مهنا مهنا ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

کـــــودکـــــ عشق , مُــــهَــــنّــــا

بدون عنوان

1391/1/27 17:52
نویسنده : مامان
597 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام سلام

صدتا سلام

ب تمام دوستان نااااااااااااااااس نااااااااااااااسی

اینم عکسای هنی

مهنا

اینجا مهنا داره فوتبال بازی میکنه ...اون خوشمل پسل هم پسل خاله منه

 

مهنا

مهنا

 

مهنا

اینجا مهنا در حال دویدن است

 

 

مهنا

مهنا

مهنا توی باغ پدربزرگ من

 

 

مهنا

 

اینجا رفتیم سیزده ب در ... البته قابل ب ذکر است با ی  گردان از فامیل

 

مهنا

مهنا

مهنا

مهنا

 

اینجا نمک ابروده

مهنا

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

حسناسادات
27 فروردین 91 18:12
بلاخره چشممنون به جمالتون منور شد




عشقی ناناسم
بووووووووووووس مال حسنا جونم
ZaHrA
27 فروردین 91 19:37
سلام مهنا جونم
خوبی خاله ؟
بدو اول یه بوس به خاله زهرا بده بینم

من با مامانت کاری ندارم ها بگو بره اونور

فقط دلم واسه خوشگل خودم تنگولیده بود اومدم ببینمش

نه خاله جون چیزی نیس مامانت میدونه واسه چی قهرم باهاش



ای وای زرزری این حرفا چیه خواهر

منکه بت گفتم نمیشه ...ناناسم تو خوش باش منم خوشم
مامانی درسا
28 فروردین 91 1:57
وای وای این دخمله چه فوتبالیستیه و ما نمی دونستیم . عاشقتم خاله


ما بیشتر ناناس
حسناسادات
28 فروردین 91 10:40
حسناجون تو مسابقه نی نی متفکر شرکت کرده.
میشه بهش رای بدین؟
رای گیری از هفته اول اردیبهشت ماه شروع میشه.
http://noruz1391.niniweblog.com



چرا نمیشه ناناس
ZaHrA
28 فروردین 91 15:33
نه مهنا جون حرفشم نزن

به مامان آنی بگو این نیس رسمش

پ دوستیمون چی میشه ؟

بی معرفته مامانت

جیگر خاله این سایت قالبای قشنگی داره برو یه عروسکی خوشگلشو واسه خودت انتخاب کن
بوس بوس مهنا جونم
avazak.ir/




سلام دیفال
من اصلا با تو نیستما با دیوار خونمونم
خوبی دیوار جونم


زحمت نکش من خودم کلی سایتای ناس ناسی برای قالب بلتم ..اما مجبورم فقط مال نی نی وبلاگو بزارم تا سال و ماهشو اون بالاش داشته باشم
افتاد دیوار

در ضمن منگنه نشو رو مخ من وقت میگم نه ینی نه....

حالا جالبش خواهرم میگه
نوشته اگه نری هیشکی از دوستاشو نمیگه
منم گفتم اول ب درک
دوم غلط کرده ک کسیو نمیگه ی خالی بسته
هه هه هه

زودباش ناراحت شو و گریه کن
تا ما کمی دلمان خنک شود
مامان معید
28 فروردین 91 18:07
به جان خودم میخواستم نظر نذارم که مثلا معلوم شه که باهات قهریدم ولی چه کنم که جیگرم واسه مهنا کبابه قرررررربونش برم





ایییییییییییش
مردم و چ اداها
همه با ما قهریدن
میگمااااا میزاشتی چن سال دیگه وقتی خود معید جونم بزرگ شد میومد ی سری ب وب ما میزد....

ننه این ورااااا
تو قهری با ما
یا ما قهریم با شما

میاید این ورا
نمی یاید ور مااااا
ور ما همچین بی صفا نیس
ب جون خودم نباشه ب جون خودت دلم بال بال میزد برا معیدت
اما چ کنم ک نشد بیام ور شما

میخوامت ی دنیا
اما کاش اومده بودی اینجا ی سرم ب کلبه حقیرانه ی ما میزدی
مامان زینب
29 فروردین 91 7:51
خیلی عکساش ناز بود...
mamane Ali
30 فروردین 91 17:24
آخی عزیزم .. دلم برات تنگیده بودددد عزیزکم بوووس خوشکلکم
ZaHrA
31 فروردین 91 12:03
حالا میبینی که کسی رو دعوت نمی کنم

مثل اینکه یادت رفته

به جمیله هم سلام برسون

و هم به فاطمه جونی که حتما خیلی بزرگ شده

و البته به مامان مریمت




ببین هی بالانس نرو رو اعصاب بنده
وگرنه جفتک میرم رو مختاااااااااااا
الان من کاملا خونسردم
درضمن اونم فاطی گفت
هه هه هه هه

حسناسادات
1 اردیبهشت 91 12:09
سلام عزیزم میشه برید تو این لینک و به حسنای من رای بدید؟؟ http://noruz1391.niniweblog.com/post644.php
مامان نازنين رقيه
1 اردیبهشت 91 18:32
سلام مهنا جون خوبي
اومدم احوالتو بپرسم با مامانت هم كار ندارم اخر بي معرفت هاست
عكس هات عالي بود خوشمزه خانم





وای مامانی عاشقتم

توهم قهری ناناس؟؟؟؟؟
چرا همه با من قهر فکولن
ما شمارو دوست میداریم ناناس
مامان شهاب
3 اردیبهشت 91 1:35
من عاشق اسم مهنا م خیلی قشنگه ولی معنی شو نمی دونم میشه بهم بگین ؟




منم عاشق شمام
چرا نمیشه
از هنی میاد یعنی گوارا و خوشایند..
آرزوهای رنگی
3 اردیبهشت 91 9:09
سلا وتبریک به خاطر وبلاگ زیبایتان.اگر مایل باشید میتونم نقاشی فرزندتان را ازروی عکسش بکشم ودر وبلاگم قرار دهم تا مشاهده کنید وبعد میتونبد آن را بخرید کارهایم رادر وبلاگم میتونید ببینید خوشحال میشم برام نظر بگذارید موفق باشید
مامان طهورا
3 اردیبهشت 91 15:37
خوشششششششششششششش به حالت.
چه جاهایی رفتین.
مردم از حسادت!


وا تو دیگه کی هستی؟؟؟؟
ما ی ننه طهورا داشتیم ک دیگه خدا رحمتش کنه
نکنه خودتی؟؟؟؟

اره خود خودتی
چون فقط تو میمیری از حسادت
ها ها ها ها ها
مامان طهورا
3 اردیبهشت 91 15:39
تو عکس آخری اونی که پشت مهناجونه تویی؟
فکر میکردم چاق ق ق ق باشی.
تو مایه های فرامرز خودنگاه!



اییییییییش ننه فک کنم چشات بد باباقوری شده ول کن اون پایان نامه رو...
چشات دیگه خفن میبینه
اون اقامونه
ما باربیه باربی هستیم
زهرا
4 اردیبهشت 91 16:29
سللللللام عزیزدلم می بینم که همه باهاتون قهرتشریف دارن منم اضافه شم
خوبی عزیزم ؟قربون عسل خودم بشم یک عالمه بوس مخصوص مهنای خودم
راستی به زهراجون بگوغصه نخوره حالا شمانخواستی نرومن به نیابت شما می رم اینکه دیگه قهر کردن نداره که


سلام ناناسم
تو دیگه با من قهر نکن اونا ننر تشریف دارن
والا همینو بگو منگنه شده ب ما
نکه ما خیلی ناناسیم
همه خاطرخواه ما شدن
چ کنیم دیگر

چ عجب خانم خانما...اعظم جون چطولن
نکنه اونم با ما قهره

ی موقع نیایی قماااا؟؟؟
مامان طهورا
4 اردیبهشت 91 16:45
هرهرهر
چه معنی می ده زن اینقدر بخنده؟
جمع کن نیشتو.
ایش.


ایییییشو کیشمیش
ب ضایگی شما خندیدیم ننه
ها ها ها ها



ZaHrA
4 اردیبهشت 91 19:37
خب نیا


نمیام
زهرا
5 اردیبهشت 91 13:25
اختیاردارید عزیزم ماهمیشه به یادشماهستیم هرروزم به مهناجونم سرمیزنیم ولی وقت پیام گذاشتن نداشتیم نه که خواهرتون پیشرفت کردن سرشون به پایان نامه گرم شده بگوبارک الله اعظمم سلام می رسونه عزیزمکی گفته من نمیام قم بااجازتون 5شنبه داریم میایم انشاالله بشه یک تماس میگیرم هم دیگه راببینیم سلام ویژه به خانواده برسون به امیددیدار


واااااااااای عزیزم جدی میگی
خیلی خوشحالم کردی
نمیدونم اصلا چی بگم اینقدر خوشحالم ک اصلا هنگ کردم
حتما بم خبر بدیاااااا

ب سلامتی تو هم پایان نامه دار شدی
خدارو شکر نازنینم
ب اعظمم سلام برسون
بوووووووس
ZaHrA
5 اردیبهشت 91 15:16
سلام
آپم


اوووووووووووووومدم ناناس