مهنا مهنا ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

کـــــودکـــــ عشق , مُــــهَــــنّــــا

سفر اراک!!!

1392/10/11 14:42
نویسنده : مامان
870 بازدید
اشتراک گذاری

یکی از کادوهای هنی ک خودمان برایش خریده بودیم ذهن برتر بود ک البته ب مذاق دل ماهم خیلی خوش آمد نیشخند

اولش دوتا بازی هوشی برداشتم ک کلا باهم 25 میشد ولی یهو اینو ک دیدم گفتم اینو میخوام ک قیمت خود همین 25 شد ب نظرم چیز خوبیه برای دوستانی ک بچه های 3 سال ب بالا دارن قیمتشم مناسبه

گروه سنیشم از 3 تا 8 هست

ک البته ناگفته نماند ک منو و همسری هم کم بازی نکردیم ب هر طرقی ازش استفاده کردیم و لذت هایی بسیاری بردیم و باان انواع بازی هارا در اوردیم اینکه چ کسی زودتر میچیند و هی فرد برنده کلی کلاس میگذاشت

30 تا کارته ک هنی فعلا 15 تاشو بدون هیچ وقفه ایی انجام داد

بقیش کمی سخته و حس کردم یکمی زده شد برای همین بش دیگه گیر نشدم ک البته من و همسری هم کم فکر نکردیم برای بقیش

ذهن برتر هنی

هنی  هنی

                      هنب 

هنی هنی

*******************************************************

جمعه هفته پیش رفته بودیم اراک منزل عموی بزرگمان

از ان جا ک ما برف ندیده بودیم با دیدن برف های انجا بسی سر ذوق آمدیم و کلی کودک درونمان را خوشحال نمودیم ک البته شاید کودک درون ما , ما را سر ذوق آورد.

و بماند ک کودک 3 ساله ی من هم ک کودکی بیش نیس !!!چقدر خوش بود و خرم

اینکه هرروز هرروز بعد از آمدنمان هی رو مخ ما همان الا کلنگی میرفت ک ما درانجا کلی ازش خاطره ها ب ذهن سپردیم!!!!

اینکه هی میگفت بریم الاک (اراک )و حتی بعد از گذشت یک هفته از ان روز باز خاطره های ان روز هراز گاهی ب ذهن کوچکش می اید و اصرار میورزد براینکه باز ب الاک برویم

و حتی عکس های ان روز هم ب جای انکه دلتنگی اش را کمتر کند بر دلتنگی اش می افزاید

ینی کودک سه ساله ی من خیلی بی جنبه ست؟؟؟

که البته اگر باشد یقینا هم ارث از مادرش هست ک با دیدن کلی از وسایل های کودکانه همچون کودکی شد ک تاب میخورد و سرسره بازی میکرد

و بماند از الاکلنگی که همه ی مارا کودکی همچون مهنا کرد ک البته کودک ما از کودکی مهنا پرشور تر بود و خلاصه با وجود پسرعموها و راضی جون کودک های ماهم کم بهره نبردن از کودک های ان ها

هنی

هنب

هنی

و این هم بماند یادگاری از ردپای کوچک دخترانه ی کودک 3 ساله ی من

هنی

هنی

هنی

هنی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (55)

مامان دوفرشته
11 دی 92 14:56
عاقاااامنم میخوام برم الاک برف بازی کنم مابزرگترابیشترذوق داریم برای بازیهایی که برای بچه هامیگیریم ودوست داریم انجامش بدیم
مامان
پاسخ
ها میبینی واقعا هم همینطوره تازه با هنی هم دعوا میکردم میگفتم خیلی بدی بذار ببینم چ جوریه خو
مامان دوفرشته
11 دی 92 14:57
ااااامن اوللللل شدم....نمیدونستم
مامان
پاسخ
خخخخخخخخخخ واقعا از خندت خندیدم
مامان دوفرشته
11 دی 92 15:02
دقیقا"....فکرکنم ازبیکاری باشه آهنگم قابلتونداره
مامان
پاسخ
منکه بیکار نیستم باید برم درس بخونم چرا همش اینجام وای اهنگو نگو دیوونم کردی همش دارم گوش میدم خخخخخخخخخ
مامان دوفرشته
11 دی 92 15:14
پس پاشوبرودرست روبخون ....البته هرکی نشست پای نت دیگه نشست جدددددددی پس گوش کن
مامان
پاسخ
خخخخخخخخخخخخخخ میبینی توروخدا اره الان پاشم اول ب هنی ناهار بدمبعدش میرم درس
مامان دوفرشته
11 دی 92 15:19
خسته نباشی . تازه میخوای بهش ناهاربدی
مامان
پاسخ
ینی اینقدر من بدم؟؟
مامان دوفرشته
11 دی 92 15:25
بدکه یه کمشه. آخه برای یه بچه توسن هنی الان دیره .....فکرکنم هنوزغذاتم آماده نیست ومیخوای بری تازه توفکرش که چی بپزی
مامان
پاسخ
خخخخخخخخخخخخخ نه دیگه اینقدر بد نیستم خو ساعت دو بیدار شد صبونشو خرد الانم غذاش اماده هست
منصوره مامان زهره
11 دی 92 15:27
سفر بخیر خوش به حالتون برف بازی کردین ما که هنوز برفی ندیدیم انگار این کودک درون نسبت به برف بد جور حساسه! سال اول دانشگام برا اولین بار بارش برف رو می دیدم 2 ساعت تموم تو حیاط خوابگاه برف بازی کردم و بعد تو خوابگاه مشهور شدم
مامان
پاسخ
اره اینجام برف روز تولد هنی اومد ولی نشست نداشت
یاسی
11 دی 92 16:34
آنی رد پای هنی چقد قشنگه‏*‏
مامان
پاسخ
اره عاشقشم
یاسی
11 دی 92 16:35
من یعنی بدجورعاشقه این کیک کفشدوزکی هنی شدمااااا؛خیلی خوشگله لامصب
مامان
پاسخ
اره خیلی خوشگله و خیلی هم خوشمزه بود
یاسی
11 دی 92 16:36
ذهن برتر هم فک کنم چیزجالبی باشه؛وااااای یادش بخیر؛من تقریبأ سوم راهنمایی بودم و همچنان عاشق الاکلنگ بودم؛بابچه ها یعالمه بازی میکردیم؛توحیاط مدرسه
مامان
پاسخ
خیلی باحاله خداییش مهناهم خیلی باهوشه
یاسی
11 دی 92 16:37
آنی نمیتونم اصلأ درس بخونم9روزفرصت داشتم؛6روزش بیهوده گذشت:‏(‏
مامان
پاسخ
وای منم همینطور یاسی پس فرداامتحان دارم دارم دیوونه میشم
یاسی
11 دی 92 16:38
درکمال تعجب؛وب هنی رو گوشیم بازکرد؛ ازعوض من محکم ماچ ماچش کن‏*‏
مامان
پاسخ
جدی چ خوب
مامان مهسا
11 دی 92 18:27
چه برف نابي كوفتت بشه اين برف بازي اما نوش جون هني منم برف بازي عرررررررررررررر
مامان
پاسخ
وای برف بارید امروز تو قم وحشتناک خیلی خفن هیچمم کوفتم نمیشه
الهام
11 دی 92 23:45
فکر کنم عکس گذاشته بودی چون باز نشد هیچکدومش ما هم امروز برف دیدیم بعد از سالها تو شیراز کلا عین عقده ای ها ریختیم بیرون هههههههه
مامان
پاسخ
وای اگه بدونی امروز قم چ برفی اومد معرکه بود عاقا معرکه تمام اینجا سفید شده همچین
خاله فاطی
12 دی 92 22:46
قربون اون خنده هات بشم عزیز خاله
مامان
پاسخ
قربون من چی؟؟
خاله فاطی
12 دی 92 23:51
قربون آبجی گلم خوب شد؟؟؟
مامان
پاسخ
آلان با من بودی ینی؟؟
گاهی به اسمان نگاه کن!
13 دی 92 9:24
بچه ر. ت. این برف نبر بیرون..سرما می خوره ها
مامان
پاسخ
اتفاقا خیلی گرم بودش
خاله فاطی
14 دی 92 15:06
با تاخیر زیاد اما ایرادی نداره "ماه ربیع همه شما مبارک" به خصوص هنی جونمو ننه گلش دیگه صفرم هم تشریفشونو بردن بزنید برقصید دیگه حال کنید گریه و غم و غصه کنار فقط عشق و حااااااااااااااااال هووووووووووووووووووووووووو
مامان
پاسخ
نه ک تاحالا عشق و حال نکردی امتحاناتو دادی؟؟ ستاد استرس دهی ب خودشیفته ها
زری مامان مهدیار و صدرا
14 دی 92 20:17
خوشمان آمد عجیببببببببب از این ذهن برتر مرسی از معرفیت خوش به حالتون عجیب برف خوبی
مامان
پاسخ
اره چیز جالبیه مرسی از حضورت جیگر
خاله فاطی
15 دی 92 0:29
من کی عشق و حال کردم یه پام مسجد بود و یه پام حرم همش که گریه و عزاداری میکردم الان خواستی به من استرس بدی ؟ مگه درسم استرس و نگرانی داره فوق فوقش خیلی بد بشم هفده مهم اینه که قبول شی معدل کیلو چنده بععععععععععله گلشیفته جون
مامان
پاسخ
بترکی ک کامنتات فقط منو اینجوریمیکنه میگم ی روز ک امتحان داری و بعدش از مدرسه میایی بم بگو ک من همون روز بیام برای خوشگلستون مامان اینا حالا فردا شد پس فردا شد بم خبر بده
خاله فاطی
15 دی 92 1:31
خوشگلستون؟؟؟ فردا که نه چون شیمی دارم مثل همیشه چون دقیقه نودی هستم فردا باید بخونم چارشنبه هم امتحان دارم اگه پنشنبه بیای خیلی عالیه چون از اونور یکشنبه فیزیک دارم خوبه اگرم شیفت اون یکی خواهر پنشنبس میخوای همون پس فردا بیای اما من نمیتونم پیشتون باشم باید درس بخونم ولی اگه پنشنبه بیای عالی میشه چون هرچی باشه خوشگلستونه ننس اونوق یکم خوکش میگذرونیم تخلیه نیازمونه بخدا دوماه عزاداری بودا
مامان
پاسخ
اوکی همون پنج شنبه میام پس
خاله فاطی
15 دی 92 1:37
فقط محض اطلاح برای این خوشگلستون : قهوه ای نه ها گفته باشم یکم تنوع خوبه یعنی چه همش قهوه ای
مامان
پاسخ
خو پس باید برم رنگ بخرم چون رنگایی ک دارم خیلی تیره هست
خاله فاطی
15 دی 92 1:43
چه رنگی؟ میخوای شرابی بگیر
مامان
پاسخ
خخخخخخخخخخخخ دیگه خوشگلستونش خیلی زیاد میشه
خاله فاطی
15 دی 92 21:57
خاله فاطی
15 دی 92 22:20
ننه هنی خواستم بگم مهمون داری از نوع .... الان خودش میاد میگه
مامان
پاسخ
اره صدتا کامنت گذاشته من دوست جدیدتم هم تو خ هم تو پستای قبلی
حلما
15 دی 92 22:23
سلام مهنا خوبی من دوست جدیدتم عید که اومدی باهم بازی می کنیم بوس بوس بووووووووووووووسسسسسسسسسسس
مامان
پاسخ
سلام ب روی ماهت ب چشمون سیاهت از کدوم نوعشی مامانش یا ابجیش؟؟
خاله فاطی
15 دی 92 22:24
قشنگتر معرفی میکردی جونم الان خودم میگم ننه هنی این حلما خانوم نی نی کوچولوی خودمونه ها
مامان
پاسخ
بله متوجه شم ی حلما ک بیشتر نداریم خخخخخخخخخخ حالا ابجی حلماس درسته؟؟
حلما
15 دی 92 22:29
مهنا زودتر بیا آمل ندیده ندیده دلم واست تنگ شده
مامان
پاسخ
اوووووووووووووووووف ما بیشتر خوشگل خانوم
خاله فاطی
15 دی 92 22:31
خوشبحالشون نی نی دارن کاشکی مام نی نی داشتیم
مامان
پاسخ
خخخخخخخخخخخ مام داریم اونم حنانه جیگرمه خو
مامان محمد پارسا
15 دی 92 23:06
سلام مامانی خوش به حالتون رفتید برف بازی فعلا این ورا از برف خبری نیست مامانی ستاره سهیل شدی دیگه به ما سر نمی زنی
مامان
پاسخ
اره ما خیلی خوش ب حالمون شده این روزا کلی برف دیدیم شرمنده حتما میام پیشتون
خاله فاطی
17 دی 92 20:04
خوب خداروشکر تونستم وصل شم ولی تغییراتی نمیبینم
مامان
پاسخ
والا مام نمیبینم
قطره
18 دی 92 15:15
ببینم کودک درونت چند سالشه؟!!
مامان
پاسخ
5 سالشه دو سال از کودک درون تو بزرگتره
قطره
18 دی 92 15:18
سوار همین سرسره ها شدین؟!! هیچی بابا دارم تصور میکنم اون بالا نشستی بعد پات به پایین سرسره میرسه
مامان
پاسخ
وای خیلی حال داد الاکلنگشو ک نگو
............
18 دی 92 15:18
مامان
پاسخ
................
18 دی 92 15:18
شناختی؟؟؟؟؟؟؟
مامان
پاسخ
قطره
18 دی 92 15:19
یوزارسیفم بانو
مامان
پاسخ
خخخخخخخخخ اینو خوب اومدی ینی لان من زلیخای زیباروام
خاله فاطی
19 دی 92 1:40
آهنگت منو کوشته
مامان
پاسخ
ها دوسش دارم
خاله فاطی
19 دی 92 1:43
آهنگه یهو جوگیرم کرد
مامان
پاسخ
خخخخخخخخخخخخخخ
بابای کیان
21 دی 92 9:00
سلام خوب هستید؟ ماشالا این نی نی مهنای ما چه خانومی شده برای خودش خدا زیر سایه پدر و مادر نازنینش نگهدارش باشه
مامان
پاسخ
ممنون بابای مهربون شمام ماشالا پسرتون عاقا شده زود میگذره ولی میگذره
آیسان مامان ماهان
21 دی 92 10:23
اول سلاااااااااااااااااااااااام
مامان
پاسخ
به چ عجب خواهر قدم رنجه فرمودین
آیسان مامان ماهان
21 دی 92 10:24
به مزاقتون خوش اومده چون هنوز کودک درونتان بیداره و در حال جنب و جشمزاقم تا اونجایی که ما میدونیم((البته نظر شخصیه ها)) این شکلیه
مامان
پاسخ
نظر شخصیتون تو حلقم چون اشتبه خخخخخ مذاق از ذوق میاد و این مدلیه
آیسان مامان ماهان
21 دی 92 10:26
یه فکری برا یارانه های شما بایس تو نشست با حسن آقا بکنیم25 تومن خوبه دیگه هااااااااااااااااااان؟؟
مامان
پاسخ
چرااااااااااااااااا
آیسان مامان ماهان
21 دی 92 10:29
عزیز دلم هنی جونم شما که 15 تاشو زودی ردیف میکنی،بقیشم میتونی خاله جونیهااااااااااااااا
مامان
پاسخ
نمیدونم کجا گذاشتم خخخخخخخخخخخ همون دوروز دستمون بود
آیسان مامان ماهان
21 دی 92 10:29
قربوون اون تلاشت بشم هنی جووووووونم
مامان
پاسخ
قربون مرام تو بشم من
آیسان مامان ماهان
21 دی 92 10:30
من همون اول کاری بهت گفتم که ودک درونتان همچنان در جوش و خروشندی
مامان
پاسخ
ها بله پ فک کردی فقط شوما کودک درون دارید جیک جیک میکنید
آیسان مامان ماهان
21 دی 92 10:33
کودک سه سالتان طفلی بیجنبه نیستن که ،ندید بدید است ،بس که نرفتین تو زمستون اینور اونر و الاک که بچه برف ببیند
مامان
پاسخ
وولی این چنوقته همش برف دیدیم
آیسان مامان ماهان
21 دی 92 10:35
واقعا ک هنی به خودت رفته،،خودم به خودم رفتیییییییییدختر گنده داشتی با وسایل بچه ها بازی میکردی،فایندفعه منم خبرم کنایییییییییییششششششششششش مردم تنها تنها میپرن
مامان
پاسخ
وای جات خالی معرکه بود خخخخخخخ
آیسان مامان ماهان
21 دی 92 10:36
چه عکسهای نااااااااااااااااازیرد پاتو قربون هنی جوووووووووونم
مامان
پاسخ
آیسان مامان ماهان
21 دی 92 10:37
شاید زمستانتان بی برف باشد.............اما آرزو میکنم بی مهر و نششاط نبااااااااااااااااشدخانومی بیا عروسی داریم
مامان
پاسخ
جدی پس اومدم
حلما
21 دی 92 14:11
سلام هنی جون خوبیدلم واست ی ذره شد پس کی عید میشه تا بیایزود باش دیگه بیا
مامان
پاسخ
عزیزه دلم مام بیشتر دلمون تنگولیده خصوصا ک هنوز ندیدیمت راستی ادرستو میذذاشتی خو
بی هنر
22 دی 92 9:38
سلاااام دوست عزیز. از ابراز محبتتون تو وبلاگ ماهان جونی یه دنیا تشکر... راستش این پست حسااابی ماجراراها داره از یه شیطنت شروع شد و معلوم نیست به کجاها خواد کشید! این شیطنت برای بنده مسئولیتی ایجاد کرد و اونم پاسخگویی به محبت دوستان مهربونی چون شما
مامان
پاسخ
وای عزیزه دلم وظیفه بود میگم ی وب درست کن نریم تو وب آیسی
خواهر طهورا
22 دی 92 14:25
مامان
پاسخ
خجالت نکشی ی وقت
مامان آبتین
25 دی 92 18:07
خوش به حال هنی و البته کودک درون شما ،خواهر جان ماکه تا حالا 7 الی 8 ساله که نه تنها رنگ برف نمیبینیم بارون هم به زور میاداونم موقعی میاد که ما خوابیم و نمی تونیم شادی کنیم
مامان
پاسخ
خخخخخخخخخخخخخخ چرا مگه کجا میشینید امسال ک گرمترین شهر هم ک شیرازه برف بارید
حلما
4 بهمن 92 15:38
خصوصی داری خوشگله
مامان
پاسخ
حباب
13 بهمن 92 20:14
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام بر ننه هنی ....خوبی عزیزم ...ببخشید نبودم ...مرسی احوالپرسم بودی خانوم....با برف خودتونو خفه کردینا ....خوش به حالتون ما که برف درستی ندیدیم .....فدای دل مهربووونت
مامان
پاسخ
خوش گذشت کجا بودی تو