مهنا مهنا ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

کـــــودکـــــ عشق , مُــــهَــــنّــــا

برای مادربزرگی که سالها نیست!!!

1392/12/15 18:24
نویسنده : مامان
2,300 بازدید
اشتراک گذاری

چه دل نگران و بی تابم !!!

دلم بودنش را میخواهد آنقدر گرم که سرم را روی آن پاهایش بگذارم و مرا نوازش کند

حتی با همان دستانش

دستانی که سالها آرزویم , بوسه ایی بر آن است ...

چه طنین دل انگیزی است نام مادر

مادری بزرگ گه رفت و نماند و نخواست تا ببیند تمام این روزهایی که برای ما چه سخت گذشت...

اسفند نبودنت را بد به رخم میکشد و باورم میشود که اسفند فصل آوارگی ماست...

که حتی اگر من تنها شدن را در نهایت تصورش حس کنم ,

میدانم که تو خوشحالی!!!

اما بدان که دغدغه های نبودنت بد آزارمان میدهد

کاش بودی تا تمام دلتنگی هایم را در اغوشت دانه دانه گریه کنم ...

میدانم که خوشحالی که نیستی که بارها ارزویت را برایم میگفتی

و ارزویت نبودنت بود

مادربزرگم نبودنت برای دل مهربانت برای قلب خسته ات مبارک ...

مبارک برای تمام روزهایی که دوست نداشتی بمانی...

 

پسندها (1)

نظرات (28)

مامان معید
15 اسفند 92 23:45
کاش بود... اگه به خوابت اومد...از طرف من روی ماهش را ببوس
مامان
پاسخ
کاشکی میومد امروز رفتم حرم براش شکلات پخش کردم ایشالا ب روحش میرسه
خاله فاطی
16 اسفند 92 2:00
روحش شاد بااین که حتی یک لحظه یک ثانیه هم مهربونیشو، گرمی آغوشش رو حس نکردم کاش... کاش حداقل کمی هم برای من مادربزرگی میکرد اما با همه اینها بی نهایت دوسش دارم و خواسته ی من اینه که به حق امام حسین همنشین اهل بیت باشه و خوش باشه مامان بزرگ عزیزم که حتی چهره ماهت رو هم ندیدم روحت شاد
مامان
پاسخ
همیشه دوست داشت یکی از نوه هاش اسمش فاطمه شه خوشحالم که بابا ارزوشو براورده کرد
الهه مامان ماهان
17 اسفند 92 1:07
عزیزم چقد تلخ چقد یاد خاطراتم افتادم دلم میخاد یه بار فقط یه بار دست بکشم روی صورتشون
مامان
پاسخ
خیلی تلخ خصوصا وقتی رفتم بیرون و دیدم ک بارون باریده منو برد ب همون روزی ک قرار بود مادبزرگمو دفن کنیم
الهه مامان ماهان
17 اسفند 92 1:10
روحشون قرین رحمت لطف بی پایان خدا
مامان
پاسخ
مرسی عزیزم
آیسان مامان ماهان
17 اسفند 92 10:50
مامان
پاسخ
آیسان مامان ماهان
17 اسفند 92 10:51
چه حـــــــــــــــــــــــس بینظیری آنسه جونم
مامان
پاسخ
آیسی تویی
آیسان مامان ماهان
17 اسفند 92 11:00
عزیزم روح مادر بزرگتون قرین رحمت و نور
مامان
پاسخ
قربونت نازنینم
آیسان مامان ماهان
17 اسفند 92 11:01
آنسه جونم تو هم دل داریاااااااااااااااااااااااا..دلتنگم میشی خخخخخخخخخخخشوخی کردم فضا عوض شه هاااااااا..به حلقت نگیر
مامان
پاسخ
بترکی
آیسان مامان ماهان
17 اسفند 92 11:02
عاغاااااااااا،ما داش بزرگتیم میگیم میتونین متنم بگین،شما متن نوشتنتون ای بدک نیـست،،متن بگین شومااااااااا خخخخخخخخخخخخ
مامان
پاسخ
جدی؟؟ البته من شعرم میگما ولی خیلی خزه
آیسان مامان ماهان
17 اسفند 92 11:13
جات خالی آنسه بازم شعر رسیده در وصف موووووووووووووو
مامان
پاسخ
واااااااااااو جدی
مامان سونیا
18 اسفند 92 12:11
خدا رحمتشون کنه روحشون قرین رحمت الهی
مامان
پاسخ
آزی
18 اسفند 92 15:40
خدا رحمتشون کنه برو خ
مامان
پاسخ
مرسی تو هم برو تو خ خخخخخخخخخخخخ
یاسی
18 اسفند 92 23:33
خدا رحمتش کنه چچقد قشنگ نوشتی نوشته هات دلمو تکون داد
مامان
پاسخ
قربونت قشنگه من
ZaHrA
19 اسفند 92 17:37
خدا بیامرزه تمام رفته ها رو و خدا حفظ کنه تمام عزیزانمون رو ... آمین
مامان
پاسخ
ممنون زهرای من
ZaHrA
19 اسفند 92 17:38
راستییییییییییییییییییییی عوضی خودتی هاااااااااااااااااااااااااااا
مامان
پاسخ
عه وا کی بهت گفتم عوضی خخخخخخخخخخخخخ
ZaHrA
19 اسفند 92 17:39
دروغ نبود اونا بی احسااااااااااس، داستان بود رمان بود فیلم بود بی سواااااااااااااااااااات
مامان
پاسخ
داستان , رمان و فیلم همش دروغه تو با احساسات ما بازی کردی اونم با منه با احساس
ZaHrA
19 اسفند 92 17:41
دلم تنگ شده هیییییییییییییییشکی هم یه سراغ از من نمی گیره ، عااااااااااااااااغاااااااااااا من تو غربتم الهی که هیشکی دچارش نشه
مامان
پاسخ
عزیزه دلمدیگه چ جوری سراغتو بگیرم هان؟؟ برای عید میاید قم؟؟؟
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
19 اسفند 92 22:52
روحش شاد چقدر یهو منم دلم گرفت چقدر منم دلم تنگ شد برای مادر بزرگم انشاله دیگه هیچ وقت جدایی از عزیزانتان رو تجربه نکنید همیشه شاد وسروحال وپابر جا باشید
مامان
پاسخ
خیلی سخته دوری و جدایی از عزیزانت چنوقت پیش ک رفتم بیرون های های زدم زیر گریه باورم نمیشد ک بعد از گذشت این همه سال هنوز دلم یادشو بخواد من هیچ وقت تحمل از دست دادن کسی رو ندارم
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
19 اسفند 92 22:53
چقدر دست به قلمت رو دوست دارم در هر موردی خو احساستو بیان می کنی الان که خوندم اشکم دراومد
مامان
پاسخ
این نظر لطفته گلم کاش دست ب قلمم تورو میتونست شاد کنه نه غمگین ایشالا ی پست طنز حالتو جا میاره
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
20 اسفند 92 15:53
سلام گلم برید خصوصی
مامان
پاسخ
ممنون عقشم
ZaHrA
21 اسفند 92 14:25
نه فک نکنم بیایم ، شوهرم مرخصی نداره اصلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اگه خانواده ش بیان منم باهاشون میام ، اونم آخرای عید شاید بشه در ضمن من با احساساتت بازی نکردم، خودت زیادی جدی گرفته بودی دنیای نوجوونیه دیگه قیافه هاتون یادم نمیره
مامان
پاسخ
بترکی واقعا روت میشه تو چشای من زل مینی و نیشتو تا بناگوشت باز میکنی و میگی قیافت یادم نمیره بپکییییییییییییییییییییییی
مامان امیرصدرا
22 اسفند 92 7:22
روحش شاد خدارحمتش کند
مامان
پاسخ
قربونت
آیسان مامان ماهان
25 اسفند 92 9:58
آنسه جووووووووووووووووونی هنو از فاز اسفند بیرون نیومدی عایااااااااااااااا؟؟؟؟
مامان
پاسخ
بیا ب خاطرت رفتم تو بهار
آیسان مامان ماهان
25 اسفند 92 9:58
پاشو بابا به خودت تکون بده یه خونه تکونی بکن،خدا رو چه دیدی عید اومدیم هوار شدیم رو سرتتتتتتتتتتت
مامان
پاسخ
خونه تکونی؟؟ عمرا کی حالشو داره
آیسان مامان ماهان
25 اسفند 92 9:59
عععععععععععه وا دختر سکته رو نزنی و از اشتراک ورد نظرم خارج نشی نترس نمیایم خخخخخخخخخخخخخ
مامان
پاسخ
منکه قم نیستم
آیسان مامان ماهان
25 اسفند 92 10:02
اگه همه 16 روزه عیدو تشریف بیاریم آوار سرتون بشیم اونگاه قول میدین کاری کنین بهمون خوش بگذره همش ببرین جاهای خوب بگردونیمون،بعد همش راه به راه برامون خرد و خوراکی تهیه کنین و نزارین آب تو دلمون تکون بخوره عایااااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان
پاسخ
اونوقت شما؟؟؟؟؟ خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
آیسان مامان ماهان
25 اسفند 92 10:05
ععععععععععععععه واااااااااااا خسیس بی سخاااااااااااااااااوت..اصلا نمیایم خونتووون،اصرارم نکن خخخخخخخخخخمیریم شمالللللللللللللللل...دوستای شمالییییییییییی؟؟؟کسی نبووووووووود
مامان
پاسخ
مام داریم میریم شمال اگه دوست وبی پیدا کردی ب مام خبر بده خخخخخخخخخخ
آیسان مامان ماهان
25 اسفند 92 10:06
آنسه.........آنسه جونی..........آنسه مــــــــــــــــــــــــــن......افسرده نشو دیگه خب بیا آپ شو بیایم کل کل کنیم دلمون وا شه دم عیدی
مامان
پاسخ
افسرده نشدم ک ولی زود نبود رفتم استقبال بهار؟