مهنا مهنا ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

کـــــودکـــــ عشق , مُــــهَــــنّــــا

هنی و سی و سه پل

1391/5/3 18:58
نویسنده : مامان
1,538 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها نبض ایرانمان , اصفهانمان , سی و س پل مان تندتر میزند...

میگویند مرگ رودخانه اش نزدیک است...

نمیدانم باور کنم یا نه؟؟....

 

مهنا

مهنا

مهنا

مهنا

مهنا

مهنا

مهنا

مهنا

 

روز وداع خورشید زاینده رود خشکید زیرا دل سپاهان نقش جهان ندارد...

 

پ ن  : هنی من اینجا بدجور مریض بود...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

مامان شهاب
2 مرداد 91 22:11
واقعا ؟قبلا هم خشک شده ها ولی دوباره پرآب شد


ما ک بودیم بی اب بی اب بود اصن ی وضی
مامان شهاب
2 مرداد 91 22:11
جییییییییییییییییییییییییییییییگر مهنا جووووووووووووووون با ین فیگوراش


اره والا
خاله فاطی جون جونی
3 مرداد 91 0:32
سلام هنی چوچولو
اینطوری که نمیبینمت لااقل از این عکسا من میتونیم خوشگل خودم ببینم
سفر به یاد موندنی بود به من که بسیار خوش گذشت اما شما رو نیدونم امیدوارم که به شماهم خوش گذشته باشه .بای.


برای ما هم عالی بود فقط مریضی مهنا بود ک روانمو ازرد
راستی تو اینهمه خودتو میتحویلی ییهویی نترکی
خخخخخخخخخ
مامان امیرحسین ومحیا
3 مرداد 91 11:39
مهنا خوشکله خوبه.ببوسش.ماکه رفتم آبداشت انشالا دوباره لبریز آب بشه تابه زیبایی سی وسه پل بیفزایید.


مرسی و ایشالا
نرجس خاتون،مامان طهورا خانوم.
3 مرداد 91 12:09
کوفتت بشه بدون من رفتی سفر


اِاِ تو هم بلدی از این کامنتا بزاری
فک کردم فقط من بلدم
خخخخخخخخخخخخ
فاطمه
3 مرداد 91 14:53
خیلی تاسف بر انگیزه که داره خشک میشه.
خدایا خودت رحمی کن....
عکسای هنی رو فدا مدا...


البته میگن خودشون اب اونجا رو بستن

مرسی عسیسم
الهه مامان ماهان
3 مرداد 91 15:33
خاله قربون این لباس صوریت.
میکشم مامانتو حواسش به تو نبود میگه ویروسه.
بیا پیش منو خاله قطره جون ازت مراقبت میکنیم


اوووووووووووووووووووق اونم کی تو قطره
قطره اگه عرضه داشت خودش ی نیم قطره میاورد
اصن ببینم تو مگه سفر نبودی
بعد چرا من نمیتونستم برات امروز کام بزارم
کلی خسته شده بودما
الهه مامان ماهان
3 مرداد 91 15:33



الان دخیخا مکشلت چیه
نکنه تیر مشکلای قطره ب تو هم اصابت کرد
مامان ریحان عسلی
3 مرداد 91 18:07
سلام
بازم قطره نمیگی اینجا این همه قطره میآد یهو تبدیل به سیل بشه
بدو بیا خصوصی


والا هی میاد رو مخ ما بالانس میره خفن تا بنا گوش
مامان ریحان عسلی
3 مرداد 91 19:25
بیا خصوصی


حالا چرا هی خصوصی
mamane Ali
3 مرداد 91 23:38
انشالله همیشه به خوشی و مسافرت عزیزدلم
قربونت برم که اینقدر لاغر شدی . انشالله هیچ وقت مریض نشی


مرسی گلم
mamane Ali
3 مرداد 91 23:41
بردمش آتلیه پر توی هنرستان .. خدایی تو عکس کودک تو قم اوله .. ما آپارتمانمون تو شهر پردیسانه .. خیابون البرز ..مجتمع فرهنگیان .. مجتمعمون خیلی معروفه تو پردیسان .. شما کجایین؟


ما دهلاویه ساختمان فدک
بلدی ؟؟؟؟
دایی جون
4 مرداد 91 5:22
سلام عسیسم
خو حالا،چرا میزنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چشم،سعی میکنم بیشتر قدم رنجه بفرمایم
اینا حرفارو ولش،خودت چطوووووووووووولی؟؟؟!!!!
راستی،نزدیک خونمون ی رودخونه داره،اگه میخواین سی و سه پل و پل خواجو رو بیارین آمل یا اینکه من سطل سطل آب از این رودخونه بکشم بریزم تو زاینده رود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟D

پر حرفی = فحش شنیدن؛ پ من تشریف میبرم
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

بااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای


سلام خوبی
خوش اومدی
این حرفا چیه شما فقط حرف بزن ما لال
اصن ی بساطی
بی نزاکت
4 مرداد 91 5:44
درود
ببخشید!!! یک سؤال فنی داشتم از محضرتون
منظورتون از"خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ" همون تِکاف کشیدن برای انداختن آب دهان((تـُــــف)) می باشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!

مثلا اینطوری : خخخخخخخخخخخخخ تــــُـــــــف

اگه بی نزاکتی از من سر زد ، پوزش میطلبم


اختیار دارین این حرفا چیه
پرسیدن عیب نیس ندانستن عیبه
ی سوال بوددیگه
بایدخدمتتون عرض کنم ک یکمی غلظت این خ رو کم کنید و خیلی ملیح بفرمایید خخخخخخخخخ
ی نوع خندیدن اروم برای ضایع شدن بسیار طرف اصن ی بساطی 
عاطفه
4 مرداد 91 14:46
اووووووووو الان شما ماشینم دارین؟ اونوقت ماشینتون ازین باکولاساست؟
خارجیگینه؟ داخلیگینیه؟
ماشینتون تو حلقت
خوشجل


د ن د این ماشین ما نیس
ماشین بوامه
ماشین ما از هموناس ک شما کشیده بودین بعد رفت تو حلقت
خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
الهام مامان رامیلا
7 مرداد 91 10:42
ای جانم چقدر این لباس بهش می یاد به به خیلی ناناس شدی با اون خنده هات


فدات شم گلم
نرجس خاتون،مامان طهورا خانوم.
7 مرداد 91 14:04
هههه



خوبه داری وارد میشی
نرجس خاتون،مامان طهورا خانوم.
7 مرداد 91 16:53
چیکار کنیم دیگه.از اثرات شاگردی شماست.


اونکه بله
فاطمه
7 مرداد 91 22:42
سایه شو نیگا
عکسای جدید هنی که اضافه شده رو نیگا
هنر عکاسو نیگا
دعا کن زودتر ماشین بخریم بیاییم قم ببینمت .


ای وای پ دیدی سایه منو ؟؟؟
این قطره ک ندید
ایشالا ایشالا
صادق
17 مرداد 91 17:37
سلام به شما و مهنا جون
راستش من یه غریبه هستم. آخه نظرات همش فامیلند!
داشتم تو نت دنبال معنی اسم مهنا میگشتم که وبلاگ شمارو دیدم.
خیلی قشنگه هم وبلاگ هم مهنا جون که عاشقش شدم خیلی دوس داشتنی هست خدا نگهداره براتون.
همه عکساشودیدم بقض تو گلوم داره خفم میکنه چون منم یه نینی داشتم که مثل مهنا جون نازو خشکل بود که الان ندارمش اشمش زهره بود.....
کاش میشد مهنا رو از نزدیک ببینم و توبغلم بگیرم مثل نینی خودم.... آه ه ه
یاحق.


سلام من و مهنا هم ب شما
مرسی از این همه لطف و ارادتون
اما کامنتای من اصولا همه غریبه اند ک ی جورایی دوست مجازیم ب حساب میان
خیلی ناراحت شدم برای از دست دادن دخترتون
اما خدا بزرگه و همیشه لطفش شامل حال همه ی بندگانش میشه
خوشحال شدم از حضورتون
التماس دعا...
فهیمه
20 مرداد 91 8:30
حمیدرضا
18 دی 91 17:22
سلام دختر ناز من سه روزه که به دنیا اومده.فردا میخوام براش شناسنامه بگیرم .اسمش هم مهنا است.مهنای ناز من


چ خوب مبارکش باشه