مهنا مهنا ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

کـــــودکـــــ عشق , مُــــهَــــنّــــا

تولد قمری مهنا

1391/9/7 23:42
نویسنده : مامان
742 بازدید
اشتراک گذاری

مهنا

 

بعضی اوقات اینقدر دلتنگ میشوم ک دلتنگی ایی همراه با سرمستی مرا فرا میگیرد

در امتداد خلسه وار زندگی دلتنگ تر از همه ی تنهایی ها کنجی مینشینم

و تمام دلتنگی هایم را دانه دانه میشمارم.

وقتی ب دلتنگی هام مینگرم ی حالی پیدا میکنم

ی حالی همراه با خلسه ایی شیرین

ک نه ارومم میکنه و نه حتی آشوب میزنه ب دلم

دلتنگی های من دلتنگی هاییست ک هر مادری یک روزی عاشقانه میخواندش

مث دل بی قرار من

امروز دو سالت تمام میشود و پا ب سال بعدی زندگی ات میگذاری

 و من هنوز باورم نشده ک دو سال از زندگی ام را در کنار تو ب آرامش رسیده ام

یک آرامش ابدی

دو سال در کنارت حس گرفتم و آغوش زیبای مادرو فرزندی را درک نمودم

و فهمیدم ک تنها عشقی است ک برایم مقدس است

و من هنوز دلتنگ آن روزهایم

برای آن روز ب دنیا آمدنت

برای لحظه ب لحظه بزرگ شدنت

برای لحظه های ناب زندگی ک گاه با تمام وجودم برایش وقت گذاشتم

تو هر لحظه بزرگ تر میشدی و من غافل از تمام زیبایی های این دنیابودم

در حالی ک ب زیبایی بزرگ شدنت تبسم میکردم

تبسم من دنیایی بود برای دل کوچک تو

و وجود تو آرامشی بود برای دنیای من

من با تو ب دنیای قشنگ عاشقی رسیدم

و فهمیدم ک مجنونم و لیلای من دختری است از حس ناب مهنایی

 

شیرین دوشیزه ی من

                 تولدت مبارک

                                        بمان برایم و مهنا باش برای تک تک روزهایم

 

 

پ . ن : 13 محرم تولد قمری مهناست

یاداوری نوشت : مهنا یعنی گوارا ، خوشایند ، شیرین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (32)

صابری
8 آذر 91 0:28
سلام ب من هم سر بزنید و خوشحالم کنید.


چشم
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
8 آذر 91 0:42
شیرین دوشیزه ی من

اینو خودت نوشتی؟


پ ن پ روح خبیث تو اومد ب من گفت

شیرین معنی اسم مهناس دخترمم ک دوشیزس
خه خه خه
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
8 آذر 91 0:42
فهمیدم ک مجنونم
خداییش اینو دیگه نمیتونم هضم کنم.


برو بابا تو هم فقط بزن تو برجک ما
حیف ک فقط قراره برات قلب بترکونم وگرنه...
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
8 آذر 91 0:43
و فهمیدم ک تنها عشقی است ک برایم مقدس است

طفلک شوهرت


خبر نداری بدون ک من با عشق ازدواج کردم
عشق بین من و شوهرم فرق فکوله
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
8 آذر 91 0:44
الهی قربون مهنام بشم.الهی فدات شم خاله.
تولدت مبارک عزیز دلم.
زیر سایه ی امام حسین باشی همیشه....


خدا نکنه فدا بشی عزیز دلم
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
8 آذر 91 0:46
بذار برم یه کم دیگه بخونم دلم واشه:
در امتداد خلسه وار زندگی دلتنگ تر از همه ی تنهایی ها...
هار هار هار
اینا چیه نوشتی؟
یاد ان شرلی افتادم


تو چقدر یاد ان شرلی میافتی اون سری هم ک کلی عاشقونه برای شوهرم نوشتم گفتی یاده انه افتادم
برو برو ب حرمت همون قرمه سبزی خوشمزه ایی ک خونت خوردم هیچی بت نمیگم
خه خه خه
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
8 آذر 91 2:25
خخخخخخخخخخخخخ
کلی دلم واشد امشب از دست تو.
ساعت ارسال کامنتو نگا!


اره اتفاقا منم بیدارم بودم تا ساعت 7 صبح
اما با گوشی بودم
مامان محمد فرهام
8 آذر 91 11:07
سلام عزیزم میشه به وب ما بیایین پسرم توی مسابقه نی نی و محرم شرکت کرده لینکش توی وبم هست
میشه بیاین رای بدین
می تونید دو تا رای بدین میشه به پسمل ما هر دو رای و بدین
شماره 37 محمدفرهام ممنون


من قبل از اومدنتون ب دونفر دیگه رای دادم
مگه میشه دوباره رای داد؟؟؟
الی جون
8 آذر 91 13:08
اونوقت محنا یعنی چی؟


یعنی حنایی رنگ
الی جون
8 آذر 91 13:10
کد امیر علی رو بده برم رای بدم.


28 امیرعلیه
29 امیرمحمده
فاطمه
8 آذر 91 13:48
فدای مهنایی که عشق توست عزیزم


فاطمه
8 آذر 91 13:50
تولدت مبارک مهنا


متشکرم بانو
پری مامانی نیکان
8 آذر 91 14:55
الهی قربونت برم مهنای من . واقعا که مثل اسمت شیرینی و چه به دی میشینه این اسم قشنگت. تولدت مبارک. دوستت داریم هوارتا..........
مامان مهنا جون حس سازتو درک میکنم با تمام وجود . 7 آذر یعنی دیروز نی نی جاری منم به دنیا اومد و و قتی رفتیم دیدنش خودم رو به روزی که نیکانم به دنیا اومد بردم و همه ی خاطرات قشنگ اون روز جلو ی چشمام بود و چقدر دوستشون دارم
الهی امام حسین (ع)مهنا رو براتون حفظ کنه
از طرف من ونیکان ببوسیدش


فدای اون دلت بشم ک اینقدر قشنگ حرفید
الی جون
8 آذر 91 15:21
هههههه.


خه خه خه
الی جون
8 آذر 91 15:57
لطفا از طرف من به 28 و 55 رای بده.


ZaHrA
8 آذر 91 20:11
مهنای شیرین و گوارا تولدت مبارک

مهنا جون برام عزیزی نه فقط به این دلیل که شیرینی و دوست داشتنی ، یه دلیل مهم دیگه ش اینه که مولود یه دوست دیرینه ای

دوستی که وقتی بهش فکر می کنم خاطرات شیرین دوره ی نوجوانی برام زنده میشه

دوست دارم چون شیرینی و مامانت شیرین تر از خاطرات مشترکمون


الهی مامان و بابای گلت سالهای طولانی (باعزت) سایشون بالای سرت باشه و با محبت اونا بزرگ بشی

و

الهی که من باشم تو رو تو لباس سپید بخت ببینم


وووووووووووووووووووی چقدر رمانتیک
مرسی عزیزم
ZaHrA
8 آذر 91 20:12
تعجب نکن ، مسخره هم نکن

دلم تنگ شده حسااااااااابی

برای تو

عارفه

جمع سه نفره مون

جمع شادمون

یادش بخیر


همیشه ک جمع س نفره باقی نمی مونه مهم خاطراتشه ک خوب بود و ب یادماندنی حالا هرکدوم از ما خودمون ی جمعی رو ساختیم امیدوارم تو این جمع زندگیت هم خوش باشی
الی جون
8 آذر 91 20:37
این کامنتا چیه به قطره دادی؟


چ کامنتایی???????
الی جون
8 آذر 91 20:39
خودم رای دادم.


مامان رویا
9 آذر 91 23:51
تولدت مبارک جیگر
مامانت یه جوری میگه دوشیزه انگار ما چیز دیگه ای ادعا کردیم



مامان جوجه طلا
9 آذر 91 23:55
تولد مهنا جون مبارک.
خوشکل خانومی الهیییی همیشه سالم باشی.
مامانه گلت عجب شعری برات سروده .
بابا بنازم هنرووووووووووووو


شعر؟؟؟
کو شعرم
نفیسه
11 آذر 91 10:21
مبارک باشه تولد قمری مهنا خانم گل


مرسی عزیزم
يسنا
11 آذر 91 11:31
اين دلتنگي شيرين،گواراي وجود
هيچ عشقي پاک تر و مقدس تر از عشق مادر به فرزند نيست.


اره عزیزم
باران
11 آذر 91 14:29
سلام.تولد گذشته دخملتون مبارک باشه امیدوارم 1000ساله بشه.دوست قطره جونم.ماشاا...چه نونی بهم قرض دادین باقطره جون.خوش باشین.به منم بسرین.مهناجونو ازطف من 1ماچ کنین


هنوز تولد اصل کاریش مونده
توهم فهمیدی چقدر غتره منو دوس داره کلی از اون شکلکای سبز نثار غتره ی عزیز
فاطمه
11 آذر 91 21:39
منو توی لینکای قطره دیدی؟

صدر نشینم.:





کلی شکلک سبز + صدر نشینیت کف پام
فاطمه
11 آذر 91 21:40



چقدر گل
همه رو میزارم لای موهام
فاطمه
11 آذر 91 21:41

همش واسه تو و مهناجونم.


ای من ب فدات گلی
زری مامان مهدیار
11 آذر 91 23:20
تولد این گل خوشایند و خوش بو مبارک باشه مامان با احساس


فاطمه
12 آذر 91 11:03



عزیزم
مامان زینب
12 آذر 91 18:04
هه!
یعنی از اول محرم تا آخر محرم تولد مهناست؟؟؟؟؟


اره دیگه تازه 28 اذر هم ی تولده دیگس
تشریف بیارید
رعنا
14 آذر 91 16:27
تولدت با تاخیر مبارک عزیز دلممممم


فدات
مامان ریحان عسلی
27 آذر 91 1:47
با کلی تاخیر مبارک
تولد شمسی شم نزدیکه اینم مبارک ایشالا 120 ساله شی خاله جون


مرسی عزیزم