مهنا مهنا ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

کـــــودکـــــ عشق , مُــــهَــــنّــــا

خنده هایت جان است...

1391/2/31 10:50
نویسنده : مامان
2,722 بازدید
اشتراک گذاری

نازنینم بخند

 

مهنا

 

بخند ک لبخندت زندگی من است و ارامش دل

حتی اگر لباس خونه ایی بر تن داشته باشی

و موهای ژولیده ایی ک چندی پیش شانه کشیده شده

و یا حتی چشمانی ک از فرط خواب پف کرده و کشیده شده

همه ی اینها زیباترت میکند اما برای من

خنده های از ته دلت موسیقی است برای قلب عاشق من

پس بخند ک خنده هایت دنیای من است ...

 

مهنا

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان زهره
31 اردیبهشت 91 10:57
الهي قربون اون خنده هات و قربون شعر گفتن مامان مهنا.
راستي اگه بلدي لالايي بخوني پيشم بيا


خدا نکنه مادر
اومدم


ZaHrA
31 اردیبهشت 91 12:09
تک گلی هستی تا عرش میخواهم تو را / گرچه کم میبینمت ، بسیار میخواهم تو را


اگه مال منه تو ک خیلی وقته مارو ندیدی
اگه مال هنیه ک اونم اصلا ندیدی
ZaHrA
31 اردیبهشت 91 12:09
خاله جون قربون خنده هات برم من


بروووو
ZaHrA
31 اردیبهشت 91 12:10
با هر لباسی خوشگله دخملمون

خوشگلی به لباس نیست که ذات مهنا جونم نازه


حالا ما ی چیزی گفتیم تو چرا جوگیر شدی)

ماماني
31 اردیبهشت 91 12:31
فداي اون خندهات بشم وروجك خاله ممنون كه سر ميزني آپم خوشحال ميشم قدم سر چشم بگذاري
الهام مامان رامیلا
31 اردیبهشت 91 14:24
سلام خواهری حالمان خوب است شما خوبیدددددددددددددددددددددددددد
خندهایت زیباست خاله جانم
بوس بوسی کنش مامانی این دخمل طلا رو


خدارو شکر عسل گیسو
چشم نازنینم
mamane Ali
31 اردیبهشت 91 18:18
جااااان .. چه خنده هایی
مامان محمد گوگولي
31 اردیبهشت 91 18:53
قربون خنده هات عزيز دلم هميشه شاد باشي
مامان پارسا جیگر
31 اردیبهشت 91 19:32
ای جونم انشاءالله همیشه همینجوری از ته دل بخندی و شاد باشی عزیزم
نرجس خاتون،مامان طهورا خانوم.
1 خرداد 91 10:46
همين عكسا با اين لباسا و موها، عين زندگيه...
خود زندگيه...
بذار هركي هرچي دوست داره بگه.
قربونش بشم الهي.


بله بله
مامانی درسا
1 خرداد 91 14:50
من قلبون اون خنده هاش برم دختریم رو ..... عزیزم همیشه بخند و شاد شاد باش
حسناسادات
2 خرداد 91 10:39
خصوصی
حسناسادات
2 خرداد 91 17:29
من با مرور گر فایرفاکس وارد میشم. چه طور مگه؟؟ راستی اون عکس دومیه حلیم بادمجونه
سمیه
3 خرداد 91 12:22
سلام مامان مهنا عزیز ودخمــــــــــــل دوست داشتنی اش
الهــــــی همیشه لبای کوچکش پراز اخنده باش مهنا جان
تشکــــــــــــر خانمی از لطفی که تو وب طهورا به من داشتیاین همه کمالات وفهم که گفتین لایق وجود خود شماستبوس برای مهنــــــــــا جیگر


سلام عزیز دلم
نرجس جان ب قربانت
کلی دنبال وبت گشتیم اما پیداش نکردیم
مرسی از اینکه ب کلبه کوچکمان سر زدید
میماندید از ان شربتای زعفرانی مامان طهورا را ب خردتان میدادیم
خوشحال شدیم سمیه ی عزیز و دوست داشتنی
دایی جون
5 خرداد 91 1:26
ای جااااااااااااااااااان چه ناز میشی عسیسم وقتی میخندی ایشالا تو تموم لحظات زندگیت بخندی بااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای
فهیمه
6 خرداد 91 12:47
وای منم عاشق خنده های این شکلی ِ بچه هام که معلومه از ته ته دل پاک شونه
وقتی پرهام اینجوری ریسه میره از خنده، انگار دارم تو اوج آسمون پرواز می کنم


مث من خواهر ک مونده بودم تو این پروازم گوشیمو کجا بزارم ک از دستم نیافته
مامان زینب
8 خرداد 91 8:54
واقعا جان استتتتتتتتتتتتتتتتت
مامان معید
21 خرداد 91 2:05
عزیزم....