مهنا مهنا ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

کـــــودکـــــ عشق , مُــــهَــــنّــــا

یک پست تکراری برای یک عدد تولده مهنا

1391/9/28 15:20
نویسنده : مامان
1,297 بازدید
اشتراک گذاری

 

likh

 

مهنا

سلام مهنای شیرینم !!!!!!!!

دختر خوشایند روزهای زندگی ام !!!!!

روز به روز بزرگتر میشوی و دلهره من بیشتر

از اینکه آینده ات چ میشود و

روزهای زندگی ات چگونه میگذرد......

میترسم

همچنان میترسم ...

وقتی طاقت یک قطره اشکت را ندارم

چگونه میتوانم ناراحتی ات را ببینم..

وقتی از بغض کوچکت که فقط به خاطر چیز کوچکسیس

که از دستان بسیار کوچکت میگیرم

دلگیر میشوم

چگونه میتوانم غم آن دورانت را ببینم

دلهره دارم از بزرگ شدنت

میترسم از آینده ات

هراس دارم از آرزوهایم

 

تو بزرگ میشوی بدون هیچ دغدغه ایی

و من فکر میکنم برای آن دغدغه هایت

دو سال گذشت از آمدنت

از بزرگ شدنت

ومن ثانیه ثانیه بزرگ شدنت را دیدمو حس کردم

خنده هایت را , گریه های شبانه ات را ,

ایستادنت را , راه رفتنت , مظلومییتت و حتی شیطنتت را

همه را به چشم دیدم

دو سال بزرگ شدنت را دیدم و به معجزه عشق به

فرزند ایمان آوردم

و فهمیدم که یک مادرم...

 

وقتی به فیلم زایمانم نگاه میکنم

بی آنکه متوجه شوم سیلی اشک را روی گونه هایم حس میکنم

نمیدانم چرا؟؟؟؟

شاید وقتی گریه پی در پی ات را میبینم دلم میسوزد

از اینکه به چه می اندیشی که اینچنین گریه میکردی

نمیدانم شاید از پاک شدنم گریه میکردم

وشاید از درد آن لحظه...

خیلی خوب به یاد دارم  آن لحظه زیبایی که تو را سروته در دستان

ماما دیدم و آنجا خدارا شکر کردم به خاطر سالم بودنت

آن لحظه دردم را ب فراموشی سپردم و ب صورت معصومت

که گریه میکرد چشم دوختم

 

اَلله اَکبَر اَشهَداَن لااله الالله

و ان موقع بود که شنیدی این کلمات الهی را ...

 

نمیدانم چرا یاد آن روزا افتادم اما

یادآوری آن روزا مرا آرام میکند

یادگار عشق پاکم

تو زیباترین اشتباه زندگی من بودی

من تورا ب اشتباه حامله شدم

اما با ب وجود امدنت من و عشقم خدارا شکر کردیم

تو تلنگری بودی بر زندگی ام

شاید فقط چند ماه از عروسی ام میگذشت

اما زیبا بود وقتی فهمیدم تو را دارم

هم سن من و هم سن پدرت کم بود

اما پدرت  همیشه دوست داشت در سن کم پدر شدن را

احساس کند

حس کرد و خیلی هم تو را دوست دارد

خدا حفظش کند

دوستش دارم ب زیبایی تمام ستاره ها

عاشقش شدم

و دیوانه وار پرستیدمش

عاشقم شد

و دیوانه وار پرستید مرا

او رویای زندگی من است

خدایااااااااااااااااااا

تنهایم مگذار

ک بی او تنهایم

خدایااااااااااااااااااااا

تنهایمان مگذار

ک بی تو تنهاییم...

 

و در آخر مهنای گوارا

دختر شیرین من

و یا نه شیرین دوشیزه ی من

                 تولدت را با تمام وجودم ب تو خوشایند ترین هدیه زندگی ام

                                      تبریک میگویم

  بمان برایم و مهنا باش برای تک تک روزهایم

               دوستت دارم هنی ارزوهااااااااااااااااا...

 

 

پ ن : تولده قمریت یک پست جدید از احساسات مادرانه ام نوشتم اما نمیدانم چرا برای این تولدت دلم خواست احساس مادرانه ی یکسال پیشم را دوباره حکاکی کنم

و شاید ها دلم میخواهد ک هر ساله تولدت همین پست تکراری را بگذارم شاید تنها ب این دلیل ک ب احساس زایمانم نزدیک تر بود...

 

تشکرانه: مامان طهورای نازنینم باز هم مرا غرق احساس نمودی متشکرم از اینهمه مهربانی اتقلب

 تاکیدانه : از انجایی ک تولده مهنارو قبل از محرم برگزار کردیم دیشب فقط یک تولده خیلی کوچیک گرفتیم برای ب یاد موندن این روز

یاداوری نوشت: ساعت 3 و 20 دقیقه ظهر 28 اذر سال 1389 خداوند تورا ب من هدیه داد...

 

الهه ی عزیز مامان ماهان جونم از تو هم متشکرم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (55)

مامانی سارا
28 آذر 91 12:58
آهان تازه حال و هوای تولدی هویدا شده
تولدت مبارک مهنا جان خوشبخت و عاقبت به خیر شی


مرسی عزیزم
میخواستم دراصل ساعت3 و 20 دقیقه بزارم ک دیدم همه اومدن تبریک گفتنگفتم پس بزارم دیگه پسته رو
مامان محمد معین
28 آذر 91 13:58
تبریک میگم تولدت رو خانوم خوشگله انشالا صد ها سال با خوبی و خوشی زندگی کنی و هرگز غم به دلت راه پیدا نکنه


ممنون عزیزم
عاطفه
28 آذر 91 13:58
منم گریم گرفتتتتتتتتتت
خدا برات ببخشه
تولدش مبارک


عزیزه دلم کلی بوس برات
**سمیـــــــه **
28 آذر 91 15:08
تـــــــــــــــولد مهنـــــــــــــاعزیز گل دخترت مبارک
الهـــــی به حـــــق امروز بانو حضرت رقیه خانم
همیشه محافظ این کوچلوی خوشکل باشه


مرسی سمیه ی عزیزودوست داشتنیه من
الی جون جونت
28 آذر 91 15:09
مبارکه مبارکه.


مرسی عزیزم
چرا پست نزاشتی


میبینم ک پست گذاشتی
الی جون جونت
28 آذر 91 15:12
قطره جونم هست؟


نه نیستش
الی جون جونت
28 آذر 91 15:13
یعنی کسی نیست جواب بده؟


نمیبینی مگه منو
الی جون جونت
28 آذر 91 15:14
الان گذاشتم.


دیدم عزیزم
مرسی از اینهمه لطفت
الی جون جونت
28 آذر 91 15:15
برم بخونم بیام.


منم رفتم ماله تورو بخونم
**سمیـــــــه **
28 آذر 91 15:15
سلام الی مامان ماهان
ماهی ات خوبه

چقدر وب ات اذیت میکنه شکلک هارو نمیزاره
موبارک هنی جان تبــــــــــــلدت


مرسی عزیزم
وب الی همینه باید حتما نتت پرسرعت باشه منم قبلا از این مشکلا داشتم
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
28 آذر 91 15:22
من همانم که تو را یک بار دیگر غرق در...چی بود؟...ها! غرق در احساس نمودم.


**سمیـــــــه **
28 آذر 91 15:23
کجای آنی
وب پســــــــر الی که رفتم اومدم عکسای پسر ش هم دیدم
همین جارو میگم چندتا کامنتا هم خوردش


جدی؟؟؟
شکلک ی ادمی ک کلی خجالت کشیده
الی جون جونت
28 آذر 91 15:31
چقدر دلم گرفت. خیلی بهم ریختم این روزا. مبارکه.


اخی چرا عزیزم
الهام
28 آذر 91 15:43
سلام عزیزم تولد دختر گلت مبارک منم سر اناهید خیلی حالم بد بود دقیقا عین تو استراحت مطلق بودم اناهیدو هم ناخواسته باردار شدم ولی از روزی که فهمیدم باردارم گفتم اگه دختر شد اسمشو میذارم اناهید یعنی خداب ابو بارانو برکت مادر همه ی هستی که یه وقت فکر نکنه نمیخواستیمش نگران بزر گ شدنش هم نباش اگه محکم پشتش باشی بههترین زندگیو خواهد داشت از طرف من مهنارو هم ببوس


خیلی ممنون گلم
الهام
28 آذر 91 16:29
عزیزکم من شیرازیم من عاشق همه ی دخترا هستم عادتم اینه تاریخ توولد همه ی بچه هایی رو که میشناسمو حفظم همیشه به همه عیدیو کادو تولد میدم میخواستم اسم چند تا کتابو بگم براش بخری گفتم خودم برای تولدتش بخرم همه ی دخترای دنیا عین بچه های خودم میمونند


عزیزم نیاز ب زحمتتون نیست
شما لطفه بیش از حدتونه از بس مهربونید
باران
28 آذر 91 16:29
تولدت مبارک خاله جون.منم تولد
چه متن قشنگی نوشته بودی خیلی رومانتیک بود.مو به تنم سیخ شد.چه مامان باذوقی


این ی پسته تکراری بود
برای پارسالش نوشته بودم
قصدمه ک از این ب بعد تو هر ساله تولدش همین پستو بزارم
البته تولد قمریش ی متنه جدید مینویسم
مامان جوجه طلا
28 آذر 91 16:32
تولدت مبارک خاله جون الهی هزار ساله بشی.







مرسی عزیزدلم
الهام مامان پرهام
28 آذر 91 16:33
سلام مامانی
اول تولدفرشته کوچولوت رو تبریک میگم که اینقدر با احساس ازش حرف زدی
و دوم اینکه با اجازه من شما رو لینک کردم اگر تمایل داشتید خوشحال میشم ما هم از دوستان شما بشیم


اول اینکه مرسی مهربونم
دوم اینکه ماهم شمارو میلینکیم و باعث افتخارمونه ک شماجز دوستانمون باشید
باران
28 آذر 91 16:36
عکسای من واسه بقیه دوستان باز میشه با فایرفاکس امتحان کن ببین باز نمیشه


من همیشه با فایرفاکس میام
سایته اپلودت مث اینکه بامن مشکل داره
قطره
28 آذر 91 17:07
بالاخره نظرم ثبت شد


بترکی غتره مردم از خنده بابت خ
قطره
28 آذر 91 17:07
هنوز نخوندم................
شب بر میگردم


برو خدا ب همرات
رعنا
28 آذر 91 18:57
فرشته قشنگم
مهنای نازنینم
تولدت رو با یک دنیا آرزوی خوب تبریک میگم
واست عاقبت به خیری خوشبختی و سلامتی رو آرزو میکنم


ممنون عزیزه دلم
رعنا
28 آذر 91 18:58
چه خوب که تو یک فرشته آذر ماهی هست

آذر ماهی ها خیلی خوبیها دارن که بعضیا مثل مامانت ندارن
ولی ناراحت نباش میتونی خصلت های خوبت و بهش یاد بدی


حیف ک قراره مهربون باشم
رعنا
28 آذر 91 19:00
خوب چشم من روشن پس عاشق و معشوق بودید؟؟


چ جــــــــــــــورم
شهره مامان مینو
28 آذر 91 21:24
پشت هر کوه بلند،سبزه زاری ست پر از یاد خدا و در آن باغ کسی می خواند، که خدا هست ، دگر غصه چرا؟ آروز دارم : خورشید رهایت نکند ...
غم صدایت نکند...
ظلمت شام سیاهت نکند...
و تو را از دل آنکس که دلت در تن اوست حضرت دوست جدایت نکند...
تولدت مبارک شیرین بانوی زیبا...
عذر تقصیر بابت تاخیر...امروز نتمان قطع بود...


خواهش میکنم عزیزم تاخیری نبود
در اصل امروز تولدش بود
الهام
28 آذر 91 21:56
عزیزم اسرار نمیکنم من تو این سن برای ایناز سری کتابهای می می نی رو گرفتم هنوز شبا براش میخونم تک تک میفروشند همشم 12 تاست توی یک کیف میشه 14 هزار تومن نکات تربیتی به بچه ها تو غالب شعر قصه به بچه ها یاد میدن خیلی مفیده من تا حالا اینو به 4 تا از بچه ها کادو دادم به هر که هم گفتم راضی بوده اینو بگیر ولی اول به خاطر یه کار خوب یکیشو توی کیفبهش بده بهش بگو اگه کار خوبی انجام دادی یکیدیگه میدم بزای تو کیفت اگه مشکلی داشتیی بهم بگو



وای عزیزم مرسی
واقعا نیاز ب زحمتت نیستم تو مهربونیتو بم نشون دادی
ی دنیا ممنونتم
پری مامانی نیکان
28 آذر 91 21:57
عزیز دل خاله تولدت مبارک.
امیدوارم که زندگیت سرشار از سلامتی و شادی و نشاط باشه.
نمیتونم بگم تو زندگیت غم نباشه چون دروغه پس همیشه مثل کوه باش و سربلند باش. الهی روزی بیام اینجا و ببینم که خبر از عروسیته . زندگیت به اندازه نام قشنگت که به دل میشینه شیرین باشه.


ینی اون موقع زنده ایی
ای بابا مامانه مهنا قرار بود مهربون باشی
مرسی گلم ی دنیا ممنونتم
**سمیـــــــه **
28 آذر 91 23:26
شب بخیر


اوه ببین کی اینجاست
قطره سمیه جان
سمیه جان غتره
**سمیـــــــه **
28 آذر 91 23:26
سلام قــــــــــطره خانم
بالاخره با هم انلاین شدیم


بله بلاخره دوعاشق ب هم رسیدن
**سمیـــــــه **
28 آذر 91 23:30
حالا چی بگیم
صاحب خونه بساط پذیرای چی داری حالاااا


اووووووووووووووووووم بزار ببینم هویج داریم یا نه
**سمیـــــــه **
28 آذر 91 23:36
من که عصر وب مامان ماهان الهه جان بودم
هویج چی است ببین از پذیرای مهمون هات چیزیا باقی مونده برا ی من وقطـره جان


شیرینی مونده میوه مونده بستنی هم هست بفرمایید خواهشا
**سمیـــــــه **
28 آذر 91 23:59
ببخشید منیهوغیب شدم همسر ی آمد مارفتیم شام
قطره جان بخدا وب شمارو میخونم
ولـــــــی زیاد کامنت نمیدم جایی
مهناچکار میکنه آنسه جان


اذییت خواهر
ب نظرت چکار میکنه
**سمیـــــــه **
29 آذر 91 0:07
فــــــکرکردم لالا کرده مهنا ی


نه بابا
**سمیـــــــه **
29 آذر 91 0:20
انگار آنسه خودتم رفتـــــی بخوابی
شب ات آرام


نه نرفتم بخوابم
گفتم حتما همتون رفتید منم پاشدم از نت
اما بیدار بودم
فهیمه
29 آذر 91 13:29

امان از این پرهاااااااااااام برمی گردم مهنا جون


دایی جون
29 آذر 91 15:35
سلام عزیزم
تولدت مبااااااااااااااااااااااااااارررررررررررررررررک
شرمنده که دیر بهت تبریک گفتم
ایشالا صد و بیست ساله شی
آبجی سالروز تولد گلت رو بهت تبریک میگم

ایشالا خدا این گل رو واسه دو باغبونش حفظ کنه

و درآخر تکرار میکنم: مهنا جوووون تولدت مبااااااااااارک

باااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای


سلام داداش جووووووووووووووووونم
خوبی
مرسی از حضوره بی ریات
مامانی سارا
29 آذر 91 17:21
یلدا خووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووش بگذره


ممنون عزیزم
اتفاقا الان وبت بودم
مامان محمد معین
30 آذر 91 1:32
پاییز ثانیه ثانیه می گذرد، یادت نرود این جا کسی هست که به اندازه

تمام برگ های رقصان پاییز برایت آرزوهای خوب دارد

عمرت یلدایی، دلت دریایی، روزگارت بهاری

یلدای خوشی را برایتان آرزو می کنم . . .

پیشاپیش یلدا مبارک


مرسی عزیزم
پری مامانی نیکان
30 آذر 91 2:10

اهه خودت وشوهری کم سن وسال بودید مزدوج شدید میخوای تلافیش رو سر مهنا در بیاری و دیر شوهرش بدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟آره عزیزم اون موقع میام و تو عروسیش میرقصم تا چشت در بیاد که 120 سالگی مو ببینی.


خخخخخخخخخ
کلی شکلک سبز
مامان ریحان عسلی
30 آذر 91 10:29
سلام
بازم تبریک میگم ایشالا 120 ساله شی خاله جون
ای جونم ریحانه هم 3 و 10 دقیقه ظهر بود که زمینی شد


اخی ببوسش خانم بلارو
mamane Ali
30 آذر 91 21:15
سلام آنسه جون .. تولد مهنات مبارک .. خیلی احساساتم برانگیخته شد.. هیییی .. اصلا میبینم هنوزم کسایی هستن که طبیعی زایمان میکنن لذذذذذذذذذت میبرم
و همچنین لذت میبرم از همسرانی که عاشق همن .. از کل این عشقای خوشگل لذت میبرم .. یعنی اینقدر با نوشته هات حال کردم و حسشون کردم که دلم میخواد این پست رو برای تولد علی کپی کنم البته من فیلم نداشتم این تیکه اش رو حذف میکنم .. راستی مگه زایمان طبیعی هم فیلم برداری میکنن ؟؟ از کجا فیلم میگیرن؟!! یعنی خودت و سر و صدا و اینا و جیغ و اینا هم تو فیلم هستین ؟ راستی جیغ میکشیدی موقع زایمان ؟ دیگه رفتم تو فاز .. !! راستی عکس کادوام رو تو پست تولدم تو ادامه مطلب گذاشته بودم ..
.
.
.
مهنا رو ببوسسسس
از شیطنتاش و شیرین زبونیاش بنویس ..


مردم از خنده اینا چیه نوشتی دختر
نه از زایمانم ک نیست ولی دودقیقه بعد از زایمانم ک منو با ویلچر اوردن بیرون و مهنا دسته شوهرم بود اون موقع رو میگم
الهام
1 دی 91 2:32
سلام عزیزم یلدات مبارک آدرس النازو اشتباه نوشته بودم درستش کردم دختر گلتو ببوس


مامان معید
2 دی 91 0:23
یادم نیست پارسال واسه این پستت چب نوشتم اما یادمه پارسالم مثل الان اشکم دراومد.
مبارکش باشه گل دخترمون.


اره یادمه
نسيم
2 دی 91 8:40
مامان مهنا جونم تولدت دختر گلت مبارك،الهي زير سايه ي پدر و مادرش بزرگ بشه،بدون هيچ دغدغه و دلشوره اي.
اين پست و كه خوندم دلم يه جوري شد،يعني منم مامان بشم انقدر ني ني مو دوست دارم؟


اره قربونت برم
پری
2 دی 91 11:17
سلام گلم

وبلاگ قشنگی داری به من هم سربزن


چشم
فاطمه
2 دی 91 11:36
سلام عزیزم.


سلام عزیزم خوش اومدی
فاطمه
2 دی 91 11:40
مهنا جونم تولدت مبارک.

قدر مامانتو بدون عزیزم.هیشکی مثل مادر آدم نیس.دلسوز و فداکار...مهربانی وایثار...
عشق و عشق و عشق...


فاطمه
2 دی 91 11:42
دلم براتون تنگ شده توی این دو سه روز که نبودم...


منم همینطور
فاطمه
2 دی 91 11:43
آنسه جونم سرماخوردگیت بهتر شد؟

مهنا چطوره؟


اره بهتر شدم اما صدام هنوز همون صدای گرفتس
فاطمه
2 دی 91 11:43
خوش به حالت فیلم زایمان گرفتی من ندارم...


اره خیلی دوستش دارم خیلی
اون حسی ک برای اولین بار شوهرم و خانواده ام بچه رو میبینن واقعا دوست داشتنیه
حتی تربت و با اب فرات ک تو سقه دهنش میزارن
فاطمه
2 دی 91 11:45
من فکر می کردم لحظه زایمان رو هم فیلم میگیرن که بعدا فهمیدم نه اینطوری نیس...
خیلی افسوس خوردم...

نمی خواد بگی خودم میگم:

ایشالا سومی


لحظه زایمانه طبیعی ک خیلی ضایع هست من دوست ندارم
اما سزارین رو فیلم میگیرن
من
3 دی 91 0:00
همش تقسیر همین مامانته منو دعوت نکرد ها

تولدت مبارک عزیزم



من هیشکیو دعوت نکردم
باران قلنبه
4 دی 91 16:21
سلام عزیزم دخترم باران مظفری تو مسابقه محرم اتلیه سها شرکت کرده خوشحال میشم اگه به وبمون بیایی و به لینک مستقیم اتلیه بروید وبه باران امتیاز 5 رو بدهید تا 20 دی مهلت داره خیلی وقتتون رو نمیگیره ولی یک رای شما خیلی برای من ارزش داره منتظر کمکتون هستم اگر قبلا به کودک دیگری رای داه اید بازهم میتونید به باران من رای بدهید مرسی ادرس مستقیم اتلیه http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=5
الناز
7 دی 91 9:13
سلام چه سایت قشنگی


مممنون
مامان پارسا جیگر
9 دی 91 22:25
فرشته کوچولو تولدت رو تبریک می گم الهی که همیشه شاد و خندان کنار مامان و بابای مهربون باشی


مرسی عزیزم