مهنا مهنا ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

کـــــودکـــــ عشق , مُــــهَــــنّــــا

طفل کوچک من

1391/8/30 12:22
نویسنده : مامان
1,043 بازدید
اشتراک گذاری

قمریِ پر بسته‌ی من
اینقده دست و پا نزن
با دو لب خشک خودت
آتش به قلب ما نزن
می‌برمت تا که بگم
علی من تشنه لبه
منتظرم توی حرم
خانم رباب و زینبه
کشتی منو مهربونم
خنده مزن پیش بابا
بازی نکن طفل گلم
با دلِ آتیشِ بابا
غصه‌ نخور اصغر من
کی می‌گه دل هراسونه
می‌رم که سیرت بکنم
آب فرات فراوونه

 

مهنا

 

چ زود گذشت!!!!!!

پارسال را میگویم

همین روزها بود ک  طفل یازده ماهه ی من  علی اصغر هفت ماهه ایی شد در هیئتی

و اشک را  مهمون همه کرد

دختری ک هنوزه هنوزه وابسته است ب من و دور شدنش از من باعث گریه هایی شد ک گوش فلک را کر میکرد و چ برسد ب من ک مادری بودم و تحمل جیغ های طفل معصومم را نداشتم

بمیرم برای دلت رباب

بمیرم برای نامت حسین ک چ اکسیری در نامت نهفته

این شبها میشود عاشقی کرد

این شب ها میشود با نامت ب سماع درامد

خوشحالم از اینکه هستم و برایت عزاداری میکنم

قبول نما این عزاداری را از من حقیر دخیل بسته ب درگاهت

.......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (84)

فاطمه
30 آبان 91 12:32
قربونش برم مهنا جونم چقده مظلوم افتاده توی این عکس

توی این شبای عزیز ما رو هم از دعای خیرتون محروم نکنید.



وااااااااااااااااااای مردم از خنده
مث این ناصر حرفیدی چ لفظ قلم
هه هه هه
خخخخخخخخخخخخخ
فاطمه
30 آبان 91 12:33
راس میگه مهنا کپی خود جیگرشه






تحویل بگیر غتره
خخخخخخخخخخخخخ

فاطمه
30 آبان 91 12:34
دیوونه گفتم با این پستی که نوشتی آدم شدی دیدم نه بابا ...

اللهم اشف مرضانا!


ترک عادت موجبه مرضه
فاطمه
30 آبان 91 12:36
سلام غتره الکلی میشه بت زنگ بزنم ؟

دارم می میرم از کنجکاوی که آیا این غتره الکلی هم می تونه صداش مثل حباب دل نشین باشه؟


غتره ک صداش تکه
وای ما ک کف کردیم
فاطمه
30 آبان 91 12:37
آنلاینی سه تامون تو حلق الی


ها بترکه این الی ک اگه بیاد این طرفا
فاطمه
30 آبان 91 12:40
الآن این کیه داره کام میده واست/اگه من چشام در اومده؟


این تویی با عینک ذره بینی
خه خه خه خه خه
فاطمه
30 آبان 91 12:43
الی منو دیده !
قطره نمیری که یه عکس از خودت نمی فرستی بیاد
دارم بت مشکوک میزنم آیا کی هستی؟ آیا خیلی مهمی که نمی خوای کسی ببیندت


شاید مرد باشه؟؟؟؟
صبر کن ببینم الی برای چی باید تورو ببینه
نه چرا باید تورو ببینه
دیگه فایده نداره طلاقمو ازت میگیرم
فاطمه
30 آبان 91 12:45
حباب جونم خودش زنگید عزیزم نه من!


وای دیگه بدتر
این قضایا این داستانا این قصه ها
میفهمی چی میگم
فاطمه
30 آبان 91 12:46
حباب جونم عکس بچه هامو دیده بود زنگید بگه براشون اسفند دود کنم و اینا کلی انرژی گرفتم


اووووووووووووووف
خو همینا باعث ادمه ی رابطه ها میشه دیگه
فاطمه
30 آبان 91 12:47
آنسه رفتی/منم دارم میرم بای!

هنی رو ببوسش از طرف من.

باید یه روز به این غتره بزنگم ببینم صداش چقد باکلاسه که همه میگن!


نه من هستم
میگم چشات ذره بینی شده قبول نمیکنی
عاطفه
30 آبان 91 17:55
خدا قبول کنه دخترم
انشالله حسین یاورت باشه




mrc

مامان مريم گلي
30 آبان 91 17:58
از تو همچين پستايي بعيده

خودت نوشتي يا يكي كمكت كرده



واه واه واه حتما ب تو میاد از این پستا مردما چ توهما
مامان مريم گلي
30 آبان 91 18:00
اينقد من بدم مياد از آدمايي كه زورشون مياد بيان رمز بگيرن باز گمشون كنه
منظورمو كه ميفهمي با توام
اينقد دوس دارم بهشون فحش بدم يكي هم بزنم بهشون


ها رمزتو دارم اما حوصله ندارم برم تو کامنتای قبلیم بگردم و تو خصوصیام پیدا کنم اووووووووه اینهمه کار انجام بدم
زینب
30 آبان 91 18:38
ای جونم خدا حفظش کنه ما حسینی بدنیا امدیم..ای کاش حسینی بمانیم وحسینی بمیریم
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم.
1 آذر 91 8:26
اینجا شد مجلس ارباب وتو نوحه خونش...
گریه کردم رفیق خوب من...


خخخخخخخخخخخخخ
برعکس من ترکیدم از این حرفت
مامان زینب
1 آذر 91 9:30
التماس دعا خانومی


محتاجیم ب دعا عزیزم
الهه مامان جون ماهان
1 آذر 91 13:34
الهی قربون مهنا جونم

الهی قربون قطره جونم.


اوووووووووووووف
الهه مامان جون ماهان
1 آذر 91 13:35
فاطمه من چیکاره بیدم؟


عزیزم
الهه مامان جون ماهان
1 آذر 91 13:38
قربون دل پاک ننه هنی.


قربون مرامت رفیق
الهه مامان جون ماهان
1 آذر 91 14:47
دوست جونم عکس ماهی برای همایش علی اصغر مصلاس.


جدی خیلی ناز شده بود
الهه مامان جون ماهان
1 آذر 91 15:25
انقدر جا تنگ بود و وسایل زیاد.

من با پری مامان نیکان بودیم خیلی خوب بود. جاتون خالی.

منم دلم تنگولیده. تهران نمیای؟


نه نمیام
بیام ک دوباره چپ کنم
الهه مامان جون ماهان
1 آذر 91 15:31
چند روز تعطیلیه بیاید دیگه.


عکسی که کلاه گذاشته درباره وبلاگ خیلی باحاله.


ماشین نداریم
هنوز صافکاریه
الهه مامان جون ماهان
1 آذر 91 15:33
هنی خوب غذا میخوره؟

ماهی خیلی شیر میخوره داغونم.


خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
اره از اون موقع ک از شیر گرفتمش غذاخوریش خوب شده
منم وقتی هنی شیر میخورد دیگه اخرش افسردگی میگرفتم و حالم بد میشد ضعف میکردم
بری مامانی نیکان
1 آذر 91 15:45
خو اولا قربون این دخمل پاک و معصوم با اون قیافه ی مظلومش. الهی که خدابه واسطه امام حسین (ع) حاجات همه رو بده و عزاداریها را اجر دنیوی بده.
خواهر جان این که ناز دخملت پارسال علی اصغر شد اشتباهه اصولا به دخملا لقب حضرت رقیه میدن و به پسرا لقب علی اصغر .
الهی همیشه زیر سایه حق و بابا مامان گلش باشه. ببوسیدش.



عزیزم شور دادیم ب اون مجلس کار بدی کردیم
درضمن مهناقیافتن عین پسرا بود چون مو نداشت
الهه مامان جون ماهان
1 آذر 91 15:48
عزیزم با موبایلم ی کم سخته.

ایشالا زودتر ماشینتون درست بشه.


مگه با موبی؟؟؟
الهه مامان جون ماهان
1 آذر 91 15:50
هنی جونمو ببوس.


فدات عزیز
الهام مامان رامیلا
1 آذر 91 16:11
ای جانم عزیز دلم خیلی خیلی خوشگل شدی خاله جانم رامیلا هم همین لباسها رو پوشیده
راستی مامای مهنا می بینم که دخترا تو این کارها از پسرها پیشی گرفتن
خدا نگهش داره
ببوسش از طرف من منم عکس رامیلا رو حتما می زارم بسی حسادت کردیم


خخخخخخخخخخخخخخخخ
اره والا میبینی
رعنا
1 آذر 91 18:31


اینام واسه مهنای نازم


مرسی
زری مامان مهدیار
1 آذر 91 22:10
دلنشین و زیبا نوشتی
ایشالا که به حق همین شبها خدا مهنا جون رو برات حفظ کنه و مایه سربلندیت باشه همیشه


انشاا...
مامانی درسا
2 آذر 91 2:05
ای به فدای این علی اصغر یازده ماهه دیروز و ا سال و یازده ماهه امروز انشاالله که علی اصغر پشت و پناهش باشه ...... عزیزم واسه سایت ویرایش عکس به آدرس
www.photofacer.com
مراجعه کن خیلی کارا میشه با عکسا کرد سایت خیلی خوبیه ......


مرسی گلم
فاطمه
2 آذر 91 10:21



mamane Ali
2 آذر 91 13:33
عزیزمی مهنا جونی .. امام حسین پشت و پناهت


فدات
مامان جوجه طلا
2 آذر 91 15:57
فداش بششششششششمممم.

الهیییییییییی امام حسین حاجت همه رو روا کنه.

مارو تو دعاهات فراموش نکن.



مامان رویا
3 آذر 91 16:07
سلام
آره یادش بخیر پارسال...
خدا مصیبت رباب را نصیب هیچ مادری نکنه انشالله
آپم


ایشالا
اومدم
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
4 آذر 91 1:09
مرض بگیری ب یادب!
هیچ موقعیت نمیشناسی به خدا.
اگه من دیگه اومدم اینجا.


چرا مگه چی شده
يسنا
5 آذر 91 17:09
خدا حفظش کنه.


فدات
قطره
5 آذر 91 19:05



ای جوووووووووووووووووونم دلم برات تنگ شده بود باوفا
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
6 آذر 91 10:01
برای جوابی که به کامنتم واسه این پست دادی منظورمه.
موقعیت نشناس!
من واقعا حس قلبیم رو گفتم.پستت منقلبم کرد.بعد این جوابه تو برا ممینویسی؟
واقعا وخداییش ناراحت شدم از دستت.
فعلا هم دورو برم آفتابی نشو که از دستت خیلی کفری ام.میزنم شل وپلت میکنم.خونت می افته گردنم.
برو هروقت حالم خوب شد بیا.
واقعا دلمو شکستی.
اه.


واه واه چقدر بعضیا لوس تشریف دارن
پس هروقت اروم شدی بیا خبرم کن
فاطمه
6 آذر 91 10:30
کجایی نیستی؟
خخخخخخ


هستم
فاطمه
6 آذر 91 10:32



ثمین
6 آذر 91 18:16
ممنون عزیزم از رای تون در مسابقه محرم و کودکان دنیای نفیس ولی وقتی عکس کوچولوی سقا تون رو دیدم خیلی دلم سوخت که در مسابقه شرکت نکردین!!
بابت رای سپاسگزارم!


خواهش میکنم عزیزم
الهه مامان جون ماهان
6 آذر 91 21:14
سلام


سلام جیگر
الهه مامان جون ماهان
6 آذر 91 21:16
خوبی؟


اره خوبم
الهه مامان جون ماهان
6 آذر 91 21:30
مهنا جونمو ببوس.


توهم ماهی رو ببوس:x
ندا
6 آذر 91 21:34
ای جان چقده تو این عکس ناز شده ...

ولی توام خوب بلدی قالب کنیا !


ها فک کردی کم الکی ام
الهه مامان جون ماهان
6 آذر 91 21:44
واه واه مردم چه آنلاینن


اره بابا خیلی وقته انلاینم درگیر این نت شدما خفن
الهه مامان جون ماهان
6 آذر 91 21:45
یه بار راحت اینجا نشد بیایم.


مخسره
الهه مامان جون ماهان
6 آذر 91 21:45
یه بار راحت اینجا نشد بیایم.


ک چی دوبار فرستادی

الهه مامان جون ماهان
6 آذر 91 21:48
خوبی؟ هنی خوبه؟


هنی خوبه اما من نه
الهه
6 آذر 91 21:50
خواستم مطمئن بشی.


Jتاکیدت صاف کف پام

الهه
6 آذر 91 21:51
کجا رفتی؟


هستم اما درذگیر این نتم
الی جون
6 آذر 91 21:53
رفتی شام؟


شامم کجا بود
الی جون
6 آذر 91 21:54
چرا خوب نیستی.؟


نمیتونم مسنجر دانلود کنم
اشتباهی حذفیدمش
الی جون
6 آذر 91 21:55
پس به خاطر همینه خوش اندامی.


تازه حلقه هم خریدم هی حلقه میزنم
خخخخخخخخخخخ
شکلک ی خوش اندامی ک هی میخواد کلاس بزاره
الی جون
6 آذر 91 21:57
با نرجس چه کردی؟


دیدی چ عصبانی بود
الی جون
6 آذر 91 21:59
ایششششش


الان ایشت مال چی بود؟؟؟
الی جون
6 آذر 91 22:05



اعتماد ب نفست تو حلقم
چ جونم ب الیش میبنده
الی جون
6 آذر 91 22:07
مال هیکلت.


بزار کیف کنیم دیگه چرا ضدحال میزنی دختر
الی جون
6 آذر 91 22:10



دیوونه شدی
الی جون
6 آذر 91 22:11
کجا میری دیر میای؟


هستم ک
الی جون
6 آذر 91 22:14
از عشق قطره جون دیوونه شدم.


منم دلم براش تنگ شده اخه نمیدونی چ جیگریه
الی جون
6 آذر 91 22:17
چه جیگریه؟ غیرتی شدم.


ی جیگریه ازون جیگرا


خیلی دلم گرفته الی خیلی
الی جون
6 آذر 91 22:19
جدی؟ دیدیش؟


اره
الی جون
6 آذر 91 22:20
چرا قربونت؟ چیزی شده؟


نه اما نمیدونم چمه
الی جون
6 آذر 91 22:23
خو بعضی وقتا پیش میاد.

منم گاهی اینجوری میشم.


اره میبینی تورو خدا
هیییییییییییییییییییییی
الی جون
6 آذر 91 22:26
مسخره.

نرجس حق دارها.


اره میبینی بچم از دستم چقدر ناراحت شد
اما ب خدا من ب اینکه گفت نوحه خون شدی خندیدم نه ب خودش
الی جون
6 آذر 91 22:27
از قطره جونم بگو.


غتره ک گفتن نداره دیدن داره
الی مرگ من پاشو بیا قم خیلی حال میده ها
الی جون
6 آذر 91 22:33
خودمم خیلی دوست دارم بذار یه کم کارامون روبراه بشه.


ایشالا خوشحال میشم ب خدا


الی جون من برم حلقه بزنم
خخخخخخخخخخخخ
شوخی کردم برم ب کارام برسم فعلا خوشگله
الی جون
6 آذر 91 22:35
فک کنم همدیگه رو ببینیم انقد بخندیم که همسرا ما رو خفه کنن.


خخخخخخخخخخخخخخخ
خودمون خفشون میکنیم
الی جون
6 آذر 91 22:36
پس کلی بوس.


منم کلی بووووووووووووووووووس
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
7 آذر 91 11:21
حالا یه کم دیگه منت بکش شااااید اومدم!


ای من ب فدات
نوکرتم هستیم
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
7 آذر 91 11:21
اه اه اه
خنک
نوحه خون
نوحه خون
روضه خون
مداح
قاری
اه اه اه


الان من باید چکار کنم بخندم یا گریه کنم
رعنا
7 آذر 91 14:40
الی اصن چه معنی میده انقدر وقت ارزشمند ننه مهنا رو بگیری؟
ایشششششششش

اصن من نمیدونم تو چطور میتونی انقدر کامنت بزاری؟
من هی میام و میرم تو نی نی وبلاگ نمیتونم کامنت بزارم
الانم با اکسپلورر اومدم که تونستم




میبینی چ دوستایی داریم همش وقت قشنگه منو میگیرن نمیزارن دوتا حلقه بزنیم
خداییش چ نت باکلاسی داری با موزیلا وصل نمیشه با اکسپلورر عهد بووووووووووووووووق وصل میشه
خه خه خه خه
رعنا
7 آذر 91 14:41
سلام عزیز
خوبی؟
امیدوارم مهنای گلم زیر سایه آقا امام حسین (ع) عاقبت به خیر بشه



یا علی مدد
اول ی طومار میفرستی بعدش سلام میکنی؟؟؟
فدات شم عزیزم
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
7 آذر 91 15:15
یه کم دیگه...یه کم دیگه منت بکش....


بازم؟؟؟؟؟
منت منت
منت منت
منت منت
خوبه
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
7 آذر 91 15:15
نوحه خون
روضه خون
مداح
نوحه خون
روضه خون
مداح



الی جون
7 آذر 91 15:24
تو روح حلقه ات.


دلت میاد ب حلقم توهین میکنی
ZaHrA
7 آذر 91 17:05
سلام دوست گلم

قبول باشه

یاد من بودی یا نه ؟

چطور تونستی تحمل کنی صدای گریه ی بچتو از میکروفن هیئت بشنوی ؟

من که از همین حالا به شوهرم گفتم بچمو نمیدم ببری تو مردونه

فکرشم دیوونم می کنه

الهی به حق شیش ماهه ی کربلا همه کوچولوها زیر سایه امام زمان و پدر و مادرشون بزرگ بشن

آمین

مهنای نازنینمو ببوس


این موضوع مال پارساله عزیزم تو اون موقع هنوز پی ب اسرار شما نبرده بودم
منم اولش میگفتم بعدش شوهرخواهرم اسمس داد ک علی اصغری تو جمع نیس مهنارو بده ببریم شور بیافته ب هیئت
منم قبول کردم اما واقعا داغون شدم
جالبش اینجاس ک امین خبر نداشت بعدش با خودش گفت چقدر صداش شبیه گریه های مهناس ک دید بله مهنا تو دستای حاج حسینه


راستی نکنه خبراییه
جان من راستشو بگو
رعنا
7 آذر 91 23:46
ای خدا ببین این نی نی وبلاگ سر پیری ما رو به چه روزی انداخته
خداییش یادم رفته بود اصن چیزی به اسم اکسپلورر وجود داره
ایشششششش

تازشم خو دیگه ما کلا با کلاسیمم[رضایت]



عزیز پست جدید گذاشتم رفتی پست قبلی
مامان ریحان عسلی
27 آذر 91 1:47
ایشالا امام حسین نگهدارت باشه


فدات گلکم