخخخخخخخخخخخ
مامانی ماهان جون
21 اردیبهشت 93 10:20
رمانت چی چی هستش عشق و عاشقی و این حرفهاااااااس عایااااااااااا؟؟؟
مامان
پاسخ
حالا تکمیل شد میذارمش بخونی تا هنر آنه جونو ببینی
مامانی ماهان جون
21 اردیبهشت 93 10:21
هنی جونم بیخیال بعضی ماااستها خاله خودم از همینجا برات خودکشی میکنم و بای بایت میکنم گلللللللللم
مامان
پاسخ
همه که مث تو نیستن جیگر
مامان امیرصدرا
30 اردیبهشت 93 23:01
چه دخمرک مهربانی
مامان
پاسخ
قربونت
حباب
30 اردیبهشت 93 23:05
سلااااااااااااااااااااااام عزیز دل ....خوبی ؟ چند وقتیه حس نت ندارم گلی ....میام سر دردمیشم ....کم میام خاموش میام و میرم .....همیشه به یادتم ....فداااااااااااااااااااااااااااات
مامان
پاسخ
ای من ب قربانت عزیزه دلم
زری مامان مهدیار وصدرا
1 خرداد 93 11:40
عزیز دلمممممممممم مهربون ایشالا خدا براتون حفظش کنه
مامان
پاسخ