مهنا مهنا ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

کـــــودکـــــ عشق , مُــــهَــــنّــــا

پست داغ

1392/2/16 14:54
نویسنده : مامان
898 بازدید
اشتراک گذاری

خب از اونجایی ک ما بسیار هنرمندیم از خود راضی ولی هنر خودمان را رو نمیکردیمابرو ب اصرار یکی از دوستان ک میشود همان الهام جونی قلب خودمون , قرار شد عکسای هنرمان را خنثی و البته فقط همونایی ک از وب خودش یاد گرفتم اینجا بزاریمقهر

اش  اش

              هنی

 

کیک

و قابل ب ذکر هم میباشد ک ما بسیار کیک درست مینماییممژه  اما اینهایی ک عکسشو گذاشتم هم بسیار راحت و هم موادهایی ک ب کار میبرد بسیار کم و قابل دسترس میباشد مث این سامان گلریز سبز نیست.

خب امروز هم کیک یزدی درست نمودیم و ازاونجایی ک قالب نداشتم تو قالب ی تیکه ریختم ولی خداییش خیلی خوشمزه شد

ک هنوز هنوزه هنی داره میخوره

خلاصه داغه داغه بفرمایید

خخخخخخخخخخ

هنی

هنی مهنا

مهنا کیک

 

خلاصه کلی تبلیغ مینموییم برای وب الهام عزیزخیال باطل

 عصبانی نوشت : نمیدونم مشکل فر گازم چیه ک پدرمو درمیاره تا ی چیزی درست کنم ثانیه ب ثانیه خاموش میشه و من همینجور مث منگلا باید بشینم هی روشن کنم تا خاموش شه و هی دوباره روشن کنم

خلاصه هی تو هییی میشد این وسطخمیازه

تو ماکروفرهم ک اصلا خوب درنمیاد و ی جوراییی سفت میشهیول

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (70)

باران دوست قطره ی دوست داشتنی مامان مهنا
16 اردیبهشت 92 17:09
بابا هنرمند بابا مادر فداکار.منم کیک میخوام کیک شکلاتی


شوهرمن عاشق کیک شکلاتیه
شکلات روشو خودم درستش کردم و ریختم روش و البته وسطش
خیلی شوهرم خوشش اومده بود
مامان ریحان عسلی
16 اردیبهشت 92 17:29
سلام
بابا بی خیالللللللللل تو هم آره نوش جونتون


مگه من چمه
مــــــــــــــــــامــــــــــــــــان
الهام
16 اردیبهشت 92 17:35
سلام عزیزم نوش جان منم عاشق اینم که بچه ها اینته کاسه رو بخورن جگر مهنا برم چه خوشمزه میخوره
ممنون واقعا خوب شده عزیزم مطمعنم میدونی مشکل فرت چیه وقتی روشنش میکنی یه کم اون پیچو فشار بده تو چند دقیقه ای بگیرش بعد ولش کن دیگه خاموش نمیشه عین شمعک بخاری
آشه که خیلی خوب جا افتاده اون کیک خرسیم حتما باید برم قالبشو برای بچه ها بخرم اون کیک یزدیم خودم گاهی تو اون قالب ساده ها درستش میکنم و برش میدم خوبم میشه
البته من جسارت نکردم خو من 11 ساله زندگی میکنم و بیشتر تجربه دارم و مطمعنم دستپخت تو هم خیلی خوبه


سلام الهام جونم
بابا مشکل فر ی چیز دیگس
منظورمو متوجه نشدی
روشن میشه وقتی هم ولش میکنم هنوز روشنه یهو میبینی بعد 5 دقیقه یا شیش و هفت دقیقه بعد خاموش میشه
قالب خرسی خیلی باحاله
من از این پلاستیکی ها گرفتم
راستی امروزم رفتم قالب کیک یزدی گرفتم
مامان دوفرشته
16 اردیبهشت 92 19:40
سلام عزیزم
من از وب الهام جون اومدم اینجا .
دیدم نوشتی کیک درست کردم اومدم ببینم آخه منم امروز کیک درست کردم میخواستم بااجازتون ببینم چه شکلیه؟
اون آش چیه؟بهش میادخیلی خوشمزه باشه.
کوچولوتوببوس


سلام عزیزم
خوش اومدی
اون س تا رو از وب الی درست کردم
هم اشو و هم کیکارو
ZaHrA
16 اردیبهشت 92 19:53
سلام



باباااااااااااااااا هنرمند ، بابا کیک بابا سوپ



خوش به حال هنی بااین مامان گلش



میگمااااا من به پست رمز دارت نرسیدم پاک شده گویا




بی کلاس آش
میخواستی برسی
خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
چیز مهمی نبود ادرس وب دلنوشته جدیدم بود

خانوم مهندس
16 اردیبهشت 92 23:13

افرین کدبانو





بله خیلی کدبانوام خیلی
خانوم مهندس
16 اردیبهشت 92 23:13
هویج ها خودشونو رو کنن


عمرا اگه رو شن
خانوم مهندس
16 اردیبهشت 92 23:15
قالب کیکت چقد قشنگه
شکلاته روش شکلات تخته ایه؟
از همونا که میذاری تو یخچال حالت سفتی پیدا میکنه؟
من از اون شکلاتهایی ک رو کیک ها سفت میشن خیلی دوس دارم....


اره قالبمو خیلی دوس دارم
از مشهد خریدم از این پلاستیکیا خیلی باحاله
شکلاته روشم تخته ایی نیس خودم درستش کردم با کاکائو و گلاب یا اب و وانیل ک میشه شکلات صبحونه
ک هر روز شوهرمو و هنی میریزن تو بیسکوییت و میخورن
خانوم مهندس
16 اردیبهشت 92 23:15



خانوم مهندس
16 اردیبهشت 92 23:16
توی اون لیوانا چی ریختی انه؟
یکیش شیر هس!
اونیکی هم اب سیب؟؟


باریکلا
افرین
براووووووووووووو
یکیش شیره یکیشم اب سیب
کلی خودمون تحویلیدیم امروز
خخخخخخخخخخخ
حباب......................................................
17 اردیبهشت 92 9:32
به به چه خانم هنرمندی ....ماشالا به این آنه جان .....آفرین.....عزیزم فر منم هی خاموش میشد ....بعد کشف کردم که ترموستاتش داغ میکنه .....5 مین دستم به فندکه که کامل داغ شه بعد دیگه خاموش نمیشه ....اما اگه فندک بزنه و روشن شه ول کنم باز خاموش میشه .....منم عینه این آدمای شاسگول یا باید دستم بهش باشه یا با چسب پهن میچسبونمش به گازز


یک ساعت دستم بهشه فایدم نداره
خانوم مهندس
17 اردیبهشت 92 10:49
جای شکلکاخالی؛أه من عاشق اون شکلک سبزو هورابودم؛آخه کجارفتن پس؟


منم عاشقشون بودم خیلی زیاد
خانوم مهندس
17 اردیبهشت 92 10:50
باران دوست قطره ی دوست داشتنی مامان مهنا
17 اردیبهشت 92 11:16
اون سوپ چیه؟؟؟خوشمزس؟؟درستورش؟
منم بلدم کیک شکلاتی درست کنم(الان اینو گفتم که پزشو داده باشم)


خیلی خوشمزست آشش
عزیزم کیک شکلاتی نیست ک
کیکش از این ساده هاست
خودم شکلات روشو درست کردم برای تزیین ریختم توش
خاله فاطی عقشه
17 اردیبهشت 92 13:39
خنده هایت جان است


برو بابا
میگم خودشیفته ایی
من اینورم تو اونور
خاله فاطی عقشه
17 اردیبهشت 92 16:55
چه کیکای بیخودی:











معلوم بود کی امروز مث... داشت میخورد


ZaHrA
17 اردیبهشت 92 19:07
ما به مایعات این شکلی میگیم سوپ ، تو هر چی دوس داری اسمشو بذار


قطره جان خوبی ؟؟؟؟؟


ما هم ب مایعاتی ک توش سبزی اشی بره میگیم سوپ
قطره جانتم اینجا نیست خونه خودش برو
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
الهام مامان پرهام
17 اردیبهشت 92 23:16
سلااام خوب حالا تکلیف من چیه که ساعت 11 شب اینا رو دیدم دلم خواااااااست
ای مادر هنرمندددد
دختر طلا رو ببوسیدددددد


شومام برید درست کنید
ممنون عزیزم
خانوم مهندس
17 اردیبهشت 92 23:21
خانوم مهندس
17 اردیبهشت 92 23:22



خداروشکر ک برداشتن بقیه شکلکارو
خانوم مهندس
17 اردیبهشت 92 23:33
سلام چه خبر؟



بودی؟؟؟
نمیدونستم
هرچند خونه مامانم بودم الان اومدم خونه خودمون
خانوم مهندس
17 اردیبهشت 92 23:34
خانوم مهندس
17 اردیبهشت 92 23:38
خانوم مهندس
17 اردیبهشت 92 23:39
یه سوالی ذهنمو مشغول کرده ...

بچه هایی که از سال 1400 تا 1409 به دنیا میان دهه چندی حساب می شن ؟؟؟
باید چطوری خطابشون کرد ؟
دهه صفری ؟ دهه جدید ؟ شروعی دوباره ؟ دهه ناشناخته ؟ تغییر را احساس کنید!؟




دهه چهارصدی
خانوم مهندس
17 اردیبهشت 92 23:40
سوالات رایج مربوط به موبایل:

سال ۷۶ : آنتن دهی ش چطوره؟

سال ۷۹ : چقدر شارژ نگه میداره؟

سال ۸۲ : دوربینم داره؟

سال ۸۵ : دوربینش چند مگا پیکسله؟

صداش چطوره؟

سال ۸۸ : تاچه؟یا از این معمولیاس؟

سال ۹۱ : اندرویده؟

. .

سال ۹۴ : هوشمنده؟ یا معمولیه؟

سال ۹۷ : اخلاقش چطوره؟!

سال ۱۴۰۰: درکت میکـنــه ؟! یا نه؟

سال ۱۴۰۳: به اندازۀ کافی بهت توجه میکنـه؟

یا میخوای باهاش به هم بزنی؟

والا…!


خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

والا...
خانوم مهندس
17 اردیبهشت 92 23:42
میگن : تنبلی مادر همه عادت ‌های بد ماست !
ولی خب به ‌هرحال مادره و احترامش واجبه !
.


تکروووووری بود
خانوم مهندس
17 اردیبهشت 92 23:43
می گن توی بهشت بنزین لیتری ۵۰۰ ریاله… اون هم عمرا اگه فرشته ها بذارن حساب کنی


جدی؟؟؟
پ واجب شد بریم بهشت
خانوم مهندس
17 اردیبهشت 92 23:44
ﺩﻟﻢ ﻭﺍﺳﻪ ﺧﺎﺭﺟﯿﺎ می سوزه ﺧﺎﺭﺟﺸﻮن ایرانه!


افتخاره که!!!!
خانوم مهندس
17 اردیبهشت 92 23:54
هارا گدیبسن باهن؟أه


جااااااااااااااااااااان؟؟؟
باران
18 اردیبهشت 92 8:07
عزیزم خوب چرا دستور آش ندادی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


وا دستورشو برای چی بدم ادرس وب الهامو گذاشتم برو از همون یاد بگیر
حباب
18 اردیبهشت 92 8:30
کی جرات داره بی اثر در برابرشون رفتار کنه خخخخخخخخخخخخخخ


حباب
18 اردیبهشت 92 8:33
آنه کل کل اشپزی شده اینجا وااااااااااااه
پس منم هنرامو میزارم که ببینی ....ریا نشه ها ...خواستم پز بدم


ب جون خودم اصلا قصد پزدادن نداشتم
چون دستورشو از الهام داشتم میگرفتم گیر شد عکساشو بزارم ک ببینه خوب شده یا نه
وگرنه ما ک میدونیم شوماهم هنر مندید از نوع من
خخخخخخخخخخخخخ
صحرا
18 اردیبهشت 92 10:03
سلام .ماشالا چه دختر نازی .منم کیک یزدی دوست دارم .نوش جان.


فدای شما
آسمونی
18 اردیبهشت 92 14:38
باید از فقدان گل، خونجوش بود
در فراق یاس، مشکی پوش بود

یاس ما را رو به پاکی می برد
رو به عشقی اشتراکی می برد

یاس یک شب را گل ایوان ماست
یاس تنها یک سحر مهمان ماست

بعد روی صبح، پرپر می شود
راهی شبهای دیگر می شود


یاس مثل عطر پاک نیّـت است
یاس استنشاق معصومیّـت است

یاس بوی حوض کوثر می دهد
عطر اخلاق پیمبر می دهد

حضرت زهرا دلش از یاس بود
دانه های اشکش از الماس بود

داغ عطر یاس زهرا زیر ماه
می چکانید اشک حیدر را به چاه

عشق محزون علی یاس است و بس
چشم او یک چشمه الماس است و بس

اشک می ریزد علی مانند رود
بر تن زهرا: گل یاس کبود

گریه کن زیرا که دُخت آفتاب
بی خبر باید بخوابد در تراب

این دل یاس است و روح یاسمین
این امانت را امین باش ای زمین

نیمه شب دزدانه باید در مغاک
ریخت بر روی گل خورشید، خاک



خیلی زیبا بود خیلی...
خانوم مهندس
18 اردیبهشت 92 15:31
وااااای شکلکا برگشتن؛ومن بسی خوشحالم؛آخ جوووون


مثل من
خانوم مهندس
18 اردیبهشت 92 15:31
؛


خانوم مهندس
19 اردیبهشت 92 0:19



پ خبراییه
میثم بابایی نیکان
19 اردیبهشت 92 13:41
سلام.
خیلی از لطفتون بابت دعا برای همسرم ممنونتون هستم. همیشه تن سلامت داشته باشید.
سلام برسونید و دختر خانمتون روببوسید.




سلام
ممنون از حضورتون
وظیفمون بود ایشالا ک پری جون هم سلامتیشو بدست میاره
شماهم سلام برسونید...

ZaHrA
19 اردیبهشت 92 20:37
والا ما انقد واسه تولد خواهر شوهر کیکای خوشگل و خوشمزه درست می کنیم ، یک بارم نیومدیم عکسشو بذاریم پز بدیم

والااااااااااااااااااا

خب کیک پختن که این حرفا رو نداره

(شکلک یه آدم خیلی حسود که حال نداره وبلاگشو آپ کنه )


ب جان مهنا من فقط عکسارو ب خاطر الهام گذاشتم ک گفت میخوام ببینم
وگرنه من اصلا خوشم نمیاد از این پز دادن ها
ZaHrA
19 اردیبهشت 92 20:39
قطره جان می بوسمت از راه دوووووور





آآآآآآآآآآآی که این آنه چه حالی بشه وقتی این پیامو می خونه




شکلک ی آنه ایی ک هی ب خودش میگه ریلکس ریلکس ریلکس تر
مامان آبتین
20 اردیبهشت 92 14:48
نوش جون هنی جون ...دست مامانی درد نکنه .راستی فر گاز منم همینجوریه دائم خاموش میشه !!!!!!!!!!!


ممنون عزیزم
من فک کنم باید زنگ بزنم بیان ببینن چ مرگشه
الی
20 اردیبهشت 92 20:44
دوست مهربونم.

هیچ چیزی مثل دیدار یه دوست خستگیمو در نکرد و مرهم دلتنگم نبود.

از همسری تشکر کن ببوس هنی آروممو


وای الی منم همینطور
ممنون از اینکه اومدید
خیلی دوستون دارم
الی
20 اردیبهشت 92 20:45
ایشالا زودتر پری خوب بشه.


ایشالا
تازه کلی برنامه دارم براش
خخخخخخخخخخخخ
میخوام برم خونش وقتی خوب شد
دیگه رام ب تهران باز شد مواظب خودت هم باش
خخخخخخخخخخخخ
خانوم مهندس
21 اردیبهشت 92 0:08
slm


سلام این کارا چیه
حرفت نمیاد چرا اینقدر شکلک میزاری
خانوم مهندس
21 اردیبهشت 92 0:09



نیگا چقدر م شکلک گذاشته
خانوم مهندس
21 اردیبهشت 92 0:10



خانوم مهندس
21 اردیبهشت 92 0:11
خانوم مهندس
21 اردیبهشت 92 0:12
خانوم مهندس
21 اردیبهشت 92 0:13
خانوم مهندس
21 اردیبهشت 92 0:13
خانوم مهندس
21 اردیبهشت 92 0:14
خانوم مهندس
21 اردیبهشت 92 0:15
خانوم مهندس
21 اردیبهشت 92 0:16
خانوم مهندس
21 اردیبهشت 92 0:17
خانوم مهندس
21 اردیبهشت 92 0:18
خانوم مهندس
21 اردیبهشت 92 0:18
خانوم مهندس
21 اردیبهشت 92 0:21



واه واه واه
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
21 اردیبهشت 92 13:27
اینا رو تو درست کردی؟
عجبا


بله پ فکر کردی چی
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
21 اردیبهشت 92 13:27
نشستن مهنا رو نگا.
من اگه اونجا بودم شیرجه میزدم روش.


خخخخخخخخخخخ
تازه بعدش ندیدی چطور کاسه رو لیس میزد
الی
21 اردیبهشت 92 14:21
قدمت رو چشم.





رضا میگفت چه مهربون




فدای تو

ب کی میگفت مهربون؟؟
بیا پست جدیدم

مامان رویا
21 اردیبهشت 92 15:41
طرز درست کردن کیکت را هم بنویس جیـــــگر ؛ البته من خودم بلدما میخوام اشکالاتو برطرف کنم
مامان معید
26 اردیبهشت 92 4:45
ااااااااااااای ول


بله
حباب......................................................
28 اردیبهشت 92 10:48
ببخشین فکر کنم الی میخواد بیادمشهد .....خو توام بیا دیگه ....بیا....نه بابا توام اهل ÷ز نیستی منم میخوام شیرینی های عیدمو بزارم ببینی .........


اره بزار
بعد طرزشم یاد بده من خیلی دوس دارم یادبگیرم از دوستان
حباب......................................................
28 اردیبهشت 92 18:12
خو یکم ابراز احساسات کن من دعوتت کردم بیای مشهد .....
این شکلی جواب دادی....دوست دارم ننه هنی ...


قربونت برم منم همینطور
حباب......................................................
29 اردیبهشت 92 10:20
وای آنه .....خونه مادر بزرگه گذاشتی ؟؟؟
وایییی
عاشقشم ...
مرسی



فدای تو عزیز
اصلا میدونستم دوسش داری ب خاطر تو گذاشتم
خخخخخخخخخخخخخخخخ
حباب
31 اردیبهشت 92 20:49
آخه تو چقده ماهی ......ماهی ها نه اون ماهی ...ماهی تنگ نیستی ...ماهی ....
خونه مادربزرگت منو کشتهههه


فقز ب عشق تو گذاشتم
شکلک ننه مهنایی ک میخواد خودش رو لوس کنه
آيسان مامان ماهان
1 خرداد 92 10:32
الهــــــــــــــــــــي،چش و ابروتو برم من،،، الان دارم تصورت ميكنم كه چطوري عشوه ميياي خودمونيم شمام ماشالله كدبانويياااااااا


نه بابا اینجوریام نیست
انسیه
4 خرداد 92 11:37
چه مامان هنرمندی به به

چه کیک خوشکلی شدم منم میخوام


نوش جونت بفرما
مامان ماهان
6 خرداد 92 13:33
هني جونم نوش جونش...ولي دخملي چيكار كنه نخوره


بله؟؟
مامان ماهان
6 خرداد 92 13:34
مهنااااااااااااااااااااااايي اون گلي ام كه كنار دو تا بشقابه اول غذا بايد بخوريمش يا بعده غذا


هروقت ک میلت میکشه
اخه ما ب این جور چیزا میلمون نمیکشه