مهنا مهنا ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

کـــــودکـــــ عشق , مُــــهَــــنّــــا

بازی با اشکال هندسی

1391/9/23 1:13
نویسنده : مامان
933 بازدید
اشتراک گذاری

مدتیه ک میبینم مهنا دایره رو  خیلی قشنگ رسم میکنه ب همین دلیل تصمیم گرفتم ک کمی باهاش بازی کنم

 روی یک ورقه دایره و مثلث و چند اشکال هندسی دیگه رسم کردم و توی ورقه ی دیگه همان هارو جدا نمودم

بعد دادم دستش تا ببینم میتونه دایره را روی دایره و مثلث را روی مثلث و.... بزاره یا نه؟؟

هنی

اما انگار این بازی خیلی براش اسون بود چون حتی با اضافه کردن چنتا شکل دیگه باز ب راحتی همه را درجای خود قرار داد....

 با خودم فکر کردم ک چ کنم تا اینکه تو ذهنم این تصویر کذایی اومد سراغمشیطان

مهنا

 اولش کمی براش سخت بود ک بخواد مستطیل پا رو با مربع گردنش قاطی نکنه

اما باز با اینحال با کمی کمک تونست تمام شکلکها را درجای خودش قرار بده

مهنا

 

گفتم شاید اگه رنگش کنم بدون کمکم بتونه

و یا اصلا ببینم میتونه رنگهارو تشخیص بده برای همین شروع کردیم ب ی کوچولو از رنگ کردن

مهنا

مهنا

 

وقتی شکلکارو ب عبارتی رنگ کردیم دیگه نیازی ب کمک من نبود و خود مهنا همه رو در جای خودش قرار داد

مهنا

مهنا

و در اخر شد این

مهنا

پی نوشت:‌ دیگر نقاشی مهنا بابای نقطه و مامان دایره نیست

حالا نقاشی مهنا تبدیل شده ب ی صورت دایره ایی با دوتا چشم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (60)

الی جون جونت
22 آذر 91 0:20
ههههه چه عجب ما یه پست تربیتی دیدیمس

آخه کارت آزار اذیت بقیه اس.


خخخخخخخخخخخخخ چقدر تو بانمکی
یحتمل تو دبه خیارشور نخوابیدی؟؟؟
الی جون جونت
22 آذر 91 0:22
النگوشو


النگوی دخملمو ندیده بودی؟؟؟
کادوی مادرشوهرم روز ب دنیا اومدن هنی بود

الی جون جونت
22 آذر 91 0:23
زنده شدی؟


نه بابا دوباره امروز زیر پتویی شدیم ی ساعت خوبم چارساعت رو ب موت
فهیمه
22 آذر 91 8:31
اُه اُه اُه
160 تائی های سارق ِ خلاااااااااق


فکر کنم تا ی ماه دیگه این القاب ک صفحه بشه
فاطمه
22 آذر 91 8:45
وا!

من چرا همه نظرامو توی پست قبلی گذاشتم.؟


از بس ک شیرین عقلی
فاطمه
22 آذر 91 8:46
آفرین به مامان پرکار بالاخره بعد مدتها به اون ذهن خالیت یه فشاری آودری


من با مهنا خیلی نقاشی کار میکنم فقط از این نوع نبود
فاطمه
22 آذر 91 8:46
قرررررررربون مهنا جون که اینهمه باهوشه.
حیف مهنا که بچه توست


مگه من چمه
شوهر من ک فقط با مهنا از این بازی های وحشتناک میکنه ک میدوئه و میره دنبالش
بازم صدرحمت ب من ک اینقدر ارامشی کار میکنم
مامان النا
22 آذر 91 10:57
چه نانازی ماشاا...دارین خداحفظش کنه واستون وبلاگ قشنگی دارین اگه اجازه بدین لینکتون کنم


فدات عزیزم راحت باش
مامان سبحان جون
22 آذر 91 11:47
به به چه نقاش خوشملی نقاش کوچولوی خاله


نقاشی ماله خودم بوده ها اون فقط شکلای هندسی رو چسبوند بش
ندا
22 آذر 91 14:09
ایوووووول آفتاب از کدوم ور زده این مامان نوبر به فکر اینجور چیزا افتاده ؟؟؟؟؟؟؟
خداییش تو فکرم میکنی ؟؟؟


نه بابا فقط تو و فاطمه فکر میکنید
باران
22 آذر 91 15:50
سلام.به به چه مامان هنرمندی.
حدس میزنم هوش واستعداد مهناجون به مامانش رفته باشه
(اینم واسه درآوردن لج قطره)


خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
خوب اومدی اون تیکه اخرشو
اخ من چقدر تورو دوس دارم
فاطمه
22 آذر 91 19:17
همینجوری پرسیدم



اره جون خودت
فاطمه
22 آذر 91 19:18
باز هم خداری.
اه چیه من به تو خ میدم!


بازم کلی شکلک سبز
فاطمه
22 آذر 91 19:19



دختر خاله شوهر
22 آذر 91 21:05
avarin
hagha k naveye khaleye khodame


وووووووووووووی فامیله شوهر
مامان النا
23 آذر 91 7:48
باافتخارلینک شدین
دخمل گلو ببوس محکم


فدات خوشگلم
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
23 آذر 91 8:03
اووووووووووووف بابا قالب.
بابا قرتی پرتی !


بابا اهنگ
من نمیدونم چرا کسی از اهنگ من تعریف نمیکنه
نکنه برای کسی باز نمیشه
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
23 آذر 91 8:03
اینقدر خوشم میاد ازاین بچه هایی که ضریب هوشیشون کاملا متضاد مادرشونه.


تو از کجا میدونی متضاد منه
فاطمه
23 آذر 91 10:43
قالبتو از کدوم سایت انتخاب کردی/

خیلی خوشگله

اسمتو بزرگ کردم تو وبم عقده ای جان


خخخخخخخخخ


تو وبم اونجایی ک زده طرح قالب برو اونجا از وب زرناز کش رفتم
خخخخخخخخخخخخخخخخ
قالبای باحالی داره
فاطمه
23 آذر 91 10:44
ینی چی؟
ینی چی نظر میذارم فرت میره تو وبت


اینجوری باکلاس تره
فاطمه
23 آذر 91 10:45
چه حالی میده نظرمو فرت میبینم


اره خیلی حال میده تازه با انلاینا هم میشه صحبت کرد
فاطمه
23 آذر 91 10:46
این نرجس کلا همیشه خوشش میاد از همه چی


مدلشه دیگه کاریش نمیشه کرد
فاطمه
23 آذر 91 10:46
آنی بهتـــؤ شدی جیجر؟


بد نیستم گلم
فاطمه
23 آذر 91 10:47
بهتری؟
نمیدونم چرا یهو یه جوری شدم نظرا خودشون تایید میشن


اره بهترم
دیشب یادم رفت درستش کنم ولی باحاله شاید بزارم بمونه
فاطمه
23 آذر 91 10:48



الی جون جونت
23 آذر 91 11:46
بذار سکتت بدم شاید جمعه بیام قم.


واقعا؟؟؟؟؟دوباره کی مرده؟؟؟؟؟
**سمیـــــــه **
23 آذر 91 14:58
سلااااااام مامان مهنا عزیز ومهنا کوچولو
صاحب خونه هستــــــــی مهمون نمیخوااااااای


بله ک هستیم بفرما
**سمیـــــــه **
23 آذر 91 15:05
خانمی بهترشدی
این قطره خانـــــــــم رفتش


اره بد نیستم بهترم
فک کنم رفت
غتــــــــــــــــــــــره هستی
میخوام اشناتون کنم
**سمیـــــــه **
23 آذر 91 15:14
من که میشناسمش ومیخونمش این قطره ای ازدریا
الهــــــی من فـــــــــدای اون هوش وقدت مهنابشــم


مرسی عزیزم
مهدی ملقب به قدیمی
23 آذر 91 20:14
هنوز هم در ساحل خیالم

طرحی از یاد حضور خالی ات باقیست......

بیا پیش از آنکه جزر و مد های این دریای متلاطم

آخرین نقش های امیدم را بر هم زند.....


=======


سلام رفیق . از این ورا رد میشدم دیدم بی ادبیه اگه یه سلام نکنم و رد شم .


به هرحال قصد مزاحمت نداشتم رفیق .


سبز باشی و مانا


یاحق . رخصت .




ب جا نیاوردمتون
فاطمه
24 آذر 91 0:48
عاشقونه عاشقتم.



اینقدر این جمله رو تکرار کن تا یاد بگیری وقتی منو دیدی بهم بگی


وقتی دیدمت ناخداگاه کلی شکلک سبز نثارت میکنم
خخخخخخخخخخخخخخخخخ
فاطمه
24 آذر 91 0:49
الان کسی آنلاین نیس من چیکاره بیدم اینجا؟


فاطمه
24 آذر 91 0:49
دقت کردی توی لینک دونی نرجس نیستی؟


جدی تا دوروز پیش ک بودم
فاطمه
24 آذر 91 0:51
گفتی کجا کلیک کنم واسه قالب؟


فاطمه
24 آذر 91 0:57
اهنگه واسم نمیخونه چرا؟


مشکل از خودته اهنگ امیرمحمد درمورد امام زمانه
فاطمه
24 آذر 91 1:00
کجا زده طرح قالب من نمیبینم؟


اونجا بالا ک نوشته پروفابل اون شکلک اخریه سایت قالباست
یا اون گوشه پایین لینکام پایین اون شکلک سگه اون حروف لاتینه اونو بزنی میری تو سایتش
mamane Ali
24 آذر 91 10:42
چقدر خوشجل نقاشی میکنی مامان مهنا !
آفرین به دخمل زرنگ و باهوش


خخخخخخخخخخخخخخخخخ
کلی شکلک خجالت و بوس
آناهیتا
24 آذر 91 12:32
سلام خواهر گلم. خیلی دلم واسه خودت و وبلاگت و دخملت تنگ شده. راستش انقد سرم شلوغه که حتی نتونستم از همایون چیزی تو وبلاگش بذارم.همین روزا به روز میکنم جوجه نازمو.خوشحالم که مهنا داره اشکالو یاد میگیره. خسته نباشی مامان زحمت کش.



مرسی عزیزم مام خیلی دلتنگت بودیم
حباب
24 آذر 91 16:49
بابا هنرمند....................................
هنی هنر از خودش در کرده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/


بچه با استعداده ها !!!!!!!!!
به مامانش که نرفته ؟؟؟


اتفاقا ب مامانش رفته
کلی ایکونه رضایت
ZaHrA
24 آذر 91 19:32
ای جانم

دورت بگرده خاله

آفرین به این دختر باهوش

جای تعجب نداره که انقد باهوشه ، ماشالاش باشه به مامانش رفته ، یادم نرفته دختر خانوم دبیرستانی درس خون رو


ووووووووووووی خدا یکی منو بگیره
ولی جدا از شوخی من اصلا درس نمیخوندم اگه درس میخوندم ک نفر اول کنکور میشدم
حیف خیلی زود گذشت
پشیمون نیستم چون ی همدم دارم مثه امین و ی طلا دارم عینه مهنا

مامان مهنا
25 آذر 91 1:25





مامان مهنا
25 آذر 91 1:25





مامان معید
25 آذر 91 2:57
پس اولین تابلوی هنریش خلق شد...مبارکه.



فاطمه
25 آذر 91 8:12
سلااااااااااااااام آنسه خوبی؟
مهنا خوبه؟


دلم برات تنگ شده آنسه..
کاش اون موقع که میومدم قم میدیدمت


مث من نمیتونی دوباره بیایی؟؟؟
فاطمه
25 آذر 91 8:13



مامان مريم گلي
25 آذر 91 9:43
با بعضيا قالب عوض ميكننو قالبشون خوشكل از كار درمياد


از بس باکلاسن اون بعضیا
مامان مريم گلي
25 آذر 91 9:43
چه هنريايي داره اين دخملي
براش اسپند دود كن



مامان مريم گلي
25 آذر 91 9:44
اگه تو اين نقاشيو كشيدي كه خيلي خيلي در حد صفره
برو يه كم ياد بگير از دختر هنرمندت


نقاشیه من بیسته بیسته منتها ی چیزی کشیدم ک در حد ابتدایی باشه ک بچه درک کنه
الی جون جونت
25 آذر 91 14:47
خخخخخ

قم نیومدم رفت واسه چهلمش.


بی مزه کلی منتظرت بودم

ایکونه ی ادمی ک از خداش بود الی نیومد
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
رعنا
25 آذر 91 16:12
ای قربون تو و اون تصویر کذایی

الهی بمیرم واسه مهنا چی میکشه از دست تو

خو یه کلاس نقاشی برو بچه دلش خوش شه به نقاشیات
اینطوری که میترسه بیشتر


ما معروفیم ب هنر نقاشی های بسیار زیبا
منتها چیزی کشیدیم ک بچه بتونه شکلکارو بزاره اون هم در عرض دوثانیه اینو کشیدیم
رعنا
25 آذر 91 16:13
اما جدای از شوخی خوشم اومد
فقط یه پیشنهاد : واسه اینکه واسش جذاب تر باشه از رنگ انگشتی استفاده کن


نمیدونم چیه
فاطمه
25 آذر 91 17:05
ای بی کلاس ای همه چیز ندون نمی دونی رنگ انگشتی چیه؟

همون که تی وی تبلیغ میکنه:

رادادادادادادادا آریا!

اون رادادا آهنگش بود تا بهتر بدرکی




نه والا
ینی ما اینقدر بی کلاسیم
خدایا کمی مارا باکلاس کن
فاطمه
25 آذر 91 17:06
خوشم اومد اومدن الی هم منتفی شد.


چهلم ک میاد تازه قراره شام بیاد خونمون
دلت اب
یه دوست
25 آذر 91 17:11
قوطی های رنگ را به دیوار میپاشم،بیهوده است،تصویر تو پاک شدنی نیست از روی دیوار نگاهم...
دوست قدیمی من سلام معلومه انقدر سرت شلوغ بود که یادی از ما نکردی و شایدم منو یادت نباشه اما من همیشه به یادت بودم شاید بگی من کیم باشه یه راهنماییت میکنم من وتو باهم تودوران ابتدایی شعر ما دوتا خواهریم ...همش میخوندیم واقعا یادش بخیر{راستی واقعا که دختر زیبایی داری}


خدای من ینی چی؟؟
من همه ی دوستامو یادمه این گذره زمانه ک باعث میشه خیلی چیزا خاطره شه
اما اگه ی راهنماییه بیشتری بکنی شاید بتونم یادم بیاد
راستیتش باورم قابل هضم نیست ک دوستای ان زمانم ادرس وبمو داشته باشن
برای همین متعجب شدم
فقط زهرا ادرسمو داره ک بااونم در ارتباطم

مامان جوجه طلا
26 آذر 91 0:04
مشاالله به مامان خلاق ما هم باید یاد بگیریم.


ها بله
میبینی چقدر باکلاس و خلاقیم
حباب
26 آذر 91 13:57
ای مامان هنی .....ماشالا به هنرت که دخملیت انقد هنرمنده


فدات بشم تو چقدر خوبی
مامان ریحان عسلی
27 آذر 91 1:43
آفرین به این همه هوش مهنا و خلاقیت مامانش من که از این کارا بلد نیستم


اتفاقا ریحانه خیلی باهوشه باش کار کن
خانوم مهندس
27 آذر 91 9:17
سلام مامان مهنا؛خوبی مرسی ک اومدی؛من مهندسی مدیریت پروژه میخونم؛راستی اصلأبی حوصله نشو واسه درس؛حتما سعی کن بخونیش


چشم گلم
خانوم مهندس
27 آذر 91 9:19
راستی من عاشق اون عکسی که مهنا پیرهن صورتی باهد صورتی پوشیده شدم؛واااای خیلی خوشگله؛خدا حفظش کنه بووووس


فدات شم عزیزم
الهام
28 آذر 91 0:38
سلام عزیزم من خودم با ایناز کار میکنم از همون جایی که شروع کردی خوبه یه سری برو مغازه ی لوازم مهد کودک عین چیزی که درست کردی چوبیش هست خیلی چیزا هست که میتونی باهاش کار کنی بپرسی خودشون میگن چی برای سنش خوبه


حتما مرسی عزیزم