مهنا مهنا ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

کـــــودکـــــ عشق , مُــــهَــــنّــــا

شرمندگی

1390/8/17 14:54
نویسنده : مامان
577 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی

امروز نمیدونم چی شد رفتم تو قسمت

اخرین نظرات خوانندگان

ییهووووووووووو چشمم خورد به یه عالمه نظرات تاییدنشده

و خونده نشده

وقتی تاییدشون کردم دیدم نظرات مخفیه

و همونجا دوزاریم افتاد که اصلا نظراتی که خصوصی ارسال شه

نمیره تو تایید نشده ها

و اعصابم بهم ریخت به این دلیل که دوستام فکرنکنن من ادم بی مرامیم

مامان طهورا جون شرمنده که نتونستم نظراتتو ببینم و جوابتو بدم

ولی با این حال همیشه به طهورا جون سرزدم

خیلی اومدی گلم حتی سوالم ازم کردی ولی چه کنم...

بازم میگم شرمندت

نمیدونم طهورا اومد بلاخره یانه هنوز جاخوش کرده و داره برای شما همونجوری که

دوس داشتی لوس میکنه

امروز اینجا برف بارید اونجایی که شما هستیدو نمیدونم

اما دوس دارم همونجوری که دوس داشتی بارون بباره

برای طهورای بارانی....

زهرای عزیز با اینکه نمیشناسمت اما

نمیدونم چرا فکر میکنم اشنایی

نظرای مخفی ات را تازه خواندم ....

مامان زینب عزیز شرمنده اومدی و متوجه ات نشدم

و.....

فرشته و...

از همتان عذر میخوام ویه خواهش

که اگه میتونید نظر خصوصی نگذارید

چون دوس ندارم دوباره شرمنده همتان شوم

همتان را دوکس میدارم

و میسپارمتون به خدا...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان رامیلا
17 آبان 90 15:11
سلام نازه دخملتون عکسهاشم خیلی قشنگن خدا نگهش داره بامزه است .
کاکل زری یا ناز پری
17 آبان 90 20:37
اخی نی نی ما چه اسم قشنگی داره چه نانازم هست خدا حفظش کنه
ZaHrA
17 آبان 90 22:01
سلام عزیزم

آشنا؟ نه حتما با یکی دیگه اشتباه گرفتی منو

در هر صورت باعث افتخاره با مامان خوبی مثل تو آشنا باشم

خوشگل کوچولوتو از طرف من بماچ


میسی گلم حتما
ZaHrA
18 آبان 90 19:49
اینم وبلاگم

هر چند داره خاک میخوره


میسی گلم