مهنا مهنا ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

کـــــودکـــــ عشق , مُــــهَــــنّــــا

ترس شیرین

1391/2/26 20:32
نویسنده : مامان
1,710 بازدید
اشتراک گذاری

نترس

نترس دخترک کوچکم

نترس ک ان زینت سفره مان بود و تدارکی برای مهمونان عزیز

نترس از الویه ایی که برای تزیین سفره مان ب صورت

خرگوشی در اوردم تا سفره مان بسی خوشگل شود

ترس ندارد نازنینم 

ان فقط صورتک خرگوشیست بسی کم ازار

 

پ ن : مهنای نازم از الویه ایی ترسید و فرار کرد ک فقط زینت سفره مان بود .

و حال آن الویه تهش در اومد اما دخترم هنوز از یخچالی میترسد

که فقط چند ساعت آن خرگوش کم ازار اشیانه کرده بود...

 

مهنا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

mamane Ali
26 اردیبهشت 91 20:55
آخی عزیزم
نرجس خاتون،مامان طهورا خانوم
27 اردیبهشت 91 12:04
ترسناکه خوب!
حق داره بچم!


پس تو رو ببینه دیگه هیچی پ
نرجس خاتون،مامان طهورا خانوم
27 اردیبهشت 91 12:04
اومده بودم بگم دلم برای بعضیا تنگ شده بود.
دیدم ای بابا چه خرگوش ترسناکی.
مهنااااا بیا بغل خاله....


میترسم از تو بیشتر از خرگوشه بترسه
نرجس خاتون،مامان طهورا خانوم
27 اردیبهشت 91 12:05
ما هم ازین ظرفا داریم.


خوش ب حالتان
ما سرویس کاملش را داریم
ما خیلی بیشتر از شما داریم
ما کلا داراییم
مریم مامان پندار
27 اردیبهشت 91 18:25
الهی بگردم ترسیده عروسکم


مامان محمد گوگولي
27 اردیبهشت 91 19:50
الهي جانم ني ني كچولوها خيلي احساسات و دنياشون پاكه
مامانی درسا
28 اردیبهشت 91 0:35
ای جونم مامانی بخدا خوشگل و ناز درست کردی نی نی مهنا خیلی خیلی ناز داره ..... عزیزم این یه خرگوش نازنازیه
خاله فاطی جون جونی
28 اردیبهشت 91 14:43
الهی دورت بگردم ترسوی خاله

آجی مواظب باش لولو جیگرمو نخوره


تو نخوریش لولو نمیخوره

مامان امیر علی
28 اردیبهشت 91 14:54
آخی.خرگوش به این خوشگلی و خوشمزگی که ترس نداره


دخمل ترسوی منه دیگه
ZaHrA
28 اردیبهشت 91 16:25
چند سال دیگه میشی مادر بزرگ

مامانم زنگ زده میگه فلانی حامله س
حالا این دختره یه سال از من بزرگتره ولی 5 ماه بعد ما عقد کردن و تیر پارسالم عروسیشون بود
الآنم سه ماهه حاملهس
فکرکننننننننننننننننننن

به مادر شوهرم گفتم انقد خندید

ای خداااااااااااااااااا من زود مامان نشم واقعا نمی تونم بچه داری کنم خووووووووووووووو

ـــــــــــــــــــــــــــ

مهنااااااااااااااااااااا خوشمزه ی خاله نترسیاااااااااااا
ببین چه خرگوش نااااازیه

ولی پوزه ش چرا شبیه خرسه خاله جون ؟؟؟

مامانت از اول هم با سلیقه بود

آنسه بار آخرت باشه چیزی درست میکنی که جوجوی من بترسه

افتااااااااااااااااااااد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


در ضمن بی معرفت هم خودتییییییییییییییییییییییییی


اول اینکه اوووووووه ینی من تا ننه نشم تو نمیخوای نی نی بیاری؟؟؟
دوم اینکه تو و مادر سوهرجان چقدر بیکارین ک میشینین ب مردم میخندین خو دوس داشتن زود بچه دار شن مگه زود بوده خو هشت ماه بعد عروسیشون حامله شدن خو منم مث اون تیر عروسیم بود و اسفند حامله شدم دیه
سوم اینکه محافظ غذا کشیدم روش چسبیدش شده عین پوزه سگ
چهارمش ما هنرمند بودیم تازشم ماهیش ک نازتره اون ک معرکه ناناس درس میکنم
فریدالدین
28 اردیبهشت 91 18:36
وقتی زبون نداره بگه غذا بی مزست چیکار کنه.


تو ک زبون داری و خوردی خرگوش مارو
حالا شدی زبون این
تازشم نخورده میترسید وقتی ک خوردش ترسش فرو ریخت
حالا ک میبینتش عکسشو میگه میوووووو


پس وقتی هم از داداشات میترسه چون زبون نداره ینی خیلی بد ریختن دیگه

ZaHrA
28 اردیبهشت 91 19:43
آنه! تکرار غریبانه روزهایت چگونه گذشت

وقتی روشنی چشم هایت ، در پشت پرده های مه آلود اندوه پنهان بود

با من بگو از لحظه لحظه های مبهم کودکی ات از تنهایی معصومانه دست هایت

آیا میدانی

که در هجوم درد ها و غم هایت و در گیر و دار ملال آور دوران زندگی ات

حقیقت زلالی دریاچه آب های نقره ای نهفته بود؟

آنه! اکنون آمده ام

تا دست هایت را به پنجه ی طلایی خورشید دوستی بسپاری

در آبی بیکران مهربانی ها به پرواز درآیی

و اینک آنه! شکفتن و سبز شدن

در انتظار توست

در انتظار توست





باشه بگو منتظرم بمونه
دایی جون
29 اردیبهشت 91 12:30
سلااااااااااااااااااااااااام خانومی
ترسیدی؟
خو میگفتی خودم میومدم همشو میخوردم تا دیگه چیزی نمونه ک تو ازش بترسی عسیسم
الویه طرح ماهی مامانیتم خییییییییییییییلی باحاله ها،اگه بازم ترسیدی بهم بگو خودم میام میخورمش

خو دیگه زیادی حرفیدم

بااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای


چاکر داداش گلمم هستیم
شما نظر لفطتونه
حرفای شما ارامش دله
قدمتون رو تخم چشمامون
مامان زینب
29 اردیبهشت 91 14:34
الهی بگردم بچه رو
کاشکی یه ذره مهربونترش میکردی خرگوشتو


مثلا ی بادکنک میزاشتم دستش مهربونتر میشد ایا؟؟؟؟
مامان معید
30 اردیبهشت 91 0:53
واااااااااااااااااااای خدای من
وحشتناکه


ناناسم منم دلم میخواد ببینمت
ایشالا عروسی هادی