مهنا مهنا ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

کـــــودکـــــ عشق , مُــــهَــــنّــــا

بدون عنوان

1390/9/12 19:51
نویسنده : مامان
498 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااااام سلااااااااااااااام

با دوتا خبر اومدم

اولیش مال دیشبه

دومیش مال صبحه

خو بگم اول از اولیش:

دیشب رفتیم هیئت حاج حسین حقی

برای دخملیم لباس علی اصغر تنش کردمو بردمش

البته با دوتا خاله های مهنا رفتیم

یکمی که گذشت محمداقا ( شوهر خاله مهنا ) اسمس به خاله داد که مهنا رو بدید مردونه

ک علی اصغر شه

اولش قبول نکردم اخه تحمل گریتو نداشتم اما بعدش تو رو بردیم مردونه

وقتی صدای گریتو شنیدم فقط اشک ریختم

بابا امین میگفت نمیدونستم ک مهناس ولی وقتی صدای گریشو شنیدم دیدم ک مهنا توی

دستای محمداقاست

ایشاا.. علی اصغر نگهدارت باشه

خلاصه وقتی اومدی پیش من فقط گریه میکردی اخه خیلی ترسیده بودی

خلاااااااااااااصه شدی علی اصغر اون هیئت

 

واما خبر دوم:

خاله صدیقه( دختر عمه مامان آنسه) امروز نی نیش ب دنیا اومد

ایشاا... خاله ایی حالش بهتر شه و دوباره بیاد برات نظر بزاره

 

خو منم برم دیگه

بایییییییییییییییییییی...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

dp
12 آذر 90 23:46
با سلام . ضمن عرض تبریک بخاطر نوشته قشنگتون ، ملیسا خانم به بنده دستور دادند تا ، خدمت شما عرض کنم که منتظر حضور گرم شما تو وبلاگش هست . با تشکر


چشم اومدم
ZaHrA
14 آذر 90 10:20
واااااااااای سلام آخ جوووووووووون یه نی نی خوشگل دیگه اومد به این دنیاااااااااا قدمش مبارک باشه الهیییییییییییی قربون علی اصغر برم منننننن آنی چطور قبول کردی ببرنش ؟ وای خیلی سخته الهی همه بچه های دنیا سالم و سلامت زیر سایه علی اصغر امام حسین باشن. کوچولوتو ببوس از طرف من
مامان طهورا
14 آذر 90 15:47
آخی ...
خدا به حق علی اصغر نگه دارش باشه ایشالا


وای عزیزم خیلی خوشحال شدم اومدی
الان میام بت سر میزنم
دایی جون
15 آذر 90 10:42
سلام خانمی خوبی دایی؟عزاداریت قبول ببخشید که هفته قبل بهت سرنزدم دوست دارم عسیسم بااااااااااااااااای
صدیقه
15 آذر 90 21:50
سلام مهنا و مامانش
من اووووووووووومدم...با یه نی نی .
فدای گریه هات بشم مهنای علی اصغری...
معید من اون روز اسمش علی اصغر بود.


فدات شم خوبی عسیسم
معید جون چطوله
دیه باید دست ب کار شی ک ماهم عکساشو ببینیم
مامان محمد پارسا
16 آذر 90 19:59
سلام عزیزم ناناز منی عزاداریهات قبول درگاه حق گلم ما رو هم دعا کن عزیزم
مامان نازنین
17 آذر 90 18:09
ممنون از نظرت خاله جون قربون اون نگاه معصومت