مهنا مهنا ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

کـــــودکـــــ عشق , مُــــهَــــنّــــا

بدون عنوان

1390/9/19 23:57
نویسنده : مامان
592 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر هنی رضا زاده

حتما تعجب کردید

اخه دخملیم میخواد تو مسابقات شرکت کنه و ی کوشووووولو داره تمرین میکنهخیال باطل

خو بزار از اول ب تعریفم

دو شب پیش ک داشتیم فیلم ورود اقایان ممنوع رو میدیدیم

دیدیم مهنا خانم داره صدامون میکنه

مام تا برگشتیم عقب دیدیم به به

خانم خوشمله روزنامه های توی سطلو ریخته بیرون و ب غیر از اینکه

اونجا رو بهم ریخته

سطل ب این سنگینی رو همراه خودش حمل کرده

یعنی کلی خندیدیماااااااااااااااااااا  

راستی ب غیر این عکس

چنتا عکس دیگه از شام غریبونم میزارم

اینم عکساش

این عکس قهرمانیشه

تازه توی این سطل پره وسایلای این خانمه

هرچی بگی توش پیدا میشه

مهنا

اینم از ی نمای دیگش

مهنا

مهنا

و اینجا مهنا رفته تو اتاقش و کل وسایلای توی کمد بهداشتیشو خالی کرده و رفته توش

مهنا

و

مهنا

واینم عکسای  شام غریبون

راستی یادم رفت بگم ک وقتی رفتیم حرم تو کلی گریه کردی

اخه از سرو صدای دسته ها ترسیدی

وگرنه میخواستم با اسبای دسته ها ازت عکس بندازم

مهنا

مهنا

مهنا

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

آناهیتا
19 آذر 90 22:54
من و همایون قند عسل تو مشهد زندگی می کنیم. ما پیش امام رضاییم و شما پیش خواهرش. سلام منو به حضرت معصومه برسون و واسه من و خونوادم دعا کن عزیزم...
مامان زینب
20 آذر 90 17:40
نیگاشششششششش کن تو رو خدااااا
اخه به کجای هیکلت میاد ازین کارا بکنی؟؟؟؟هااا؟؟؟


زدی تو خااااااااااااااااال
مامان محمد پارسا
20 آذر 90 18:54
سلام
وای گلم تو چقدر ماهی شیرین کاریهایی می کنی عزیزم کاش اونجا بودم بغلت می کردم و یه کمی هم فشارت می دادم
من عاشق شیطنت های اینجوری نی نی ها هستم خدا حفظش کنه عزاداریهاتون هم قبول درگاه حق ما رو دعا کنید


فدااااااااااات شم
شمس الدین
20 آذر 90 20:21
سلام نی نی قهرمان.
پهلوون هوای ما رو هم داشته باش.
با مرام جدا دمت گرم، سرافرازمون کردی. مثل اینکه درسهایی که بهت دادم تازه داره اثر میکنه، استعدادتم کمتر از دختر خالت نیست.
تا بعد، یا علی مدد.




اره دیگه وقتی تنش بخوره ب تن شما معلوم میشه ی همچین اعجوبه ایی در میاد...
باید میشد غیاثی نه تاج بخش...
هم این و هم دختر خالش...
مگه هادیو یادت نمیاد ک کلا داشت خونه رو اتیش میزد
میخواست ببینه اون گوگرد کبریت ک رنگش ابیه اتیش ابی میده یانه
هه هه هه هاهاها
غیاثی ان دیگه
مامان آبتین
20 آذر 90 21:53
وای عزیزم تو با این سطل چیکار می کنی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بوووووووووووووس
مامان آبتین
20 آذر 90 21:55
عزیزم من دارم برا امتحانات پایان ترم آماده میشم کمتر می تونم بیام به دوستام سر بزنم ببخشید که دیر یه دیر میام


خواهش میکنم
ایشاا.. موفق باشی
مامان نازنین رقیه
21 آذر 90 11:11
سلام گلی
قربونت فدای پهلوون بازی هات بشم
جورابت منو کشته!!!!!!!!!!!!1


فدات شم خانمی
اره میبینی چ خز شده دخملیم
مامان آترینا
21 آذر 90 16:40
قربون عکسات برم اینقده خوشگلی
حسنا سادات
21 آذر 90 17:01
سلام مامان مهنا جون ممنون که به دخترم سر زدی سینه هام عفونت کردن و خون میومد دکتر گفت واسه بچه ضرر داره و اصلا نباید بهش بدم اگه دوست داشتی با هم تبادل لینک کنیم دختر نازتو به جای من ببوس
حسنا سادات
21 آذر 90 18:17
منم شما رو لینک کردم عزیزم
mamane Ali
21 آذر 90 19:48
سلام .. واااای چه مهنای شیطووووووووووووووونی
مامان طهورا
23 آذر 90 14:40
عزیزم این چه حرفیه من که همیشه میام اینجا...درست فرستادی کامنتتو؟ها؟آیا؟ ماشالا چه زوری داره این مهنای شیرین عسل.چقدرم سطلتون خوشگله منم می خوام. منم بچه بودم همش می رفتم تو کمد...ای جوونی کجایی که یادت به خیر...
هادووووووووووووووو
23 آذر 90 23:33
سلام هنی خر
یه سوال دارم ازت که آیا گاو منه
حالا اگه گاو منه
پس چرا کلاس اول نیست
این بود درس اول کلاس هادو
ادب از که آموختی از بی ادبان
پس از من ادب بیاموز هنی خر



بی تربییت
اینجا همه باید بفهمن ک ی پسرعموی بی ادب دارم
ابروی منو باید همه جا ببری
هاااااااااااادوووووووووو
اسم جدیده
البته همه اینجا میشناسنت
مخصوصا با شاهکارایی ک انجام میدی
مث گوگرد کبریت
هه هه هه هه هاهاهاهاه
مامان محمد پارسا
24 آذر 90 11:27
سلام مامانی وای هر وقت میام اینجا با این عکس ها کلی ذوق می کنم مامانی بازم از شیرین کاریهای ناناز بزار خیلی ملوس و خو ردنی شده
مامان رویا
24 آذر 90 15:37
زور بازو را برم... چه نگاهی به دوربین میکنه این جیگر...ماشالله
دایی جون
24 آذر 90 23:28
سلام مهناجون خوبی؟ چشم به تخته ظاهرا به بابایی رفتی،به بابایی سلام برسون وبگو خیــــــــــــلی مخلــــــــــــــصـشم مخلص آبجی خودمم هستم دوست دالم گلم بااااااااااااااااااااااااااااااای
مبین فرفری
30 آذر 90 15:39
وای وای وای توام که مثل مبین منی تو کمد رفتنو دوس داری دختر گلم
عمه و عموی مبین قم پیشه شما هستند.


جدی باعث افتخارمه...