مهنا مهنا ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره

کـــــودکـــــ عشق , مُــــهَــــنّــــا

بهار مهنایی!!!

1393/1/1 15:10
نویسنده : مامان
3,693 بازدید
اشتراک گذاری

 

هنی

 

93

93

بهار

نامت وجود یخزده ام را به سخره میگیرد و آرام آرام طنین دلنوازت را میخکوب قلبم میکند

کاش همه جا ب آسانی نام تو بود

تا با نامت به روزهایی روم که برایم تداعی تمام خاطراتیست که شور و شوق بچگانه داشت

میدانی که نامت حضور تمام روزهایی را به یادم می اورد که اوردنش برایم از هر لحاظ ممنوعه است

میدانستی که نامت آرزوی روزهای بی قراری من است؟؟

اصن ساده تر بیانش کنم که حضورت پر از خاطرات خوب و بد است

اینکه بهار شوی و بهارهای روزهایت تداعی روزهایی شود که یادش خنده را بر لبانت به ارمغان اورد

چقدرنامت زیباست اینکه خودت بهار شوی و بهار روزهایت مهنای وجودت شود

و شیرین کند تمام روزهایی را که شاید سخت گذشت

و بهاری را هدیه ی وجودت کند که قندیل بسته ی خاطراتت بود

و شکوفه ی خاطراتت شد

بهار من با نامت دنیا دنیا خاطره ها دارم

اینکه یادت , نامت و حضورت هیچگاه از ناخداگاه ضمیرم دور نشود

اینکه تو برای روزهایم بهار بمانی و من ب یاد و حرمت همه ی آن روزها فقط چندثانیه سکوت کنم

و بعدش بگویم

بهار تولدت مبارک...

پسندها (3)

نظرات (61)

الهه مامان ماهان
26 اسفند 92 14:02
سال نو جدید ایشالا سال خوبی داشته باشید با مهنای مهربون
مامان
پاسخ
ایشالا تمامی ما ادمها سالمون خوب و پربرکت باشه ینی میشه
الهه مامان ماهان
26 اسفند 92 14:03
با یه عکس از مهنا پست تکمیل و عالی میشدااااااااااااااااااااا
مامان
پاسخ
اره قصدش هست ایشالا عکسشم میذارم
مامان آرش و آیناز
26 اسفند 92 15:15
خانمی پیشاپیش نوروز مبارک عزیزم ان شالله سالی پرخیروبرکت داشته باشید
مامان
پاسخ
قربونت عزیزکم
گلی خانوم
26 اسفند 92 20:01
سال خوبی با دختر نازت داشته باشی عزیزم
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم
خاله فاطی
27 اسفند 92 2:29
بهار تولدت مبارک ایشالا که سال خوکشلی داشته باشید
مامان
پاسخ
بهار چند نوعه ینی من تو ذهنم چند نوع بهار دارم تو منظورت کدوم بهار بود؟؟
آیسان مامان ماهان
27 اسفند 92 9:04
بیســــــــــــــــــــــــــــت
مامان
پاسخ
آیسان مامان ماهان
27 اسفند 92 9:05
سیلااااااااااااااااااام،خوبین؟؟مهنا جونی خوبه؟؟؟؟؟
مامان
پاسخ
سلووووووووووووووووم خوفم تو خوفی
آیسان مامان ماهان
27 اسفند 92 9:06
میگمااااااااااااااااا من نباشم تو دست به قلمت بدک نیستااااااااااا . . نه خدایی خیلی خوشگل مینویسی ،ای ولللللللللللل
مامان
پاسخ
ادرس اون وبلاگمو نداری؟؟ خوبه امید میدی ب ادم
آیسان مامان ماهان
27 اسفند 92 9:08
ای شیطووووووووووووووووووووووون . . . خودم آخر این کارام میدونم چرا فکرشم برات ممنوعه ان روزهای بهاری گذشته.....عععععععععععععععععه وااااااااااااااااا..نچ نچ نچچچچچچچچچچچ
مامان
پاسخ
عمرا بدونی ممنوعه ی منو هیشکی نمیدونه
آیسان مامان ماهان
27 اسفند 92 9:09
خب..حالا دور همیم تعریف کن ببینیم از اون روزاااااااااااااااتو بگو من میگم خخخخخخخخخ
مامان
پاسخ
اصن ی چیز خاصه ربطی ب روزای عاشقیم نداره خانوم
آیسان مامان ماهان
27 اسفند 92 9:10
ده یالااااااااااا خخخخخخخخخخخ شروع کن اعترافاتتوووووووووو
مامان
پاسخ
نه دیگه اعترافات اون روزا مال بهار نیس
آیسان مامان ماهان
27 اسفند 92 9:12
آنسه جونی تو حلللللللللللللللقم......
مامان
پاسخ
چی؟؟؟ من؟؟جا میشم ینی اینقدر شیرینم؟؟
آیسان مامان ماهان
27 اسفند 92 9:12
سکوتتو گفتم تو حلقم
مامان
پاسخ
بترکی فک کردم منو گفتی
آیسان مامان ماهان
27 اسفند 92 9:14
تولد بهار خانومم مبارک،،از بستگانن عایاااااااااااااااااا ایشوووووون؟؟؟ایشالله عروسیشونو تبریک بگیم
مامان
پاسخ
بهار چند نوعه ی بهار بچه ی دوممه مدیونی فک کنی حاملم و ی بهار در راهه
آیسان مامان ماهان
27 اسفند 92 9:15
آنسه جونی ااومدن بهار و عید مبارک،دلت شاد و بهاری،مااااااااااااااااااااااااااااچ..از اون ماچا بودااااااااا
مامان
پاسخ
ای من ب قربان تو جیگرتو
آیسان مامان ماهان
27 اسفند 92 9:15
بدو بیا خصوصی
مامان
پاسخ
بترکی
خاله فاطی
27 اسفند 92 16:52
بهار 93 رو میگم نه بهار 1400
مامان
پاسخ
آخیش خیالم راحت شد راستی اهنگ وبمو گوش کردی؟؟
خاله فاطی
27 اسفند 92 17:26
بله گوش کردم ینی چی؟؟؟ چه دلیلی داره انقد گیر میدی به این بهار یه چیزی شده انقد گیر دادی به این بهار من فک کنم دارم خاله میشم چون گفته بودی 1400 و الانم ضایع شدی داری مقدمه سازی میکنی؟؟؟ آره؟ ؟؟؟ من کلا خعلی باهوشم میــــــــــــــــــدونم
مامان
پاسخ
اره باهوشیت تو حلقومم
مامان امیرصدرا
27 اسفند 92 19:40
سلام سال خوبی را برای شما و دختر گلم ارزو میکم تمامی روزهایت بهاری باشد
مامان
پاسخ
قربونتون عزیزم
مامان سونیا
27 اسفند 92 21:37
با ارزوی ۱۲ ماه شادی ۵۲ هفته خنده ۳۶۵ روز سلامتی ۸۷۶۰ساعت عشق ۵۲۵۶۰۰دقیقه برکت ۳۱۵۳۰۰ثانیه دوستی سال نو پیشاپیش مبارک
مامان
پاسخ
خخخخخخخخخخ باحال بود مرسی
مامان معید
28 اسفند 92 22:56
بهترین ها رو برای سال جدید آرزو می کنم
مامان
پاسخ
همچنین عزیزم
قطره
29 اسفند 92 12:50
ایشالا خدا هی بهتووووووووووون از این بهارا بده/..... بهار 2014 تو که خودم قربان
مامان
پاسخ
اووووووووووووووف فکر کن دیگه حس اثار باستانی بم دست میده
قطره
29 اسفند 92 12:50
ی عکس میزاشتی تنگش بد نبود هاااااااااااااااااااا
مامان
پاسخ
دارم میذارم
خاله فاطی
29 اسفند 92 15:03
مهنا جونم عیدت پیش پیش مووووووووووووووبارک
مامان
پاسخ
میاد خودت بش تبریک بگو با عیدیش
خاله فاطی
29 اسفند 92 15:04
به افتخار بهار خانوم 1400
مامان
پاسخ
مهنا
1 فروردین 93 20:04
سلام...اسم منم مهناست..خیلی ذوق کردم که یه نفر هم اسم خودم دیدم اخه مهنا اسم نادریه...راستی عیدت مبارک مهناجان..و افرین ب تو که برنامه احسان و دیدی مث خودمی
مامان
پاسخ
سلام عسیسم عید شمام مبارک چ توجهی
مامانی درسا
2 فروردین 93 14:34
نوروز این رفاقت را نگاهبانی می کند که باور کنیم قلبهامان جای حضور دوستانمان هستند . . . نوروزت مبارک و بهارت گلباران دوست من
مامان
پاسخ
نوروز شمام مبارک دوست من
مامان "معید"
5 فروردین 93 17:36
سالت نو و مهنایی.
مامان
پاسخ
مرسی عزیزم
الهه مامان ماهان
7 فروردین 93 1:04
سال نو مبارک. امیدوارم سال خوبی داشته باشید و براتون بهترینها رو آرزو دارم
مامان
پاسخ
قربونت الهه جان
گاهی به آسمان نگاه کن!
10 فروردین 93 11:47
اون عکس دومیه کیک مرغ بود؟ وای دلم سالاد الویه خواست...
مامان
پاسخ
نه کیک الویه بود ... اضاف ک اومد بقیشو 93 درست کردم
باباجون
10 فروردین 93 13:38
خدا حفظش كنه اين فسقلي رو و عيدتون هم مبارك
مامان
پاسخ
ممنون و همچنین
dada
13 فروردین 93 16:23
سلام وبلاگت عاليه به منم سربزن
مامان
پاسخ
حباب
15 فروردین 93 13:35
سلام عزیزمممممممممممممممممم خوبین ....سال نومبارک....ایشالا سال خوبی داشته باشید...من نبودم ببخشید دیر خدمت رسیدم ها
مامان
پاسخ
سلام عزیزکم خوبی شما
dada
15 فروردین 93 18:53
مرسي از حضورت
مامان
پاسخ
آیسان مامان ماهان
17 فروردین 93 10:19
ععععععععععععه واااااااااااااااا سلاااااااام ...ماچ موچبرا عید دیدنی بودااااااااااااااا
مامان
پاسخ
ای من ب قربانت
آیسان مامان ماهان
17 فروردین 93 10:19
آپ نیستین چراااااااااااااا؟؟؟اون خوشممزه ها رو بعدا افزوده ای عایاااااااااااااا؟؟
مامان
پاسخ
چ میدونم والا ها بله
آیسان مامان ماهان
17 فروردین 93 10:20
عید من کجا گندم زده بود نیومدم خونه شماااااااااااااااا هاااااااان؟؟؟
مامان
پاسخ
ما ک نبودیم نیگاه چرا وبت برام باز نمیشه
الهه مامان ماهان
18 فروردین 93 22:06
سلام عزیزم ما هم خوبیم روزای خوبی نیست برامون دعا کن زودی تموم بشه یه نفس راحت بکشم داقعا دیگه خسته شدم. به بچه ها سلام برسون
مامان
پاسخ
اوخی ینی اینقدر سخت شده و ما چ زود فراموش کردیم روزای اخر بارداریمون رو
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
19 فروردین 93 0:23
سلام عزیزم خوبید؟ مهنا جون خوبه؟ عیدتون مبارک انشالله سال خوبی براتون باشه وبه سلامتی وشادی به پایانش برسانید
مامان
پاسخ
قربونت عزیزم
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
19 فروردین 93 0:24
بازم مثل همیشه عالی بود چه دلنوشته زیبایی خوش به حال مهنا جون با این مامان هنرمند باادبیات 20
مامان
پاسخ
ینی عاشقتم خفنیتهاعتماد ب نفسی برام در حد برج ایفل
مامانی درسا
19 فروردین 93 0:32
انشاالله بهار زندگیتون مستدام و بهار مهنایی تون به زیبایی مهنای بهاری
مامان
پاسخ
ای جانم جملت تو قلبم
مامان جوجه طلا
19 فروردین 93 17:11
سال نوتون مبارک باشه چه سالاد الویه های خوشگلی . مشالله به مهنا جون عیدش مبارک.
مامان
پاسخ
واو ینی سکته کردم پستتو دیدم
الهه مامان ماهان
20 فروردین 93 21:36
آخه روزای آخر من همزمان شد با گلاب به روت بیرون روی و بالا روی
مامان
پاسخ
اخی ایشالا تموم میشه این روزا و راحت میشی
مامان محمد معین
22 فروردین 93 0:30
مبارک باشه سال جدید عزیزم
مامان
پاسخ
مرسی نیستی خانوم/
ZaHrA
24 فروردین 93 13:27
وا پس نظر من کو ؟؟؟؟؟؟
مامان
پاسخ
والا من چ میدونم نکنه فک کردی قایمش کردم
قطره
24 فروردین 93 15:51
بابااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا هنرمند باباااااااااااااااااااااااااااااااااااا93.....
مامان
پاسخ
ووووووووووووویی با من بودی
آیسان مامان ماهان
26 فروردین 93 13:08
الووووووووووووووووووووووووووووووووووو................. آنسهههههههههههههههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ الو آنسه لوووووووووووووووووووس کجایی توووووووووو؟؟
مامان
پاسخ
آیسی من مردم و زنده شدم مریض شدم در حد برج میلاد
آیسان مامان ماهان
26 فروردین 93 13:09
اه اه اه اه اهههههههههههههههههه............................دلمون تنگید و ترکیدددددددددددد
مامان
پاسخ
ها مثل مه
آیسان مامان ماهان
26 فروردین 93 13:09
عکس مهنایی چه ناز شده
مامان
پاسخ
مامان امیرصدرا
26 فروردین 93 14:56
سلام عزیزم نیستی ؟
مامان
پاسخ
هستم ولی خستم افتاده بودم رو ب موت الان پشت کردم ب موت
قطره
27 فروردین 93 8:33
چرا دیروز اومدی بم نتکیدی؟؟؟ خونه بودم
مامان
پاسخ
چ میدونستم خو البته فک کنم سریع رفتم من هرروز میام ولی چون کسی نیس سریع میرم
مامان معید
28 فروردین 93 15:01
جیگر یه پست بذار دیگه دلم ترکید بسکه اومدم دیدم نیستی
مامان
پاسخ
عه وا خو چ کنم پستم نمیاد
نرجس خاتون ، مامان طهورا خانوم
29 فروردین 93 15:50
شما برای سال جدید کیک می خرین یا کیک می پزین؟ چه اداهای لوسی!
مامان
پاسخ
هیچ کدوم برای مهمونی مادرشورهم درست کرده بودم
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
30 فروردین 93 11:40
ای زن، ای الطاف دستِ حضرتِ پروردگار ای تو بهتر از همه هستی، به صد ره آشکار خنده ات چون روشنایِ صبحِ هستی، پر ضیا خنده ات چون دامنِ عرش خدا، مهدِ صفا روزت مبارک نمونه بانوی دنیا
مامان
پاسخ
قربونت برم روز شما مهربان بانو هم مبارک دوست خوب من
الهه مامان ماهان
30 فروردین 93 22:22
روزت مبارک عسل بانو
مامان
پاسخ
ممنون عزیزکم
مامان سونیا
31 فروردین 93 15:35
مادر نمــای قــدرت دنیـــای خلقـــت است مادر به مـا ز ایــزد یکتــا فضیـــلت است فـردوس را بــــه زیر قدمهـــاش مانده رب کـو را مقــام، بعــد خـــدا در عبـادت است روزت مبارک بانو
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم
ZaHrA
1 اردیبهشت 93 0:25
سلام آنه روزت مباااااااااااااااااارک
مامان
پاسخ
جیگرتو بندازم دور
قطره
2 اردیبهشت 93 1:09
این ی کامنت مخصوص آیسان مامان ماهان: آیسان جووونم نمیدونم چرا وبت واسم باز نمیشه.....
مامان
پاسخ
ایییییییییش واقعا ک اینهمه راه اومدی یکمی برای من عشق در میکردی
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
3 اردیبهشت 93 13:26
سلام خوشگل خانم کجایید کو پست جدید مهنا جون خوبه فداش بشم ببوسینش لطفآ راسنی مجددآ روزت مبارک عزیزم
مامان
پاسخ
ممنون عزیزکم
مامان هلنا
4 اردیبهشت 93 1:50
سلام خانمی روزت مبارک عسیسم کجایی نیستی بیا بنویس از مهنا اینورا خبری نیست؟!!!
مامان
پاسخ
ب خدا شرمنده
zAhRa
4 اردیبهشت 93 17:26
بچه ها همه آماده ؟ حملهههههههههههههههههههههههههههههههه حقته ، نه جواب کامنت میدی نه آپ می کنی ...
مامان
پاسخ
اووووووووووووف شرمنده اگه بدونی چقدر شلوغه سرم