مهنا مهنا ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

کـــــودکـــــ عشق , مُــــهَــــنّــــا

ب سلامتی!!!

1392/5/12 7:06
نویسنده : مامان
1,445 بازدید
اشتراک گذاری

هنی

ب سلامتی سه یار

من و همسر و دخترقلب

ب سلامتی  شما ک دارید این پستو میخونیدماچ

ب سلامتی دخترکم ک اینقدر اتیش سوزوند ک ساعت 6 صبح بلاخره خوابیداوه

ب سلامتی دخترم ک همش بین من و باباشهابرو

ب سلامتی پدری ک خستست ولی برای دلتنگی دخترش اونو ب گردش میبرهخیال باطل

 ب سلامتی دوستانی ک شبا تو شب نشینی دوره داریمقلب

ب سلامتی ی بامرامی ک ب خاطر من نمیاد تو وب ولی ب خاطر دلش میادافسوس

ب سلامتی ی مهربونی ک عشق خارج کورش کرده ولی باید بگم هیج جا ایران نمیشهخنده

ب سلامتیه ی دلی ک نادله اما برای همه  ی دنیا دلهگریه

ب سلامتی مادرم ک نگاهش عمره منهماچ

 ب سلامتی پدرم ک غرورش عشقه منهقلب

ب سلامتی ادمایی ک نامهربونی کردن اما هیچ وقت تو ذاتشون نامهربونی نبودمتفکر

ب سلامتی خودم ک گذشتم از ناگذشتنی هاخنثی

ب سلامتی دوستانی ک خاموش میان و باعث بالا رفتن بازدیدای وبم میشنعصبانی

ب سلامتی دوستانم ک در انتظار بچه  خدا خدا میکننددل شکسته

ب سلامتی ظرفایی ک امشب تو مهمونیم شکست و خرد شدنیشخند

وب سلامتی شوهری ک جلوی مهمونا گفت چشم و نظره ی صدقه بندازمخجالت

و ب سلامتی مهمونایی ک صددرصد اب شدنآخ

و در اخر

ب سلامتیه  نی نی وبلاگ ک دوساله ازش خاطره دارم.........قلب

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (146)

خاله فاطی
12 مرداد 92 6:39
ودر آخر به سلامتی خاله فاطی خوکشله بزن اون کف خوکشله رو


رفرش کنی عکسه هنی رو هم میبینی
خاله فاطی
12 مرداد 92 6:43
دیدم
وااااااای خواهش میکنم خجالت ندید


توهم همینطور
اگه گفتی تو کدومشی
خاله فاطی
12 مرداد 92 6:45
من موندم این خواهر ما چرا اصرار داره عشق کره منو کور کرده من همچین غلطی نمیکنم


خلاصه عشق تنها بودن کورت کرده
چون چنوقت پیش گفتی دلم میخواد یونی ی جای دور قبول شم
یادم رفت بنویسم ک ب سلامتی دختری ک بعد از ازد حسرت بودن باخانوادشو میخوره
خاله فاطی
12 مرداد 92 6:50
واقعا یادم نمیاد گفتم ولی اگه گفتم شوخی کردم مگه خرم اونوقت بآید بشینم آشپزی کنم تازه افسرده هم میشم خدا نکنه جای دیگه قبول شم حالا اگه خداست دوس دارم جای دیگه باشه ولی در کنار ننه و بابا باشیم


اها حالا ادم شدی
این تعویضه چرا سکوت کرده
ایییییییییییییییییییش خوبه میاد تو وب من و با من قهره
M&F
12 مرداد 92 6:53



ایـــــــــــــــــــش
خاله فاطی
12 مرداد 92 6:55
خودمم فهمیدم نمیدونم چرا امشو ناراحته البته امیدوارم که این چنین نباشه
هوی تعویضیه چیه تعویض مسکن



از بس ک لوسه
ادم ک باابجیش قهر نمیکنه اونم ابجی از جنس ناب
خاله فاطی
12 مرداد 92 6:57
ولی خواهشا دیگه فکر نکن دوس ندارم باهاشون باشم اصن با گفتنش شرمم میشه عاااااااشقشونم


دقیقا
پدر مادر ما معرکه هستند
نعمتن ی نعمت واقعی
خاله فاطی
12 مرداد 92 6:59
به به چ عجب تاحالا بیدار موندی





کی من غلط کردی من همیشه بیدارم
منتها امشب چون بچه ها تو اون وب نبودن اومدم اینجا
M&F
12 مرداد 92 7:01



چیه نکنه میخوای قباله اینجارو شش دونگ بزنم ب اسمت
همچین از وجود من ناراحته و سکوت کرده ک انگار من غصبی اومدم اینجا
پررو ی سلامم نکرد ب اجی بزرگش

خاله فاطی
12 مرداد 92 7:05
میگم گلشیفته میدونستی مادر مریم تو فیلم ننه واقعیشه


بترکی
ب من میگی خودت گلشیفته ایی
باور کن همش یادت تو میافتم برای همین بت میگفتم خودشیفته چون توهم مث اون خودشیفته ایی
اره تازه چنروزه فهمیدم
چ قدر شبیه گلشیفته هست میبین
خاله فاطی
12 مرداد 92 7:08
اینجور که من بررسی الان کردم من که ازت بزرگترم از اونور تو هم از تعویض مسکن بزرگتری خخخخخخخخخ اینجوری که من جای ننه بزرگه تعویض مسکنم
تعویض مسکن پاشو احترام کن


دیگه ب این نتیجه رسیدم ک شش دنگ اینجارو بزنم ب اسم این تعویضه
خاله فاطی
12 مرداد 92 7:10
نه اصلنم شبیه هم نیستن به نظرم


وای نگو حالت لب مادره ک کنارش خط داره عینه مریم زمانه
چشایه مادره ک انگار گلشیفته
بدبخت فراهانی بزرگ
M&F
12 مرداد 92 7:10
نمیشه دراز کشیده احترام کنم؟
خاله فاطی
12 مرداد 92 7:12
نخیر پاشو


اینو بخون چ قشنگه

دیگه نه "شلوار پاره" نشونه "فقره"
نه "سکــوت" علامت "رضــایت"
دنــیـــــــــــــــای غـــریـبـیــست
ارزشـــــــــــها "عـــــــــــــــــــوض" شـده
"عـــــوضــــــــــی هــا"، بــا ارزش شــــدن.
.
خاله فاطی
12 مرداد 92 7:13
نه بازم به نظرم شبیه هم نیستن


لاغری گلشیفته چی عینه مامانش ریزه میزست و عین پسرا میمونه
خخخخخخخخخخخخ
خاله فاطی
12 مرداد 92 7:14
خدایی کنار لبش خط داره؟؟؟؟؟؟من که دقت نکردم
اصن فک نکنم لب داشته باشه


خخخخخخخخخخخخخخخخخ
فک کن
میبینی ی مدلیه
مث این شکلکن هر سه تاشون نیگاه
M&F
12 مرداد 92 7:15
باشه، پاشدم


نمیخوای ج منو بدی
ی موقع سلام نکنی زبونت گزنه درمیاره
خاله فاطی
12 مرداد 92 7:17
وااااااااااااای چه ربطی داره شاید گلشیفته غذا زیاد نمیخوره
الان به نظر من وهمه تو و مامان شبیه هم نیستین ولی چون چالی بآید بگیم شبیه مامانی نه این که دلیل نمیشه




گقته باشم خودت چاقی مامان من چاق نیس


برو بابا خوندی اون متنو؟؟؟
حالا اینو بخون

حـــوا ...؟
تـــو!!! ...
مگــــــر سیب را پوست کنـدی خــــوردی؟
که دنیـــا این گــــونهـ پـوست مــا را مـی کند!!!
خاله فاطی
12 مرداد 92 7:18
آفرین حالا بیشین بعد بازگفتم پاشو


خوندی اون دوتا رو؟؟؟
حالا این یکی رو بخون

فیلــمِ مَســخره ای بـه نآمـِ زنـدگــے
بآ بازیگَـــری بـه نآمـِ مَـــטּ
از کارگرداטּ خــوبـی بـه نآمـِ خُـــدا
وآقــعا بَعــیـد بود !!!
خاله فاطی
12 مرداد 92 7:20
یا مثلا من و بابا شبیه هم نیستیم ولی چون دوتامون لاغریم شبیه همیم ربطی نداره
من غذا نمیخورم لاغرم بابا هم که نمیدونم از شیخ ممود به ارث برده از کی به ارث برده خدایی لاغرهست


اوووووووووووووووووووف چقدر حرف میزنی
من اندازه تو بودم نصف تو بودم
بعد تو بامن همچین فرقی نمیکنی خواهری
خاله فاطی
12 مرداد 92 7:24
آره چه قشنگ بودن
ولی اون اولی رو تیکه آخرشو یه جا خونده بودم خیلی خوشم اومد راه میرفتم اینو میگفتم ولی الان یادم رفته بود
عوضی ها باارزش شدند


هییییییییییییییییییییییی
چقدر ادم دوره
خاله فاطی
12 مرداد 92 7:29
راستی حوا رو صدا زدی یاد خاله حوا افتادم فک کنم اینا هم فرداشب باشن میدونستی؟


فردا شب نه امشب اره میدونستم
کاش باامین میومدم اونجا
ولی نیومدم

دوباره سیب بچین حوا...
من "خسته ام "
بگذار از اینجا هم بیرونمان کنند.
.
M&F
12 مرداد 92 7:30
خاله فاطی
12 مرداد 92 7:31
تعویض مسکن اگه بیداری خواستم بگم همین الان پاشو بعد برو آشپزخونه بعدش باز بیا سرجات


کاش ادمها از خوشی کسی ناراحت نشن شاید طرف داره نشون میده ک خوشه
خاله فاطی
12 مرداد 92 7:35
خوب میومدی؟!!!
بعدشم که کور نیستم میبینم نیومدی
همچین میگه میخواستم با امین بیام اونجا ولی نیومدم



ینی منظورم این بود ک امین رفت ادارش دیگه
خاله فاطی
12 مرداد 92 7:38
الهی بمیرم ش نداری داری اینجا تخلیه میکنی




چیو

اون اخری رو خودم شخصا برای یکی دادم

امیدوارم بفهمه


بترکی غیب شدی
خاله فاطی
12 مرداد 92 7:48
با منی؟؟؟؟ اگه با منی که نه هستم
داشتم فکر میکردم چی بگم


خخخخخخخخخخخخخخخخ
میگم فک کنم این تعویضیه ی چرت میزنه بعد پا میشه ی شکلک میزاره دوباره میخوابه
خاله فاطی
12 مرداد 92 7:51
لابد هست و خاموشه
شایدم دیگه خوابیده


اره حتما خوابیده وگرن اینقدر بی مرام نیست
خاله فاطی
12 مرداد 92 7:57
چمیدونم والا
فک کنم ولی خاموش باشه بازم نیدونم


من برم دیگه صب خوش
خاله فاطی
12 مرداد 92 8:03
شب خوش


ظهر خوش
آیسان مامان ماهان
12 مرداد 92 11:45
به سلامتی خودت که آخر مرامممممممممممممممممممممممممممی


بابا عزیــــــــــــزم
اتفاقا همش تو فکرم بودی ک توروهم بنویسم ک ب سلامتی مادری ک پسرش میخواد عوضش کنه
خخخخخخخخخخخخ
آیسان مامان ماهان
12 مرداد 92 11:46
نه ببخشید..اول سلام و آرزوی سلامتی به مامان و دخمل نااااااااااز و یکی یه دو نه،چراغ خونه


فدای تو عشقم
آیسان مامان ماهان
12 مرداد 92 11:48
طرح شرمنده سازی دوستان که یادی از ما نکردن.........
.
.
.
. سلامتی خودت که آخر مرامی


برو ج اولین کامنتتو بخون
آیسان مامان ماهان
12 مرداد 92 11:51
سلامتی دخملی که حسابی آتیش سوزونده و باعث شب بیداریت شده و سلامتی بابایی و مامانی بجا و درست،،سلامتی همسری خسته و کوفته هم بجا و درست ..این رفیقای شب نشینتو کجای دلم بزااااااااااااااااااااااااااارم


اره دیگه تنهام نمی زارن و همش شبا باهمیم
آیسان مامان ماهان
12 مرداد 92 11:51
آنسه ای ظرف شکسته که شکسته دیگه سلامتی نداره که خخخخخخخخخخخخخخخ


نه دیگه اینقدر دوسشون دارم ک برای تیکه تیکه هاشم دعا کردم
آیسان مامان ماهان
12 مرداد 92 11:54
حالا کی باهات نامهربونی کرده ،،چجوریا دلش اومده نااااااااااااااااااااااااامردا و نازناااااااااااااااااااااا و ناجوانمردااااااااااااااااااااابعدش بازم بسلامتیشون...بابا بامراممممممممممممممم


کلا با مرامیم دیگه
آیسان مامان ماهان
12 مرداد 92 11:55
حالا از چه ناگذشتنی ها گذشتی..خ مفهوم بنویس مام بگیریم


نه دیگه لازم نیست موشکافی شه
آیسان مامان ماهان
12 مرداد 92 11:58
صدقتو رو برررررررررررررررررررررررم


بش گفتم زشته
خودش یکم جاخورد
آیسان مامان ماهان
12 مرداد 92 12:00
سلامتی خودددددددددددددددددددددم و خودت و همه با حالا


بشـــــمار
آیسان مامان ماهان
12 مرداد 92 12:03
این پایینم که خیلی قفله دیگه


اره ی گلگی از دوستی بود ک بلاخره پیداش نشد
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
12 مرداد 92 12:51
اول اینکه خیلی ممنون.ذوق مرگ شدم م م م م م م
بعد هم در راستای اینکه میگی کامنتاتو حذف کردم!
مادرجان!
شما پی نوشت پست تولدم رو خوندی؟!اسم خودتو اونجا دیدی؟
شما جواب های من به کامنتای وصال توی پست حسادت رو خوندی؟اون اولاش؟

شما اصولا وقتی میای وبلاگم چیزی هم میخونی یا همینطوری کامنت میذاری؟!





هوووووووووووووووووووووی پروووووووووووووو
تا امروز صب اینا نبود الان اضافه شد من چ جوری وقتی خواب بودم میدیدم
الی
12 مرداد 92 13:30
خیلی قشنگ بید


فدا مدا
الی
12 مرداد 92 13:32
تولد نرجس خاتون هم موبارک


مبارک
قطره
12 مرداد 92 14:23
میگم حالا این بنده خداها ک مهمونتون بودن و اینقدر شرمندشون کردین کیا بودن


میبینی من شوهرمم با هنی بزرگ میکنم
بابا اصن همینجوری ظرفای نازم میشکس
عزیزانم
عمه های شوهرم بودن
قطره
12 مرداد 92 14:23
ب سلامتی قطره ک اینقده دوسش داری


ب سلامتی غتره خودشیفته خودم
M&F
12 مرداد 92 14:49
سلام‏ شرمنده،گوشیم خاموش شده بود و چون دیدم کسی با من کاری نداره و خودتون دارین با هم میحرفین منم گوشیو رو شارژ نذاشتم همین الآن گوشیمو گذاشتم رو شارژ و روشنش کردم بااااااااااااااااااای
**سمیه**
12 مرداد 92 18:22
سلام آنسه جان خوبی مهنا م چطوره

به سلامتی اونای که نباشن توی نت و شب نشینی هایت هیچ حس نمیشن


سلام عزیزم
خودت نخواستی بیایی ما کسی رو ب اجبار نمیاریم هرکی دوست داره قدمش رو تخم چشای ما
مثلا چندشبه پری و الی نمیان یادیشب هیشکی نبود ولی کسی از کسی گلگی نکرد
**سمیه**
12 مرداد 92 18:25
تــــــــــــولـــــــــــد نرجس بانو مامان طهورا
هم متولد ماهی خودم مباررک


عه تو متولد چ روزیش هستی؟؟
مبارک باشه تولد توهم پس
**سمیه**
12 مرداد 92 18:36
آنسه جان اس ام رسید خدمت تان
خوشحال می شیم تشریف بیارین افطاری
هم یه دیداری تازه کنیم


قربونت برم من همین تازه از خواب بیدار شدم
فدای تو برم ما افطار دعوتیم خونه عمم
وگرنه حتما تشریف میاوردیم
خاله فاطی
12 مرداد 92 18:52



بترکی کجایید شما هرچی میزنگم خواهر
خاله فاطی
12 مرداد 92 19:00
ما الان در کنار عمه تشریف داریم
شما کی میاین؟


هی بترکین چ زود رفتین
ماتازه بیدار شدیم
تا 11 صب بیدار بود الکی بت گفتم من میرم
خخخخخخخخخخخ
خاله فاطی
12 مرداد 92 19:04
منم ساعت 6 بیدارشدم نماز خوندمو اومدیم
گفتیم کمک کنیم کمی
خودمم میدونستم که بیدار بودی ونرفتی


از کجا فهمیدی
گفتم شاید بعضیا ب خاطر حضور ما نمیان رفتم ک بیان
بعد رفتم ی جای دیگه
خاله فاطی
12 مرداد 92 19:10
ینی که بیشتر شک داشتم که هستی


خوبه
خخخخخخ
ZaHrA
12 مرداد 92 19:34
سلااااااااااام

به سلامتی دوست گلم و دخترش و بابای دخترش

به سلامتی دوست گلم که بخشنده س و مهربون


ب سلامتی تو ک یهو اینقدر خوشگل و ناز شدی
خخخخخخخخخ
مامان دوفرشته
13 مرداد 92 0:56
به سلامتی دوست عزیزم بزنیدکف قشنگه رو


ب سلامتی تو دوست گلم
خاله فاطی
13 مرداد 92 1:02



[شیطان
یاسی
13 مرداد 92 1:28
ب سلامتی ی بامرامی ک ب خاطر من نمیاد تو وب ولی ب خاطر دلش میاد


آنه این کیه؟؟؟؟؟؟


خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
خودش میدونه کیه
یاسی
13 مرداد 92 1:29
و بالاخره به سلامتی یاسی ک
بهترین دوست آنه هست


ای جانم
خاله فاطی
13 مرداد 92 3:09



قیافه رو
تعویضیه کو
خاله فاطی
13 مرداد 92 5:05


من چمیدونم کجاست لابد رفته خونشون


لابد
خاله فاطی
13 مرداد 92 5:08
باهم قهربودید نه؟


هنوز هم هستم باش شدید
حباب
13 مرداد 92 10:18
ای جانم ....و به سلامتی آنه خستگی ناپذیر و مهربوووون


فدای مهربونیت
حباب
13 مرداد 92 10:28
خصوصی ...خصوصی


فدامدا
مامان مبينا
13 مرداد 92 11:28
سلام خانومي
هم نوشته هات جالب بود و هم عكساي دلبندت
خوشحال ميشم بهم سر بزنين


ممنون عزیزم حتما
الی
13 مرداد 92 15:01
پست پایین رو الان خوندم و من

بی خیال...


ینی ندیده بودی؟؟
میدونم ک شماها نبودید ولی خیلی درگیرم
الی
13 مرداد 92 15:02
به سلامتی الی جون که یه دفعه خوابش میبره


خخخخخخخخخخخ والا دیشب چرا یهو رفتی
توهم بااین خوابت مث داداشمی والا
حباب
13 مرداد 92 23:47
آنه ای پیدا شد؟ من مه جای توبودم پیداش میکردم میزدمش


هرکی تو نت شمارمو داشت دادم اما نه
حباب
13 مرداد 92 23:48



فدایت
حباب
13 مرداد 92 23:48
هه چهحالی میده پستام زود میاد


کامنتتو میگی
حباب
13 مرداد 92 23:49
آنه آنه...او او او او....دوست داره ...او او او او


خخخخخخخ
مامان محمد معین
14 مرداد 92 1:16
ولی خداییش شوهری خوب اومده اون تیکه رو ...


نه بابا خیلی ضایع بود
غضنفرعلی
14 مرداد 92 1:48



خسته ایی مث من دارم میمیرم از سردرد خوابم میا خفن هنی بیدارشده نمیزاره
پری مامانی نیکان
14 مرداد 92 3:05
به سلامتی دوستای عزیزی که نگران دوستشون میشن و اس ام اس هاشون ادم رو سر شوق میاره .

به سلامتی آنه ی گلم که عزیز دل ماست.


ب سلامتی پری عشقه خودم
خوبی پری بیا تو وب شب نشینی
همه هستن
~~~~
14 مرداد 92 3:05
سلامتی اونی که فقط بخاطر دلش نمیاد اینجا ، اما بعضیا اینطور فکر میکنند
بخاطر دلم میام اما تنها دلیل اومدنم دلم نیست


قبول
مامان مهسا
14 مرداد 92 4:05
سلام انه
خوبي
به سلامتي يه مامان خوش قلم
خوب نوشتي همه به سلامتي ها رو ميگم
همسري حيثيتت رو برده ها دمش گرم


ها میبینی ابرو برامون نذاشت
خخخخخ
مامان مهسا
14 مرداد 92 4:08
رمز پست قبلي ؟!؟

ايكون يه ادم فوضول و سيريش


ایکونه ی ادمی ک نیشش بازه
غضنفرعلی
14 مرداد 92 5:08
منم سرم درد میکنه شدید ولی نه به خاطر خواب

بگیرید بخوابید خوب ننه هنی


اره تو چته
امشب هم ناراحت بودی
خاله فاطی
14 مرداد 92 5:13
نه خوبم
راستی بسته ای که گرفتم داره از شارژم کم میکنه والانم کلا تمومش کرد واسه تو هم اینجورکی بود؟


از شارژ کم نمیکنه بستت ک تموم شه میره روی کم شدن شارژت
خاله فاطی
14 مرداد 92 5:21
چمیدونم والا


خب ش کم میکنه
این ی روزه اصن نمیارزه اون ی ماه 5 تومن خیلی خوبه امتحان کن
ی ماهش ب دوماهم میکشه
خاله فاطی
14 مرداد 92 5:37
کاش میشد غیرفعال کرد اصن نمیدونم چرا اینجوری شده این گوشی دیگه اعصابمو ریخته بهم زده زده کد شارژو که وارد کردم پیام اومدش که 8 روز چارتومنی برای بسته ی جدید خودمم موندم چون من اصن انتخابش نکردم الکی چارتومن ازم گرفت عوضی بیشعور


وا
ینی چی
ولی اینا اصن نمیارزه
خاله فاطی
14 مرداد 92 5:40
عجب آدمی هستیا من ب جات بودم میرفتم میخوابیدم
مزاحم نمیشم برو با دوستان باش خوش بگذره
شب خوش


چطور اونجا هستم میگی
خخخخخخخخخخخ
اتفاقا الان میرم لالا
سرم داره میپوکه
خاله فاطی
14 مرداد 92 5:44
نه همینجوری گفتم



من دارم میرم لالا
شب خوش
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
14 مرداد 92 17:58
ب سلامتی دوستانی ک خاموش میان و باعث بالا رفتن بازدیدای وبم میشن
من اینم.
سلامت هم هستم.



الحق ک همینی
مامان مبينا
14 مرداد 92 17:58
سلام ماشالله به دخترت خواستم لينكت كنم اگه اجازه بدي


خواهش میکنم
خاله فاطی
14 مرداد 92 19:24



واقعا خجالتت برای چیه
نکنه خجالت میکشی فردا میخواید بیاد اینجا
‏‏‏Yasi
15 مرداد 92 1:31
این واسه هنی خوشگله خودم؛الهی خاله فدات شه


فدایی داریا
الهام مامان رامیلا
15 مرداد 92 1:46
بابا به سلامتی مامان هنی که هی داره وب ما رو روشن می کنه می یاد تند تند پیشمون بزن دست قشنگه رو
بخدا سر افرازمون کردی آبجی
دمت گرمممممممممم
بسلامتی شماااااااااااااااااااااااااااا


ما کلا دممون گرمه
خخخخخخخخخخخخخ
خاله فاطی
15 مرداد 92 3:19
واسه چی خجالت بکشم صدبار تو اومدی حالا یه بار ماداریم میایم



اییییییییییییییییییییییش
ب مامان بگو خرما بیاره
خخخخخخخخخخخخخ
خاله فاطی
15 مرداد 92 3:33
میگم گلشیفته واس شب زیاد خودتو به زحمت ننداز جمع خودمونیه دیگه هممون یه چایی خرما واسه باز کردن افطار بعدشم همون فرنی و هف هشتا ماهی و سه چارتا هم مرغ بیشتر درست نکن میدونی ما که کلا زیاد نمیخوریم بعدشم کیک الویه هم که دیگه یادت هست نیاز به یادآوری نیستش بعدش که نوشابه مشکی هم که اصولا میخرید خودتون میدونید که تو ماه رمضان نوشابه میچسبه بعدشم دسر واین چیزا هم که خودت میدونی فقط جدید و خوشکل و همینطور خواهشا ایندفعه خوکشمزه باشه


عمرا هیچ کدوم از اینا ک گفتی نیس
فقط ماکارونی
همین و بس
خاله فاطی
15 مرداد 92 3:34
اگه یادم بود
ولی باز خودت بگی مطمئن تره چون من قطعا یادم میره


یادت بره با خاک یکسانی
خاله فاطی
15 مرداد 92 3:39
خبر خبر خوش
همین الان خبر رسید از کره یک مهمون ویژه داری یک مهمونه خوکشل باصفا بامرام باحال فقط خواهشا تعداد و مقدار غذا ها را افزایش دهید
میییییییییین جانگووووووووووووووووووووووووو


بترکی راش نمیدما گفته باشم ببرش هتل
خاله فاطی
15 مرداد 92 3:41
راستی فقط به راضیه بگو تیپ بزنه خوکشل موکشل بیاآبروی منو نبره خودتم همینطور


عــــــــــــــــق
خاله فاطی
15 مرداد 92 3:46
خودت میدونی جناب مین جانگوووووووووی عزیز بهت ارادت خاصی داره الان که بهش گفتم خونه ی گلشیفته ایم خیلی خوشحال شد البته جمیله رو هم خیلی دوست داره ولی از راضیه نمیدونم چرا خوشش نمیاد


بش بگو من شوهر دارم لطفا خوشش نیاد از من
خاله فاطی
15 مرداد 92 3:50
برا چی راش نمیدی بابا کله مبارکتو از جا در میاره
از خداتم باشه مهمون خارجی داری اونم کی میییییین جانگوووووووووی عزیز


میترسم از من خوشش بیاد اونوقت با ی شوهر و ی بچه م چکار کنم
هیچ وقت از این کارا نمیکنم
خخخخخخخخخخ
خاله فاطی
15 مرداد 92 3:52
بله بله
خجالتم خوب چیزیه اصن منم نمیام خونتون انگار نه انگار فامیل داره میشه


برووووووووووووو گمشووووووووووووووو
خاله فاطی
15 مرداد 92 3:53
از تو خوشش بیاد


چ کنیم دیگه ی دلو صدتا دلدار
بشمار یک
.
.
.
.
.
.
.
بشمار صد
خاله فاطی
15 مرداد 92 3:56
من نگفتم خوشش اومده گفتم ارادت خاصی داره جو گیر میشی یهو خواست محبت کنه چرا بد میگیری
درضمن اگه بخواد خطایی کنه که از کره خودشون که هیچی از کره زمین محوش میکنم


ایییییییییییییییییش با وجود زنش چ خطایی میتونه بکنه
خاله فاطی
15 مرداد 92 3:59
آره بگیر بشمور
یهو کسی بهت نگه حسود
اصن به کوری چشم حسودا میارمش تا اونوقت دیگه نگی از من خوشش میاد


بیارش فردا شب پس منتظرشم از نوع بسیار ببینم میاد یانه
خاله فاطی
15 مرداد 92 4:00
از بس پاک و معصومه
رعنا
15 مرداد 92 4:02
به سلامتی آنی جونی که یه پست واقعا قشنگ گذاشت

خیلی خوشم ااومد از پستت آنی

به خصوص
ب سلامتی دخترم ک همش بین من و باباشه


قربونت برم من عزیز دلمی
خاله فاطی
15 مرداد 92 4:02
انقد مرد خوبیه که با این حرفایی که زدی شخصیتش اجازه نمیده که بیاد فک میکرد به چشم برادر نگاش میکنی
واقعا که


بترکی ب مولا
خاله فاطی
15 مرداد 92 4:03
خاله فاطی
15 مرداد 92 4:06
جدای از شوخی کاش میشد بیاد
حباب
15 مرداد 92 10:03
اره بابا همون کامنت
آیسان مامان ماهان
15 مرداد 92 11:32
سلام آنسه ای سوزنت تو نخ سلامتیت گیر کرده مونده عاااااااااااااااااااااااایا که نیستی


بابا نتم قط بود نمیدونستم مشکل از کجاست
آیسان مامان ماهان
15 مرداد 92 11:33
بعضیا چرا نمیدونم چششون بر نداشته ی تبریک خشک و خالی برا قبولیم بدن..حالا اگه رفوزه میشدم هی مییومدن بهم میخندیدن


ای قربونت برم نبودم عسیسم
آیسان مامان ماهان
15 مرداد 92 11:34
این منم با سایز کمتر از قبل خوشگلم نههههههههههههههه؟؟؟؟؟؟


نه دیگه افتض شدی
برو حالم بهم خورد
خخخخخخخخخخخخخخ
آیسان مامان ماهان
15 مرداد 92 11:34
هیچی دیگه گفتم ازم فیض ببری اومدم ...


بابا دور شو ازم
باران
15 مرداد 92 14:46
بسلامتی مامان مهنای گل


ب سلامتی باران کم پیدای ما
قطره
16 مرداد 92 1:31



دلتنگت بودما اصن ی وضی
حباب
16 مرداد 92 11:39
....هویجوری اینا رو نوشتم...خخخخ
انسیه مامان امیرعلی
16 مرداد 92 15:08
سلام انسههههههههههه جونی ئلم باتون تنگ شده ها
انسیه مامان امیرعلی
16 مرداد 92 15:09
سلام انسه جونی دلم براتون تنگ شده ها


سلام ب روی ماهت ما بیشتر
انسیه مامان امیرعلی
16 مرداد 92 15:10
اون عکس کوچیکی های مهناخیلی بامزس فداش بشم که اون گلهههههههه
انسیه مامان امیرعلی
16 مرداد 92 15:10
یه سربزن بهم اپم


حتما
خاله فاطی جون جونی
16 مرداد 92 19:32
پیشاپیش عید سعید فطر مبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک
مامانی درسا
16 مرداد 92 20:10
صدای پای عید می آید و دل مومن بر سر دو راهی آمدن عید رمضان و رفتن ماه رمضان بلا تکلیف است.. از آمدن آن یک دل شاد باشد یا از رفتن این یک محزون؟ عید فطر پاک ترین و عیدترین عیدهاست چرا که پاداش یک ماه عبادت و شست و شوی جان در نهر پاک رمضان است.
پیشاپیش عیدتون مبارک


قربونت برم
خاله فاطی عزیز
17 مرداد 92 1:39
چطور مطورایی هنی خاله؟؟؟؟
خاله فاطی عزیز
17 مرداد 92 1:43
چقد حال میده بعضیا نیستن


کاش همیشه اینجورکی باشه


پرررررررررررررووووووووووو
آیسان مامان ماهان
17 مرداد 92 10:55
کم کم غروب ماه خدا دیده می شود صد حیف ازین بساط که برچیده می شود در این بهار رحمت و غفران و مغفرت خوشبخت آنکسی ست که بخشیده می شود پیشاپیش عید تان مبارک،،التماس دعا
یاسی
17 مرداد 92 23:50
عزیزم عیدت مبارک همرا با بهترین آرزوها






ممنون گلکم
M&F
18 مرداد 92 0:46
درهای رحمت در حال بسته شدن ، مواظب باشین لای در نمونید عید سعید فطر مبارک
مین جانگو...از کره...
18 مرداد 92 1:12
سلام
عیدتان را تبریک میگویم
سلام برسانید



ادما تو کره اینجوری میحرفن
از همون اول میدونستم عاشقمی ممنون از قلبت ک برام میتپه
خخخخخخخخخخ
الهام
18 مرداد 92 3:59
به سلامتی تو که اینهمه گلی


ب سلامتی تو و سه تا دخترات
M&F
18 مرداد 92 10:14
خنگول مشکی پوشیده بود گفتند : خدا بد نده ، چی شده؟ گفت : انگشت بابام رفت زیر تریلی! گفتند : خب اینکه پیراهن مشکی پوشیدن نداره گفت:آخه انگشت بابام تو دماغش بود!!!!
قطره
18 مرداد 92 14:28
M&F
18 مرداد 92 16:30
خواهش میکنم دیگه اس نده ؛ خانوادم بهم شک کردن پیام خنگول به ایرانسل
M&F
18 مرداد 92 16:46
داشتم با لب تاب م کار میکردم ، بابام اومد بهم گفت: کار داری با دستگاه؟ گفتم: پ ن پ ، لب تابم داشت گریه میکرد گذاشتمش رو پام آروم بخوابه. گفتم: حالا کار داری باهاش؟ گفت: پ ن پ ، خواستم بگم صدای گریش اذیتم میکنه ، فکر کنم گرسنشه یه چیزی بده آروم شه!!!!
M&F
18 مرداد 92 16:56
به بابام میگم برو تو حموم و نیگا کن سوسک نباشه میگه: ای بابا!!! میترسی؟ پ ن پ؛ با احساساتم بازی کرده ، نمیخوام ریختشو ببینم نکته اخلاقی: هیچوقت با باباهاتون اینطور صحبت نکنین؛ آفرین به شما
يسنا
18 مرداد 92 18:39
بسلامتيه آنسه که نميدونم چرا هروقت ميخونمش اشک تو چشام مهمون ميشه...
بسلامتي مهنا که برق تو چشماش منو ياد دختر خودم ميندازه...


ای من قربونت برم
خاله فاطی
18 مرداد 92 18:49
به سلامتی احسان علیخانی که امسال ترکوند



و خوووووووووودش نترکید
M&F
18 مرداد 92 19:13
سلام
خوبی؟
واقعا خوب اجرا کرد
من خودم جز کسایی بودم که علی ضیا رو بیشتر قبول داشتم اما الآن نظرم عوض شد؛ البته هنوزم ضیا رو قبول دارم


ضیا اصن عشقه
خاله فاطی
18 مرداد 92 19:26
سلام ممنون شماخوبین؟میگم ننه هم اومدا منم ضیا رو قبول دارم ولی نمدونم چرا بهش حس بدی دارم اونم شدید علیخانی رو بیشتر قبول دارم
M&F
18 مرداد 92 19:31
جدی اومد؟
اتفاقا میخواستم بگم سلامتی آبجی گلم که نـتـش قطعه و میدونم اعصابش داغونه؛ اما حالا که اومد میگم:
سلامتی آبجی عزیزم که الآن خوشحاله که نتش وصله


وای نمیدونی ینی چ وضی بود
امین زنگ زد مخابرات یکم اینو و اونور گفت پورتتون قط شده بود میخواستم خفشون کنم
مریم
19 مرداد 92 0:36
به سلانتی مهنا که اینقده مامانشو مامان کرده


قربونت برم
خاله فاطی خوکشله
19 مرداد 92 4:50


خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
ببخشید آبجی جان یهو یاد قیافت افتادم خندم گرفت
خخخخخخخخخخ



خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
تو هم منو ببخش منم یهو یاد قیافه ی تو افتادم عجیب خندم گرفته
زری مامان مهدیار
19 مرداد 92 12:39
به سلامتی این همه انرژی و شادی که ما از وبلاگ شما می گیریم
ایشالا همیشه سلامت باشید


ممنون عزیزم و همچنین شما
قطره
19 مرداد 92 21:02



توروخدا عینکشو نیگاه
پرنیان
20 مرداد 92 0:19
زمان و نوشته های گذشته، مثل قطره های آبی است که ذره ذره ظرف را پر می کند و وقتی به ظرف پر نگاه می کنی برایت لذت بخش است...


دقیقا
ممنون از حضورتان
الی
20 مرداد 92 12:02
سلام. عیدت مبارک. نماز روزت قبول.

رمز 3 رقم آخر شمارم.


سلام عزیزم همچنین
خوبی جانم
ممنونم
مامان دوفرشته
20 مرداد 92 17:17



قربونت برم
بي هنر
22 مرداد 92 11:26
مهنا جون خاله بازي كه ميگن همينه عاااايا؟


ما دوزاریمون قابلمه ایی شد باز
الهام مامان پرهام
27 مرداد 92 16:44
منصوره مامان زهره
1 شهریور 92 12:18
شوهری گل کاشت!!! عجب رک گویی قابل آب شدنی


میبینی خخخخخخخخخخ
مامان امیرعلی جیگر
4 شهریور 92 19:15
فکر کنم آپم[خونسرد]


حتما
مامان امیرعلی جیگر
4 شهریور 92 19:15
چه خوشکل نوشتیا.شیطونه میگه منم یه پسته به سلامتی بنویسما


خب بنویس