مهنا مهنا ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

کـــــودکـــــ عشق , مُــــهَــــنّــــا

میلاد عشق

1391/4/4 0:28
نویسنده : مامان
2,013 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 

عاشقانه


سلام مرد اردیبهشتی من :

تو باغی از گذشته های سبز منی ک اگر از دست دهمت

زندگیم ی خزان سرد و بیرنگ میشه

من بدون تو هیچی نیستم و با تو ب ابدییت میرسم

پس همیشه برایم بمان....

 

پ ن :سومین سالگرد عروسیمون ک اون موقع مصادف شده بود با ایام میلاد امام محمد باقر...

 

 

بعدا نوشت :  ب دلیل موجود بودن یک سری ادمهای نسبتا کنجکاو (اصن منظورمان ب قطره نمی باشدا )

                ما خودمان را لو میدهیم و میگوییم ک کادو چی گرفته ایمنیشخند

                یک جفت کفش خیلی جیگل و خوشمل + یک عدد کیف سانتال مانتال خوشگل قرمز مشجل + یک سری لوازم ارایش + دو شب شام بیروناز خود راضی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (29)

فاطمه
3 تیر 91 13:43
سالگرد ازدواجتون مبارک.


ZaHrA
3 تیر 91 15:19
سالگرد عروسیتون مبااااااااااااااااااااارک

که منو هم دعوت نکردی


اووووووووووووووه
چ یادشم هست
خخخخخخخخخخخخ
ZaHrA
3 تیر 91 15:20
الهی صدمین سالگرد عروسیتون رو جشن بگیرین . با مهنا جونی و خواهر و برادراش


ایشالا ایشالا
فهیمه
3 تیر 91 16:32
به به به مباررررررررررررررررررررررکه
برم برا منزل ناهار ببرم و برگردم


فهیمه
3 تیر 91 16:35
چه جالب، تو هم خونه ی ما بودی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


مامان زینب
3 تیر 91 17:46
دست دست دست!!!هوشولولولوووووووووو مبارکهههههههههههه


هوشولولولووووووووت تو حلق عاطی از نوع عاطفه
خخخخخخخخخخخخخخ
عاطفه
3 تیر 91 19:06
خخخخخخخخخخخخخخخ
تولد
خخخخخخخخخخخخخ
هرهرهرهرهرهرهرهرهررههر
تولد؟ مرد اردیبهشتی؟ بابا با کلاس
بابا عشقولانه
الان تو کدومی؟ اونی که کفش تق تقی پوشیده تو عکس؟


پ ن پ اونی ک دوزانو شده داره گل میده
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
عاطفه
3 تیر 91 19:07
تولد ازدواجتون رو تبریک میگویم
انشالله که خوشبخت و سعادتمند باشید!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ادب و نزاکتم تو طحالت


ادب و نزاکتت ک تو طحالمه صاف بره تو لوزالمعدت
خخخخخخخخخخخخخخخ
فهیمه
3 تیر 91 19:20
ناقلا این عکس خودتونه؟؟؟؟؟؟؟؟ در عنفوان جوانی؟؟؟؟؟؟ دم در دبیرستان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


از کجا فهمیدی کلک
مامان شهاب
3 تیر 91 21:57
خیلی مبارک باشه





مامان شهاب جونم من روزی چنبار میام ب وبتون اما هرکاری میکنم نمیشه کام بزارم..فک کنم با من مشکل داره
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
ZaHrA
3 تیر 91 23:56
دم در دبیرستان هم که نه ، یکم اینور تر .

اومدم سر کوچه تون دم خونه تون خونه نبودی

یکم از خاطرات اون وقتا بگو روحمون تازه شه


من ک همیشه خونه بودم
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
از احی بگم ایا؟؟؟؟
اصن ی وضی
ZaHrA
4 تیر 91 10:27
لوووووووووووووووووووووووووس


مامان مريم گلي
4 تیر 91 21:32
بابا سالگرد ازدواج
يعني بگم مباررررررررررررررررك
مبارك مبارك سالگردتون مبارك


پ ن پ بگو قدم نورسیده مبارک
اصن ی وضیا
مامان مريم گلي
4 تیر 91 21:32
منم از اين عكساي عشقولانه ميخوام


مامان مريم گلي
4 تیر 91 21:33
اين همه كادو
نگفتي ما حسوديمون ميشه
تو به همسري چي دادي


ما هیچی
قرار بود ی چی دیگه برای ما بخره من گفتم نخر بشه کادو خودت
خخخخخخخخخخخخخ
مامان مريم گلي
4 تیر 91 21:34
يعني تو مثل اين عكس مانكني
ما كه مانكني تورو نديديم


شکلک ی ادم کاملا خونسرد
فهیمه
5 تیر 91 10:13
با قطره پدر کشتگی داری؟؟؟؟؟؟؟


نه خیلی هم دوسش دارم ( شکلک ی ادمی ک از ترس جیشیده ب خودش)
خخخخخخخخخخخخخخخ
نرجس خاتون،مامان طهورا خانوم
5 تیر 91 11:31
مردم چه عکسای مستهجنی میذارن تو وبلاگشون.
الان این زنیکه ی لخت و پتی تویی؟
واه واه واه!
بعدشم.
شوهر طفلکت چرا زانو زده بهت گل میده؟به کدامین گناه؟


وای از تو بعیده
زنیکه چیه
بی ادب
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
البته قابل ذکره ما تو خفا عکس انداختیم
کاش رمزدارش میکردم ک تو نامحرم مارو نبینی
خخخخخخخخخخخخخخخخخ
نرجس خاتون،مامان طهورا خانوم
5 تیر 91 11:32
ها راستی!
مبارکه.


الان من باید بگم مرسی؟؟؟؟؟
عمرا
خخخخخخخخخخخخخ
مامان شهاب
5 تیر 91 12:21
اشکال نداره عزیزم
خودم میآم بهت سر می زنم
اینترنته دیگه احساسات سرش نمی شه


فدات منکه همش بت سر میزنم
فقط نمیتونم کامنت بزارم
ببوس اق شهاب گلو
فهیمه
5 تیر 91 13:34



اره خوبه داری پیشرفت میکنی
فکر کردن باعث میشه ذهنت بازتر شه
خخخخخخخخخخ
الهه مامان ماهان
5 تیر 91 14:29
سلام عزیزم ببخشید من همیشه دیر میرسم تبررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررریک میگم.
تازشم مبارکت باشه کفش خشمل


فدات شم گلم
آناهیتا
5 تیر 91 21:29
به به. به به...مبارک باشه. الهی همیشه عاشق هم باشین.به پای هم پیر بشین ایشالا گلم.



فدات شم عزیز دلم
اعظم /زهرا
6 تیر 91 15:26
سلام دوستی جونم ساگرد عروسیتون مبارک باشه دعواتم بکنم ینی چی دخملمونو اینجوری میشونی سر حوض نمیگی بچه میفته ازطرف ما هم ماچش کن


چشم گل بهاری ام
راستی میخوام بیام اصفهان
اما عمرا بیام پیشت
زهرا
6 تیر 91 20:37
وای شوخی میکنی وای خدا الان من کلی ذوق کردمبعدم دلت میاد تا اصفهان بیای ومن ونبینی به امید دیدار دوستی جونم


قراره بریم شیراز برای همین ی توقفی تو اصف داریم ایشالا جمعه میایم اما ی قراری تو ی جا میزاریم ک همو ببینیم
مامان شهاب
7 تیر 91 10:31
سلام عزیزم
می دونم نمی تونی نظر بذاری ولی دوس داشتی بیا آپ جدیدو بخون
دلم خیلییییییییییییییی گرفته


چشم اومدم گلم
مامان شهاب
7 تیر 91 17:06
مامان معید
11 تیر 91 13:55
اووف..چه خبره
هرچی کادوی نگرفته ی ما رو تو گرفتی که...اه...
اصلا دلم نمیخواد بهت تبریک بگم ریطیم به حسادت نداره ها


گوشیو بده آقا امین:
اقا تبریک میگم سالگرد اشتباهتون نه ببخشید ازدواجتون رو


خخخخخخخخخخخ
بخندیم ضایع نشی
مامان شهاب
21 تیر 91 22:14
بابا فهمیدیم شما متاهل هستین یه آپ جدید بذار دیگه