مهنا مهنا ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

کـــــودکـــــ عشق , مُــــهَــــنّــــا

ب یاد روزهای ناب!!!

1392/5/6 5:49
نویسنده : مامان
1,932 بازدید
اشتراک گذاری

ikf

همیشه عاشق این حرکتت بودم حالا نمیدونم میشه اسمشو گذاشت نشستن و یا ولو شدن و یا هرچیز دیگه

اما الان ک داشتم تو آرشیو عکسارو نگاه میکردم ب این برخوردم

تنها برای دل خودم تنها برای یاداوری اون لحظه های قشنگ ناب

تنها برای حس پررنگ مادری انهم ب دلیل گذشت کمی از زایمانم 

این رو گذاشتم این رو گذاشتم تا باور کنم ک چ لحظه های توپی رو گذروندم

 

هنی من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (84)

قطره
6 مرداد 92 6:21
توپی لحظاتتان مستدام


ینی ب همین نوبه توپی یا نه هر توپی؟؟
قطره
6 مرداد 92 6:22
آنهههههههههههههههههه عباداتتان مقبول درگاه حق...


غترهههههههههههههههه عباداتتان مقبول درگاه حق همچین تپل
قطره
6 مرداد 92 7:09
بترکی....
چرا نیستی


ب خاطر اینکه تا 7 صب بیدار بود
الی
6 مرداد 92 10:21
دوست مهربانم سپاس.

و شکر برای بودن و داشتنت.


فدای تو عزیزم
الی
6 مرداد 92 10:24
چشاش مثل تیله اس


قربون اون برق نگاش شدید یاد ایام اون موقع هاشو کردم
‏‏‏¤‏‏‏‏~‏~~‏*‏یاسی‏*‏‏~‏‏~~‏¤‏
6 مرداد 92 14:03
ای جان؛فدای اون چشاش ک خنده ازش میباره‏*‏ نابی لحظات گوهربارتان مستدام


ممنون عزیزم
ایشالا این نابی قسمت خودت و همچنان هی مستدام باشه برات
ینی در حسرت بچه ی تو و غترم
ینی میشه
ای خدااااااااااااااااااااااا
ZaHrA
6 مرداد 92 18:51
واااااااااااای آنه اگه بدونی چقد من این عکساشو دوس داشتمممممممممم

اون عکسشم که لباس آبی تنشه خیلی خوردنیه

مهنا بخورمت خالههههههههههههههه


من خودمم عاشق این عکساشم خصوصا ک خاطره ی خوبی هم دارم ازش
اینکه اینجا ساعت 7 صب بود ک تو حرم بودیم و از شب قبلش با هنی نخوابیده بودیمو....
ZaHrA
6 مرداد 92 18:53
دوستانی که میگین چشای مهنا مثل تیله می مونه

پس اگه از نزدیک ببینینش چی میگین ؟
فک کنین نشسته تو بغلتون و با اووووووووون چشاش زل زده بهتون

شوهر بیچاره ی من حق داره غصه بخوره که چرا اون روز نخوردتش


ب شوهرت بگو این سری ک میایم یادش باشه بخورتش
خخخخخخخخخخخخخخخخ
ZaHrA
6 مرداد 92 18:53
ماشاءالله لا حول و لا قوه الا بالله


فدای تو دوست مهربانم
مامان دخترا
7 مرداد 92 2:25

اولین باره که برات نظر میزارم.
ولی از خیلی قبل از وبلاگ نرجس با شما آشنا هستم.
اسم مهنا برام جالب بود.
خدا برات نگهش داره عزیزم.


سلام گلم مامان دخترای گل
منم تو وب طهورا دیدم شمارو
خیلی خوشحالم از حضورتون
ممنون بانوی مهربان من

مامان ثمین
7 مرداد 92 2:32
سلام عزیزم خوبین طاعات عبادات قبول حق عجب وبلاگ قشنگی دارین ومطالب خوندنی وجالب وزیباتر ازهمه فرشته نازتون هست اگه دوست داشتید ما رو هم لینک کنید تا دوستای خوبی واسه هم باشیم. راستی ثمین جون من توی جشنواره تابستانه نی نی ها شرکت کرده و نیازمند حمایت شماست فقط یک sms کد 102رو بدون هیچ حرف و علامتی به شماره 20008080200 بفرستید یه دنیا ممنون لطفا یادت نره فقط یه sms آخه فقط تاعید فطر وقت داریم [تشویش][041:]
پری مامانی نیکان
7 مرداد 92 2:36
ای به قربون اون چشات . ماشاالله

وای خدایا چقدر این بچه ها شیرینن. ثانیه به ثانیه شون برای آدم مثل یه دفتر خاطرس. خدایا این فینگیلی ها رو برای ما بابا و مامانا حفظ کن .

آنه تو هم دقیقا مثل منی. من هر هفته تمام عکسایی که از فندق تا الان دارم رو نگاه میکنم.این خودش برام یه امیده یه انرژی یه شیرینی وصف نشدنی.


وای پری نمیدونی چقدر دلتنگت بودم دختر
کجایی بامرام
پری باورت شاید نشه من و حتی امین همش عکسا و فیلماشو میبینیم
خیلی انگیزه میده
تااون موقع ک دوربین فیلم برداریمونو نزدیده بودن همش فیلماشو ک با دوربین بود میدیدیم ولی الان فقط موبایلی هارو میبینیم
پری مامانی نیکان
7 مرداد 92 2:40
از همین دوری هزار تا بوس خوشگل برای دخمل خوشگل.


ممنون مهربان دوست من
مامان دخترا
7 مرداد 92 4:25
میدونی الان سوتیم رو دیدم؟
شفاف سازی کن خوب.
پیریه دیگه!
شما ببخش.


خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
عیبی نداره
مرامتو عشقه
الی
7 مرداد 92 13:35
دلم براتون گشاد شده


ما بیشتر
باران
7 مرداد 92 15:12
عزیزم چقدبزرگ شده دخملت



ها میبینی و ما پیرتر
مامان دخترا
7 مرداد 92 16:25
با اجازه لینکت میکنم خانومی.


لینکت کردم عزیزم
مامان دوفرشته
7 مرداد 92 19:17
اااااای جانمممممممممم
خداحفظش کنه


فدای تو عزیزم ممنون
الی
7 مرداد 92 21:00
التماس دعا


محتاجیم خفن
الی
8 مرداد 92 11:05
[چشمک نپرسیدن عیبه عزیزم.

آلو قرمزه چون کیک رو با گردو و موز مغزدار کردم وسطش اینو گذاشتم خوشمل بشه و برش وسط معلوم نشه.


مردم چ باکلاسن والا
زری مامان مهدیار
8 مرداد 92 12:24
ایشالا که همیشه خوشی هاتون پایدار باشه



ممنون عزیزم و همچنین شما
مامان شهاب
8 مرداد 92 12:59
ای جانم
فندق خانم


قطره
8 مرداد 92 14:03



هنی جوووونم اینا همش مال مال خودته....


دوتاشو من برمیدارم گیر نشو لطفا
قطره
8 مرداد 92 14:03
تولد شما هم مبارک کلهم


اخی ممنون عزیزم
چطور یادت بود؟؟
قطره
8 مرداد 92 14:10
آدرس اون فیلم مهنا رو واسم بزار ک تو آپارات بود...
من ندیدمش هنوز ..


اینه ادرسش عزیزم
http://www.aparat.com/v/BXNIK
mamane Ali
8 مرداد 92 17:26
وای ماشالله چه جیگری بودهههه والبته هنوزم هست .. اونا لحظه ها که گذشت.. سعی کن این لحظه ها رو با تمام وجوووودت قورت بدی !!


ممنون عزیزم دقیقا و واقعا
مامان زینب
8 مرداد 92 21:29
خصوصی بود قبلی


ممنون اره خصوصیه
یاسی
9 مرداد 92 3:18
انه میهن بلاگ دچار مشکل شد
رمز رو میزنم پستا رو باز کنم
میگه مطلبی جهت نمایش نیس
براشماهم اینجوریه؟


اره برای ماهم اینجوریه
یا اینجا باشیم یا بریم اون وبمون
یاسی
9 مرداد 92 3:18



اومدید
یاسی
9 مرداد 92 3:23
انه بیاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا



اومدم
یاسی
9 مرداد 92 3:23
وااااااااااااای دارم اینجا حال میکنم
نی نی وبلاگ خیلی خووووووووووووووووبه


خخخخخخخخخخخخخخخخخ
یاسی
9 مرداد 92 3:24
کااااااااااااااااااش بازم برگردیم نی نی وب


من اونجارو نحذفیدم
یاسی
9 مرداد 92 3:25
قطره
9 مرداد 92 16:46



دیشب چرا نبودی
راستشو بگو کلک
خانوم مهندس
10 مرداد 92 0:24
شب قدر، شبی که باید به یاد روی محبوب عزیز، آن یار پنهان رخسار، با دردمندی‌های عاشقانه نالید و دیدار او را از خدای طلبید.



فدای تو عزیزم
باران
10 مرداد 92 2:57
نه گلم توکه هنوزسنی نداری که پیرشده باشی


خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
مامان دوفرشته
10 مرداد 92 15:21
من هم شمارابافتخارلینک کردم


فدایتون عزیزم
‏‏‏¤‏‏‏‏~‏~~‏*‏یاسی‏*‏‏~‏‏~~‏¤‏
10 مرداد 92 18:10
آنه کجایی عزیزم؟


یاسی چنان سردردی دارم ک نگو تا رفتم اس زدی
گوشیمم ش نداره بت میگفتم
M&F
10 مرداد 92 20:15
سلام
اگر یه وقتایی مغلطه كردم ، لوغوز خوندم ، قمپز در كردم ، قپی اومدم ، تو این شبهای آخر ماه بد جور تو آمپاسم و محتاج دعا ، پس حلالم کنین ، بگین خب...!


خــــــــــــــــــــــــــب
خاله فاطی
11 مرداد 92 2:11


فقط میتونم بگم خیلی این روزا سخت بود


پس تونستی وصلش کنی
خاله فاطی
11 مرداد 92 2:36
عااااااااااااااااااااااااااااااااااشقتم
هوی کی با تو بود خودتو میندازی وسط با هنی بودم قربونت بشه خاله با اون ننه ی.... لا اله الا الله ننه که نیس بشکه س
والا
جان من یه رژیم بگیر یهو میمونی تو دستمون ترشیده میشی اونوقت دوستام مسخرم میکنن میگن خواهرت ترشیدس


برو گمشو همه رو چاق میبینه
حتما دلت میخواد شبیه مامان مریم زمان شم
خاله فاطی
11 مرداد 92 2:46
میگم یه گوسفند واسم بوکوشید بد نیست نکه خیلی وقت بود نیومدم البته نیازی به کوشتن نیس زحمت میشه همون پولشم بدین بازم خوبه



میخوای خودتو جلوی پای خودت بکشیم
خخخخخخخخ
خاله فاطی
11 مرداد 92 3:32
خداوندا تورا به بزرگیت قسم تو را به این ماه عزیز و مقدس هیچ بنده ای را ضایع نکن آمین اینقده بدم میاد بعضیا استقلال استقلال میکنن اصلن خدایا حقشون بود امشب ضایع شدن
خاله فاطی
11 مرداد 92 6:08
میگم ینی 18 شهریور میشی 3 ساله
آخ جون میشم آبجی بزرگه
هوووو نگی فضول راستش شک کرده بودم اونجایی


فضول ک نه پررروووووووووووویی
خاله فاطی
11 مرداد 92 6:11
خخخخخخخخخخخخخ
نمک پرورده ایم خواهر


اوه اوه
خاله فاطی
11 مرداد 92 6:13
برو بخواب که یه گله مهمون داری عوضت میخوابم تا 5


نبودیا راحت بودیم از دستت
خاله فاطی
11 مرداد 92 6:16
جدا راحت بودی به درک که بودی انگار واسم راحتیش اهمیت داره اصن عمرا دیگه بزارم راحت باشی


غضنفر علی هم ک شدی رفت
خاله فاطی
11 مرداد 92 6:20
مردم به خواهر بزرگه احترام نمیزارن هرچی باشه سیزده سال بزرگترما ( سخنی از جمیله غیاثی)


برو دیوونه
خوبه بره تو قصایص
خاله فاطی
11 مرداد 92 6:20



من رفتم صب خوش
خاله فاطی
11 مرداد 92 6:22
خاله فاطی
11 مرداد 92 6:23
بیشین همه رو دونه دونه حذف کن
واسه من شبه پس شب خوش


پررو اونجا هم بودی
خاله فاطی
11 مرداد 92 6:24


خواستم بگم اینم حذفش کن


برو با غضنفر علیت تنها باش
خاله فاطی
11 مرداد 92 6:25
نه جان توووو جایی نبودم




خخخخخخخخخخخخخ اینم حذفش کن


فک کردم تو اون وبمی
قطره
11 مرداد 92 11:23
آنه هستی؟
چیکار کردی واسه اون قضیه؟


باورت میشه هیچی
مامان جوجه طلا
11 مرداد 92 14:41

یاد گذشه های شیرین


فدای تو
ندا
11 مرداد 92 18:30
منم رمز


چشم
ندا
11 مرداد 92 18:31
جای خالی فاطمه رو تو پرکردی ؟؟؟
پست جدیدتو منظورمه


فاطمه بترکه
پری مامانی نیکان
12 مرداد 92 1:47
آنه گلم دلم برات تنگ شده .
خیلی دوستت دارم.


قربونت برم نمیدونی چقدر خوشحالم ک اومدی
منم دوستت دارم
خاله فاطی
12 مرداد 92 5:48
اصن وقتی رفتم کره پوشیه میزنم تا حالتونو بگیرم


اره مث گلشیفته نشو لازم نیست پوشیه بزنی
والا بچه بودیم فک میکردیم خارج ینی مثلا تهران
خاله فاطی
12 مرداد 92 5:53
از بس امل و بی کلاس بودین به من چه


نترکیدی اینقدر فکر کردی
میگم کامنتمو تو پست حنظله خوندی
خخخخخخخخخخخخخخ
نوشتم براش جالب بود با سه تا گل
بعدش گفتم قصد اذییتتونو ندارما فقط خواستم باهاتون هم عقیده شم
خاله فاطی
12 مرداد 92 6:00
شوخی نکن خخخخخخخخخ خیلی خندیدم آفرین خیلی حال کردم


خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
خودمم همش دارم میخندم الان یکی منو ببینه میگه این خله
خاله فاطی
12 مرداد 92 6:05
اون که بله

میگم فک کنم تعویض مسکن در رفت


شاید خوابید شده الی ما وسط کامنتا خوابش میبرد
خخخخخخخخخخخخخخخخ
خاله فاطی
12 مرداد 92 6:11
خخخخخخخخخخخخخ



میبینی
خاله فاطی
12 مرداد 92 6:12
نه بیداره اعلام وجود کرد


اره مث اینکه از زحضور من ناراحته
خاله فاطی
12 مرداد 92 6:27
رفتم غیاثکلا خیلی باحال بود خخخخخخخخخخ


خخخخخخخخخخخخخخخخ
اره ولی ب نظرت میگیره
خاله فاطی
12 مرداد 92 6:35
خودت گفته بودی دیگرون هم بهش گفتن لابد خودش حالیشه که همش یه جمله با سه تا گل میزاره
الهی ولی دلم واسه سوخت


خخخخخخخخخخخ
همش مینویسه جالب بود با سه تا گل
خخخخخخخخخخخخخ
خاله فاطی
12 مرداد 92 6:40
خاله فاطی
12 مرداد 92 6:41
آیسان مامان ماهان
12 مرداد 92 12:12
این دل خودت که یه دلبر اینجوری داره خوش بحالش با اون لباس قرمز و کلاه قرمز خوشمل


ای جونم میبینیش
بي هنر
22 مرداد 92 11:29
اين دخمر ناز و خوشمل داره با نگاهش به ماماني ميگه: عزيز بذار بزرگتر بشم خودم اين توپ رو بااااادش ميكنم!


نکنه اینقدر باد شده ک اندازه کره ی زمین شه
بشه باکی نیس
خخخخخخخخخ
F
14 شهریور 92 3:02
کوتاه ترین داستان عاشقانه . . . . . . . . . . . . . . . . "" بــاش ""
F
15 شهریور 92 7:12
آسمون داره همراهی نکردن اون شبشو جبران میکنه؛ نه تنها دیشب همراهیم کرد بلکه حالا ک من دیگه نمیبارم شدت باریدنشو بیشترم کرد
فک کنم داره جای منم میباره؛
فعلا نای باریدن ندارم؛خسته ام


اهنگ وبم قشنگه؟؟
F
15 شهریور 92 13:51
سلام
گوش ندادم، ولی مطمئنم ک قشنگه؛چون خوش سلیقگیت ب من ثابت شده
التماس دعا،فقط دعا

اهنگ وبم باب دله خودته گوش بده

F
15 شهریور 92 15:25
دوریت سرمای دیگرست؛ کمتر از من دور شو.... باز سرما خورده ام
F
15 شهریور 92 15:47
بهم گفت : کمی از حال و روزت بگو و من سکوت کردم و سکوت کردم و سکوت کردم! اونقدر سکوت کردم که مطمئن شدم چیزی رو از قلم ننداختم!!!
F
15 شهریور 92 15:56
کاش "خوشبختی" هم مثل "مرگ" حق بود
F
15 شهریور 92 16:05
گفتم: دوستم داری؟ گفت: نه...! گفتم: دیدار به قیامت...! گفت: جنبه نداشتی...!؟ "یعنی برای دوست داشتن باید التماسش میکردم........؟؟؟ کاری به کار این چرندیات ندارم؛ من التماست میکنم!!! التماس میکنم.......
F
15 شهریور 92 19:03
بهترین آدم های زندگی شما آنهایی هستند که چایتان پیش هم یخ کرده است!!!
F
15 شهریور 92 22:15
دلم برای خودم سوخت......وقتی "شما" صدایم کردی!!!
F
15 شهریور 92 22:45
ساعت ها دیگر برایم معنایی ندارند؛من بی تو با سال نوری لحظه هایم را میگذرانم......
F
15 شهریور 92 22:51
یه سری از حرفها هستند که امکان نداره بشه به گفتار تبدیلشون کرد؛ این حرفا معمولا به اشک تبدیل میشن.....
F
15 شهریور 92 23:03
خـسـتـه کـه مـیـشـوم ، سـرم را مـیـان دستـهـایم مـیـگـیـرم و آنـقـدر تـکـرارت مـیـکـنـم کـه بـالا بـیـاورم!!! من انـتـقـام زجـر تـمـام لـحـظـه هـای بی تـو بـودن را بـالأخـره از "خـودم" خـواهـم گـرفـت......!!!
F
15 شهریور 92 23:24
ای چـشـم هـا!!! بـه کـسـی نـگـویـیـد چـیـزی از درونـم......
F
16 شهریور 92 3:18
خواب دیدم که دوباره با همیم ؛ از خنده بیدار شدم و دیوانه وار به اطراف نگریستم..... چشمانم پر از اشک شد!!!