مهنا مهنا ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

کـــــودکـــــ عشق , مُــــهَــــنّــــا

یک سال دیگر!!!

1392/6/17 22:30
نویسنده : مامان
881 بازدید
اشتراک گذاری

 تولد

ب همین راحتی!!!

ب همین راحتی 23 سال از عمرم را گذرانده ام و وارد 24 سال شدم

اکنون روزگارم میخواهد در 24 سالگی ام رقم بخورد 

تا چشم برهم زنی این یک سال هم مگیذرد و سالهای دگر

مثل این همه سالهایی ک گذشت چ خوب و چ بد

روزگارم در کنار مادر و پدر بود و هم اکنون در کنار همسر و دختر میگذرد

مادری همچون حس خوب افرینش

پدر پاک با حسی ناب 

همسری ک هرم نفسهایش عادت گونه ی  من است

و دخترکی ک همه ی عمره من است اصلا ارامشی برای روزهای من 

چ زود پا ب دنیای زنانه گذاشتم!!!

چ زود مادر دخترکی 33 ماهه شدم !!!

چ زود جوانانه پیر شدم!!!

اما همه ی این زودیها چ خوب بود...

چ پاک بود...

چ ناب بود...

حتی اگر بعضی روزهایش اشوب بود...؟!!!

من با گذر همه ی این روزها هم اکنون مادرم مادری با 24 سال سن...

 

عکس نوشت : داغه داغ استنیشخند

 پی نوشت :: همیشه 18 شهریور 68 را دوست میدارم انگیزه ایست برای مننیشخنداز خود راضی

پی نوشت ::  امیر محمد جان تولدت مبارک گلکم...قلبقلب...

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (91)

خاله فاطی
17 شهریور 92 15:36
ننه هنی جوووووووون تولدت مبارکا
ایشالا صدوبیس سالگیت






ممنون خواهری بابت هدیه تم ممنون
مامانی سارا
17 شهریور 92 20:12
تولدت مبارک عزیزم..مامان جوون روزگار ما


به به قدم رنجه فرمودین ممنون گلکم
ببین من اونو گم کردم چ کنمت حالا
مامانی سارا
17 شهریور 92 20:13
راستی راستی نام مبارک جنابعالی آنسه است ؟ نشنیدم تاحالا میشه معنیشو بگی
چیه ؟ چته ؟ خوب بگو دیگه ...بزرگ شدی خانم شدی یه کم سنگین رنگین جواب مردم فوضولو بده خوب


اسمم آنسه هست درسته ب معنی انس گیرنده خوگیرنده دخترخانم و مونس و همدم و برو تا اخر
خخخخخخخخخخ
دیدی جواب فضولیتو چ خوشگل دادم حال کن
مامان دوفرشته
17 شهریور 92 20:16
عزیزم تولدت مبارک ایشالله تولد120 ساالگیت
خیلی خوشحال شدم که تاریخ تولدم باشماتوی یک روزه


جدی؟؟؟
برای منم افتخاریست بانو
ممنون از تبریکت
مامان مهسا
17 شهریور 92 23:17
عزيزم تولدت مبارك
هميشه با ارامش و عاشقانه زندگي كني
بوسسسسسسسسسس


ممنونم مهسای مهربونم
خانوم مهندس
17 شهریور 92 23:27
تولدت مبارک آنسه جااااااااااااااااااان


ایشالا 120 نه 1200 ساله بشی و کناره گل دخترت و همسرت زندگی خوب و خوش و شادی رو داشته باشی


ایشالا....


تولدت مباااااااااااااارک همراه با یک سبد پراز گلهای بهــــــــــــاری






ممنونم عزیزکم
ی دنیا مرسی
خانوم مهندس
17 شهریور 92 23:30
آنسه جون کیکت داغه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یعنی خودت پختی ؟؟؟؟؟/


خیلی خوشگله ولی.........








ولی چی؟؟؟؟
نه خودم نپختم سورپرایز شوهری بود
رفته بودم استخر برگشتم خریده بود
خانوم مهندس
17 شهریور 92 23:32







مهربانم!
یک جهان قاصدک ناز به راهت باشد
بوی گل، نذر قشنگی نگاهت باشد
و خداوند شب و روز و تمام لحظات
با همه قدرت خود پشت و پناهت باشد
تولدت مبارک!


ممنون یاسی مهربانم
یاسی
17 شهریور 92 23:34
با هفتا آسمون پر از گل یاس و میخک
با صد تا در یا پر از عشق و اشتیاق و پولک
یه قلب عاشق با یه احساس بی قرار و کوچک
فقط میخواد بهت بگه تولدت مبارک
عزیزم










دوستت دارم






























اینم از طرف من و رضا و طاهاخخخخخخخخخخخخخخخخخ


به به اقا رضاهم ک ب جمعمون اضافه شد
خخخخخخخخخخخخخخخخ
قربون طاهاهم برم من
پری مامانی نیکان
18 شهریور 92 0:07
آنه عزیزم تولدت مبارک . امیدوارم جشن تولد هر چند صد سالگیتو میگیری همیشه روزات با سلامتی و شادی و موفقیت همراه باشه و کنار امین و هنی عزیزم باشی و همه ی روزهات مثل 18 شهریور 68دوست داشتنی و با انگیزه باشن .

خیلی نازی. خیلی دوست داشتنی هستی.

بهترینها برای تو گلم.


ممنون پری مهربانم
دوستت دارم
**سمیـــــــه **
18 شهریور 92 0:25


تـــــــــــولدت مبارک بانو با آرزوی بهترین ها کنار گل دختر ت وهمسرت


ممنون عزیزکم
روز تولدت هرچی اس دادم بت نرسید بت زنگیدم خاموش بودی
ممنونم مهربان بانو
دایی جون
18 شهریور 92 1:42
سلوووووووووووووم
تولدت مبااااااااااااااااااررررررررررررررک آبجی جونم
شرمنده اگه دیر تبریک گفتم
باااااااااااای


سلام داداشه گلم کجاش دیر بود تا فردا امشب ساعت 12 شب وقت داشتی
خخخخخخخخخخ
مامان دوفرشته
18 شهریور 92 1:49
سلام
17یا18 باهم خواهرن
من نگاه تاریخی که پست گذاشته بودی انداختم شرمنده عزیزم


قربونت برم این چ حرفیه من و توهم خواهریم خخخخخخخخخخ
خاله فاطی
18 شهریور 92 2:50
هی
دنیای عجیبیه
عوضی ها باارزش شدند


ها میبینی
خاله فاطی
18 شهریور 92 2:51
خواهش میکنم ایژالا جبران میشه


ایشالا
حباب
18 شهریور 92 10:21
آنه جان دوباره و دوباره تولدت مبارک گلم...................................این دسته گل تقدیم تو ای مادر جواااان


فدای تو گلم تو دنیای مجازیم واقعا هم اولین نفر بودی حرفت درسته
با جان دلم پذیرفتمش
ی دنیا مرسی
فهیمه
18 شهریور 92 12:14
تولدت مبارک ننه




ینی چی این شکلک کمی لطیف تر
ممنون عزیزکم
زری مامان مهدیار
18 شهریور 92 22:19
تولدت مبارک مامانی جوون و پر انرژی


قربونت برم زری جونم
مامان سونیا
19 شهریور 92 0:20
تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تـــــــــــــــــــــــــــــــــــولـــــــــــــــــــــــــــدتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ مــــــــــــــــــبــــــــــــــــارک

-----------------------------()
------------------------------||
-------------------{*~*~*~*~*~*~*}
------------@@@@@@@@@@@@@@@
-------------{~*~*~*~*~*~*~*~*~*~}
-----@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
------{~*~*~*~*~*~*~*~~*~*~*~*~*~}
------{~*~*~*~~ *~~*~~~~*~~*~~*~*}
------{~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~*}
-----@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@




وای ممنون فوتش کنم الان؟/
مادرشوهر
19 شهریور 92 0:35
تولدت مبارک آنسه جان.

بیا وبم ببین چه کردم واست.


اوه جدی
الان میام
مادرشوهر
19 شهریور 92 0:36
تولدت مبارک بازم.


ممنون عزیزم
مادرشوهر
19 شهریور 92 0:39
حالا من عقده ای شدم بس که میومدم این نی نی وبلاگ کد نمیداد.
نمی دونم چی بگم؟


قربونت برم ممنون ازت
بووووووووووووووس
مادرشوهر
19 شهریور 92 0:41
اگه تو پیر شدی پس لابد من الآن فسیلم.
حتما ندا هم مومیایی.


خخخخخخخخخخخ
تو ک سنی نداری سه سال بزرگتر از منی
مادرشوهر
19 شهریور 92 0:43
هستی؟


ها هستم
مادرشوهر
19 شهریور 92 0:45
باش تا اموراتت بگذره


خخخخخخخخخخخخخخ ی مدت منم اینو زیاد میگفتم
یک حس باحالی بود حس میکردی تو اسمونایی
مادرشوهر
19 شهریور 92 0:48
آنسه ناراحت نشی عزیزم.
می دونم جنبه ات بالاس.

تو وبلاگ بانوی 18 هم واست کامنت گذاشتم .مثلا خواستم بترکونم دیگه.


وا برای چی نااراحت شم کلی خندیدم
اره عزیزم دیدم
ممنون ی دنیا ممنون
بیشتر بگم بسه دیگه شرمنده شدم رفت
مادرشوهر
19 شهریور 92 0:50
الآن کامنتاتو تایید می کنم تا نپریده


تایید هم کنی میبینی میپره
مادرشوهر
19 شهریور 92 0:59
وا !
این چه مدلشه دیگه!واقعا می پره؟


اینجوری میگن دوستان
مادرشوهر
19 شهریور 92 1:09
کدوم دوتا کامنتت رو می گی؟



خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
قربونت بااون خصوصیت
من میگم میخوای برات بیارم تو حرم
فک کن
مادرشوهر
19 شهریور 92 1:18
اون کامنتی که گذاشتی "تولدت مبارک عزیزم"
یکی از دوستانم فکر کرده تولد خودم بوده اومده کلی تبریک گفته...
نمی دونی چقدر خندیدم.
همون کامنتات درست و درمون نیستن که بلاگفا حذفشون می کنه دیگه.


بترکی خیلی هم زیباست
مگه تو عزیزه من بودی امیرمحمد عزیزه من بود
خخخخخخخ
مادرشوهر
19 شهریور 92 1:22
آره قایم کن زیر چادرت بیار توی مسجد اعظم اونجا هواش خنکه می چسبه.


خخخخخخخخخخخخخ
فک کن
وای دلم برات تنگه چرا نمیایید داداشتونو ببینیند
نداهم بگو بیاد
مادرشوهر
19 شهریور 92 1:25
آره زیباست من از این خنده ام گرفت که فکر کرده بوده تولد منه...


خخخخخخخخخخخخ
مادرشوهر
19 شهریور 92 1:26
ندا از این بخارها نداره.
چند بار بهش گفتم اصلا مثل من نیست در این کارها...


خب فسیل شدس دیگه
مادرشوهر
19 شهریور 92 1:44
آنسه چقدر دیر کد میده.تا شکلکا باز نشن کد نمیده.
فکر کنم اگه اینجوری پیش بره تا صبح چارتا کامنت بیشتر نتونم بت بدم.
فعلا خداحافظ تا یه شب دیگه اگه بتونم بیام نت.دعا کن زودتر نت پرسرعت بگیریم.درشرف انجام کارهاش هستیم...

بالخره بعد از چند دقیقه کد داد.


اره درکت میکنم منم با موب میام اینجوریه
برو گلم
شبت خوش عزیزم
ممنون بابت امشب
مادرشوهر
19 شهریور 92 1:45
میبین تو رو خدا حالا که ما بای دادیم سرعتم زیاد شد.


هستم من
مادرشوهر
19 شهریور 92 1:46
آنسه


جانه دلم
مادرشوهر
19 شهریور 92 1:47
بذار تا سرعت دارم عقده گشایی کنم.


بفرما
مادرشوهر
19 شهریور 92 1:48
هسته نیستی آنسه؟


هستم فک کردم رفتی تو ی وب دیگه بودم
مادرشوهر
19 شهریور 92 1:54
مگه تو می دونستی؟


اره
الی
19 شهریور 92 1:55
دوباره سلام


سلام بیداری تو؟؟
برو بخواب ضرر داره برای گل دخترمون
مادرشوهر
19 شهریور 92 1:57
مگه تو می دونستی؟


ها میدونستم چ خبرته هی بفرست
الی
19 شهریور 92 1:57
فاطمه چطوری؟؟؟




الی نخوابیدی عزیزم
الی
19 شهریور 92 1:58
کامنتم کووو؟


هویجاس دیگه
مادرشوهر
19 شهریور 92 1:59
خب آنسه دیگه برم چون صدای شوهرم در اومد.برق اتاق روشنه اونم به نور حساسه.

امیرعلی هم الآناس که بیدار بشه...

شب خوشی رو برات ارزو می کنم.

الهه مبارکا باشه.دختره؟وووووووویییییییییییی دلم خواست.

برو عزیزم
ببوس پسرانتو
عمرا تو دختر دار شی سومیتم پسره
مث ما ک عمرا پسردارشیم
الی
19 شهریور 92 2:00
نه برعکس خوابم نبرد


چرا پس وایمیستادی مانتوهامو میدیدی
مادرشوهر
19 شهریور 92 2:00
اسمشو بذار ماهی.یا نه بذار مهگل.
اسمشو چی میذاری؟


هدی
خخخخخخخخخ
الی
19 شهریور 92 2:01
فاطمه هدی رو بیار


عمرا هدی باشه بعدیش امیرحسنه
مادرشوهر
19 شهریور 92 2:01
ای هدی زودتر بیا.

اینجا همه دختر دارن.من بی نصیبم فقط.


خخخخخخخخخخخ
مادرشوهر
19 شهریور 92 2:02
فعلا تصمیم گرفتم ادامه تحصیل بدم واسم دعا کنید بچه ها.ایشالا هدی باشه واسه سالهای بعد..


منم هویطور
ایشالا
الی
19 شهریور 92 2:03
خودم مهگل دوس دارم اسم یه مدل کره ای


جدی تو چ فکری برای اسم هستی
رضا چی میگه
مادرشوهر
19 شهریور 92 2:03
الهه اسم دخترتو چی میذاری؟
زود بگو میخوام برم بخوابم .نگی خوابم نمی بره.


مهلقا
الی
19 شهریور 92 2:04
آنه یاسی رفت؟


اره همین الان بای داد
مانتومو دیدی اصن؟
مادرشوهر
19 شهریور 92 2:05
بذار ماهرخ


ماهان و مهنا
خخخخخخخخخخ
مادرشوهر
19 شهریور 92 2:05
الهه کامنتمو دیدی؟
الی
19 شهریور 92 2:05
بگیر بخاب مهگل


مانلی هم خوب بود ولی اسم دخترخواهرته
مادرشوهر
19 شهریور 92 2:06
مانتوت کجا بوده که من ندیدم آنسه؟


تو وب شب نشینی
الی
19 شهریور 92 2:07
نه کاش وایمیستادم


عیب نداره فردا بت نشون میدم
مادرشوهر
19 شهریور 92 2:07
مهگل؟
واقعا؟
قشنگه ها!

هر چی می ذاری ایشالا نامدار باشه.


ایشالا قدمش خیر باشه
ای جانم گوگولیه الهه بخورمش
مادرشوهر
19 شهریور 92 2:08
حالا وقعا مهگل میذاری؟

شکلک فاطمه رو اعصاب الهه و آنسه.


چرا رو من
میخواد بزاره هدی
الی
19 شهریور 92 2:09
عاشق مهنا هستم


نگران قطره ام


برای چی غتره
مگه چیزی شده؟؟
مادرشوهر
19 شهریور 92 2:09
مهگل یعنی هم ماه و هم گل.



می گل قشنگتر نیست؟؟؟؟
وای ی کتاب خوندم اسم دختره می گل بود خیلی کفم برید
مادرشوهر
19 شهریور 92 2:10
مهنا بذار قشنگه .
مهنا یعنی گوارا.


جدی فاطمه ینی گوارا؟/
شکلک ی ادمی ک نمیدونه مهنا ینی گوارا
خخخخخخخخ
الی
19 شهریور 92 2:10
فاطمه دوستت دارم کاش بیشتر باشی


فاطمه معدش تعجب میکنه بیشتر باشه
مادرشوهر
19 شهریور 92 2:11
حالا که هستم در خدمت اسلام و مسلمین.



تکبیر...
مادرشوهر
19 شهریور 92 2:12
می دونم فردا شوهرم غر میزنه که چرا تا دیروقت بیدار موندم.
می دونم میگه شب زنده داری می کنی و نماز صبح خواب می مونی...

اما من خیلیرودارتر از این حرفام...


بچه ها سیستمم یهو پرید الانم خونه مامانم هستم
الی
19 شهریور 92 2:12
عیبتش طولانیه
مادرشوهر
19 شهریور 92 2:13
امیرعلی بیدار شد. خیلی دوست داشتم بمونم تمام سعیم رو هم کردم اما نمیشه دیگه... بای الهه و آنسه.
الی
19 شهریور 92 2:14
فاطمه بگو داشتم عبادت میکردم
الی
19 شهریور 92 2:15
دوستان شب خوش
مادرشوهر
19 شهریور 92 2:15
خخخخخخخخخخخخخ تنها کاری که نمی کنم همین عبادته.
فهیمه
19 شهریور 92 7:02
آنی مجبور شدم تو وب فاطمه هم بهت تبریک بگم
میگم جدی جدی کامنتت پریده تو وبم


اره فهیمه کامنتم برای همه میپره
فهیمه
19 شهریور 92 7:06
آنی تولدت 17 یا 18؟ برا چی 18 رو دوست داری؟ نوفهمیدم


18 هست من مثلا پیشواز رفتم
آیسان مامان ماهان
19 شهریور 92 9:59
تولدت مبااااااااااااااااااااااااارک خاله پیرزن


من اگه خاله پیرزنم تو چی هستی
هان هان هان
آیسان مامان ماهان
19 شهریور 92 10:01
مگه خانوما بعد 18 سالگی هم رشد میکنن و سنشون بالا میره تو اولین بانوی ایرانی هستی که 24 سالگیتو بدون هیچ ترس و ابایی بیان میکنی هیچ.. ،،برا خودتم جشن تولد و تبریکم میگی،،آورین..آورین


ما باکی نداریم از سنمون
آیسان مامان ماهان
19 شهریور 92 10:03
اون تابلو هم حتمی کادو همسرررررررررررریه هان؟؟؟؟؟؟پ طلا و جواهراتش کو..من جای تو بودم با همین میزدم تو ملاجش تا شونصد سال دیگه نتونه از جاش بلن شه
.
.
....................سازمان دو به هم زنی کانون گرم خانواده........

نه بابا اون عکسو فتو کردم مثلا
آیسان مامان ماهان
19 شهریور 92 10:06
آنسه ای جونمفدختر مامان و بابا و مامان دخملیش،،این هرم نفسهای همسریتون از چه نوعیه،،روونتر بنوی روونتر بخونیمهرم مخروطی...هرم استوانه ای...هاندقیقا از چه نوع هرمی؟؟؟؟


بترکی مردم از خنده
هرم نه هُرم
آیسان مامان ماهان
19 شهریور 92 10:06
الهی پیر شی ننه این عمره ات منو یاد حج عمره انداخت...دلبندم آنسه ای جونم اون عمر..عمر..نه عمره


از عمد نوشتم ک امثالی مثله تو بتونن بخونن
آیسان مامان ماهان
19 شهریور 92 10:09
میگم آنسه ای زیادم زود ازدواج نکردی و زودم نی نی دار نشدیاااااااا،،نکنه خیال داشتی مامان خانومتون یه دبه ترشی ازتون بدرستن


من 17 سالگی عقد کردم زود نیست؟؟
آیسان مامان ماهان
19 شهریور 92 10:10
میگم اصن امروز نگفتم تو حلقم ....باشه هنوزم دیر نشده...این پی نوشت دو و دوست داشتن 18 شهریور 68 تو حلقم


ایشالا بعدش تو امپاس گیر کنی
آیسان مامان ماهان
19 شهریور 92 10:12
آنسه جون عجیییییییییییییییییییییییییجم این گلا هدیه من و ماهان برا تولدتفقط عزیزم شرمنده توش یه دونه مااااااااااااااااار بود بپا نیشت نزنه
شوخی کردم عزیزم تولدت از ته دل مباااااااااااااااااااااااااارک و ایشالله همیشه سایت بالا سر دخملی و همسری باشه

ممنون عجقم
آیسان مامان ماهان
19 شهریور 92 10:13
آنسه ای اینم جواد رضویان که تولدتو تبریک میگه


بترکی خداییش شبیشه
قطره
19 شهریور 92 10:14
تولددددددددددددددددددددت مبااااااااااااااااااااااارک
شرمنده دیر شد میام خ واست بهونه تراشی میکنم
چی گفتم


قربونت این چ حرفیه دوستم
مامان زینب
20 شهریور 92 9:27
مبارکهههههههههههههههه
وبلاگت رو 5 دقیقه دیر برسی کامنت دونیش پر شده چه برسه الان که یه روز دیر رسیدم!



بدی نی نی وبلاگ اینه ک مشخص نمیکنه کی پست میزاره
ممنون عزیزکم
مامان سونیا
20 شهریور 92 9:56
اجازه دارم لینکتون کنم


ینی لینک هم نیستیم؟؟
لینکت میکنم خانومی
مادرشوهر
20 شهریور 92 11:49



ای من ب قربان تو
مامان سونیا
20 شهریور 92 13:26
لینک شدی با افتخار


قربانت عزیزم
خاله فاطی
20 شهریور 92 19:45



ببند
حباب
21 شهریور 92 0:38
قربونت ....جملاتم در وصف همسری خوب بید؟؟؟؟؟؟ از خودم در نمودم...خخخخ


عالی بود عزیزم عالی
خاله فاطی
21 شهریور 92 5:10
نفیسه
23 شهریور 92 14:02
یعنی که چی خودت که کامنت خورده میشه دیگه چرا کامنت ما را می خوری پس دوباره عرض میکنیم تولدتان مبارک با هر عنوانی که باشی مادر، همسر, دختر مهم بودنت برایشان است. سایه ات مستدام عزیز
مامان امیرعلی جیگر
20 مهر 92 9:43
پس 68 هسی
من 67 ام


عه
چ عجب یکی حول حوش ما پیدا شد
خخخخخخخخ