مهنا مهنا ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

کـــــودکـــــ عشق , مُــــهَــــنّــــا

بودنت!!!

1392/9/28 2:09
نویسنده : مامان
1,909 بازدید
اشتراک گذاری

هنی

هنی

دوست دارم نگاهت کنم آنقدر نگاهت کنم که دیگر حسرت هیچ نگاهی را نخورم!!!

دوست دارم در آغوشت گیرم آنقدر در اغوش هم باشیم که دیگر حسرت هیچ هم آغوشی را نکشم!!!

دوست دارم بخندم خوش باشم دوست دارم تمام خوشی هایم برای تو باشد

برای ناز دردونه ام برای مهربان دوشیزه ام

برای کسی که سه سال از زندگی ام را دست خوش خوشی ها کرد

برای کسی که با قدوم کوچکش زندگی ام را جلا داد

با توام دختر

با تو که با لبخندهایت دل اشفته ی مرا پریشانتر میکنی

باتو ک از دوست داشتن هایت میگویی و مرا غرق لذت میکنی

و چقدر زیباست غرق شدن در تمام دوست داشتن های تو

به من بنگر ب منه مادر!!!

به منی که سه ساله مادرانه هایم را به عشق تو بارور کردم

و از مهر وجودت استشمام کردم

چقدر مهربان هستی و دوست داشتنی

چ گریزی است میان اینهمه پریشانی

وقتی تو هستی که مادرانه هایم را پرورش میدهی حتی بدون هیچ دخل و تصرفی

تو حرف میزنی و من شکوفا میشوم

تو میخندی و من اوج میگیرم

تو بزرگ میشوی و من در مقابلت چ کوچک میشوم

من همه ی اینها را دوست میدارم

دوست داشتن ینی تو

ینی حضور پرمهر تو

ینی برکت وجودت

ینی لمس بودنت

من بودنت را دوست دارم

تک تک ثانیه ها را بو میکشم برای استشمام تمام روزهایی ک چ زود تمام شد

برای ب دنیا امدنت

برای اولین هایی که هنوز برایم تکرار نشده

تو اولینی بودی ک بودنت هنوز روزهایم را دربردارد

چقدر می خواهمت گل وجودم

بودنت مبارک

بودنت برای این دل مادرانه ام مبارک...

 

28 آذر آغاز بودنت مبارک...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (52)

خاله فاطی
27 آذر 92 8:14
هو چه خبره پیشواز رفتی مبارکه مهنا جونم ایشالا صدوبیس سالگیتو تبریک بگم خاله خاله تی قربان **** ایشالا تولد خودم هوووووووووووووووووووو
مامان
پاسخ
دیدم فردا مهمون دارم گفتم ی روز پیشواز ایرادی نداره
خاله فاطی
27 آذر 92 8:22
در شب های خوشبختی تو سهم من تنهایی است در دل من اما فقط آرزوی توست تولدت مبارک . . .
مامان
پاسخ
ممنون خواهر عزیزم تولد خودتم پیش پیش مبارک ارزوی منم هم خوشبختی برای توئه هم عاقبت ب خیری
مامانی سارا
27 آذر 92 8:43
تولد مهنای خوشگل مبارک ایشا...خوشبخت و عاقبت به خیر بشه مادر
مامان
پاسخ
قربونت نفس جونم
مامانی سارا
27 آذر 92 8:45
یه سوال فنی : فردا براش کیک می گیری ؟ خفت می کنم فقط بخوای با یه پست احساسی سر و تهشو هم بیاری فهمیدی یا بیام بفهمونمت ؟اول صبحی ؟
مامان
پاسخ
برای دخترم دوتا تولد میگیرم یکیش فردا برای مامانم اینا یکیش جمعه برای مامانش اینا ( مادرشوهرم اینا خخخخخخخخ)
الهه مامان ماهان
27 آذر 92 9:33
مهنای عزیزم کودک دوست داشتنی زاد روزت شاد باش.
مامان
پاسخ
ممنون دوست هرروزه ی من
الی
27 آذر 92 9:34
دوست خوبم 3 سال مادریت مبارک خدا قوت
مامان
پاسخ
نوکرتم
الهه مامان ماهان
27 آذر 92 9:35
چقد دلم واسه اینجا تنگ شده بود تو روح وبی که میخاد منو از تو دور کنه
مامان
پاسخ
دقیقا میبینی هر 5 نفرتون بی معرفت شدید رفتید ی سر ب این وب خاک خورده ی یک ماهه ی من نکردید ی اب و جارویی بکنید همینجوری اینجا داشت بدبخت خاک میخورد حالا ک اومدم خودم دست ب کار شدم رونقش میدم دوستی ام
الهه مامان ماهان
27 آذر 92 9:36
آآآآآآآآآآآآآآآآآقا به نفر سومی که تبریک گفت حداقل یه ذره کیکی بفرست خوب بارداره گناه داره
مامان
پاسخ
ای جونم برات خوب نیس که؟؟ راستی خوب شدی؟؟
الهه مامان ماهان
27 آذر 92 9:36
مدیونی اگه فک کنی قندم میره بالا
مامان
پاسخ
خخخخخخخخخخخخ دیدی بدون اینکه این کام رو بخونم قبلش داشتم ب این فکر میکردم خخخخخخخخخخخ
الهه مامان ماهان
27 آذر 92 9:38
قطره جونم از همین تریبون پیشاپیش تولدت رو تبریک میگم میدونم 2 ماه زوده خب دوست دارمممممممممم
مامان
پاسخ
عــــــــــــــــــــــق زدی همه کاسه کوزه هارو خراب کردی
الهه مامان ماهان
27 آذر 92 9:39
ویییییییییییییییی اینجا از خونه ی خودمون راحت ترم آنی بدو یه چایی ربیز صبح اول صبحی تو سرما میچسبه
مامان
پاسخ
وای الی نمیدونی چقدر خوشحالم ک اومدی چای چیه نوکرتم هرچی بخوای میارم
الهه مامان ماهان
27 آذر 92 9:39
خاااااااااااااااااااااله فاطی خوشگله اینم واسه خاله شدنت
مامان
پاسخ
واسه تولدشم تبریک بگو داره 15 ساله میشه البت شب یلدا ابجی کوجولوی خودمه
مامان مهسا
27 آذر 92 10:16
سلام عزيزم تولدنازبانوت مبارك هزارساله شه الهي با سلامتي زير سايه پدر و مادرش
مامان
پاسخ
ممنون مهربان دوست من
آیسان مامان ماهان
27 آذر 92 10:35
سلااااااااااااااااااااااام آنسه کجا بودی پس عااااااااااخه.آپم که کردی ای ول..بزار برم اول جواباتو بردارم بیارم بدم بهت بعد بیام پستتو بخونم ببینم کجا بودی اینهمه
مامان
پاسخ
بترکی ک عاشق این کپی کردناتم
آیسان مامان ماهان
27 آذر 92 10:35
از کجا میخواستی ببینیم،چنان تو لک خودت رفتی که برا من جا نشهکی بشه دوباره من بیام قم و شما و هنی رو از نزدیک ببینم
مامان
پاسخ
بی انصافی دیگه هم حباب شمارمو داشت هم مامان سونیا ازشون میگرفتی بم خبر میدادی با کله میومدم میدیدمت
آیسان مامان ماهان
27 آذر 92 10:37
واح واح واح،خسسسسسسسسسسسسسسسسسسیسسسسسسسسسسسسس،،،ایییییییییییییییییییییش نامرد،حالا کی گفته میخواسم بیام خونتونبی سخااااااااااااااوت..این بچه میخواد از کی یاد بگیره مهمون نوازی رووووووووو
مامان
پاسخ
تو این دوره زمونه بااین گرونی و اینا مهمون نوازی بخوره تو سرم
آیسان مامان ماهان
27 آذر 92 10:39
خدا نکنه آنسه جونم،تنت سلامت...ایشالله یه هفته دیگه دوباره مییام که بیشتر صالح بشیم مییام هم آوار سرت میشم،هم ازت یاد میگیرررررررررممیگم سکته هرو نزنیاااااااااا..شوخی کردم
مامان
پاسخ
تو بیا من خودم میام اونجایی ک هستی اوار میشم رو سرت باهم میریم دزدی خخخخخخخخخ
آیسان مامان ماهان
27 آذر 92 10:41
نمییومدم که خواهرااااااااا آوردنم..یعنی آوردنمااااااااا..تصور کن چجورررررررررررری
مامان
پاسخ
الان تصور میکنم دستاتو بازور داشتن میکشیدن توهم هی خودتو سفت کرده بودی ک نتونن بیارنت
آیسان مامان ماهان
27 آذر 92 10:43
پ بگووووووووووووووووووو،تولد نبود تو نمیومدی نت..نچ نچ نچ
مامان
پاسخ
نه نداری بمون فشار اورده بود ی ماه تلم قطع بود بعد الان پولدار شدیم تونستم وصلش کنم
آیسان مامان ماهان
27 آذر 92 10:44
مهنا جونم عزیز دلم از ته ته دلم تولدتو تبریک میگم،شاد و سلامت باشی و صدو بیست سالگیتو جشن بگیریم خاله جونننننننننیم
مامان
پاسخ
بگیریم؟؟؟؟ مگه تو تااون موقع هستی ؟؟جلل الخالق
آیسان مامان ماهان
27 آذر 92 10:47
اینام هدیه های من و ماهان جونم برا مهنا خانوم نااااااااااز
مامان
پاسخ
فدای مهربونیات
آیسان مامان ماهان
27 آذر 92 10:48
مادرانه هایت پر دوام و سال به سال بیشتر با فرزندان بیشتررررررررررر...تبریک به مامان شیفته دخملی برا تولد چنین فرشته ای
مامان
پاسخ
ای جونم تبریکات تو تمام وجودم ای همچین حال میده ک نگووووووووووووو
حباب
27 آذر 92 12:47
هنی جوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون تولدت مبارک خاله
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم
مادرشوهر
27 آذر 92 12:49
مهنای عزیزم تولدت مبارک.
مامان
پاسخ
ممنون گلم
مامان جوجه طلا
27 آذر 92 16:20
تولدت مبارک مهنای نازنین . الهی همیشه سلامت و شاد باشی . خیلی قشنگ نوشته بودی گریه ام گرفت. دوستم تبریک میگم سالگرد مادر شدنت را
مامان
پاسخ
قربونت عزیزم
الی مامان ماهان
27 آذر 92 16:22
عزیزم شما صاب خونه ای امر کن خونه تکونی کنم برات
مامان
پاسخ
خخخخخخخخخخخخخ نه بابا منظورم این نبود ک گفتم ینی ی مهنایی هم هست هر از گاهی ب وبش سر بزنید خخخخخخخخخخخ
الی مامان ماهان
27 آذر 92 17:24
قربون مهنا. من که باهاش تلفنی میحرفم
مامان
پاسخ
قربون اون دوتا جیگر خودت
مامان دوفرشته
27 آذر 92 17:35
تولدتولدتولدت مبارکایشالله 120سالگیتوجشن بگیری قندعسلمممممم
مامان
پاسخ
ممنون عزیزکم
مامان زینب
27 آذر 92 17:41
مبارکه عزیزززززززززززززززززززززم زینب تا دیده میگه اینکه کلبه ی منه که!!!! اون آویز صورتیه کیتی هست آیا ؟قاب عکس و ساعت؟؟؟؟
مامان
پاسخ
قربونت عزیزم میبینی توروخدا همه ی کلبه ها همین شکلیه نمیکنن یکمی تغیرش بدن والا اره اون اویز کیتی هست اولیش و سومی قاب عکس دومی هم ساعته حتما اینم زینب داره خخخخخخخخخخخ
مامان سونيا
27 آذر 92 20:22
.,,,,,,,,,,,,,,,,*,,,,,*,,,,,* ,,,,,,,,,,,,,,,,,’0,,,,”0,,,,”0 ,,,,,,,,,,,,,,, _||___||___||_ ,,,,,,,,,,’*,,{,,,,,,,,,,,,,,,,,,,},* ,,,,,,,,,, 0,,{/\/\/\/\/\/\/\/\/\/},’0 ,,,,,,,,,_||_{_________”___}_||_ ,,,,,,,,{/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/ ,,,,,,,,{,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,} ,,,,,,,,{/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/} ,,,,,,,,{_____________”_______} ~~~~HAPPY BIRTHDAY TO YOU~~~~
مامان
پاسخ
وایی چ کیک خوشملی شیطونه میگه همین کیکو بیارم بذارم جلوی خانواده ی شوهر خخخخخخخخخخ
مامان سونيا
27 آذر 92 20:25
تولدت مبارك الهي صد ساله شي نه صدو بيست ساله شي نه صدو بيست سال كمه هميشه زنده باشي
مامان
پاسخ
قربونت عسیسم
شمس الدین
28 آذر 92 1:55
تولد تولد تولدت مبارک مبارک باشه خیییییییییییییییییلیییییییییییییییییی نامردین اگه برای من کیک نگه ندارین انشاءالله کیک عروسی هنی رو بخوریم
مامان
پاسخ
واااااااااااااااااااااااااایی ممنون پسرعموی خوب و مهربونم مدیونی اگه فک کنی برات نمیذارم خخخخخخخخخخ
مامانی درسا
28 آذر 92 2:28
عزیز دل دخترکم تولدت مبارک انشاالله همیشه سلامت باشی و شاد ...... انشاالله دستان مهربان خدا نگه دارت باشد دخترکم ...... زاد روز تولدت مبارک ...... روزهای آتی رنگارنگ و زیبا همچون رنگین کمان
مامان
پاسخ
وایی عزیزم چقدر قشنگ دعا کردی ممنون مهربونم
الی مامان ماهان
28 آذر 92 8:09
مبارکه. مبارکه اومدنت به زندگی آنه مبارکه
مامان
پاسخ
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ مرسی عزیزم
مامان سونیا
28 آذر 92 8:38
روزاتون به سپیدی و زیبایی برف و کانون زندگیتون به گرمای آفتاب تابیده بر برف های زمستانی هر چه از روشنی و سرخی داریم برداریم کنار هم بنشیینیم و بگذاریم که دوستی ها سدی باشند در برابر تاریکی ها یلدایتان رویایی…روزهایتان پر فروغ،شبهایتان ستاره باران! راستی به این آدرس برین و توی قرعه کشی شب یلدا شرکت کنین http://mylamis.com/yalda//?ref=91
مامان
پاسخ
ممنون مامان سونیای گلم
مامان دوقلوها
28 آذر 92 11:07
تولد تولد تولدت مبارک عزیزم 120ساله بشی گل نازم fیا به وب دوقلوهای من آخه فردا تولد دوقلوهاست اونا یه روز از شما کوچولوترن اینم کیک تولدشون نوش جون ---------------------- () () () || || || {*~*~*~*~*~*~*} @@@@@@@@@@@@@@@ {~*~*~*~*~*~*~*~*~*~} @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ {~*~*~*~*~*~*~*~~*~*~*~*~*~} {~*~*~*~~ *~~*~~~~*~~*~~*~*} {~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~*} @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ مامان عزیز ازتون دعوت میکنم تو جشن کوچیک ما شرکت کنین همین حالا به آدرس وب سایت ذیل لطفا !!!! در ضمن با قدم رنجه تون و نظرتون ما رو سرافراز و دوقلوها رو خوشحال میکنید سپاسگذاریم
مامان
پاسخ
ممنون مامان عزیز حتما مزاحم میشیم
مری
28 آذر 92 12:36
ايشالا عروسي دخترت
مامان
پاسخ
ممنون همچنین عروسی ثنای نازم
ZaHrA
28 آذر 92 13:07
سلااااااااااااااااااااااااااام تولد تولد تولدت مباااااااااااااااااااااااااااااااااااارککککککک الهی 120 ساله بشی خاله جوووووووووووووووووون ایشالا سال دیگه این موقع یه نی نی خوشگل و سالم دیگه هم تو خونتون باشه آآآآآآآآمییییییییییییییییییییییییین
مامان
پاسخ
وا زهرا این از اون دعاها بودا دوباره میخوای از این یونی انصراف بدم؟؟
مادرشوهر
28 آذر 92 17:35
اگه تو پیر شدی لابد ما الآن فسیل هستیم دیگه؟
مامان
پاسخ
شما دلتون جووونه
مامان ریحان
29 آذر 92 3:03
سلام خوبی خوشی چه خبرا؟ تولد گل دختری مبارک ... ایشالا 120 ساله شی مهنا جونم بیا خصوصی
مامان
پاسخ
مرسی عزیزه دلم ولی باورت میشه اصن نگرفتم
خاله فاطی
29 آذر 92 4:26
خدایی بدشانس ترازمن تا حالا دیدی؟ قطعا ندیدی فکرشو بکن کله سحر بلندشدم تا الانم داشتم پاور برای درسم درست میکردم هنوزم خبرش تموم نشده ای خدااااااااااااااااااااااااااااااااااا آرزویی جز مرگ ندارم میگما تو که دلت پاکه لطف کن واسم دعا کن هی زمونه
مامان
پاسخ
خو میذاشتی امروز درست میکردی مجبور نبودی ک بیدار باشی
دایی جون
29 آذر 92 4:27
سلام چرا ساعت هشت و نیم - نه،ک اومدم کام بذارم پست جدیدت نبود؟ شایدم من پیر شدمو نمیبینم یا یه اشتباهی تو نت پیش اومده باشه واس همین تو همون پست قبلی تبریکمو گفتم(رجوع شود به آخرین نظر پست قبلی خخخخخخخخ) راستی تاریخ پستت چرا واسه 28 هست اما کامنتا واس 27؟؟ چطور ممکنه؟؟؟ اشکال نداره،بازم میگم؛ مهنا خانوم تولدت مبااااااارررررک (به دلیل نزدیک شدن به اربعین،از انجام حرکات موزون و دست و جیغ و هوووورررا و لوس بازی و دلقک بازی و دیگر حرکات منشوری معذوووووووورررررررم) راستی،تولد همه یلدایی ها هم مبااااااااااررررررک!!! خو دیگه؛با اجازه من برم پیش رفیق همیشگیم خخخخخخخ چقد فک زدم، چه فکی دارم من ؛ باز بگین جنس ایرانی بده!!! شب خوش باااااااااای
مامان
پاسخ
من روز 27 ام این پستو گذاشتم بااین مضمون ک یک روز زودتر روز 28 ام ی عکس اضاف کردم تاریخش برگشت ب اون روز
قطره
29 آذر 92 21:50
ای بقربان مهنا ای قربوووووووووووووووون این مهنا چی شده روز تولدش؟!! تولدشم با تاخیر مبارک
مامان
پاسخ
ای من ب قربان تو هیچی تب شدید خواهش عسیسم
مامان ریحان
30 آذر 92 3:00
سلام چیو نگرفتی ؟ اینم واسه پست بالاییت که کامنت دونیشو بستی که دست رو دلم نذار که مثه من ریحان روز تولدش مریض بود و الان سه ساله که این سناریو هییییییییییی تکرار میشه ایشالا که الان خوب شده باشه
مامان
پاسخ
رمزتو میگم عزیزم نمیگیرم ینی چی؟؟
الهه مامان ماهان
30 آذر 92 8:24
مهنای نازم خوش اومدی به دنیا اما چی میکشی از دست این مامان؟
مامان
پاسخ
الهه مامان ماهان
30 آذر 92 8:26
الهی قربونش بچم روز تولدش مریض شده
مامان
پاسخ
اره خیلی بد بود چرا پست جدید نرفتی؟
الی جان
30 آذر 92 10:00
جواب کامنتاتو تو وب ماهان دادم بفرما رویت کن
مامان
پاسخ
حتما
الی جان
30 آذر 92 10:01
چه تند تند کد میده
مامان
پاسخ
با سیستمی خب
الی جان
30 آذر 92 10:02
فاطمه خوشگله تولدت مبارک. روزای خوش زندگیت به بلندی یلدا
مامان
پاسخ
چرا نمیای پست جدید فاطمه ک دیگه اینجارو نمیخونه
الی جان
30 آذر 92 10:04
2قدم مانده به يلدا... به شبي خاطره انگيز و بلند... به سپيدي زمستان و اناري كه دلش قصه دلتنگي ماست. یلدا مبارک.
مامان
پاسخ
یلدای توهم مبارک الهه ی نازنینم
پری مامانی نیکان
30 آذر 92 13:22
سلام عزیزم من شرمنده ام که دیر اومدم اینجا چون مریض بودم .
مامان
پاسخ
این چ حرفیه تو وب شب نشینی ک دقیقا ساعت 12 روز28 تبریک گفتی
پری مامانی نیکان
30 آذر 92 13:24
مهنای من من در برابر نوشته های مادرت کم آوردم . فقط میدونم بگم عزیزترینم عاشقانه دوستت دارم و تولدت رو هزاران بار شاد باش میگم . همیشه شاد و سربلند باشی.
مامان
پاسخ
مرسی پری جونم تو ک خودت ی پا جیگر نویسی