مهنا مهنا ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

کـــــودکـــــ عشق , مُــــهَــــنّــــا

همسفر تولدت مبارک ...

1393/2/7 17:23
نویسنده : مامان
2,790 بازدید
اشتراک گذاری

                    ikd

هفتا تولدت را در هفتم اردیبهشت باهم برایت جشن گرفتیم و از مقدس بودن این روز بالیدیم

و بماند حسرت قبل از این هفتا را

تو مردم شدی و من از مردانگی ات دنیا دنیا زن شدم

تو گفتی بانو!!!

و من سرشار از این بانو بودن خشنود شدم

خشنود شدم خندیدم و اشک ریختم

برای تمام بودن هایت

برای تمام مردانگی هایت

برای تمام خوبی هایت

حتی اگر من بد شدم و تو بدتر شدی

و حتی تر اگر تو بد شدی و من بدترشدم

همه ی اینها میگذرد

حتی خوبی هایت و حتی خوبی هایم

و فقط خاطراتش ذهنت را سرشار میکند از تمام حس هایش

اینکه مردت دوشادوشت قدم زند و تمام حس های خوب دنیارا یک جا به تنت تزریق کند

اینکه دستت را بگیرد و تمام مهربانی هایش را ارامش وجودت کند

اینکه بخندد و دنیایت را زیرو رو کند

اینکه حتی پرتت کند در موج های ابی دریا و تو های های بخندی و برای تلافی اش قصد کنی که او را هم پرت همان اب کنی ولی ببینی نمیتوانی و سرخوش و ازادانه به هر ترفندی بخواهی همان را بکنی که او کرد

و حتی توجه ب نگاه خندان اطرافیانت هم نکنی و وایسی کنار مردت و خاطره اش میخکوب دیوار اتاقت شود

و اینکه تر تا صبح بیدار باشی با دخترک چندماهه ات و مردت با ان چشمان تازه بیدار شده اش قصد رفتن ب اداره داشته باشد و حسرت چار چشمی را به خود ببیند و قید کارش را بزند و کارش شود تفریح ما حتی اگرماشینش در تعمیرگاه باشد و ما مجبور شویم با موتور رویم

و حتی تر اگر سوار برموتور  باران هم ببارد

این ها یعنی خوشبختی و خاطره ی ان روز شود عکسی از هنی بااان لباس و کلاه قرمز در البومش

و کلی و تمامی از همین خاطره ها

اینکه مردت از خوشی ات شاد شود و اینکه هارا ثبت خاطرات کندو اینکه چقدر از این خاطرات در میخله ی ذهنت ثبت شود.

چقدر خوب است که مردت مرد باشد و مردانگی اش مردانه باشد

چقدر خوب است که مردت یاد اور عشقی باشد که زمانی برای رسیدنش دنیا را واژگون کردی

و حتی برایت مهم نباشد ک دیگران چ فکری میکنند

مهم دل توست

مهم خاطرات خوب توست

مهم تمام لحظه های عاشقی توست

مهم ارزوهای قشنگ توست

و مهم دعاهای قشنگ اوست حتی اگر تنها برای خرید یک چیز باشد

و تو مسرور شوی از دعایش و لبخند زنی ب تمام این حس های خوب حتی اگر براورده نشود

حتی اگرتر دعا کند برایت ولی بدانی هیچ وقت براورده نمیشود

اینها یعنی اینکه شوهرت به توانایی هایت ایمان دارد و چه خوب اینکه مردم زنانگی هایم را قبول دارد

قبول دارم و ب خود میبالم که مردم همانی بود ک خواستم

حتی اگر زمانی هیچ کس اورا نخواست و نخواهد!!!

مرد خوب من یک دنیا عشق تقدیم دلت

جشن کوچکم چیزی نبود برای دل زیبایت

در دنیای عشق من اینها چیزی نیست اینها کوچکترین هدیه ایست که تقدیم وجودت میکنم

تو خوبی که اینها رابزرگ میبینی

همسفر 7 ساله ی من 7 اردیبهشت را هم ب تو و هم ب خودم و دخترک 3 سال و 4 ماهه ام تبریک میگویم....

پسندها (1)

نظرات (43)

با قلم مامان ناهید
7 اردیبهشت 93 19:04
سلام عزیزم خوبید تولد همسری مبارک انشالله همینطور که نوشتید اینقدر خوشبختید وبه هم می بالید از خوبی ودر کنار هم بودنتون، الهی تا آخر دنیا با هم باشید با هم سایه بر سر مهنا جون باشید با هم عشق بورزید وبا هم به تفاهم برسید با هم خوش باشید وبا هم دستهای کودکتان را بگیرید وبه اوج برسید اونقدر که هیچ قدرتی نتواند این دستهای پراز مهرو وفا وخوشبختی رو ازهم جدا کند امیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن
مامان
پاسخ
فدای تو عزیزم چ دعای خوب و قشنگی مرسی ی دنیا تو زندگی هرکسی دعوا نمک زندگیه نباشه زندگی نمیشه مام همچین تو اسمونا نیستیم ولی با همه ی این اوصاف دوسش دارم ی دنیا
با قلم مامان ناهید
7 اردیبهشت 93 19:06
عزیزم زود به زود آپ کنید بیشتر در خدمتتان باشم البته شرمنده دستور نبودااااا یه حس خوب دوستی بود دوستتون دارم مهنای ناز رو ببوسید چقدر عکس پدرو دختر رویایی هست مهنا جون هم بابایی هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان
پاسخ
حتما ی زمانی تند تند اپ میکردم ولی این سری ب دلیل کلاس خیاطی ک میرم خیلی شلوغ شده دورم مهنا نه زیاد بیشتر باهم کل دارن
با قلم مامان ناهید
7 اردیبهشت 93 19:08
ای بابا چرا اسم ما عوض شده با قلم مامان ناهید چیه دیگه ؟؟؟؟؟؟یعنی جزءتغییرات سایت هست
مامان
پاسخ
بابا جدی فک کردم خودت زدی گفتم چقدر باکلاسه این
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
7 اردیبهشت 93 19:13
راستش منم قبلآ نمی شناختم اگه می خواین خاله مهسارو بشناسید ساعت 7تا 10صبح شبکه جام جم ببینیدو بشناسید تو عمو پورنگ صدای اون زن رشتی هم خودشه تو برنامه خاله شادونه اون عروسکها هستا صدای بعضیهاشون ار خاله مهساست ........ ومجری شبکه 5 هم هست
مامان
پاسخ
جدی چقدر فعاله این مهسا خانوم
مامان سونیا
7 اردیبهشت 93 19:24
سلام خانمی تولد همسرتون مبارک انشالله که 120 سالعه بشند و سایه اشون بر سر شما و مهنای عزیز مستدام باشه خدا برای هم نگهتون داره و خشبخت و سعادتمند و عاقبت به خیر بشید
مامان
پاسخ
اووووووووووووووف چ دعاهای قشنگی ممنون عزیزکم
مامان معید
7 اردیبهشت 93 19:28
تبریکات من رو هم به آقاتون ابلاغ بفرمایید. وای یعنی 7 سال گذشت...انگار همین دیروز بود که تو توی اون لباس عروسیت داشتی به من فخر می فروختی چه زود میگذره. راستی بیا بهم بگو چیکار کردی من واسه تولد مهدی همون کارا رو بکنم
مامان
پاسخ
بترکی من کجا بت فخر فروختم ب خدا کاری نکردم حتی براش کادو هم نخریدم من همیشه کلی براش هدیه میخریدم ولی اینبار فقط کادوی شکم دادم مردا هم ک میدونی عاشق شکم خخخخخخخخخخخخخ ی کیک درست کردم با کلی بیسکوییت قلبی براش درست کردم و کلی ژله بعدش بردم خونه مامانش میدونی ک مردا عاشق خونه مادرشونن خخخخخخخخخخ
مامان معید
7 اردیبهشت 93 19:29
راستی یادم رفت بگم چه عجب!! اومدی
مامان
پاسخ
ها باور کن بودم ولی حال نداشتم اپ کنم
الهه مامان ماهان
7 اردیبهشت 93 23:32
به به تفلد مبارکه ایشالا به سلامتی . همیشه خوش باشید و سالم
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم
الهام مامان رامیلا
7 اردیبهشت 93 23:43
سلان عزیزم تبریک میگم تولد شوهر اردیبهشتیتو که خودمم یکیشو دادم برا ما 23 هستش روز زن و عزیزم نبریک میگم البته هر روز روز زن هست مهنای عزیزم بزرگ شده ببوسش مراقب خودت باش
مامان
پاسخ
جدی؟؟ اردیبهشتو دوس دارم همیشه دوس داشتم نمیدونم چرا قربونت برم ممنون عزیزم
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
7 اردیبهشت 93 23:58
به به پس داریم با هم همکار میشیم اگه سوال خیاطی بود در خدمتیم
مامان
پاسخ
عه وا جدی چ خوب حتما
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
8 اردیبهشت 93 0:02
عزیزم دعوا به گفتن شما نمک زندگیه ولی من نه اینکه روحیه ای بسیار بسیار حساسی دارم از همین نمک زندگی بدم میاد ولی نمی دونم چرا اینقدر این نمک مارو دوست داره خخخخخخخخخخخ بیشتر به خاطر بچه ها رو زندگیون تُلپ شدهولی من مثل شما عاشقشم
مامان
پاسخ
منم حساسم بعضی اوقات حتی نمک زندگیمون بیش از حد ب شوری میزنه ولی دیگه چ کنیم خو
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
8 اردیبهشت 93 0:12
ای جااانم می خواستم آهنگ رو عوض کنم ولی حالا که شنیدم عاشق این اهنگی دیگه بی خیل میشم ممنون که دوسش دارید خوشحالم
مامان
پاسخ
من عاشق همه ی اهنگاشم لامروت خیلی قشنگ میخونه
نرجس خاتون ، مامان طهورا خانوم
8 اردیبهشت 93 0:57
آخی.. مبارکتون باشه. از دستت در رفته بود،اما خیلی قشنگ نوشتی...
مامان
پاسخ
دیگه وقتی تو بتعریفی ینی دیگه بابا برو تو فضا
مامان امیرصدرا
8 اردیبهشت 93 11:54
سلام ایشالله خوشحال و سلامت همیشه کنار هم باشید
مامان
پاسخ
قربونت عزیزکم
الهه مامان ماهان
8 اردیبهشت 93 14:32
کادو چی دادی به این مرد اردیبهشتی؟
مامان
پاسخ
مرد اردیبهشتی ما این سری بدون کادو موند من همیشه کلی براش هدیه میخریدم ولی اینبار فقط کادوی شکم دادم مردا هم ک میدونی عاشق شکم ی کیک درست کردم با کلی بیسکوییت قلبی براش درست کردم و کلی ژله بعدش بردم خونه مامانش میدونی ک مردا عاشق خونه مادرشونن
با قلم مامان ناهید
9 اردیبهشت 93 0:16
فدات بشم که شما هم حساسید ببین این حساسیت منم دیگه شورشو دراورده من ازبچگی عاطفی بودم دلم می خواد زندگیم پراز شور وهیجان باشه ولی به گفته بعضی دوستان اینا مال تو فیلمهاست بازم من مگیم اگه ادم بخواد می تونه همیشه شورو نشاط و هیجان ودیگه عشقولانه زندگی کردن رو تو زندگیش اجرا کردبه شرطی که شریک زندگیش هم اینو بخواد ولی بیشتر مردها براشون این جور چیزا مسخره هست مگه نه درست نمی گم؟
مامان
پاسخ
اینکه بله فقط تو فیلم هندیاس و البته تو زندگی آیسی هم هست با اون جیک جیکاشون
با قلم مامان ناهید
9 اردیبهشت 93 0:21
منم از آهنگهاش خوشم میاد ولی از وقتی این آهنگ رو گذاشتم کسی درموردش اظهار نظر نکرد گفتم شاید کسی ازش خوشش نیومده در صورتی که در مورد اهنگهای قبلی دوستان نظرشونو می گفتن ولی الان که شما دوست بامرام من خوشتون میاد دگه ok شد
مامان
پاسخ
ولی من یادمه ی بار دیگم گفتم ک همش ب عشق این اهنگ پا میشم میام تو وبت حتما نرسید دستت
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
9 اردیبهشت 93 0:27
چرا نشه قربونت برم یه خیاط معروف میشی رو دست ما می زنی من الان 12 سال خیاطی می کنم دیپلم که گرفتم رفتم سراغ خیاطی ویک سال بعد خیاط شدم البته چون خیلی علاقه داشتم زود یاد گرفتم سرافن مهنا جون با اینکه زیاد مدلش معلوم نیست ولی خوش تن دوختید دستتون درد نکنه معلومه خانم مرتب وظریفی هستید چون ظرافت تو سرافن مهنا جون پیداست
مامان
پاسخ
وایی منو اینهمه خوشبختی محاله عزیزکم ممنون از تعریفتپس شما دیگه ی خیاط باسابقه هستید
با قلم مامان ناهید
9 اردیبهشت 93 0:30
یه وقت کسی ازم نخنده کامنتام به نام( با قلم مامان ناهید) ثبت میشه ولا من اولش هواسم نیست نگاه نمی کنم بعد که ارسال زدم متوجه میشم این نمی دونم چه صیغه ای شده برام مسخره هست
مامان
پاسخ
مال من ک فقط میزنه مامان هی باید مهناشم اضاف کنم نمیدونم چرا اینجور مسخره شده
مامان هلنا
9 اردیبهشت 93 10:11
عسیسم تولد همسری که هفت ساله خوش و خرم با همید مبارک از نوشته هایت بسی بالیدیم که دوستمان هستید و بسی حسودیمان شد که کسی برایمان از اینها بگویدو ما ذوق مرگ شویم
مامان
پاسخ
واو منم خیلی دوست دارم کسی برام از اینا بگه ولی هیشکی نگفتماهم ب خودمان میبالیم بااین دوستای بیش از حد مهربانمان
الهام
9 اردیبهشت 93 22:15
سلام با اینکه دیره ولی تولد عشقتو بهت تبریک میگم با این متنی که تو نوشتی منم عاشقش شدم
مامان
پاسخ
الهام جونی اقرار اصولا تو نوشته های ادبی خیلی میاد
الهه مامان ماهان
9 اردیبهشت 93 23:15
خندم گرفت از حرفت میدونی که مردا عاشق خونه مامانشونن
مامان
پاسخ
و میدونی ک امین هم از این قاعده ب دور نیست ماشالا بهش باشه
مامانی ماهان جون
10 اردیبهشت 93 8:54
ععععععععععععع بعضیا رخ نمودننننننننن،مبارکههههههههههه..........
مامان
پاسخ
بهله بهله
مامانی ماهان جون
10 اردیبهشت 93 8:55
بزنیم به تخته بزنیم به تختهیه درمیون هستین و نیستین
مامان
پاسخ
اره دیگه بازم برای افتخار ما ک الان هستیم تند بکف
مامانی ماهان جون
10 اردیبهشت 93 8:56
آره جون عمه نداشتممممممممم..آهنگو برا تو گذاشتم اییییییییییییییییش
مامان
پاسخ
ایییییییییییییییش تا دلتم بخواد
مامانی ماهان جون
10 اردیبهشت 93 8:59
میگم آنسه زشت نیست سانسورم تو حلقت اونوخ؟؟باز میل خودته واااااااااااااا
مامان
پاسخ
بترکی عووووووووووووووووووووووووووووووضی
مامانی ماهان جون
10 اردیبهشت 93 9:07
تولددددددددددددده ه ه ه ...........مبااااااااااااااارک،مبااااارک،تولد همسریتون مبارک
مامان
پاسخ
تازه سالگرد عقدمون هم هست البته از نوع قمریش
مامانی ماهان جون
10 اردیبهشت 93 9:08
چقد نانجیبی آنسهاین همه چه مردمو اذیت میکردی،همش که یا بد بودی یا بدترررررررررر کهبیچاره پسر مردم
مامان
پاسخ
عه وا ما همه ی زنا بد میشویم و گاهی هم بدتر تو دیگه از این حرفا نزن ای مارموز
مامانی ماهان جون
10 اردیبهشت 93 9:10
بانوووووووووووووووووو جونی ایشالله همیشه کنار همسر مهربونت و دخمل نازت زندگی خوبی داشته باشی
مامان
پاسخ
ممنون عزیزکم
مامانی ماهان جون
10 اردیبهشت 93 9:10
آنسه جونی خیلی ناقلایی آخرم نگفتی هدیه روز زنت و هدیه تولد همسرت چی بود
مامان
پاسخ
ای بابا من تو کامنتا گفتم ک عاقامون خواست بده خودمون نخواستیم منم خواستم بدم عاقامون نخواست البته این دادنا بااون دادنا ب کل فرق فکوله
مامانی ماهان جون
10 اردیبهشت 93 9:11
میگم آنسه من سه تا روسری دست دوز+شیرینی+یه گوشی هواوی همسری رو دوشیدممبارکم باشه مگه نه؟؟؟
مامان
پاسخ
بترکی اینجوری منم کلی لباس و تاپ و شلوارک و کوله و روسری و...ازش چاپیدم و رفتم خریدم مهم اون روزشونه ک برامون بیارن یهو کنفیکون سورپرایز شیم
پری مامانی نیکان
10 اردیبهشت 93 15:01
سلام عزیز دلم . تولد امین آقا مبارک . یعنی این امین تورو باید تو سرش بذاره . کلی حال کردم از نوشتت. ایشالا که همیشه به خوشی و شادی باشه و 120سالگیش رو کنار هم با خوشی و شادی جشن بگیرید. امیدوارم که همیشه تو اوج شادی و خوشبختی ببینمتون. بوسسسسسسسسسسسسسس
مامان
پاسخ
ای من ب فدای تو ای من خاک زیر پای تو قربانت عزیزه دلم ینی عاشق این جملت شدم ک گفتی امین توروباید تو سرش بذاره ینی داغون شدم ینی فدای تو مرسی از دعای خوبت
ZaHrA
10 اردیبهشت 93 18:47
سلام سلام به به تولدهههههههههههههههههه صدیق راس میگه ها انگار همین دیروز بود که عروس شدی و بترکی که منو هم دعوت نکردییییییییییییییییییییییییییییییی مبااااااااااااااااااااارک مباااااااااااااااااااارک تولد آقا امین مبااااااااااااااااااارک شوهرم چند وقت پیشا میگفت انقدر مرخصی نمیدن که حتی نشد بریم خونه دوستت (تورو میگفت) گفتم حالا تو مرخصی نداری ، اونا که می تونن چرا نمیااااااااااااااان ، آخه چرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان
پاسخ
خداییش مااصف نیومدیم وگرنه میومدم ولی توئه نامرد ک قم اومدی چرا نیومدی خونمون تو مرام داری تو معرفت داری ک من برای عروسیم دعوئتت میکردم من همه ی این روزا رو دیدم و دعوتت نکردم ینی واقعا رو رو برم
ZaHrA
10 اردیبهشت 93 18:49
راستی اصل اونه که وقتی بقیه شوهرتو نمی خوان و پسش می زنن تو پشتش وایسی و براش تکیه گاه باشی ... آفرین به دوست گل خودم
مامان
پاسخ
قربونت برم عزیزکم
ZaHrA
11 اردیبهشت 93 18:40
من یه روزه میام و میرم ، خداییش بگو کی بیام پیشت ؟ خب من که از خدااااامه، نامرد نباش آنسه ، غربت واقعا سخته... الهی نصیب هیچ کس نشه
مامان
پاسخ
عزیزکم
مامان دوفرشته
12 اردیبهشت 93 15:28
تولدهمسرت مبارک ایشالله سایه اش همیشه بالای سرتون باشه
مامان
پاسخ
ممنون عزیزکم
ZaHrA
12 اردیبهشت 93 20:25
مامان
پاسخ
مامانی ماهان جون
13 اردیبهشت 93 8:44
آنسه جونی نی نی وب میترسه اسممونو غریه ها ببینن اسلام تو خطر بیفته خب
مامان
پاسخ
همینو بگو ماهام ک اسممون جیگره مث خودمون
مامانی ماهان جون
13 اردیبهشت 93 9:23
میگما شاید برات میل زدم توووووووووووپ...خدا رو چه دیدی
مامان
پاسخ
میلم کدوم گوریه اصن توش نمیرم
قطره
13 اردیبهشت 93 15:42
دیر شد میدونم ولی..... تولدشوووووووووووووووووووووووووون مبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک
مامان
پاسخ
هیچم مبارک نباشه
قطره
13 اردیبهشت 93 15:43
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ یهو هوووووووووووووووووووای قدیم کردم
مامان
پاسخ
مام یهو هوای قدیم رو کردیم
مامان ناهید
13 اردیبهشت 93 17:43
سلام خوبید مهنا جون خوبه؟ خیاطی در چه حالی هست میگم اولین کار خیاطیتو بده یه پیراهن بدوز روز مرد بده شوشو ببین چقدر ذوقلو میشه البته اگه روز زن برات سنگ تموام گذشته باشه وگرنه خودم می کشمت اگه بگیری انجمن بدراه کردن وحمایت زنان متاهل البته استاد گرامی خانم ایسان جون مامی ماهان جون خخخخخخخخخخخخخخخخ
مامان
پاسخ
کوفتم براش نمیدوزم الان تو دعواییم خفن هروقت ازش میتعریفیم گند میزنه ب ما
مامان ناهید
13 اردیبهشت 93 17:49
عزیزم به مامای ماهان جون یه هست اضافه کن
مامان
پاسخ