مهنا مهنا ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

کـــــودکـــــ عشق , مُــــهَــــنّــــا

داریم میریم شماااااااااال

1390/6/8 12:00
نویسنده : مامان
586 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فندقک مامانی

دیروز ساعت ٧ صبح وقتی بابایی میخواست بره اداره

تونانازی فقط گریه میکردی

اخه تحمل دوری باباتو نداری

بابایی هم ییهوووووووووو جو گرفتتش و به من گفت نرم سر کار چی

منم که از خداااااااااااااا خواسته گفتم

خب اگه مرخصی داری نرووووووووو

برای همین تو بهونه شدی و بابایی هم نرفت سرکااااااااار

اما گفت اگه خوابتون نمیاد بریم دور بزنیم

منم که اصلا نخوابیده بودم

ولی بااین حال مثل این بیرون ندیده ها که همش بیرونیم

اماده شدیم تابریم

اما یادم افتاد که ماشینمون تو نمایندگی سایپاس

اما بابایی گفت ایرادی نداره با موتور میریم

اولش ترسیدم

 اما بعدش قبول کردم و از همه جا بی خبر یه لباس لختی تنت کردم رفتیم

ولی هوااااااااا سرده سرد بود

اولش رفتیم حرم و یه زیارت کردیم اما با اوضاع سردی هوا

رفتیم خونه مامانی مریم

مامانی گفت که افطار اش داره و اصرار به ما که بمونیم

ما هم قبول کردیمتصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول

اما از اونجایی که من و تو همش چسبیدیم به این بابای بیچارت

برا همین رفتیم نمایندگی و ماشینمون رو تحویل گرفتیم

و یه دنیااااااااااا دور زدیم و دم افطار رفتیم خونه مامان مریم

 

حالا هم بابایی زنگ زده

و گفته که اگه دوست دارم بریم شمال

اما هم هواااااااااااا سرده و هم جاده هراز برفیه و میگن کوه ریزش کرده

بابااااااااااااا بی خیال منم ساکمونو بستم و منتظر باباییم

قراره ساعت ٢ ظهر بیاااااااااااااااد دنبالمون

راستی از دیروزت که سوار موتور بودی ازت عکس انداختم

اماااااااااااا گوشی مامانی خونه مامان بزرگت جا مونده الان بابا قراره

 بره برام بیاره

پس عکسااااااااات بمونه برا بعد شمال

دوکست دارم هم تورووووووووووووووو

هم دوکسای گلتووووووووووووووو

بااااااااااااااااااای تا هااااااااااااااای.......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

شیپلپلون
8 شهریور 90 15:53
سفر خوش
مامان نی نی گولو
9 شهریور 90 23:10
سلام عزیزم سفر به سلامت عیدتون مبارک
مامان نی نی گولو
11 شهریور 90 21:19
سلام گل خاله الان احتمالا سفر هستید امیدوارم به سلامت برگردید