مهنا مهنا ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

کـــــودکـــــ عشق , مُــــهَــــنّــــا

تولد مهنایی

1391/8/21 19:35
نویسنده : مامان
3,554 بازدید
اشتراک گذاری

 

ما مدتی نبودیم قبول!!!!!!

اما تولد بود  اونم از نوع مهناییشنیشخند

 

likh

 

 

روز چهارشنبه ب دلیل رفتن خانواده ام ب سفر ماهم بارو بندیلمان را بستیم و خودمان را تلپ نمودیم در مکانی ک هیچ کس نبود ب همین دلیل 4 روز از خانه ی خود و نت پرسرعتماناز خود راضی دور ماندیم..

و اما از انجایی ک میدانید این هفته ماه محرم می اید و بعد از ان ماه صفر قبل ترها تصمیم گرفتیم ک تولد دخترک را زودتر برگزار کنیم

و اما باز ب دلیل مسایلی برگزاری تولد از ذهنمان دور شد و کلا بی خیال جشن باکلاس شدیم

ک البته این نگرفتن جشن دراز نشست میرفت رو اعصابم

خلاصه با امدنمان ب مرکز شهر همچین سورپرایز شدیم در حد بازی بالانس

چون اون موقع بود ک متوجه شدیم مادرشوهر جان قصد گرفتن تولد دارن و البته بسیار خودمانی

و این طور تر شد ک جشنی کوچک برگزار شد در خانه ی مادربزرگ شوهرم معروف ب مامان زری

تولد دو سالگی دخترم را مادربزرگش برگزار کرد و ما در این جشن هیچ سهمی نداشتیم جز ژله ایی ک درست نمودیم

 

از وجه نقد کادوهای ان شب و همچنین وجه نقدی ک بعدا خانواده ی خودم هم پرداخت نمودن یک زنجیری خریداری شد برای هنی دخترک ارزوهایم

و اینچنین شد ک تولد ان شب مهنا شد یک تولد مهنایی و یا ب عبارتی یک تولدی شیرین...

لطفا برای عکسا ب ادامه مطلب مراجعه بفرمایید...

 

 

مهنا

اینم عمو امیرشه ک همسن خودمه و 23 سالشهخنثی

از اونجایی ک تو همه عکساش کنارش بود مجبور شدم یکیشو بزارمقهقهه

 

مهنا

مهنا

 

اینم کیکشه ک البته ما نخریدیماز خود راضی

مهنا

اینم ژله خرده شیشه  ک خودم درستش کردم ک البته ب دلیل نداشتن امکانات این جوری شد

وگرنه اگه خونه ی خودم درست میکردم میشد نمونه ایی از ژله های فهیمه بانواز خود راضی

مهنا

 

مهنا

 

و در اخر این کیک هم مال تولده یک سالگیشه

ک دوست داشتم دوباره عکسشو بزارمعینک

مهنا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (80)

زینب
21 آبان 91 15:04
آخی تولدش مبارک
تولدش میفتاد به محرم نه؟

عزیز من ساکن قم هستم مثل شما..شما اصالتا قمی هستین درسته؟


تولدش میافتاد تو ماه صفر
جدی کجای قمید؟؟؟
البته ما اصالتا قمی نیستیم اما متولد قمم
زری مامان مهدیار
21 آبان 91 18:04
تولد گل دخترمون مبارککککککککک
متولد دی ماهه مهنا جون
عاشقشممممممم


نه 28 اذره
زری مامان مهدیار
21 آبان 91 18:05
صبر پیشه می نماییم تا پست تکمیل شود
ولی اینقدری هم صبر نداریم هااااااااااااا


فدات گلم
قطره
21 آبان 91 19:01

اینا همش مال توئه مهنا گلی....
یکیش رو هم ندی ب مامانت ی وقت


واه واه واه
حالا کی از تو اینارو خواست
ی عالمه شکلک سبز
من
21 آبان 91 19:09
وجدانی من با تیپ این نیم وجبی خیلی حال میکنم


حال بکن پس
؟؟
21 آبان 91 19:11
خخخخخخخخخخخخخ
اگه گفتی من کیم


غتره بی نمک
ق
21 آبان 91 19:11
ایشششششششششششششششش تو ک هستی


ها پ چی فکر کردی
داشتم عکسای هنی رو اپلود میکردم
ق
21 آبان 91 19:11



الان این ق ینی چی
حتما قاشق
من
21 آبان 91 19:49



ک چی؟؟؟؟؟؟؟
فهیمه
21 آبان 91 22:45
مونده بودم چرا تولدشو الان گرفتین 160 تائی یا
پس پیش پیش تولدش مبارک
120 ساله بشه الهی
ژله ت هم 10 پاسی رو می گیره فقط


گفتم ک خونه خودم نبودم اون قالب خوشملامو هم نداشتم
وگرنه میزدم رودستت خواهر
فهیمه
21 آبان 91 22:47
عکس اولی خیلی باحاله
میگم خسته نشدی اینهمه زحمت کشیدی ژله فقط درست کردی؟
شکلک خبیث نداری چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟


خو ما ک خبر نداشتیم تولده ییهویی ب ما گفتن
مثلا سورپرایز بود
وگرنه من میترکوندم
البته اگه خودم میگرفتم ک شاهانه بود

مریم مامی آیدا
21 آبان 91 22:53
وایی چه کیکای خوشملی
خو فک نمیکنید شاید یکی دلش بخواد؟
تولد مهنا جون مبارککککککککک
راستی شماره چی رو برداشتی قربونت؟؟؟؟


فدات گلم
شماره موبایلتو دیگه هی یادم میره بت اس بزنم
فهیمه
22 آبان 91 0:05
ای بابا چرا درک نوکردی که همه ش شوخی بیده
یعنی فک کردی نوفهمیدم تولد یهوئی یعنی چی؟
من بودم ژله رو هم بی خیال میشدم


واقعا شوهرم هی میگفت بابا بی خیال
گفتم نه بزار هنر نمایی کنیم
فهیمه
22 آبان 91 0:07
بازم بگم که کشته مرده ی عکس اول پست شدما


تازه بیشتراشو ندیدی ک چ کردم بانو
بعدترش رفتم ی کلیپ ساختم همچین هنرمندی بیا و ببین
شدیم فهیمه بانویی برای خودمان
فهیمه
22 آبان 91 0:24
مثلا" فک کردی فهیمه بانو بلده کلیپ درست کنه؟


ها ب جان خودت بلدی
فهیمه
22 آبان 91 0:25
ببین خودت آخر شبی هی منو می خندونیا
آخه این جمله بهت نمیاد اصلا" :

لطفا برای عکسا ب ادامه مطلب مراجعه بفرمایید...




دیگه گشتن با الی مارو اینجور بار اورد
باز ازون بهتره ک میگه ملاحظه بفرمایید
یاد این اخبار گوها میافتم
خخخخخخخخخخخخخ
نفیسه
22 آبان 91 9:24
می گم مردما تولد بچه هاشون زود زود می گیرن ما آنقدر که هنرمندیم دیر دیر می گیریم


ها میبینی
میبینی مردوما چ با کلاسن
شکلک ی ادم خیلی خیلی باکلاس
مامان قند عسل
22 آبان 91 10:55
ما هم پیشاپیش تولد مهنا جون رو تبریک میگیم..


فدات جیگر
فاطمه
22 آبان 91 11:45
تولدت مبارک مهنا جون


ورود افراد بی خود ممنوع
کلی شکلک سبز
فاطمه
22 آبان 91 11:58
ینی اون جمله که به ادامه مطلب فراخوان ککردی ما را اصـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلا بهت نمیاد


چیه حسودیت میشه
فاطمه
22 آبان 91 11:59
تو و هنر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟(یه عالمه شکلک سبز)

خسته نشدی اینهمه زحمت کشیدی؟


میــــــــــــــفهمــــــــــــی امکانات نبود
وگرنه میترکوندم
نه میفهمی
این میفهمی رو سبک داوود دزدوپلیس بخون
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
فاطمه
22 آبان 91 11:59
چه عکسایی!


ها کفت برید
فاطمه
22 آبان 91 12:00
بپا زنجیر هنی رو دزد نبره

شما که شامس ندارین


راست میگیا
مااگه بریم لب دریا باید افتابه هم همراه خودمون ببریم
خخخخخخخخخخخخخ
فاطمه
22 آبان 91 12:01
کیکش چقدر خوشمزه به نظر میاد


هر دو کیک رو میگم


کیک امسالشو ک ما نخریدیم برو پیش مادرشوهرم تعریف کن
ب ما چ مربوط

شکلک ی عروس خبیث
خ
22 آبان 91 12:02
مهنا جون تولدتــــــــــ مبارکــــــــــ


ینی کی میتونی باشی؟؟
ک
22 آبان 91 12:03









اگه گفت من کیم؟



هرکی هستی خیلی بی نمکی
ک ما فقط ی بی نمک داریم اونم از نوع مامان امیرین
خخخخخخخخخخخ
عاطفه
22 آبان 91 12:27
سلامممممممم دخی طلا
الهی من فدای تو بشم مهربونم
خوشگلم
با تو نیستمااااااااا با مهنام
ههههههههه تو حلقت خورد یا تو ذوقت؟
بهر حال تولدش مبارک
تازشم کیکشم خیلی خوشجیل و خوشمزه ست
کیک اولین تولدشم خوشگله



کلی شکلک از نوع سبزای لجنیش
لجنیشم غلیظ باشه
اوووووووووووووووووووووف
عاطفه
22 آبان 91 14:26
تیر به جیگرت بخوره
کو کامنت من؟


کامنتت تو راهه
خخخخخخخخخخخخخخ
فاطمه
22 آبان 91 14:51
زنده ای؟


اره
فاطمه
22 آبان 91 14:53
خدا خیرت بده مامان مهنا کلی کی خندم کامنتاتو می خونم...



















می دونی چرا؟؟؟؟؟؟؟






بس که بی مزه ای!!!!!!!!!!!!!


تو هم خدا خیرت بده بس ک حال مارو ب هم میزنی
حداقل ب خودمون امیدوار میشیم ک حال ب هم زن نیستیم
کلی شکلک سبز
فاطمه
22 آبان 91 14:54
اره یا آره؟



چیه کیبوردت آره نمی نویسه؟

یا تو تنبلیت میاد؟


هیچ کدوم میخوآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآم ببنیم .... کیه
ب دلیل بعضی از معذورات اخلاقی سانسور نمودیم
فاطمه
22 آبان 91 14:56



فاطمه
22 آبان 91 14:58






dkd j, odgd fd hnfd..
ینی تو خیلی بی ادبی!!!!!!!!!!


رفلقت با تو ادبو از آدم می گیره


معلومه خیلی عصبانی بودی ک اینهمه اشتباه تایپ کردی
خخخخخخخخخخخخخخخخ
فاطمه
22 آبان 91 14:59
جای غتره الکلی خالیه نه؟؟؟؟؟؟(کلی شکلک سبز لجنی)


اینقدر دلتنگشم ک نگوووووووووووووووو
قلبم میزنه بوم بوم دوسش دارم فراوون
فاطمه
22 آبان 91 15:00
حال می کنید با نت پرسرعت مای بیچاره با دایال آپ میاییم...رو اعصابمون چرخ وفلک میره با این سرعتش


خخخخخخخخخخخخخخخخ
منم الان رو اعصابت دراز نشست میرم
دیگه اعصاب نداشتتم میپره
زری مامان مهدیار
22 آبان 91 15:02
تولد مهنا جون بازم مبارک باشه
دست مامان بزرگش درد نکنه که زحمت کشیدن
ولی چقدر بعضی سورپرایزا می چسبه وقتی توقع ش رو نداری
و بعضی هاش چقدر نمی چسبه وقتی کللللی خودت براش برنامه ریختی
ایشالا که حسابی چسبیده باشه
هر دو کیکش هم خوشمله


ولی این خداییش چسبید
elham
22 آبان 91 20:28
mobarsk bashe man ba goshi omadam net bazam miyam


فدات گلم
مامانی
22 آبان 91 22:10
بنام خدا
سلام دوستم با یه پست تازه منتظرتم ...برای دل بیچاره ام دعا یادت نره


چشم اومدم
مامانی درسا
23 آبان 91 2:50
مامی اول تولد مهنا گلم مبارک و بعد خوش بحالت ..... مامان بزرگ زری دیگه دوس نداره تولد بگیره خواستی خبر کن ما هستیم ...... زنجیله هم مبالکش


مادربزرگش مریمه تو خونه ی مامانش ک ما بش میگیم مامان زری تولد گرفت
فهمیدی چی میگم
mamane Ali
23 آبان 91 23:15
چه مامان بزرگ خوبی
جشن تولدت مبارک مهنا جونی


مرسی گلم
الهه مامان جون ماهان
24 آبان 91 0:25
هههههه.

آدرسمون عوض شده.


میزاشتی دو سال دیگه میومدی و میگفتی
الهه مامان جون ماهان
24 آبان 91 0:26
مهنا خانوم تفلدت مبارک.


حالا چرا دل شکسته
ZaHrA
24 آبان 91 10:47
سلام

بسی جای خاله زهرا خالی تو این جشن تولد باحال

کادوی تولد مهنا جان محفوظه ، البته روز تولدش ، من بدم میاد زودتر کادو بدم

مهنا جون خیلی دوس دارم ببینمت ، به این مامان آنسه بگو تا مشهد میتونید برید ولی تا اصفهان نه ؟؟؟؟


تو ک تموم خانوادت تو قمه نمیایی ی سر ب ما بزنی بعد اونوقت من پاشم تا اصف بیام
چ حرفا
فاطمه
24 آبان 91 20:39
فم نکنید فقط خودتون بلتید کلیپ بسازیدا!

منهم بلتم

خیلی وقت هم هست که بلتم.

آفرین به من

حالا یه دست....


شوت.....

بزن اون دست قشنگرو....

حالا من آپم!


جدی با چ نرم افزاری؟؟؟
من با پروشوگلد و اوی اس
مامان یسنا
25 آبان 91 0:19
سلام عزیزم تولد هنی خوشگله رو تبریک میگم ایشالله جشن تولد 120 سالگیش که اون موقع هم امیدوارم مامان بزرگش براش تدارک ببینه خوش به حالت بااین مادر شوهر باحال.ازطرف من ویسنا ماچش کن همراه باگاز کوچولومهناخانوم رو بهمون سربزنیا
فاطمه
25 آبان 91 15:13
با چی چی اس؟

من با یولید 10




کارنکردم باش اما سرچ میکنم ببینم چیه
اما پروشو گلدخیلی پیشرفته و باحالا
فاطمه
25 آبان 91 15:14
خوبی؟ مهنا خوبه؟
فاطمه
25 آبان 91 15:15
دلم برات تنگولیده


منم عشقم
مامان رویا
25 آبان 91 15:46
واااااااااای تولدت مبار ک جیگر... چه مادر شوهر خوبی.... دستشون درد نکنه ایشاله تولد 100 سالگیش
مامانی
25 آبان 91 19:09
بنام خدا ممنونم سر زدین بهم فرا رسیدن ماه محرم رو تسلیت می گم و التماس دعا یا علی
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
25 آبان 91 23:18
من الان اومدم اینجا که فقط برای تو کامنت بذارم عزیز دلم.
مامان مهنای جیگرم.
مهربان دوست.
هلو.
شفتالو.
عزییییییزم.


ایـــــــــــــــــــــــــش
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
25 آبان 91 23:19
ادامه:
ای مامان مهنا.
ای انار.
ای سیب سرخ بهشتی.
ای درخت طوبی.
ای سرو ناز
ای ناز


اوووووووووووووووف
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
25 آبان 91 23:20
ادامه:
ای مامان مهنا
ای بادمجان دلمه ای
ای جعفری
ای پیاز
ای شیوید
ای کدو حلوایی
ای...


عــــــــــــق
بازخوبه نگفتی سیر ترشی
گفتم شاید هنوز تو جو ترشیات باشی
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
25 آبان 91 23:21
حالا مثلا الان عسک ژله گذاشتی که بگی بسیار هنرمندی؟
فکر نکنی من ژله سوسولی بلد نبودم درست کنما.
من اگه بدونی اون ژله های ساده رو توی چه وضعیتی درست کردم.



ای من ب فدات
کی خواست کلاس برای تو بزاره عزیز
توبا همون به ک روی ژلت گذاشتی کلی باکلاسیتو ب ما ثابت کردی تازشم بااون نوشیدنیه باکلاستون چی چی بود
هات چاکلت
خخخخخخ
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
25 آبان 91 23:24
می گم...
اون چشمای کیک پارسالش هی منو یاد چشمای یه بنده خدایی میندازه.
تو نمیدونی کیه؟
مخصوصا اون مژه های فر دارش.


نه نمیدونم کیه
نکنه اون چشم سبزه بود با موهای دکولارش
اره اونه؟؟؟
خخخخخخخخ
مامان جوجه طلا
26 آبان 91 2:47
تولدش هزار بار مبارک . الهی همیشه کنار هم شاد باشید.
ZaHrA
26 آبان 91 14:38
خب من همه خانوادم قمن ، دو روزه میام قم عجله ای باید خونه همه برم ، پس حق بده وقت نکنم


تو خبر بده خودم میام می بینمت
الهه مامان جون ماهان
26 آبان 91 15:49
واه واه واه واه واه


ک چی؟؟؟
ندا
26 آبان 91 21:05
تولد تولد تولدت مبارک
ایشالا صد ساله شی گلکم
مامان هنی ایشالا عروسش کنی دختر گلتو
ببوسش


مرسی خانوم معلم
رعنا
27 آبان 91 20:59
ای جونم
مهنای گلم انشالله 120 ساله شی فرشته قشنگ
تولدت مبارککککککک


فدات شم
رعنا
27 آبان 91 21:00
ای خدا شانس بده
مردما چه مادرشوهری دارن

به قول الی اصن یه وضی

بعدشم خو باشه فهمیدیم 23 سالت بید و از ما کوچکتر بیدی
ایششششششش


ها دیدی 23 سالمه
درضمن الی چ باکلاس شده تازگیا
از مدرفته ها رو مد میکنه خفن
خخخخخخخخخخخخخ
محفوظ
28 آبان 91 10:24
سلام

حالا من یه چیز گفتم....درون آدما رو که نمیشه شناخت به هیچ وجه....شاید فقط جنبه هاییش واسه معدود آدمایی مشخص بشه....شاید....بعضی جنبه هاش....اونم واسه معدود آدما....

خداحافظ


سلام عزیزم خوش اومدی
تو وب منم محفوظ اومدی؟؟؟؟
محفوظ
28 آبان 91 10:34
من اسم مهنا رو خیلی دوست دارم...معناش هم قشنگه...اگه اشتباه نکنم به معنی "زیبا" هستش....درسته؟؟؟

خداحافظ


نظر لطفته اما نه ب معنای زیبا نیست
از هنی میاد یعنی گوارا و خوشایند و شیرین
ندا
28 آبان 91 17:14
میبینم که قریحه ی شاعری غطرح هم گل کرده ....
اصن هر کی به وب تو برسه یه چیزیش میشه ...


همه چیز بلد میشن نه ?????
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم.
30 آبان 91 1:13
اه تو هم...
بیا پست دید بذار دیگه.بیا بذار باز من بخونم ونظر ندم وتو حرص بخوری ومن کیف کنم.
بیا.
زود باش.



عمرا
سسمسن
30 آبان 91 9:12
سلام امروز وبلاگتون رو ديدم بسيار عالي من هم يه دختر خوشگل 3.5 ساله دارم به اسم شادي كه خدا بعد از 17 سال بهم بخشيده - از وبلاگ من هم ديدن كنيد. دوستت دارم هم خودت هم دختر خوشگلتو. زنده باشيد ان شاء الله


فدات شم گلم
چرا ادرستو نزاشتی؟؟؟
simin
30 آبان 91 9:26
سلام دوباره - يه سؤال: عكسهاي دختر خوشگلت رو چطوري مي بري تومحيط اينترنتي كه بذاري تو وبلاگ؟


خو قربونت برم ادرس نزاشتی بیام برات بگم ک
اول اینکه باید بدونم وبت بلاگفاس یا نی نی وبلاگ
اگه نی نی وبلاگه ک خودش عکسارو اپلود میکنه اما اگه بلاگفاس باید بری تو سایت اپلودها تا اپلود کنی عکستو
اگه میخوای سایت اپلود رو بدم بت؟؟؟
مامان مريم گلي
30 آبان 91 10:20

اومدم بگم كه ما اومديم


کجا بودی مگه???
خخخخخخخخخخخ
حباب
5 آذر 91 16:24
سلام عزیزم تولدش مبارک.......حالا کفشاش یککم پاشو نمیزنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟تنگ نیست واسه بچه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


نه خوبه و عالی
يسنا
6 آذر 91 9:44
تولدش پيشاپيش مبارک.


فدات
يسنا
6 آذر 91 17:59
مامي مهناي عزيز ممنون که مياي وبلاگ من.اما عزيزم مجبر نيستيا.پست امروزم فقط موضوع داشت،شرمنده.با موبايلم نتونستم متنم رو تايپ کنم.بلاگفا فعلن بامن چپه!


ای من ب فدات
يسنا
6 آذر 91 21:17
من شرمنده شدم واقعا لطف کردي


فدات شم این حرفا چیه:x
يسنا
6 آذر 91 22:00
جبران کنم عسيسم


ای بابا کاری نکردم خانم جان
يسنا
6 آذر 91 22:24
ديگه ميخاي فحشم بديا
شب خوش.مهناي عزيز و ببوس.باران من 7 ماه از دخملي شما بزرگتره.


من غلط بکنم
توهم ببوسش
راستی اسم خودت یسناس؟؟
يسنا
7 آذر 91 10:41
مهنا اسم تک و قشنگيه من تاحالا نشنيده بودم!انتخاب خوبي کردين.تبريک.
جالبه منم روز تولدم 28 ولي آبانش البته.


مرسی عزیزم
اره پستتو خونده بودم
يسنا
7 آذر 91 11:07
ميبينم که شبا آنلاين تر تري خانوم.


اره ب خاطر اینکه تاظهر میخوابم
يسنا
7 آذر 91 16:40
واقعا؟دخمليت هم ؟
دختر من با باباش ساعت 9 ميخواد بره سرکار چشاشو باز ميکنه ميگه مامان صب به دير.


خو دخملیم میخوابه ک منم میخوابم اگه اون بیدار شه منم بیدار میشم
يسنا
7 آذر 91 18:39
خوب ماشاله به اين خوش خواب خانوم و ماميش.



خب شبا هم دیر میخوابیما
مثلا من خودم ب شخصه بعضی اوقات نماز صبحمو میخونم بعد میخوابم
مامان محمد فرهام
8 آذر 91 11:14
سلام عزیزم میشه به وب ما بیایین پسرم توی مسابقه نی نی و محرم شرکت کرده لینکش توی وبم هست میشه بیاین رای بدین می تونید دو تا رای بدین میشه به پسمل ما هر دو رای و بدین شماره 37 محمدفرهام ممنون
مامان ریحان عسلی
27 آذر 91 1:49
چرا هر چی کلیک میکنم نمیشه وارد ادامه ی مطلب شد چیکارش کردی زودی بگووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو


روش با موس ابی کنی میتونی