مهنا مهنا ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

کـــــودکـــــ عشق , مُــــهَــــنّــــا

مهمان از نوع نتی!!!

1392/7/6 1:19
نویسنده : مامان
1,082 بازدید
اشتراک گذاری

 بله مهمون داشتیم و میزبان شدیم اون هم از نوع شب نشینی!!!از خود راضی

منظور از شب نشینی این نیس ک فقط برای شب نشینی اومدن خنده

نوچ!!!خنثی

اشتباه نگیرید منظورم این بود ک مهمونمون از وبلاگ شب نشینی بودلبخند

بمانــــــــــــــــد همچین!!!!!!!از خود راضی

 

عرض میکردیم!!!ابرو

Mori یا همون مریم عزیزم و یا بهتر بگم مامان طلا مامان ثنا مهمون ما بودنداوه

افتخاری نصیبمون شد ک دیدار اولین نتی اونا ما بودیم!!!خنثی

ینی الان این افتخار بود؟؟؟؟؟؟خیال باطل

ثنا

هنی و ثنا

 

مطلع شدیم ک مریم اینا سفری دارند ب اصف مژه

پیشنهاد دادم ک شما تا اصف ک میاید قم هم بیاید

تعارفمون گرفت و مهمونمون شدن از نوع ناهار پنج شنبه

هم مری و هم سمیه ی عزیز

اولش قرار بود ک همسرم از طرف اداره ب دنبالشون بره و همراهیشون کنه 

ولی با پیامکی ک از طرف سمیه بود و گفته بود ک ادرس رو اس کنید 

دیدیم ک یهو سر کوچمون هستن

منم ک استررررررررررررررررررررررس از نوع خفن

خلاصه دیدمشون و کلی خوش گذشت و فیلم و عکس دیدیم از نوع عروسی

 ( اینجا هنی و ثنا در حال رقص بودن)

رقص

و خلاصه تر غروبش با کمک مری و سمیه و نظارت من برروی اونا الویه درست کردیم و رفتیم بوستان

در طی حضورشون کادویی گرفتیم از طرف مریم گلم

هم من و هم هنی

کادو

 کادو

عروسک

 (دست گلش درد نکنه گز داخل جا شکلاتیش هم معرکه بود)

خلاصه با درست کردن الویه رفتیم بوستان ولی عجیب هوا سرد بود ک مجبور شدیم همسری رو دوباره ب خانه بفرستیم تا پالتوی هنی رو بیاره

 

هنی

هنی

هنی

و ثنا خانومی ک تو عکس بالا همه رو الاف خودش کرده بود

خخخخخخخخخخخخخخ

ثنا

هنی

و اینم شام فقیرانمون ک مهمونام زحمت درست کردنش رو کشیدن

خخخخخخخ

شام

خلااصه دیدارمان عالی بود و بیش از حد خوش گذشت

خانواده ایی ک واقعا مهربان بودن و بسیار عالی 

 مریم جان بازم از این کارها بکنیدماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (78)

الی
5 مهر 92 16:38
ااااااااااااااااای بابا


چرا ای بابا
الی
5 مهر 92 16:38
نفر اول بدو جایزه رو رد کن بیاد


همین ک تو وب من اول شدی ی سعادته برات
الی
5 مهر 92 16:39
منم دیدار میخام از نوع نتی


بدو بیا خونمون
الی
5 مهر 92 16:42
الااااااااااااااااااااااااااان خوشحالی( با لحن پهلوون پنبه)


خیلی
الی
5 مهر 92 16:44
کسی نبید؟


چرا موهاتو میکنی گلم
قطره
5 مهر 92 22:38
شدید بترکیننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن


فک کن
خخخخخ
قطره
5 مهر 92 22:38
ادامه ی ننننننن کجا رفت


هست دیگه
قطره
5 مهر 92 22:38
منم مرغ و سالاد الویه


فقط همینا؟؟؟
ناهار چیزای دیگه هم بودا
مامان ثنا
6 مهر 92 0:00
ینی کی بوده این مهمون عزیز وخوش قدددم


خخخخخخخخخ
اره چ خوش قدم ب مولا
سریع حقوقمونو ریختن
مامان ثنا
6 مهر 92 1:14
عزیزم افتخاری بود که نصیب ما شد
بازم ازت ممنونم خیلی خیلی زحمتت دادیم وخبلی خیلی بهمون خوش گذشت
کی باشه که جبران کنیم ایشالا



این چ حرفیه گلم
خیلی حضورتون برایم خوشایند بود
مامان ثنا
6 مهر 92 1:16
آنه واقعا بترکی من اصلا عکس نتونستم بگیرم از بچه ها
دلم تنگ شددد
قربون هنی آرومم برم


قربون ثنا جیغ جیغوی خودم
من تازه کلی عکس دارم اینارو گلچین کردم
مامان ثنا
6 مهر 92 1:21
این کله شوهر ما چی میگه دیگه وسط عکس



حالا فک کن هنی هی میبینه میگه عه بابای فاطمه ثنا
خندم گرفته بود گفتم تو کلشو چطور تشخیص دادی
مامان ثنا
6 مهر 92 1:22
راستی همینو میخواستم بپرسم مهنا از ثنا یاد نگرفت جیغ جیغ کردنو


خخخخخخخخخ
نه خدارو شکر فعلا ک ب خیر گذشت
مری واقعا همیشه تو خونه اینقدر جیغ میکشه؟؟
مامان ثنا
6 مهر 92 1:24
عزیزم مهنای باهوش


خخخخخخخخخخ
مری
6 مهر 92 1:26
تو خونه خودمون که تنها باشیم نه ولی جایی که میریم مخصوصا بجه داشته بلشن آره



وای
باز خوب بود دوسش داشتم خیلی ملوسه
مامان ثنا
6 مهر 92 1:31
به مامانش رفته دیگه
خخخخخخخخخخخخخخخخخ


وای مریم خوده ثنا خیلی خوشگل تر از عکساشه خیلی ملوسه
امین ک همش میگفت چ خوشگله
امشب خونه مادرشوهرم اینا کلافم کرد از بس گفت توروخدا ببین معینو عینهو ثنا دماغشو میگفت خخخخخخخخخخ
مامان ثنا
6 مهر 92 1:39
آره راستی خیلی جالب و خنده دار بود اینکه گفت شوهرت
وای همون لحظه یاد این افتادم که گفنه بودی امین آقا عشقه معینه


اره بابا دیوونشو
اصن هووی منه معین
خخخخخخخ
مامان ثنا
6 مهر 92 2:28
آنه خب عکس از غذاهای حوشمزه ظهر میذاشتی
کلی زحمت کشیده بودی
از سالادا و ژله هم بذار خب کدبانو


عکس نگرفتم که
الی
6 مهر 92 11:30
عکسها باز نشد


چرا
مامان زینب
6 مهر 92 13:30
به به
بد نگذره یه وخ!!!
شنیدم یاد ماهم کردین!!!!!!

خوب بودین همتون؟؟؟


یاد شما همچین ک نگوووووووو
خخخخخخخخ
عالی در حد المپیک
جای دوستان خالی
مامان مهسا
6 مهر 92 14:34
كي اين افتخار رو به ما ميدي
يا نه برعكس
كي بشه ما اين افتخار رو بهت بديم ؟؟


نه دیگه نمیشه
مری کلا اولین دیدارش بود ولی من و تو اولین دیدار نتی مون ک نمیشه تو نرجس اینارو دیدی و طبیعتا منم
قطره
6 مهر 92 16:17



خب ک چی
سیدحسن نبی زاده
6 مهر 92 17:08
سلام با مطلب" شهدا حلام کنید" بروزم ومنتظر نظرات سازنده شما هستم
الهییییییی چه نازن


حتما
ممنون
مامان سونیا
6 مهر 92 17:22
دوستیهاتون بر قرار قرارهاتون پایدار اخر هفته دیگه هم ما میخوایم بیام پیشتون


جدی چ خوب
مامان سونیا
6 مهر 92 17:24
دوستیهاتونپایدار و قرارهاتون بر قرارا همیشه به گردش و تفریح اونم با جمع دوستان
آخر هفته دیگه هم ما میخوایم بیایم پیشتون از حالا همه چیز رو حاضر کن که استرس نگیری


خخخخخخخخخخخ
از همین الانش رفتم تو استرس
حباب
6 مهر 92 18:01
ووووووووووووووووووووووی دلم واست تنگ شده بود عزیزم....به به همیشه به دور هم بووودن
ننه جان فقیرا الویه میخورن ؟؟؟؟ها ها کاش ما هم فقیر بودیم ...خخخخخخ


بابا برووووووووووو شوما چرا این حرفو میزنید
شما ک چنتا ماشین دارید و کلی اسب
خخخخخخخخخ
مامان ریحان
7 مهر 92 1:19
سلام
دوستی هاتون مستدام ...کادوهاتم مبارک

بیا اون ور


قربونت حتما
مامان سونیا
7 مهر 92 8:04
اگر خدا بخواد عروسی خواهر زادم هست اگر مرخصی بدن و هزار اما و اگر دیگه بلاخره اگر شد آخر هفته دیگه داریم میام قم اگر قطعی شد یک قرار بزاریم حرم همدیگر رو ببینیم که خیلی خوب میشه خوشحال میشم زیارتتون کنم


ایشالا خوشحال میشم
نیلوفری
7 مهر 92 8:23
سلام
چه خوببببببببب

همیشه به دید و بازدید دوستانه


ممنون عزیزم
يسنا
7 مهر 92 8:54
سلام آنه!!!!چرا ميزني؟


یسنا میکشمت
یسنا خفت میکنم
یسنا از وب میثمک ساقطت میکنم
مامان دوفرشته
7 مهر 92 12:24
به به همیشه به دیداراون هم نوع نتــــــــی
یعنی این قدرهواسرده ماهنوزکولرروشن میکنیم خوشا بحالتون


نه فقط اون شب اینجور بود
الهام مامان رامیلا
7 مهر 92 13:25
به به خیلی هم خوب و زیبا خدا رو شکرکه خوش گذشته انشالله همیشه همینطوری باشه
راستی اپیدم بیا


ممنون عزیزم
حتما
مادرشوهر
7 مهر 92 15:16
میگم فکر کنم اگه منم اون روز اعلان وجود می کردم چی میـــــــــــــــــــشد!!!


همتون میومدید خونمون
خخخخخخخخخخ
ولی بترکی بودی و خبر ندادی
مادرشوهر
7 مهر 92 15:21
ولی اون روز قم اصلا سرد نبودا!!!

من بچه هامو با تاپ و شورت آورده بودم.

می گم شاید توهم دیدار وبلاگی بوده؟
هاا؟؟
نظرت چیه؟


اره خوب بود من کولر روشن بود خونمون
یهو شب ک رفتیم بوستان یخ زدیم ولی خب پردیسان سرد تر از داخل شهره
مادرشوهر
7 مهر 92 15:22
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآنــــــــــــــــــســــــــــــــــــه!!!

اونروز خواستم کامنت بذارم اما نشد واسم کد نداد.


چ جلب نی نی وبلاگ هم کد نمیده؟
مادرشوهر
7 مهر 92 15:23
آنسه این کامنتا رو بذار به حساب اون وقتایی که میامو نمیتونم بکامم


ینی دونه دونشو اونجوری حساب کن
فک کن
مادرشوهر
7 مهر 92 15:23
نیسته بیدی؟یا هسته؟


هسته بیدم
مادرشوهر
7 مهر 92 15:23
کجا موندی بانوووووووووو؟؟؟


اینجام
پری مامانی نیکان
7 مهر 92 17:53
آنه جونم سلام عزیزم نت برقرار شد. ایشالا همیشه به دیدارهای خوب و ارزشمند با دوستای عزیز.

قربون این دوتا دخمل رقاص .

راستی عکسای خودتونو گذاشتی خبرم کن.


گذاشته بودم تو وب شب نشینی
هر وقت دوتایی آن شدیم تو شب نشینی برات میزارم
يسنا
7 مهر 92 18:51
چرا عشقم؟نميفهمم-واضح بگو.


تو حامله ایی و من خبر نداشتم
ای جونم عزیزم
باتو نیستما با نی نیت هستم
ی موقع سراغ مارو نگیریا
همش تو میثمک باش
محمد مهدی
7 مهر 92 19:49
سلام امیدوارم بهتون خوش گذشته باشه مخصوصا گل دخترای گل
کامنتای ردو بدل شده بین دوستان خودش یه پسته!



آره عالی بود
دقیقا
ممنون از حضورت
مامان سونیا
8 مهر 92 9:39
خصوصی


قربونت عزیزم
مامانه سارا
8 مهر 92 17:23
خوش باشي هميشه دوست جونم


قربونت عزیزم
دایی جون
8 مهر 92 19:20
سلوووووووووووووم
ممنون از حضورم
خدانگهدار




اهنگو فقط ب خاطر تو گذاشتم
خخخخخخخخخخخ
عشق محمدعلیزاده ایی و این اهنگش دیگه
مهنا
8 مهر 92 20:50
ای وای چه جاب سم منم مهنا است

چه پدر مادر خوبی داره این مهنا


قربونت عزیزم
آیسان مامان ماهان
10 مهر 92 9:28
وای وای وای چه مهمونی شده بوده،خوش بحال بعضیااااااااااااااااااااااا...


خیلی حال داد بسی
آیسان مامان ماهان
10 مهر 92 9:28
حالا چرا استرس داشتی خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ نمیخواستن که بیان بخورنت


وا خب اولین دیدارمون با هم بود
آیسان مامان ماهان
10 مهر 92 9:29
یعنی شما مفتخر نشدین دیگه


نه دیگه شدم دیگه
آیسان مامان ماهان
10 مهر 92 9:30
چه کادوهایی...نوش جونتون


خیلی ملس بود و عالی
آیسان مامان ماهان
10 مهر 92 9:32
ای ول چه زود برنامه گذاشتین و دور هم بودین.ولی چرا با هم عکس ندارین خخخخخخخخخخخخخخخخخخخمن بیام قم ازم عکس بگیر با سایز بزرگ چشم در آر بزن وب ..بااااااااااااااااااااااااااااااشه؟؟؟؟؟؟


ایسان من و مری چنساله از وب دوستیم و با بچه ها تو ی وب دیگه شبا بیداری داریم برای همینه ک میگم از وب شب نشینی
بعد کلی هم عکس انداختیم ک تو اون وب گذاشتم و همه دیدن
آیسان مامان ماهان
10 مهر 92 9:33
آنسه ای جونم انشالله ما هم 30 مهر قمیم دعوتمون میکنی بیایم خونتون یا سخاوتت همینقدر بود که اونم تموم شد


آنه ی مورد نظر در دسترس نمیباشد
خخخخخخخخخخخ
آیسان مامان ماهان
10 مهر 92 9:34
اگه دعوتمون کنی خونتون قول میدم کوزت وار کمکت کنم ، شام درست کنم،خونتو جارو بکشم و کلی کمک حالت باشم...فقط ظرف نمیشورم چون دستم درد میگیره


عه نی این همه کار میکنی
ینی در دسترس شم؟؟
آیسان مامان ماهان
10 مهر 92 9:35
آنسه جونم رمز پستمم باز کردم اگه دوست داشتی برو اون توضیحاتی که خواسته بودی نوشتم


اخ جون حتما
یسنا
10 مهر 92 10:48
اىىىىىىىىىش .
یه جوری قاطی کردی من فکر کردم قتل مرتکب شدم!!!
خب حالا فهمیدی دیگه سیسمونی و آماده کن که سه ماه بیشتر نمونده عشقم
راستی مرسی از توجهت عسیسم.


برووووووووووووووو شدید از دستت ناراحتم ی وب داری
ک نمیدونم اصن چی شده و کجاست و سال ب سالم که اپ نمیشه
ولی خیلی ذوقیدم برای کوچولوت ای جونم
الهام
10 مهر 92 19:07
چرا نمیاین شیراز یکی هم به من سر بزنه خوبی عزیزم مهنا خوبه منکه حسابی گرفتارم ببخش سر نزدم یه دو سه هفته ای هم کلا نبودم ماشالله چه دخملا بهشون خوش گذشته از قیافه ها شدید معلومه


سلام الهام جونم معلومه عزیزم گرفتاری ما سر میزدیم عسیسم
مامان آرش و آیناز
11 مهر 92 22:29
سلام
به به عجب دوستای خوبی انشالله که همیشه شادو سرخوش باشین


ممنون عزیزم
دایی جون
12 مهر 92 2:31
سلام بر خواهری عزیزم
خوبی؟
بابت ممنون؛شرمندم کردی
بیشتر بتحویل داداشتو


سلام
خوب رمانم روت تاثیر گذاشته
هی خواهری خواهری میگی
دایی جون
12 مهر 92 3:30
هرهرهر کرکرکر
تازه متوجه شدم که تو کامنتم آهنگو ننوشتم
خخخخخ
پ دوباره میگم؛ بابت آهنگ ممنون خواهری
بااااااااااااای


دیگه گذاشتیم این اهنگو و هروقت گوش میدم شدید یاد تو میافتم
آیسان مامان ماهان
13 مهر 92 11:15
آنسه مورد نظر،دسترسی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/الو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
کوشی پ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

بی سخااااااااااااااااااااااااااااااااوت....اصنم 30 ام نمییام پیشتیه سر میرم مشهد..حالا آنتن میدی


آنه مورد نظر باز در دسترس نمیباشد
خخخخخخخخخخخخخخخ
مامانی درسا
14 مهر 92 2:04
خوش به حالت ما تا حالا از این دیدارها نداشته بیدیم ......... آرزو میکنیم یه روز ما هم یه دیدار وبلاگی داشته باشیم ......... خوش گذشته ها ......... دوستیتون مستدام


ایشالا شوماهم دیدارها داشته باشین
ممنونم عزیزم
آیسان مامان ماهان
14 مهر 92 11:05
فک کنم تا سر این برج آنسه ای دسترس ندهبی سخاااااااااااااااااااااااااااااااااااوت عاخه دختر تو به کی رفتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


تو اومدنت راست باشه من با کله میام میبینمت
آیسان مامان ماهان
14 مهر 92 11:06
اون کلاسی که ازم پرسیده بودی،،گوشتو بیار....
خخخخخخخخخخخخخخخخخ
گوشتو بیار جلوتر...
ازم جلوتر....


نه اصلا برو خصوصی


بابا باکلاس
بابا خوشتیپ
بابا....اذری
بابا ...اسپانیایی
بابا 38
خخخخخخخخخخخخخخ


مامان سونیا
14 مهر 92 11:47
دیگه به ما سر نمیزنی خانم
بابا نترس یک روز بیشتر بهم مرخصی ندادند وقت نمیکنم مزاحمت بشم


مگه هنوز نیومدی فکر کردم تو قمی ک
خخخخخخخخ
مامان سونیا
14 مهر 92 19:34
ببخشید ها من گفته بودم اخر هفته میام قم الان یکشنبه هست هنوز سه چهار روز دیگه تا آخر هفته مونده من تصمیم داشتم که سه شنبه بیام ولی بهم مرخص ندادند گفتند فقط پنجشنبه مرخصی میدن از طرفی امروز رفتم بلیط بگیرم میگن فقط برای صبح ها بیلیط داریم اصلا بعد از ظهر برای قم ماشین نیست حالا فردا دوبارم برم یخورده التماس کنم ببینم میتونم چهار شنبه رو مرخصی بگیرم اگر به یک روز پنجشنبه باشه که اصلا ارزش اومدن نداره به عروسی که نمیرسم جمعه هم که باید برگردم فقط یک کرایه اضافی برا میمونه م خستگی راه


اره موافقم باهاتون
ولی من فکر میکردم پنجشنبه ایی ک گذشتو قصد داشتین ک بیاین و فک کردم هنوز هستین
مامان سونیا
16 مهر 92 8:22
وای مــــردم! روزِ ناز کودک است
روز سرمســـــتی و ساز کودک است
کودک است آییــــنه ی دل را صفا
کودک است محصـــولی از عشق ووفا

روز کودک مبارک


قربونت برم
مامان دخترا
16 مهر 92 10:39
میگم ما هم زیاد میایم قم.
ناهار بیایم یا شام یا صبحونه؟
کدوم راحتی؟
فقط همسر جان من الویه دوست نداره!


عصرونه
اونم ب صرف چای با بیسکوییت

مامان جوجه طلا
16 مهر 92 11:48
چه کار خوبی آفرین .

شامت هم عالیه مارو هوس انداختی


قربونت عزیزم
خاله فاطی
16 مهر 92 21:14
سلااااااااااااااااااااام
حال شوما چیطورمیطورایین؟
هنی خاله رو ببووووووووووووس
خخخخخخخخخخخخخخخخ



به سلام چ عجب
خوبی
از این طرفا
هنوز هیچی نشده میبینم درساتون شروع شده اونم از نوع همچین
خاله فاطی
17 مهر 92 8:26
بله دیگه هی میبینی ساعت هشت صبه
فکرشو کن من ساعت هشت صبح بلند شم
خیلی حرفه
تازشم سشنبه امتحان ریاضی داریم
خوکش بحالت الان خوابی
خوش باشی



منم امروز کلاسام شروع میشه
برای ورودی جدیدم امروز فردا باید ثبت نام کنم
این روزا چقدر سرم شلوغه

شکلک ی ادمی ک کلی داره کلاس میزاره
آیسان مامان ماهان
17 مهر 92 12:20
مهنا جونم روز جهانی کودک مبارکت باشه عزیززززززززززززززززززم


قربونت
آیسان مامان ماهان
17 مهر 92 12:20
آنسه جونم من و آق جواد سلام داریم


اق جوادتو عشقه
خخخخخخخخخخخخخخ
دایی جون
18 مهر 92 3:24
سلوووووووووووووووووووووم
چیه مگه؟؟؟؟؟؟ دوس داشتم این موقع بیام کام بذارم
خخخخخخخخخخ
بااااااااااااااااااااااااااااااااااااای


تو ک خواب بودی
آیسان مامان ماهان
18 مهر 92 8:12
این الان منه از دست تووووووووووووووووو نامرد :
این شوهری جون:
اینم ماهانی:


اینم منم
آیسان مامان ماهان
18 مهر 92 8:12
هههههههههههه پر طاووس قشنگ است به کرکس ندهند،،رنگ پر کلاغی زیباست شاید فقط به من بیاااااااااااااد


هیییییییییییییییییییییییییییییش
چ حرفا چ کلاسا
ما خودمون موهامون پر کلاغی هست برای همین تادیدیم شمارو فک کردیم عینه موهای خودمون پرکلاغیه
آیسان مامان ماهان
18 مهر 92 8:15
این شوهری من رنگ چشاش میشی هر رنگ لباس میپوشه چشاش اون رنگی میشه،،منم جدیدا دقیقا از وقتی پسر طرف خواست براش آستین بالا بزنه هر لباسی میپوشم قیافم اون مدلی میشه نمیدونم چراااااااااااااااااااااااااااااا>>بعدشم نه که من سایز 38 اممممممممممممممممممم

ولی خداییش این مدل در هرصورت بت میاد
آیسان مامان ماهان
18 مهر 92 8:17
الان این یعنی نهایت تعریف و تمجید تو بود دیگهبی شرف رو کجای دلم بزارم..باه اون بیشرفه تو حلقمممممممممممممممممممم


بی شرفه من خیلی گنده بود تو گلوت گیر نکنه
خخخخخخخخخخخخخ
مامان امیرعلی جیگر
20 مهر 92 9:40
به به همیشه از این دیدارا


بله عالی بود
هانیه
20 آبان 92 17:18
اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن.
مامان
پاسخ
چشم