مهنا مهنا ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

کـــــودکـــــ عشق , مُــــهَــــنّــــا

ادامه...

1392/4/15 15:56
نویسنده : مامان
912 بازدید
اشتراک گذاری

قرار بود سفرنامم ادامه دار باشه ولی سر ی مسائلی حسش از ما دور شد و مارو کلا بیخیال کرد

ولی بااین حال چنتا عکس میگذارم ک خالی از لطف نباشه

مهنا

هنی

هنی

اینجا لاویجه

هنی

وای آش!!! بدجور بم چسبید...

هنی

هنی

هنی

اینجا حیاط خونه خریداری شده بابامه

و درخت ازگیلش

ازگیل

اینجام هنی درحال خوردن ازگله

هنی

 

ادامه مطلب فقط یک سری عکس از دسر هست...

ب

دا

فغ

ت

اد

نه

ب

اقفبا

کیک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

*khanum mohandes*
15 تیر 92 1:34
آنه این توپک ها چه طعمی دارن ؛ژله خرده شیشه ات خیلی نازه؛آفرین هنرمند


منکه خوشم نیومد
ب این توپکا میگن سالد توپی اما خواهرم و مهمونامون خوششون اومد
ولی من و بانوسو خوشمون نیومد
البته فقط ب خاطر کلم هاش
وگرنه خودش خوشمزه بود سیب زمینی ک توش ژامبون و خیارشور و فلفل دلمه ایی و نخودفرنگیه
*khanum mohandes*
15 تیر 92 1:37
آنه؟کجایی؟


هستم عزیزم
داشتم تایپ میکردم جوابمو
الی
15 تیر 92 1:38
ژله دومی با حال بود بعدا بهم یاد بده


چشم عزیزم
*khanum mohandes*
15 تیر 92 1:39
ژله بالایی طعمش چی هس


اولیه؟؟
یادم نمیاد فک کنم انار بود ی بارم با شیر بود
یکی دیگه هم یا طالبی بود یا سیب
الی
15 تیر 92 1:39
فقط 4 تا عکس باز شد. باید رفرش کنم


8 تاست
*khanum mohandes*
15 تیر 92 1:40
إلی پستمو خوندی؟همونجاهم نظرمیذاشتی


*khanum mohandes*
15 تیر 92 1:40
4تابود دیگه؛


4 تا بود ولی 8 تا عکس بود
*khanum mohandes*
15 تیر 92 1:42
نه کلأ 5تاعکسه؛من بازم امتحان کردم


8 تا عکسه
سه تا از سالادتوپیمه
دوتا از ژلمه خردشیشمه
دوتا از ژله رنگین کمونمه
یکی از کیک الویمه
*khanum mohandes*
15 تیر 92 1:43
آنه بعدش اون سالادارو غلطوندی توکلم وهویج؟


اره
اگه طعم هویج و کلم رو دوس داری خوشت میاد
ما از توش خوشمون اومده بود
مثلا خالم و مامانم و زنداییم و ....خوششون اومده بود
*khanum mohandes*
15 تیر 92 1:45
کیک الویه نیست؛سالادتوپی هم یدونس؛نگاه کن خودت


الان نگاه کردم عزیزم
برای من هستشا
*khanum mohandes*
15 تیر 92 1:47
برامن ک نیستش؛چیکارکنم؟میخوام کیک و ببینم


بزار کیفیتشون رو کم کنم
اخه حجمشونو کم نکردم
*khanum mohandes*
15 تیر 92 1:49
إلی هارداسان


یاسی کمش کردم ببین اومد
*khanum mohandes*
15 تیر 92 1:52
آره؛إلی این کیک رو بانون تست درستیدی آره؟این سس قرمزت چه خوشرنگه؛چه سسی هس؟


اره با نون تست
اون سس مایونزه ک بارنگ خوراکی قاطیش کردم فقط چون عجله ایی بود اینقدر زشت شد
خخخخخخخخخخخ
*khanum mohandes*
15 تیر 92 2:17
آنه؟


جونم داشتم میتایپیدم
*khanum mohandes*
15 تیر 92 2:41
نه نصفه شب؛ولی اگه تو خوابت میاد بریم


نه خوابم نمیاد
الی کجا غیبش زد
*khanum mohandes*
15 تیر 92 2:50
آنه چرانمیاد


نمیدونم
*khanum mohandes*
15 تیر 92 2:51
أه دوساعته مینویسم نگو اسممو واردنکردم؛


خخخخخخخخخخخ
*khanum mohandes*
15 تیر 92 2:57
آنه بریم دیگه؛وقت نقشه م هس؛بوس بوس شب بخیر؛خیلی دوستت دارم؛دلم بازشدباهات حرف زدم مرسی عشقم


خوشحالم گلم
منم همینطور شبت بخیر عشقم
الی
15 تیر 92 13:30
بچه ها ببخشید دیشب خوابم برد.


واقعا که
مامانی سارا
15 تیر 92 14:44
سلام دوستم نیگران شدم شنفتم یکی دنبالت می گشت گفتم گم نشده باشی ؟ بعد دیدم نه دوست هنرمند داشته می ترکونده .......ببین نطرا رو نخوندم ببین درست می گم ژله و الویه و ...اون توپا توشون چیه ؟ ..راستش من ژله از چشم خیلی افتاده ولی اون توپی ها واسه بچه ها جالبه اگه حسش بود یه توضیح بخور نمیری بده


کی دنبالم میگشت؟؟؟
راستیتش نمیخواستم هنرهامو رو کنم
اما چون یکی از دوستان دوست داشت گذاشتم
اون توپا اسمشون سالاد توپیه سیب زمینی پخته شده ک پهنش میکنیم و توش مغز سالاد ک همون ژامبون و فلفل دلمه اییی خیارشور و نخودفرنگیه میزیم و گردش میکنیم
و میغلتونیم تو کلم و هویج
باز اگه دقیق میخواید ادرسشو برات میزارم
قطره
15 تیر 92 15:08
هنرات تو حلقم


خخخخخخخخخخخ
حباب
15 تیر 92 17:50
سلام آنه جاااانم ...خوبی عزیزم؟ ممنون که وقت زیارت به یاد منم بودی گلم ....خیلی خیلی خوشحالم کردی....خانوم میشه دشتور زله ها و اون توپی ها رو بهم بدی لطفا؟ ممنون میشم اگه تو وبم جواب بده آخه من خیلی از اینا دوست دارم اما بلد نیستم....بوس بوس خانوم خیلی هنر مندی ها ...خوش به حال آقای همسر شما


سلام عزیزم
فدای تو
حالا مام اغراق نمودیم اینقدر هنرمندنیستیم
خخخخخخخخخخخخخ
چشم عزیزم حتما
حباب
15 تیر 92 17:55
میگما اونجا لاویجه یعنی اونجا لاو ایجه ؟؟؟


اسم اون منطقه لاویجه و خیلی زیبا
حباب
15 تیر 92 19:22
مرسی آنه جااانم بابت دستووورا.....اوکی پس اونجا لاو زیاده....نا خانوم شما سراپا هنری


فدای تو عزیزم
بار اگه مشکلی داشتی بم بگو
مامان زینب
17 تیر 92 11:24
دمت گرم مامان مهناااااا
خیلیییییییییی هنرمندی
باورم نمیشههههههههههههههه


وووووووووووووووووووووووووی جدی
مامان کوثری
19 تیر 92 17:55
با سلام تم پارتی با خدمات زیر درخدمت شماست: حتما سر بزنید و نمونه کارهامون رو ببینید شاید خوشتون اومد http://temparti.blogfa.com/ انواع تم تولد (هم طراحی و هم چاپ) هر طور شما بخواین تم جشن دندونی ، جشن سیسمونی ، جشن قدم ، جشن الفبا و... انواع تقویم(حتی متناسب با تم مورد نظرتون) انواع قاب و فریم عکس ساخت کلیپ جشن تولد و جشن های دیگه ساخت کلیپ از عکسهای کوچولوتون ثبت و یادآوری خاطراتی که هیچ وقت تکرار نمی شن همه جوره در خدمت شما هستیم طراحی و آماده سازی گیفت های مخصوص جشن منتظرتون هستیم حتما به ما سر بزنید