مهنا مهنا ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

کـــــودکـــــ عشق , مُــــهَــــنّــــا

یک عدد هنی + یک عدد آقای پدر

1391/3/19 8:13
نویسنده : مامان
749 بازدید
اشتراک گذاری

مهنا

برای یک عدد هنی :

طبق عادت روزانه مهنا ک فقط ماست و پلو میخورهسبز

نشستیم کنارش تا غذای اعیونیشو بش بدیمناراحت

همینجور ک نشسته بودیم شروع کردیم ب شعر خوندن

دامن من چین چینیه

ایبه اسمونیه ....سبز

ک هنوز شعرم تموم نشده

دیدیم خانم پاشده و میدوئه طرف اتاقش

میگم مامانی کجا میریخیال باطل

اما جوابی نمیشنوم

بعد ٢ مین میبینم ک دخملی با عسل گیسوش از اتاقش میاد بیرون

حالا چی ؟؟

همون عروسکی ک این شعرو میخوند

مهنا

 

و بعد خودش دکمشو میزنه و سرشو تکون میده و مثلا میخونهخنده

مام ک کلی دلمون براش ضعف رفته و کلی قربون صدقش رفتیم

میگیم مامانی حالا بیا غذاتو بخور

اما با اشاره بم میفهمونه ک اول عسل گیسوشخنثی

مهنا

 

و در اخر پدر این عروسکو دراوردآخ

مهنا

حالا ک ب عروسکش غذا داد عمرا ک خودش غذا بخورهکلافه

 

برای یک عدد اقای پدر :

پی نوشت بسیار مهم : مثل رویایی که در بی تابی احساس تو

                                      غنچه های گلشن امید را گم کرده ام

                             همچو باران که در دلگیری چشمان تو

                                       جویهای روشن خورشید را گم کرده ام...

مهربان همسر عذر تقصیر جهت تاخیر

شرمنده ی روی ماهت

خودت ک میدانی گرفتار بودم

روزت با تاخیر بسی مبارکقلب

     دو قدم مانده ب عشق

         گر قدم بردارم

زیر باران ستاره برخاک اشک میفشانم

        تا در ان کوچه یاس

    برگ سبزی ز صفا رویانم...

  دوستت دارم محمد امین جان...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

فهیمه
19 خرداد 91 8:34
من که اصلا" نم پستت رو نخوندم که بخوام نظر بدم برم پستمو درست کنم


زود زود
بیکار نیستم
کلی کار دارم
باید بخوابم
فهیمه
19 خرداد 91 8:37
الان زورت میاره تائید کنی که یه وخخخت معلوم بشه من اول شدم؟؟؟؟؟
تازشم برو بخواب من برات زنبیل میذارم
اگرم پستم تا حدودی آماده شد برات کام میذارم که بیای و همون نیمه نصفه ببینی که بتونی بخوابی


اول شدن تو وب ما اسونه
مال شماها سخته زنبیل یادت نره
فهیمه
19 خرداد 91 8:41
طبق همون از هر چه بگذریم..... روز پدر بابائی مهنا جونو تبریک میگم و بابت تاخیرش هم مامانش باید عذرخواهی کنه


ایییییییشتریع
چقدر عذر بخوام
فهیمه
19 خرداد 91 8:42
بازم حرف داشتم ولی الان دارم آپلود می کنم... بعدا" میام فقط اینو بگم که : حالا خودت بگو چه شکلکی درآوردی که بچه تو اون عکس اول اونجوری با حیرت داره نگاه عاقل اندر...... میکنه؟؟؟؟؟؟ هااااااااااااااااااان؟


فک کنم ییییهوییی منو مث تو دید
بچم هنگ کرد گفت جلل الخالق پرهام چ جوری اینو تحمل میکنه
فهیمه
19 خرداد 91 14:23
مودب باش
پس فردا بچه می خواد اینا رو بخونه....
بعدشم : آپپپپپپپپپپیییییییییییییییییییییم


جدی نمیدونستم
کو پس چرا نمیبینمش
فهیمه
19 خرداد 91 21:14
بیا سوال ته پستمو جواب بده بدو


صبر کن تا بدوئم
مامان معید
21 خرداد 91 2:15
اااااااااااااه...به بچع غذا دادنم سخته ها...توووووه
.
.
.
همه واس شوهراشون عشقولانه نوشتن...من بی کله ننوشتم...عوضش من یه جور دیگه شرمندش کرئم که به عقل جن هم نمیرسه


سلااااااااام عسیسم کجاهاییییییی تو
خجالت نمیکشی اینقدر دیر ب دیر میایی
خاله فاطی
21 خرداد 91 10:52
الهی دورت بگردم
حتما برای تولدت چنتا سطل ماست بخرم تا نوش جون کنی به مامان مریم هم سفارش میکنم برات چند کیلو برنج بیاره تا تکمیل شهبای


خو خدارو شکر مشکل غذای مهنا حل شد
فقط میمونه مشکل غذای ما
ب مامان مریم بگو ی چند کیلو گوشت و مرغم بفرسته :&
الهه مامان ماهان
22 خرداد 91 23:19
سلام مامان محنا جون منم لینکتون کردم امیدوارم دوستهای خوبی باشیم


مرسی عزیزم
امیدوارم
ولی ی چیزیا مهنا با این ه هست
مامان زینب
23 خرداد 91 23:44
الهی بگردم که اینقد زرنگه بدو رفته عروسک همون شعرخونش!!! رو آورده...ای من بگردمممممم زرنگیتو


ای من بگردم مهربونیتو
مامان مينوفر
24 خرداد 91 8:26
سلام
وقتي كامنت ها ت و توي وبلاگ مامان پرهام خوندم خوشم اومد گفتن يه سري بزنم كه ديدم همشهري هستي


ای باو همشهری هستیم
قربونت رفیق
مریم مامی آیدا
24 خرداد 91 13:30
مرسی گلم منم لینکیدمت بووووس


عزیییییییییییییییییزی
زهرا
24 خرداد 91 23:02
سلام عزیزم وای که راحت شدم امتحانام تمام شد حالا اومدم یک دنیا بوس برای عسل خودم و مامان قشنگش بفرستم و بگم خیلی دوستون دارم


سلام عشق من
خب خدارو شکر
ولی چ زود؟؟؟
نمیپرسم خوب دادی چون میدونم مث همیشه عالی دادی
اصن ی وضی
فهیمه
25 خرداد 91 19:24
آخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ یکی یه قمه بده به من...... جیگرشو در بیارم
آخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ یکی یه تبر بده به من..... نصفش کنم
آخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ یه مسلمون به دادم برسه...... آآآآآآآی ایها الناس
این زن منو دیوانه کرده [چرا شکلک گریه و آه و ناله و فغان نداری اینجا؟؟؟؟؟؟؟]


کدوم زن قربونت برم
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
اصن ی وضی
فهیمه
25 خرداد 91 19:25
به جای این مردم آزاریا بشین وبت رو آپ کن آخه


اصن ی وضی تو اگه حال منو ببینی
افسرده شدیم خفن
مامان آترینا
26 خرداد 91 15:35
وای0 دخملمون ماشاالله چقدربا نمکتر شده


مرسی عزیزم
mamane Ali
27 خرداد 91 1:56
ای مهنا تو جیگر منی ..جیگر..جیگر ..جیگر یه چیز بگم ؟! نمیدونم چرا هر وقت میرم رنگین کمان یاد مهنا میافتم و چشمم دنبالشه


اتفاقا پریشب رنگین کمان بودیم
ولی مگه شمام قم میشینید؟؟
عاطفه
27 خرداد 91 9:29
فرشاتون شبیه فرشای ماست
فرشامون تو لپام
با یه وعض عجیب تو حلقی


اونوقت گیر نکنه
عاطفه
27 خرداد 91 9:33
عذر تقصیرتو بنازم
مردما عجیب ش ذلیل هستن
یه وعضی ها


میبینی تورو خدا
شوهرذلیلیم خفن اونم تا بناگوش
اصن ی وضی
خخخخخخخخخخخخخخ
عاطفه
27 خرداد 91 9:33
الان یعنی هنو منو لینک نکردی؟
میام لینکدونیتو تو حلقت میریزم ها



اصن لینکدونیمون صاف تو حلقم
نرجس خاتون،مامان طهورا خانوم
27 خرداد 91 13:40
چه عشقولی درکردن مردما واسه شوهرشون!


بله دیگه
فک کردی فقط تو بلدی
اصن ی وضی
نرجس خاتون،مامان طهورا خانوم
27 خرداد 91 13:41
ماست و پلو فقط؟چرا اخه؟ها؟
مگه تو واسش غذای خوشمزه درست نمیکنی؟
معلوم نیست چی درست م یکنی که طفل معصوم ترجیح میده همون ماست وپلو بخوره.
خاله نرجسش بمیره براش.


بمیر بمیر پس
مردنات تو حلقم
اصن ی وضیا
اخه عاشق ماسته
برای همین حداقل ماست و پلو میخوره
اصن ی وضی
mamane Ali
28 خرداد 91 1:58
اره .. من که از همون اول که اومدم وبت بهت گفتم همشهری هستیم! یادت نیست ؟! البته الان از قم اومدیم پردیسان !


جدی
پ قرار شد همو ببینیم
چون منم اومدم پردیسان
مامان نازنین رقیه
28 خرداد 91 13:49