مهنا مهنا ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

کـــــودکـــــ عشق , مُــــهَــــنّــــا

تولد 3 سالگی از نوع کفشدوزکی!!!

1392/9/30 3:47
نویسنده : مامان
5,011 بازدید
اشتراک گذاری

 هنی

هنی

تولد مهنا برگزار شد اون هم از نوع تولد کفشدوزکی اونم دوتا

 

مهنا

یکی برای خانواده خودم یکی هم برای خانواده شوهر

تصمیم داشتم ی تولد بزرگ و مفصل بعد از ماه صفر بگیرم اما ب دلایلی کنسل شد

و برای همین شد دوتا تولد کوچیک

دور همی خوبی بود اما روز 28 ام هنی ب حدی تب کرد و حالش بد شد ک بعد از اولین تولد شبونه ب دکتر بردیمش

برای تولد دوم شکر خدا حالش بهتر شده بود

هنی

ادامه عکسا در ادامه مطلب....

 

 

ناراحتانه : الان متوجه شدم فیلمایی ک امشب گرفتم ضبط نشده نیشخنددل شکستهعصبانیگریه

و بعضی از عکسامم ب فنا رفتنگران

الان ینی من خیلی شلختم؟؟؟؟؟؟

 

 

تبریک نوشت: خواهر گلم , آبجی کوچیکه تولدت که یلداست مبارکقلب

هنی

هنی

هنی

هنی

هنی

هنی

 

تولد اول روز پنج شنبه برای خانواده ی خودم برگزار شد :

که مهنا اینجا ب شدت تب داشت


هنی

هنی

هنی

هنب

هنی

این کادو دخترخاله مهناست فاطمه خانوم

هنی

هنی

و اینجا

کادوی اصلی مهنا از طرف خانوادم ( مادرم , ابجی کوچیکه فاطمه جونمسبز , و ابجی بزرگه )

ی کادوی 350 هزار تومنی

هنی

درسته ی گوشی اونم از نوع گلکسی یانگ ,

مدتی بود ک مهنا شدید هوس گوشی های اندرویدو کرده بود و خانواده ی من زحمتشو کشیدن

دستشون درد نکنه

هنی

میدونم ک خیلی زود بود برای مهنا , اما تو فامیل ما بد جاافتاده ک همه برای بچه هاشون گوشی میخرن

من دوست داشتم تبلت یا پی اس بخرم اما ب دلایلی شد این گوشی

هنی

برش کیک

هنی

خانواده ی من ک البته مرداش فقط بابام بود و شوهر ابجیم تنها شوهر ابجیم راضی ب گذاشتن عکسش تو نت شد

و اینم شوهر ابجیم و دوتادختراش فاطمه و حنانه ب همرا مهنا

هنی

 

و جمعه جشن تولد هنی برای خانواده شوهر :

نی

ههنی

هنی

هنی

هنی

 

هنی

هنی

 عکسای میزم همه نابود شد اینم از ی فیلم دوثاینه ایی ک فقط همون بود عکس انداختم

ی الویه کفشدوزکی کوچیکم درست کرده بودم و بعد گذاشتم رو میز ک عکسش پرید

 

هنی

هنی

هنی

 

اینم چاقو

هنی

ساعت تولد هنی

هنی

عمو بزرگه مهنا و دخترش ساغر

هنی

عمو کوچیکه مهنا عمو امیر

هنی

و بابا جونه مهنا

هنی

 

دستشون درد نکنه بابت کادوهاشون منتها هنوز از کادوها عکس ننداختم...

بعد عکسا ضمیمه همین پست میشه

پشت صحنه :
کمک های هنی

هنی

هنی

هنی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (99)

مامان دخترا
30 آذر 92 10:22
مبارک باشه. خیلی خوشگل و با سلیقه. راستی دیدی کیک مهنا مثل کیک تولد دختر بزرگه است؟
مامان
پاسخ
عه جدی؟؟ ممنون عزیزم
مامان ریحان
30 آذر 92 11:39
سلام همه چیز عالی دستت درد نکنه ایشالا تولد 120 سالگیشو بگیری کادوهاشم مبارک بیا خصوصی
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم
پری مامانی نیکان
30 آذر 92 13:08
ای جانم به این عروس ملوسم که عشقمه . مهنای من تولدت مبارک الهی 120 ساله بشی گلم زندگی به شیرینی شکلات های بچگی که چه ذوقی برای خوردنش داری داشته باشی و همیشه سلامت و شاد باشی همیشه به اندازه شادی داشتن یک عروسک تو بچگیت. آنسه جون و امین آقا تبریک میگم امیدوارم همیشه زیر سایتون باشه و خانوادتون همیشه شاد و موفق و در پناه حق باشید
مامان
پاسخ
مرسی پری عزیز و مهربونم خیلی قشنگ گفتی
خاله فاطی
30 آذر 92 13:09
به جرئت میتونم بگم بععععععععله که شلخته ای ولی خدایی آبجیم محشر کرده بوده و خیلی خوشگل شده بود از بس خوش سلیقس به خودم رفته یه پا هنرمنده هنی جونم بدو بگیرش اینم واس تو خواهری همی یکی هم از سرت زیاده ها والا
مامان
پاسخ
از توئه خسیس همین ی دونه هم غنیمته میگم مطمئنی ب تو رفتم؟؟
پری مامانی نیکان
30 آذر 92 13:10
آنه همه چی عالی بود دستت درد نکنه . و واقعا خسته نباشی گلم .. عاشقتم مادر نمونه و کدبانو. الهی بگردم هنی چه شباهت هایی روز 28 با من پیدا کرد اولا گوشیش دوما مریض شدنش. منم از پنج شنبه سرما خورم در حد جاک جهانی.
مامان
پاسخ
جدی میگی پری؟؟ مریض شدی پری منم هنوز خوب نشدم دوباره سرفه و گلو درد چرا خوب نمیشم
پری مامانی نیکان
30 آذر 92 13:11
هنی عسیسم دوستت دارم .
مامان
پاسخ
ای من ب قربان تو
قطره
30 آذر 92 15:29
عااااااااااالی بود .. واقعا خسته نباشی.... فقط واسه چی تبعیض قائل شده بودی ... کیک و کلاه تولد و لباس هنی رو میگم
مامان
پاسخ
کلاهاش ک همون بود منتها تو تولد بابام اینا گیره سرش بود کلاه هی میافتاد اون یکی کلاهو سرش کرد کیک هم خودش قضیه داره خانواده ی من کیک خور نیستن همین قدر هم کلی اضاف بود و اصن نخوردن فقط شوهر ابجیم خورد
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
30 آذر 92 15:44
ای جون دلم. ای عزیز خاله. ای نفسم. مبارکت باشه.
مامان
پاسخ
ایییییییییییییییییییییییییییییش چرا اینقدر دیر اومدی
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
30 آذر 92 15:44
عکس همه هست جز عکس خودت. چیرا؟!
مامان
پاسخ
چون عکس خودمو باید خصوصی بذارم
مامان دوفرشته
30 آذر 92 16:31
تولدت هزاااااااارااااااااااااان بارمبارک
مامان
پاسخ
lممنون مهربونم
مامان دوفرشته
30 آذر 92 16:31
سفیدی برف را برای روحت سرخی انار را برای قلبت شیرینی هندوانه را برای عشقت وبلندی یلدا را برای زندگی قشنگت آرزومندم یلدا مبارک
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم
خاله فاطی
30 آذر 92 16:51
کی گفته نمیخونم خوبشم میخونم الی خانووووووم مرسی بیسیار بیسیار مچکرم یلدای شوماهم مباااااااااااارک
مامان
پاسخ
نه ب خاطر پست قبلی گفتم چ میدونستم فضولی خوووووووووووو خخخخخخخخ
خاله فاطی
30 آذر 92 16:54
خط خودمو که میبینما اصن انرژی میگیرم نمیدونم چرا
مامان
پاسخ
منم خط خودمو میبینم همچین اوج میگیرم ک نگووووووووووو
منصوره مامان زهره
30 آذر 92 17:41
مبارک باشه عزیزم برات از خدای مهربون خوشبختی و سلامتیت رو در هر لحظه ی زندگی طلب می کنم مامان مهنا همین که اذعان داری و شجاعانه اعتراف می کنی کافیه !من دیگه سرزنشت نمی کنم
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان امیرعلی
30 آذر 92 18:32
دقیقا الان هانی جون 3سال3روز 3 ساعتته حال کن چه وخت عزیزی رسیدم به تولدت
مامان
پاسخ
هانی کیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ هنی1!!!!!!!
مامان امیرعلی
30 آذر 92 18:36
هانی جون تو که اینقد دخی خوبی هسی دها کن 27 به دل یه کسی بیوفته تا برا منم یه گوشی اندروید بگیره .آخه تولدمه
مامان
پاسخ
اوخی خخخخخخخخخ
مامان امیرعلی
30 آذر 92 18:37
راسی تولدت مبارک عسل خانم.دسه مامان و بابا هم درد نکنه.
مامان
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان سونيا
30 آذر 92 21:58
دست ماماني درد نكنه كه حسابي زحمت كشيده و سنگ تموم گذاشته دست مامان بزرگ و خاله ها هم درد نكنه با اون كادوي عاليشون مباركت باشه عزيزم به سلامتي از همشون استفاده كني برفتون هم مبارك باشه ما كه اينجا يخيديم از سرما
مامان
پاسخ
مرسی عزیزکم اره چ برفی بارید
الی جان
1 دی 92 0:27
شلخته
مامان
پاسخ
میبینی خیلی سوختم
الی جان
1 دی 92 0:34
عکسا باز نشد با سیستم میام میبینم ولی میدونم حسابی زحمت کشیدی.
مامان
پاسخ
الی جان
1 دی 92 0:36
مهنای عزیزم مبارک باشه. بختت به سفیدی برف وبلندی یلدا
مامان
پاسخ
فدای تو
الی جان
1 دی 92 0:44
فاطمه خوشگله زاد روزت شاد باش
مامان
پاسخ
فاطمه تشکر کن
مامانی سارا
1 دی 92 11:21
عاقا من دو تا کامی زدم رویت نمی شه چیرا ...؟
مامان
پاسخ
برای همین پست؟؟
مامانی سارا
1 دی 92 11:23
از اول تایپ می کنیم ؟ تولد مهنا جیگر طلا مبارک و خوشبخت و عاقبت به خیر باشه الهی
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم
آیسان مامان ماهان
1 دی 92 11:47
اییییییییی جوووووونم منم میبوسمت گلمطرح شرمند سازی آنسه نامررررررررد
مامان
پاسخ
+ ایکونه ی ادم شرمنده
آیسان مامان ماهان
1 دی 92 11:47
همچنان طرح شرمنده سازی آنسه ادامه داااااااارررررررررررررررررد.......
مامان
پاسخ
و ما همچنان شرمنده ایم خخخخخخخخخخ
آیسان مامان ماهان
1 دی 92 11:49
وووووووووووووااااااااااای تولد مهنا جوووووووووونمهههههههههه....مبااااااااااااااااااااارکه خانوم کوچولوی نازنین
مامان
پاسخ
آیسان مامان ماهان
1 دی 92 11:51
چه لباس عروس نازی ،ایشالله عروس بشی عروسیتو تبریک بگیم عزززززززززززیز دلللللللللللللم
مامان
پاسخ
و چقدر خوب ای جانم
آیسان مامان ماهان
1 دی 92 11:52
ای جونم چه تولد شیکیم شده با اون کفشدوزک خوشممززززززززززه
مامان
پاسخ
چقدر هم اضاف اومد دیشب بقیشو خوردی ینی الان دلت اب شد؟؟
آیسان مامان ماهان
1 دی 92 11:53
ای ولللللللللللللللللللل آنسه از خووووووووووووودمی حسابی،منم دو تا دوتا جشن میگیرم سوا برا خونواده خودمو و همسری ،،یه نمه هم شیطنت میکنم شما چطووووووووووور؟؟؟؟؟
مامان
پاسخ
نه من خیلی مثبتم خخخخخخخخخخخخ تا شیطنت رو چی بگی؟؟؟از اون رقص اذریا ک بلدی؟؟؟
آیسان مامان ماهان
1 دی 92 11:54
آخی وسط جشن تولد و مریضیعزززززززززززیزم
مامان
پاسخ
هیییییییییییییییییییییییی خواهر دست رو دلم نذار ک خونه
آیسان مامان ماهان
1 دی 92 11:55
خخخخخخخخخخخخخییییییییییییلی ،،نمیدونم خیلی رو چجور بنویسم که متوجه بشی خیلی شلخته ای
مامان
پاسخ
هر جور بنویسی خودم میفهمم
آیسان مامان ماهان
1 دی 92 11:56
شلختههههههههههههههههههههه
مامان
پاسخ
آیسان مامان ماهان
1 دی 92 11:57
بازم شلخته . . نه دیگه گناه داری بسه ..همون یه دونه شلخته
مامان
پاسخ
بتررررررررررررررررررررررررررررررررررکی
آیسان مامان ماهان
1 دی 92 11:58
تولد آبجی کوچیکم مبااااااااااارک.منم شوشوم با داشم دیشب تولدشون بوداااااااااااااااا،تولد اونام مباااااااااااااااااارک
مامان
پاسخ
ممنون عزیزکم
آیسان مامان ماهان
1 دی 92 12:00
نامه یادگاری خیلی خوشگله،یادگاری خوبی واش میشه
مامان
پاسخ
اره همه براش نوشتن
آیسان مامان ماهان
1 دی 92 12:01
قربونش بشم مهنا جونم ایشالله زود زود خوب میشه،درد و بلاش میخوره به کوهها و دره ها
مامان
پاسخ
خخخخخخخخخخخخخخخخ ایشالا
آیسان مامان ماهان
1 دی 92 12:01
منتظر عکسهای تولد هنی جونی هستیم،مامانی یه اسپندیم براش دود کن
مامان
پاسخ
من که همشو گذاشتم تو ادامه مطلبه خووووووووووووووووووووووو
خاله فاطی خوکشله
1 دی 92 12:54
واااااااااااااااااااااااااااای سپاس گزارم ممنونم آباجی عزیزم و از الی خانوم و آیسان خانوم بسیار موچکرم مرســــــــــــــــــــــــــــــــــــــی
مامان
پاسخ
وااااااااااااااااااااااااایی تازه امروز دیدی دیروز گذاشتم 15 سالگیت مبارک ایشالا امسال ادم شی
خاله فاطی خوکشله
1 دی 92 13:02
جدی؟؟؟؟ پ چرا ندیدم؟؟؟ مگه فرشته هم آدم میشه
مامان
پاسخ
اگه فرشته ایی یالا بم سجده کن چون من ادمم خخخخخخخخخخخخخخ
یاسی
1 دی 92 14:39
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای آنه من الان در شوکم تو که همش با مابودی... بلاچه اینا رو کی درست کردی؟ هااااااااااااااااااان ؟ ولقعا محشر بود ... تو اینهمه هنرمند بودی و ما خبر نداشتیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟ واقعا دستت درد نکنه گله من معلومه ک خیلی زحمت کشیدی من الان در شوک بسر میبرم آخه خیلی خوشکل و با سلیقه س آفریــــــــــــــــــــــــــن و خســــــــــــــــــــته نباشید جانانه روحناتم عاشقـــــــــــتم
مامان
پاسخ
واااااااااااااااااایی ینی الان همه ی اینا تعریف بود تمجیدم میشد؟؟؟ الان ینی من باید اب شم؟؟
yasi
1 دی 92 14:40
آنه مهنا تو عکسایی ک لباس عروسشو پوشیده خیلی ماه شده فدااااااااااش بشم من یجور صورتش خیلی مظلومانه شده
مامان
پاسخ
اره خیلی ملوس شده بود اون شب همه عاشقش شده بودن
یاسی
1 دی 92 14:41
کیک کفشدووزکیش هم خیللللللی خووووووووووشکلی یعنی عاشقه کفشدوزکه شدم من............. مخصوصا با اون زبونش
مامان
پاسخ
اووووووووووووووف اینقدر زیاد اومد ک دیشب بردم شب یلدایی خونه مامانم اینا
yasi
1 دی 92 14:43
کیک اولیش هم خیلی ساده و شیکه خیـــــــــــــــــــــــــلی............ ولی کیک اولی رو خیلی زیاد خریدی هاااااااااااا کاش کوچولو ترشو میخریدی آخه میگفتی هیشکی دوس نداره .... راستی آنه کیک کفشدوزکی کله شو که کاکایویی بود رو کی خورد من میخووووووواااااااااااااااااااام......
مامان
پاسخ
کیک اولیه خیلی کوچیک بود توعکس اینجوری شده فک کنم وگرنه یک کیلو کمترهم بود شدش 12 تومن البته هیشکی نخوردش ولی چون خالم و عموم کادو دادن یکمی کیک دادم مامانم براشون ببرن کیک دومی نصفش خورده شد بقیشو دیشب بردم خونه مامانم اینا خالمم بود مهنا و بچه ابجیم زبونشو خوردن
یاسی
1 دی 92 14:44
برگه ی یادگاری هم خیلی ایده ی قشنگیه .... این تزیینات رو هم نگه دار ایشالا برا تولد یه سالگی بچه م برام پستش میکنی خخخخخخخخخخخخخخ
مامان
پاسخ
خخخخخخخخخخخخ عزیزم قراره همینو برای تولد حنانه بذاریم
yasi
1 دی 92 14:46
من میوه خشـــــــــــــــــــــــــــــــک من کیک کفشدوزکی من همه ی اون تزیینات من گوشی گلکسی خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
مامان
پاسخ
عزیزم باز شدش همه ی عکساش؟؟؟ چی شد بلاخره برات باز شد؟
مامان دوقلوها
1 دی 92 22:47
سلام دوست عزیزم !!! از اینکه به جشن کوچیک دوقلوها تشریف آوردین بی نهایت ما رو سرافراز کردین و مورد لطف قرارا دادین و یادگاری باشکوهی براشون باقی گذاشتین که تا همیشه در سرلوحه روح و جانشون مهرتان ثبت خواهد شد با تقدیم بهترین درودها و زیباترین آرزوها برای شما [بوسه]
مامان
پاسخ
خواهش میکنم وظیفه بود عزیزم
مامان دوقلوها
1 دی 92 22:51
امشب چه ناز انه گلي در چمن رسيد/////گويي بساط عيش مداوم به من رسيد/////نور ستاره اي در شب تولدش/////انگار كه فرشته هايي از ازل رسيد////تولد فرشته كوچولوتون مهنا جون مبارك......ايشالا ساليان سال با سلامت و شادي كنار هم باشين
مامان
پاسخ
ممنون عزیزکم
خاله فاطی خوکشله
1 دی 92 23:49
فیلم عاشقانه ساده دیدی؟ اونجور که شنیدم میگن چرته؟ خودم که یه تیکه، میکسشو دیده بودم خیلی گریه دار بود
مامان
پاسخ
منم انونسشو دیدم خیلی گریه دار بود نه هنوز ندیدم
خاله فاطی خوکشله
2 دی 92 0:59
فیلمشو دیدم آنونسش گریه دار تر از خود فیلم بود منم دیده بودم فکر میکردم خیلی قشنگه فیلم اصلیشو که دیدم همچین جالب نبود
مامان
پاسخ
اره بعضی فیلما همینجوریه مث فیلم برف روی کاج اصن قشنگ نبود
خاله فاطی خوکشله
2 دی 92 23:02
مامان
پاسخ
چته ویار داری
خاله فاطی خوکشله
2 دی 92 23:13
میگم یکی از قاشقات تو خونه ماس؟؟؟؟
مامان
پاسخ
قاشقم؟؟ چراااااااااااااااا چنگال با چاقوم اره الان یادم اومد هی دنبال چاقوم میگشتما نگو اونجاس
خاله فاطی خوکشله
2 دی 92 23:37
نه بابا چرا گوندش میکنی چاقو دیگه چیه؟ داشتم کمپوت گیلاس میخوردم که یهو قاشقه به نظرم آشنا اومد حالا واس کیه فردا معلوم میشه
مامان
پاسخ
بترکی اولا دوما با کیکم چاقومم اوردم
خاله فاطی خوکشله
3 دی 92 0:56
خخخخخخخخخخخخخخخ میگم واس خودمون نمیخورد باشه
مامان
پاسخ
ها معلومه ک نمیخوره شما از کی اینقدر باکلاس شدین
خاله فاطی خوکشله
3 دی 92 1:38
ایششششششششه ما خیلی هم با کلاسیم خواهر نیدونی بدون دیگ به دیگ میگه خودشیفته والا
مامان
پاسخ
خوبه میدونی خودشیفته ایی بیش نیستی تو بیداری هنوز؟؟؟
حباب
4 دی 92 10:16
عزیزم اون سماور بود...اونی که تو جامه ژله بود با تزیینات قلبی روش ...کاسه پشتی اجیلامون بود و میوه و شمع ....بعم دیوان حافظ و قران ...کاسه ابی هم که شکلات بود
مامان
پاسخ
خسته نباشی خیلی خوشگل بود
آیسان مامان ماهان
4 دی 92 11:09
vooooooooooooooooooooooooooooooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii آنسه اون کلاس گذاشتنت برا ادامه مطلب..با ما همراه باشیددددددددددددددت تو حللللللللللللللقم
مامان
پاسخ
تو واقعا متوجه نشده بودی
آیسان مامان ماهان
4 دی 92 11:10
تو حساب کتاب نمیکنی شاید بلا نسبت من بلا نسبت من ،یکی معنیشو استنباط نکنه یعنی چیییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان
پاسخ
وااااااااااااااااااایی یا علی جدی میگی خو من قبلش هم گفته بودم بقیه عکسا تو ادامه مطلبه
آیسان مامان ماهان
4 دی 92 11:11
آآآآآآآآآآآآآآخخخخخخخخخخخخخخیییییییییییییی من ادامه پستو ندیده بووووووودم،چه تزئینات خوشگلی شده مهنا جونم تولدتتتتتتتتتتتتتت..قربونت بشم که خودتم نشستی داری کک مامانی میدی
مامان
پاسخ
من هنوز تو کف اینم ک تو واقعا متوجه ادامه مطلب نشده بودی وایی واقعا میگی
آیسان مامان ماهان
4 دی 92 11:13
کادوهااااااااااااات مبارک عزززززززززیز دلمممممممممممممممخصوصا کادوی مادر محترم آنسه،آبجی کوچیکش فاطمه خانوم،و آبجی بزرگشوووووون
مامان
پاسخ
قربونت ولی هنوز باورم نمیشه ک تو متوجه نشده باشی
آیسان مامان ماهان
4 دی 92 11:14
مهناااااااااااااااا جووووووونم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟عزیزم،،میخوای گوشیهامنو با هم عوض کنیییییییییییییییییییییم خاااااااااااااااااله
مامان
پاسخ
اگه قرار ب عوض کردنشه با من عوض میکنه
آیسان مامان ماهان
4 دی 92 11:16
وااااااااااااااااااای آنسه چه رسم بدی داااااااااااااااااااارین ننه،یعنی چی از الان برا بچه ها گووووووووووشی میگیریناوووووووووووووونم کل فااااااامیل،،...باشه هنی جونم حالا که گوشی دار شدی مث مامانت بی عاطفه نشیا گاهگداریم به من طفل معصوم بچه مثبت اس بدههههههههههه
مامان
پاسخ
نکه رسم بشه ها مثلا دخترخالم برای پسرش خریده خالم برای دخترش و... البته فقط ب خاطر بازی انرویدش مهنا روزی ی ساعت فقط با بازیش بازی میکنه همین
آیسان مامان ماهان
4 دی 92 11:18
میدونی سالاد الویه کفشدوزکیت چرا پرییییییییییییییده آنسسسسه؟؟؟؟ نمی دونی که.... باشه خودم بهت میگم که از نگرانی دربیای.... هیییییییییییچی دیگه طبق معمول درسته رفت تو حللللللللللللق خووووووووووودم
مامان
پاسخ
خخخخخخخخخخخخخخ ندیده رفت تو حلقت؟؟ فیلمام همینطور؟؟
آیسان مامان ماهان
4 دی 92 11:20
دم بابایی و عمو بزرگ و عمو کوچیک و شوهر خواهر که عکس دارن گررررررررررم... برا شما و اون شوهر خواهری که عکس از خودتون رو نکرررررررررررردین اییییییییییییییییییییییییششششششششششششششش..چه افاده هاااااااااااااااااااااااااااااا
مامان
پاسخ
من دیگه شوهر خواهر ندارم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا گیج میزنی ی داماد بیشتر نداشتیم
آیسان مامان ماهان
4 دی 92 11:22
میگم آنسه این آقای بابایی و عمو کوچیه مهنا چقددددددددر بهم شبیهن ،شما چجوری تشخیصشون میدییییییییییننکنه اینا با هم داداشی ،نسبتی دارن هاااااااااااااااااااااان؟؟؟؟خدا سلامتشون کنه همشونو و همیشه به شادی تو جشن تولد هنی جونم حاضر بشن
مامان
پاسخ
جدی شبیه همن خو مثلا شیر ب شیره هستنا یک سال و چارماه شوهرم از داداش بزرگتره اون اولی هم 4 سال از شوهرم بزرگتره
فرد ناشناس
4 دی 92 20:34
ننه هنی راست میگه آیسان خانوم خواهرما دو تا آبجی داره و یک خواهرشوهر البته اون آبجیه خواستگار زیاد داره و رو هوا میزننش ولی خوب قصد ادامه تحصیل داره هرکسی ارزش این خانوم باوقار رو نداره زمونه بد شده پسر خوب نه که کم پیدا بشه نه اصن وجود نداره به هر کسی نمیشه اطمینان کرد
مامان
پاسخ
بتررررررررررررررررررررکی بیشرف ک کلی بابت این کامنتت منو ب فکر انداختی تافهمیدم کی هستی خواهر شور نه شوهر خواهر بااین حرفت کلی گیج زدم
فرد شناخته شده
5 دی 92 2:32
خوب نکته انحرافی بود
مامان
پاسخ
فردشناخته شدت تو حلقم
آیسان مامان ماهان
5 دی 92 8:57
آی باااااااااااااریکلاه دختر خووووووووب
مامان
پاسخ
آیسان مامان ماهان
5 دی 92 9:06
از اول مثل یک بشر بیا و بگو بفرایین ادامه مطلب خخخخخخخخخخخخ،چه کاری لباتم غنچه کردی سر نوشتن ،، با ما همرااااااه شوید..
آیسان مامان ماهان
5 دی 92 9:08
هههههههههههههههههه آره واقعنا نمیدونم چرا فک کردم گفتی عکسها فعلا آماده نیست،آماده شدنی میزارمشوووننکه خودم کلا دو سه ماه بعد پست عکس میزارم،فک کردم تو هم مث خودم باهوش و زکاوتی
مامان
پاسخ
ها همون فک کردی همه مث خودتن تنبلن؟؟
آیسان مامان ماهان
5 دی 92 9:11
میگم آنسه اولا که من یه نمه شیطونی میکنم سر دو تا تولد منظورم این بود که برا دو تا تولد اهالی زینالی((شوشویی)) و طرف زیبنی((خودم)) واسه اینکه برا فک و فامیلای خودمو با حالتر و مفصل تر جشن میگیرم و رقص آذریم بععععععععععععععععععععله...زینالیااااااااااااااااا نننننننننننننوووووووووووچچچچیعنی فقط رقصرو نووووچااااااااااااابقیه همه براهه خدایی
مامان
پاسخ
بابا شوما اصن باکلاسین عاقا ما کلا بی کلاسیم تازه 38 هم نیستیم
آیسان مامان ماهان
5 دی 92 9:14
دوما هم افترا به نافمون نبند ،بدو یه نیم نگاه به نوشته هات بیفکن بعد ...سر عکس شوهر آبجیت با دختراش فاطمه و حنانه،گفتی تنها شوهر آبجیم حاضر به گذاشتن عکس تو نت نشد....به قول بنده خدا ناشناس بعدا شناخته شده دوتا آبجی از ور دلت بیرون زد کهههههههههههههه؟؟؟؟؟؟
مامان
پاسخ
منظورم این بود ک بابام راضی ب گذاشتن عکسش نشد
آیسان مامان ماهان
5 دی 92 9:15
حالا بدو بیااااااااااااااا خصووووووووووووصی
مامان
پاسخ
چشمممممممممممممممممم
آیسان مامان ماهان
5 دی 92 9:18
از اولشم بهت گفته بودم،کارمند دانشگاه علوم پزشکی تبریزم ،28 سالمه اما بیشتر 14 بهم میخوره،ادب و معرفتم یه دنیا دارم،سایزمم همچنان 38 میبااااااااااااااااااااااشد....این کجاش خصوصی شد..بیخیال نرو خصوصی بیا همین قسمت نظرااااااااااااااااات
مامان
پاسخ
عمرا بم گفته باشی عمرا فقط 38 رو هی بر فرق سر ما کوفتی
آیسان مامان ماهان
5 دی 92 9:23
آنسه بری خصوصیاااااااااا یه چیزی برات گذاشتتتتتتتتتتتتتم
مامان
پاسخ
وایی آیسی بمیری مردم از خنده خیلی باحال بود براش شوهرمم گفتم ترکید
مامان رويا
5 دی 92 11:12
سلام.... تولدش مبارك ولي چرا تو محرم و صفر جيگر؟؟؟؟
مامان
پاسخ
سلام عزیزم مممنون مفصل نبود خودمونی بود
زری مامان مهدیار و صدرا
5 دی 92 11:33
تولدت مبارک مهنا جونمممممممممم ایشالا که همیشه سالم باشی و خندون
مامان
پاسخ
ممنون عزیزکم
نگار مامان باربد و آترین
7 دی 92 13:02
تولد 3 سالگیت مبارک عزیزم. ان شاالله تولد 120 سالگیت زیر سایه مامان و پدرت
مامان
پاسخ
ممون عزیزه دلم
خاله فاطی خوکشـله
7 دی 92 14:31
با عرض سلام و .... هیچی دیگه دعا کنید امتحان ریاضی دارم خدا به خیر کنه به احتمال امروزم باید بشینم زار زار گریه کنم ایژالا که خوب که نه عالی بدم
مامان
پاسخ
دیگه وقت از وقت گذشته ک بگم خوب بدی چون الان دیگه امتحانتو دادی حالا خوب دادی؟؟ منم جمعه امتحان دارم دوتا کتاب نخونده
قطره
7 دی 92 17:42
بفرما خصوصی لفطن
مامان
پاسخ
قربونت
خاله فاطی
7 دی 92 22:24
عاااااااااااااالی خیلی خوب دادم خداروشکر ایزالا که خوب میدی
مامان
پاسخ
خدارو شکر ایشالا
خاله فاطی خوکشله
8 دی 92 0:13
با این که بیکار نیستم ولی نمدونم چرا حوصلم سر رفته دلم گرفته دلم میخواد برم سفر اونم سفری به کــــــــــــــــــره ولی خدایی بیخیال شوخی و این چرتو پرتا بد دلم هوای مشهد رو کرده بااین که تابستون پیش آقا بودم اما متاسفانه سفر خیلی خوبی نبود و فقط امیدم به حرمش بود و این که روبروی پنجره خونه بود و نصفه شبا نگاش میکردم اگه اینم نبود میتونستم به جرئت بگم بدترین سفر عمرم بود ایشالا دعوتم کنه به همراه یه سفر خوشو یه خاطرات خوب و بدون هیچ نارحتی فعلا شبت خوش آبجی بزرگه
مامان
پاسخ
منم چنوقته دلم ی سفر زیارتی میخواد از نوع خیلی زیاد ایشاالا قسمت همه میشه شب توهم خوش راستی امتحان بعدیت کی هست و چیه
خاله فاطی
8 دی 92 1:28
پس فردا عربی دارم امروزم که هیچی نخوندم
مامان
پاسخ
بعله از دراز کشیدنت جلوی تی وی واضح بود
خاله فاطی
8 دی 92 1:49
کی؟؟؟ من ؟؟؟ چه کنیم امان از این بیکاری گفتیم یه امشبی به آغوش خونواده بریم نکه همش درس میخوندم
مامان
پاسخ
به چ اغوش گرمی هم بودا پتوی گلبافتو میگم خخخخخخخخخخخخخ
خاله فاطی
8 دی 92 1:52
مث این ویچت که باعث شد بسیاری از جوانان ما به آغوش خونواده بازگردن
مامان
پاسخ
ترکید فعلا خخخخخخخخخخخخ
خاله فاطی
8 دی 92 2:08
ولی واس من فیلتر نشده واقعن در تعجبم وقتی هم که میرم خیلی سوت و کوره
مامان
پاسخ
خخخخخخخخخخخخ جدی؟؟؟ واقعا چرا نکنه فیلتر دارید شما
خاله فاطی
8 دی 92 3:00
چمیدونم والا نه بابا نداریم دوستام که میگن پارتی بازی کردن واستون شایدم واس اینکه باش کارنداشتم ینی میتواند این دلیلش باشد؟ فکرنکنم
مامان
پاسخ
نه ب احتمال زیاد فیلتر دارید شاید بابا نخواسته رو کنه
آیسان مامان ماهان
8 دی 92 13:47
گمممممممممممممممممم شوووووووووووووووو آنسه اون خصوصیه رو برا شوهرتم تعریف کردییه نمه خجالتم خوب چیزیهههههههههههههه
مامان
پاسخ
نگفتم ک تو گفتی گفتم اینو شنیدی؟؟ خخخخخخخخخخخخ
آیسان مامان ماهان
8 دی 92 13:48
از فردا شوشوی گرام میگه دیگه با این آیسان نپر،بچه بدیه
مامان
پاسخ
خخخخخخخخخخخخخخخخخ
آیسان مامان ماهان
8 دی 92 13:49
آنسه واقعا تعریف کردی برا شوشو اون خصوصیوووووووووووووووووووووو.....یا مولا تو دیگه کی هستـــــــــــــــــــــــــــــیاون رفاقتت با شوهرت تو حللللللللللللللق گنده بنددددددددده
مامان
پاسخ
اره بش گفتم کلی هم خندید رو تاب نشسته بودیم بش گفتم خخخخخخخخخخخ گفتم ک دوستم برام کام گذاشت
آیسان مامان ماهان
8 دی 92 13:49
این وضع الان منه از دست توووووووووووووووووووووووووی نااااااااااااااااااااامرددیگم بهت جوک نمیگگگگگگگگگگگگگم
مامان
پاسخ
نه بگو خیلی حال داد
آیسان مامان ماهان
8 دی 92 13:51
روزی حداقل 30-40تا اینجوری جوک مییاد زیر پر و بالم از اینجا میخونم از اونجا میندازمش آشغالدونی خخخخخخخخخخخخخخ..از این به بعدم دیگه نننننننننننننننننننننچ برات جوک نمیگم
مامان
پاسخ
ای جانم توروخدا بگو خخخخخخخخخخخخ نمیگم ک تو گفتی
آیسان مامان ماهان
8 دی 92 13:52
حالا امتحانت چی شدددددددددددد؟؟؟؟؟رفوزه خاااااانوم،،همچنان اون آخ آخ آخ ندامتو یدکی دارررررررررررما...آخ آخ آخ آخ
مامان
پاسخ
اووووووووووووووووف تازه جمعه هم 5 تا امتحان دارم
احسان
8 دی 92 14:29
خانوووووووم….شــماره بدم؟؟؟؟؟؟ خانوم خوشــــــگله برسونمت؟؟؟؟؟؟؟ خوشــــگله چن لحظه از وقتتو به مــــا میدی؟؟؟؟؟؟ اینها جملاتی بود که دخترک در طول مســیر خوابگاه تا دانشگاه می شنید! بیچــاره اصـلا” اهل این حرفـــــها نبود…این قضیه به شدت آزارش می داد تا جایی که چند بار تصـــمیم گرفت بی خیــال درس و مــدرک شود و به محـــل زندگیش بازگردد. روزی به امامزاده ی نزدیک دانشگاه رفت… شـاید می خواست گله کند از وضعیت آن شهر لعنتی….! دخترک وارد حیاط امامزاده شد…خسته… انگار فقط آمده بود گریه کند… دردش گفتنی نبود….!!!! رفت و از روی آویز چادری برداشت و سر کرد…وارد حرم شدو کنار ضریح نشست.زیر لب چیزی می گفت انگار!!! خدایا کمکم کن… چند ساعت بعد،دختر که کنار ضریح خوابیده بود با صدای زنی بیدار شد… خانوم!خانوم! پاشو سر راه نشستی! مردم می خوان زیارت کنن!!! دخترک سراسیمه بلند شد و یادش افتاد که باید قبل از ساعت ۸ خود را به خوابگاه برساند…به سرعت از آنجا خارج شد…وارد شــــهر شد… امــــا…اما انگار چیزی شده بود…دیگر کسی او را بد نگاه نمی کرد..! انگار محترم شده بود… نگاه هوس آلودی تعـقــیبش نمی کرد! احساس امنیت کرد…با خود گفت:مگه میشه انقد زود دعام مستجاب شده باشه!!!! فکر کرد شاید اشتباه می کند!!! اما اینطور نبود! یک لحظه به خود آمد… دید چـــادر امامــزاده را سر جایش نگذاشته…!
مامان
پاسخ
ممنون خوشمان آمد
خاله فاطی
9 دی 92 0:43
سوالات ﮐﻨﮑﻮﺭ ﺳﺎﻝ ﺁﯾﻨﺪﻩ سوال اول فیزیک: دختری به جرم45 kg از کلیپسی به 3kg جرم آویزان است اگر این کلیپس حرکت دختر را 40 درصد کاهش دهد حرکت متوسط او را حساب کنید. سوال اول دین و زندگی: دختری که از کلیپس استفاده می کند در طبقه ی چندم جهنم قرار خواهد گرفت؟ سوال اول زیست: یک کلیپس چه ضررهایی به موها و گردش خون سر خواهد رساند؟ سوال اول ریاضی: مساحت کلیپسی گردمانند به شعاع10cm را حساب کنید سوال اول شیمی: اگر یه کلیپس با عدد اتمی18 داشته باشیم چه یونی خواهد ساخت؟ زبان خارجه: why maryam like kelip? ادبیات: کلیپس گم گشته باز آید به دوران غم مخور! مصرع بالا از چه شاعریست؟ سوال عربی: *الکلیپس* معرفه است یا نکره؟
مامان
پاسخ
خخخخخخخخخخخخخخخخ وای خدای من
نیلوفری
11 دی 92 10:09
عزیزممممممممممممم مبارک باشه سه ساله شدن دخمل ِ گلت
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم
گاهی به اسمان نگاه کن!
13 دی 92 9:28
وای چه تولدی بوده مامان مهنااون موقع تو به این میگی تولد کوچیک؟؟بابا این که یه جشن درست و حسابی بوده که!!!
مامان
پاسخ
خب جمعیتش کم بود
مامان جوجه طلا
21 دی 92 22:31
عزیزم خسته نباشی چه تولد خوشگلی . امیدوارم همیشه صحیح و سلامت باشه هنی جونت و سایتون از سرش کم نشه
مامان
پاسخ
مرسی عزیزم
همکلاسی
5 بهمن 92 15:01
مبارکش باشه عکسهای بسیار زیبایی بودن شایسته جون من هم بیستم اسفند تولدشه که عکساش قسمت بشه میذارم
مامان
پاسخ
ممنون پس پیشاپیش تولدش مبارک ایشالا