مهنا مهنا ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

کـــــودکـــــ عشق , مُــــهَــــنّــــا

بدون عنوان

1390/7/25 13:13
نویسنده : مامان
528 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااام

با یکی از شیطونیااااااااااااااااااات اومدم

مهنا

و

مهنا

و

مهنا

و

مهنا

اینجا بود که دخملی متوجه من شدش

ویه عکس دیگه

مهنا

اینجا دخملم داشت گریه میکرد

اخه رفته بودیم تولد دخترعموت ( ساغر )

تو هم چون قبلش خواب بودی

وقتی بیدارشدی

شدی خانم بد اخلاقه

برا همین اصلا نتونستم ازت عکس بندازم

ولی خیلی خوش گذشت

راستی

چن وقته یادم رفته از کارت بگم

مثلا اینکه

تو نزدیک دو هفته است که یاد گرفتی و

میگی :

1- این کیه

2- چیه

تازه باهم حسنی هم بازی میکنیم

یه چیزه دیگه هم که یاد گرفتی

هه پشت هم میگی

قدقدقدقدقدقد

همه میگن مگه تو مرغی

خب من دیه باید بلم

بااااااااااااااااااااای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان نی نی گولو
25 مهر 90 18:06
سلام عزیز خاله فدای قد قد قد کردنت خاله جونملوس منی تودخملی بزرگ شده کلی چیزای جدید یاد گرفته
طهورا
25 مهر 90 22:55
سلام عزیزم. آره من همچنان درگیر مشکل کامنت گذاری ام.بلاگفا نمیذاره توی وبلاگ دوستان کامنت بذارم.گاهی درست میشه اما... . من همیشه میام سراغتون.اگه چیزی نوشتین و ردی از من به جا نموند بدونین بلاگفا باز... و اینکه چقدر عکس این ماه بانو باروسری خوشکله. هزار ماشالا. راستی قدقدقدقدقدقد...ای من فدای خانوم مرغت بشم.
مامان امیرعلی
26 مهر 90 1:42
میو میو میو حواست باشه نخورمت.
مامان ماهان عشق ماشین
29 مهر 90 9:41
جیجر شیطونیات دخملی خوشمل
مامان محمد پارسا
29 مهر 90 16:24
سلام عزیزم ممنون که سر زدی یه بوس برای دخملی ناز از طرف خاله تاریخ رو زده هفته اول دی ماه
ZaHrA
30 مهر 90 19:54
روز وصل دوستداران یاد باد یاد باد آن روزگاران یاد باد
دایی جون
6 آبان 90 1:17
بازم سلام مهنا کوچولوی دایی پس غیراز "کیه"، "چیه" هم میگی،دیگه بایدبگی دایی اینم چندتا بوس از طرف دایی جون
سارا
12 آبان 90 16:07
سلام..ممنون كه وب لاگ ما سر زدي...عزيزم چه دخمر نازي داري...خدا حفظش كنه..