مهنا مهنا ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

کـــــودکـــــ عشق , مُــــهَــــنّــــا

همینجوری برای تثبیت روحیه!!!

1392/7/1 12:25
نویسنده : مامان
474 بازدید
اشتراک گذاری

هنی

بابام در مکالمه اش با مهنا:

مهنا من کی ام؟؟

مهنا : تو

خنثیخنثیخنثیخنثی

***************

هنی :: مامانم داری ب کی زنگ میزنی؟؟؟ 

من :: ب همسرم , ب سرورم ب آقاموناز خود راضی

شب وقتی همسری ب خانه آمد

هنی درحالی ک از کول همسری اویزونه رو ب من :: همسر منه بابای توئهاز خود راضی

تعجبنگران

خلاصه این برنامه ساعتها و روزها تکرار میشود بعد از حدود چند هفته الان دیگه باورش شده ک همسر ما همسره ما میباشدمژه

*****************

دستم خون اومده و دارم چسب میزنم

هنی رو ب من :: گله من , مامان دستت عون اومده؟؟؟مژه

همونجوری ک دارم ب دستم چسب میزنم مینالم و میگم :: آره

ی نوچی میکنه و میگه ::چرا مواظب نیستی مامانم اروم کار کنابرو

منبغل

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (33)

آیسان مامان ماهان
1 مهر 92 13:33
شرمنده گلم امروز حس پست خوندن ندارم فردا پس فردا حسابی مییام پیشت خصوصی داری گلم


باید هم حس نداشته باشی خیلی خوبی ب مولا قسم
آیسان مامان ماهان
1 مهر 92 13:43
وای گلم اون خصوصی رو تائید نکن بس که اعصابم امروز قارشمشه من تیک خصوصی رو یادم رفت...


خودم حذفیدمش
ممنون از جوابت
مامان سيد محمد سپهر
1 مهر 92 13:55
عزيزم مهناي ناز ما چقدر بزرگ شده خدا حفظش كنه


قربونت برم بچه ها زود بزرگ میشن
مامان سونیا
1 مهر 92 19:48
ای جونم خوبه حالا بعد دو سه هفته قبول کرده که همسر شما همسر شماست و بابای اونه باز جای شکرش باقیست


اره والا اگه ببینی چکارا ک نمیکرد
مامان سونیا
1 مهر 92 19:49
دستت عون اومده الهی چه ناز حرف میزنه هنی خانم


اره ی نوع خاصی میحرفه
مامان سونیا
1 مهر 92 19:50
خو راست میگه دخملی یوخده مواظ باشیو هواستم خوب جم کنی دیگه دستتو نمبری ماامنی هنی جون یوخده بیشتر هواستو جم کن جونم


قربونت برم حتما
خخخخخ
‏‏‏Yasi
1 مهر 92 20:16
یوخده چیه ک همه بکار میبرن؟توضیح لطفأ‏!‏


خخخخخخخخخخخخخخخخ
لهجه غلیظ قمی و اصفهانیاست
ب ی کم میگن یوخده
‏‏‏Yasi
1 مهر 92 20:17
ای جااااان پیراهن هنی چقد خوشگله مثل خودش‏!‏ مکالمه هاشم ک منوکشته بخدا


دست رو دلم نزار ک خونه
یاسی این تاب و دامنو ک براش خریدم کلا یکی دوبار بیشتر نپوشیدم تازه براش خریده بودم چنروز پیش با حولش قاطی کردم رنگ داد سبز شد لباس خوشگله بچم داغون شد
مامان سونیا
1 مهر 92 22:27
خصوصی


قربونت برم
الی
1 مهر 92 23:44
ای به قربون این دختر


ای ب قربون مهگل و ماهان تو
آیسان مامان ماهان
2 مهر 92 10:37
آنسه جونم ،با شما بودن و کل کل کردن با شما حالمو خوب میکنه ،،فدای دوست خوب خودم بشم،،مهنا جونو رو میبوسم
آیسان مامان ماهان
2 مهر 92 10:38
راستی آنسه ای جواد رضویانم سلام داره این عکسشم داد برات بیارم
آیسان مامان ماهان
2 مهر 92 10:39
بپا همسرتونو قاپ نزنن
آیسان مامان ماهان
2 مهر 92 10:40
وووووووووووووووووووووی من اسم عونم که مییاد بدنم میلرررررررررررزه
آیسان مامان ماهان
2 مهر 92 10:41
حالا ملاقات کی، بیایم آبمیوه ،کمپوت بخوریم
آیسان مامان ماهان
2 مهر 92 10:42
مرسی آنسه ای که بغلتو برام باز کردی ،من با این سایز 38 ام الان آماده پرشم
آیسان مامان ماهان
2 مهر 92 10:42
وای چه فیگوری گرفته مهنا جونم
آیسان مامان ماهان
2 مهر 92 10:46
این برنامه یادگاری که جدیدا شروع شده رو دیدین که آقاهه با چه حس و غلظتی میگه یااااااااااادتووووووووووووووونه،،،، الان شما یادتونه من ....... همش..... به شما ... . . . میگفتم :... مهنااااااااااااایی
ندا
2 مهر 92 17:52
وای وای وای چه عکس نازی !چه ژست باحالی
خاله فاطی
2 مهر 92 23:04
خاله تی قوربان
آیسان مامان ماهان
3 مهر 92 9:20
و به افتخار آنسه ای و مهنا جووووووووووووووووونم
آیسان مامان ماهان
3 مهر 92 9:31
بچه بی تربیت، من هم سن و سال تو بوم جلو بزرگترم پامم دراز نمی کردم،چه برسه به اینکه وب بیام و از این کارا کنماحترااااااااااااااااااااااااام بزار دو سال ازت بزرگترم
آیسان مامان ماهان
3 مهر 92 9:39
نه بابا 38 چیه ،،الان کلی چاقالو شدم برا خودم الان
آیسان مامان ماهان
3 مهر 92 9:43
الکیت تو حلقم]..واااااااااای مرسی آنسه ای که موقعیت جور کردی برا حلقم ،،راه حلقم باز شد خیلی وقته ازش کار نکشیده بودم
آیسان مامان ماهان
3 مهر 92 9:47
وای مرسی عزیزم ،من چقدر خوشبختم،به خودم میبالم
مامان دوفرشته
3 مهر 92 15:30
واااای چه ژستی گرفته این دخملی
‏‏‏Yasi
4 مهر 92 14:16
آنه کجایی نیستی؟
مادرشوهر
5 مهر 92 8:51
مادرشوهر
5 مهر 92 8:52
عزیزم قربان صدقه هاتو قربان . بمیره بلاگفا که نمی دونم چرا با تو خصومت پیدا کرده
قطره
5 مهر 92 22:40

ببین بچه هم فهمیده سر به هوایی


کی؟؟
باران دوست قطره ی دوست داشتنی مامان مهنا
9 مهر 92 15:59
خداخدا من این مهناروبخورم بااین حرفاش

میگم آنه تواین چندوقتی که نبودم دخترت ماشا....خوب قدکشیده.بوووس


ای جان نمیدونی چ انگیزه ایی گرفتم اسمتو دیدم
ای جان چقدر دلم برات تنگ شده بود کجا بودی عشقم
الهام
10 مهر 92 19:10
اینو دیگه باید خورد تمیز بشورش بیام


خخخخخخخخخخخخخ چشم تو بیا من تمیز میشورمش
مامانی درسا
10 آبان 92 2:34
عزیزمی با این حرف زدنت یعنی مامانت تا حالا نخوردت در عجبم فراوون دختر گلی