مهنا مهنا ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره

کـــــودکـــــ عشق , مُــــهَــــنّــــا

مادرانه!!!

1392/12/5 17:35
نویسنده : مامان
2,232 بازدید
اشتراک گذاری

 هنی

آرام بگیر دلم

چه میخواهی از من ناتوان

به گمانت حال من بهتر از توست؟؟؟

وقتی گذر زمان را بدان انکه بفهمم میگذرد...

او پا به سن میگذارد و میگذرانم تک تک لحظه هایی که شیرین هست...

چقدر زود میگذرد بدان انکه بفهمی مادر دخترک سه سال و دوماهه ات شده ایی

و حتی برایش نگران شوی

برای ترس های شبانه اش

اینکه دستان کوچکش را از نرده های نازک تختش بگذراند و سفت دستانت را بگیرد...

من نگرانم برای تمام روزهایی که هنوز نیامده اند

اینکه بیایند و من نباشم و نتوانم مادری کنم در حق کسی که دنیای مرا مادرانه کرده است...

ارام بگیر دلم

اینقدر مرا پریشان نکن

من احساسم مادرانه است...

مادری که روزهایش پر از استرس است

پر از ترس و تشویش...

و در کنار همه ی این ادراک های بد پر است از عاشقی های مادرانه...

پر است از روزهای شیرین با دخترک چن سال و اندی اش ...

و من هنوز باورم نمیشود که سه سال عاشقانه هایم برای دختری است که نامش را مهنا گذاشته ام

تا گوارا کند تمام روزهایی که سریع السیر از مقابلم گذشتند و مرا مادر نام نهادند...

و من باورم میشود که چ زود مادر شده ام و چه زودتر پا به سن میگذارم

وقتی خاطره ها را مرور میکنم که چقدر ان روزها دورن در حالی ک هنوز برایم نزدیکن

باورم میشود که زندگی سریع السیر تمام روزهایمان هست...

باورم میشود که دخترک انقدر بزرگ میشود که این روزهایمان تمامش خاطره شوند...

چقدر دوستت دارم مهنای من

اصلا چقدر دوستتان دارم...

فقط , شیرین من!!!!

مرا ببخش اگر گاهی کمی بد میشوم

و تو بگذر

و بگذار به پای کم بودن سن مادرانه ام !!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (66)

خاله فاطی
5 اسفند 92 19:01
به به چه نوشته ای چقدم تاثیرگذارم بود مردم چقدم خودشیفتن"بگذار به پای کم بودن سن مادرانه ام" اندازه ننه بزرگمون سن داره والا
مامان
پاسخ
عه وا مردما تو سن ما دارن تو خونه مامانشون میخورنا حالا من ی دختر 3 سال و اندی هم دارم
مامان دوفرشته
6 اسفند 92 15:18
باباای ول ازخودت گفته بودی یاکپی بود
مامان
پاسخ
عه وا ینی بم میاد کپی کنم؟؟؟
ZaHrA
6 اسفند 92 17:01
سلام برسونید به سی و سه پل
مامان
پاسخ
حتما
مامان معید
6 اسفند 92 18:38
مادری سن نمی خواهد...لیاقت می خواست که تو داشتی و داری. کمی بد شدن توی همه ی ما مادرا هست.نگران نباش. این موجودات قشنگ ما رو می بخشن
مامان
پاسخ
میدونی چیه بعضی اوقات باورم نمیشه ک چقدر اینهمه روزا زود گذشت اصن نمیتونم باور کنم که چن ساله مادرم خیلی حرفه ها
مامان آرش و آیناز
6 اسفند 92 18:39
خیلی زیبا بود
مامان
پاسخ
ممنون
سمانه(خاله ی فریما)
6 اسفند 92 20:53
اگه موافق هستید تبادل لینک کنیم
مامان
پاسخ
حتما
خاله فاطی
7 اسفند 92 0:02
قربون مهناجونم بشم هعییی رندگی همینه همه چی زود میاد و میره
مامان
پاسخ
اره انگار همین دیروز بود ک من تورو میشستم خخخخخخخخخخخخخخخ
مامان آبتین
7 اسفند 92 8:34
عزیزم روی من که خیلی تاثیر گذاشت اشکم در اومد عالی بود عالی
مامان
پاسخ
قربونت برم
عسل طرز تهيه زندگي
7 اسفند 92 10:30
اي جانم...
مامان
پاسخ
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
7 اسفند 92 17:38
سلام مامان مهنا جون خوبید ؟ مهنا جونم خوبه ؟ من فکر کنم اولین بارم هست که میام وب شما وحالا که اومدم ومتن زیبایتان راکه در وصف دخمل گلتون سروده اید چقدر خوشحالم که اومدم بعضی وب ها اونقدر جذاب ومفیدن که دل کندن از اونها محال هست انشالله خدا مهنا جونو براتون نگه داره خوشحالم که با شما آشنا شدم
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم باعث افتخار منم هست دوستی با شما دوستای خوب و مهربون
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
7 اسفند 92 17:39
عزیزم اجازه هست شمارو لینک کنیم؟
مامان
پاسخ
حتما لینکتون کردم
مامان سونیا
7 اسفند 92 17:56
به به به به چه متنی چه میکنددل مردم باهاشون که این متنهای خوشگل رو مینویسند ما که دلمون هم مثل خودمون بی هنر
مامان
پاسخ
نزن این حرفو عزیزم تو معرکه ایی
مامانی درسا
8 اسفند 92 2:00
خیلی خیلی زیبا بود دوستم ..... عاشقانه هاتون مستدام
مامان
پاسخ
مامان زینب
8 اسفند 92 7:49
مامان
پاسخ
آیسان مامان ماهان
8 اسفند 92 12:03
عه یهههههههههههههههههههه..گندت بزنه آنسههههههه..همیجووووووووری
مامان
پاسخ
عه یههههههههههههههههههههه گندت بزنه آیسییییییییییییی.هویجوریییییییییییییییییییی
آیسان مامان ماهان
8 اسفند 92 12:03
سرخگونه هام تو حلقت خخخخخخخخخخخخ،دلتنگ کل کلات شده بودم عجیجججججججججم
مامان
پاسخ
با من بودی عجیجمو
آیسان مامان ماهان
8 اسفند 92 12:04
نبودم که ننه مهنا جونیییییییییییییی ،مرخصی بودم برا خودم نشد پست بزارم...اماااااااااااااااااااا..این پست آخرم یکی شعر گفته اسم تو رم آورده بیا براش جوابیه صادر کنیم خخخخخخخخخخخخخخخخ
مامان
پاسخ
صددرصد بی هنره ک ماشالا هنرمنده همچین
آیسان مامان ماهان
8 اسفند 92 12:05
این پستم الان فقط مرور کردم میام خدمت با سعادتت رفییییییییییییق
مامان
پاسخ
جیگرتووووووووووووووووووووووووووووووو
ZaHrA
8 اسفند 92 20:25
خودت که هیچی منم باورم نمیشه آنسه ی شیطون و بازیگوش مادر یه دختر نازه ، که تا از نزدیک ندیده بودمش نمی تونستم باورش کنم که این دخترک دوست نازنین منه ... یاد اون روزا بخیر ... حالا هر کدوم یه طرفیم... شاگردای ممتاز مدرسه حالا شوهر داری می کنن و غذا میپزن با چه لذتی خدا رو شکر واقعا که خوشبختیم هممون... خدا رو شکر
مامان
پاسخ
میدونی چیه زهرا دلم برای همه ی اون روزا تنگ شده برای دروغات برای بازی رفتن های ما برای همه ی روزایی ک دوست داشتم با دستام خفت کنم برای احی برای بچه بازی هامون برای اون شال ابی ک برای اولین بار بااون دیدمت برای اون مسجد برای شیطنت هام برای اون زهرایی ک تو وب ب عنوان ی غریبه اومد وسط برای خودم برای خودم و باز برای خودم زهرا دلم تنگه اما وقتی میبینم ی دختر دارم ک حاصل زندگی منه حاصله عشق دوران بلوغ و نوجوانیمه همه ی این دلتنگی ها میشه ی خاطره و میره تو گوشه ترین گوشه ی قلبم زهرا منم باورم نمیشه اینی ک اومد خونمون با عاقاشون تو بودی باورم نمیشه اینقدر خانوم شده باشی ک اینقدر عاشق شده باشی میدونی چیه زهرا دلم ی یواشکی میخواد ک بت بگه دلش برای همه ی اون یواشکی ها تنگ شده عوضـــــــــــــــــــــــــی
منصوره مامان زهره
9 اسفند 92 16:08
چه عجب بالاخره یه دو متر از خونتون پیدا شد! کم بودن سن مادرانه رو قشنگ اومدی! خصوصی
مامان
پاسخ
عه وا من ک همش از خونمون عکس گرفتم عکسای تولد هنی رو یادت نیست
الی
9 اسفند 92 16:10
مادرانه هات مستدام خیلی قشنگ بود. قیافشو خدا موهاش بلند شده ها . دیگه موتاه نکن که اصن دختر مو کوتاه دوست ندارم
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم تازه این عکسش مال دوماه پیشه الان بلندتر شده قشنگ میتونم موهاشو دم اسبی ببندم توهم شدی مادرشوهرم همیشه میگه دیگه حق نداری موهای هنی رو کوتاه کنی البته تا عید دست نمیزنم ولی بعد عید ی کوچولو کوتاهش میکنم موی بلند دردسر داره
عسل طرز تهيه زندگي
10 اسفند 92 10:35
مرسي از كامنتت راستي عكس پروفايل خيلي قشنگه خيلي..
مامان
پاسخ
مرسی عزیزکم اره منم خیلی دوسش دارم تو یکی از روستاهای امله من و شوهرم و دخترم
آیسان مامان ماهان
10 اسفند 92 11:32
آنسههههههههههههههههههههههچرااااااااااااااااااااااااااااا عزیزززززززززدلمممممممممممآیسیت بمیرهههههههههه . . . چرا میخوای نبااااااااااااااااااشی عاااااایاااااااااااااااا؟؟ میخوای خودون کوشی کنی عااااااااااااایاااااااااااااا؟؟؟ نه هرررررررررررگز...هرگز نخواهم گذاشت چنین حماقتی رو انجام بدیییییییییییییییییییییییی
مامان
پاسخ
خودکشی چرا دیوونه شاید مثلا از دست تو سکته کنم و اینا منظورم بود خخخخخخخخخخخ
آیسان مامان ماهان
10 اسفند 92 11:39
تقصیر تو هم نیستا آنسه جونم که خیالات و عزرائیل راه براه سراغتو میگیرن با اینکه دخمرت هنو 3.5 سالشه ...نکه تو ترشیده بودی انداختنت به بابای مهنااااااااااااا برا اینه که سر پیریت دخترت هنو کوچولوئه والااااااااااااااااا..دیگه جایی نگی حساب کتاب سن و سالتو برن خخخخخخخخخخخخخنگران روزهاییم که هنوز نیامده اند و میترسم بیایند و من نبااااااااشم..اح اح اح اححححححححححححححححح
مامان
پاسخ
منو انداختن ب بابای مهنا؟؟؟ اوووووووووووووووووف اگه بدونی بابای مهنا چ کرد با در خونه ی ما از بس اومد اونجا پاشنه ی درو از جا کند من سنم کم بود نکنه طرف شما دختر 9 سالگی شوهر میکنه خخخخخخخخخخخخخ من 18 سالم بود ک عقدیدم
آیسان مامان ماهان
10 اسفند 92 11:40
بگذار به پای کم سن و سالیممممممممممم..ههههههههههههچه حرفاااااااااااا..تو کم کمش همسن ابا بزرگ خدابیامرزمی بچه کههههههههههههه
مامان
پاسخ
بابا بزرگت چ کم سنه پس چ زود بیچاره رفت اخی 24 سالشه الان؟؟
آیسان مامان ماهان
10 اسفند 92 11:43
آنسههههههههههههههه؟؟؟ آنسه جوووووونم؟؟؟؟ آنسه مننننننننننننننننننننننننننن؟؟؟؟؟/ عجیییییییییییییییییجم...... منظور از این اندی همون اندی که میگه میخوام برم به تهرون میخوام برم به تهرون بعد چندتام قر به کمر میدست عایاااااااااااااااااااا؟؟؟؟!!! . . . .چیه خخخخخخخخخخخ نه که من آخر کلاس میشستم نشد همه درسهارو خوب یاد بگیرم تو معنی این یه کلمه موندم واقعاااااااااااا
مامان
پاسخ
واقعا اون کلاس بوووووووووووووووووقت تو رو این مدلی کرده؟؟ هی ای خدا
آیسان مامان ماهان
10 اسفند 92 11:45
دیگه باهات قهرم آنسههههههههههههه یعنی تو میگیری بچه رو کتک میزنی ................ خودت تو اعترافاتت نوشتی کهههههههههههه..یه وقتهایی بد و غیر قاب تحمل میشی
مامان
پاسخ
خداییش این یکی رو اره
آیسان مامان ماهان
10 اسفند 92 11:46
عجیییییییییییییییییجم آنسه منننننننننننننننن.....شوخی کردم همه رو متنت عالی بود منم که حسووووووووووووووووووودای ول ولییییییییییییییی..دمت گررررررررم
مامان
پاسخ
عزیزه دلمی جیگرتو بخورم
آیسان مامان ماهان
10 اسفند 92 11:46
مهنا جونم خوشبحالت که مامانت اینقد ماه و با احساسه،قدرشو بدون عزیز دلممممممممممممممم
مامان
پاسخ
وای منو ین همه خوشبختی محاله آیسی بپر بخلم
آیسان مامان ماهان
10 اسفند 92 11:47
قربون نگاااااااااااااااااه خیره کنندت مهنا جونم چه خوشگل شدی هزار ماشالللللللللللللله
مامان
پاسخ
پری مامانی نیکان
10 اسفند 92 12:54
ای جان آنه فوق العاده بود نوشتت. من عاشقه نوشتناتم . الهی همیشه سایه ی پر مهرت بالا سردخملی باشه .الهی همه ی روزهاتون به شیرینی اسمش و حست باشه. شاد باش. شاد زندگی کن تا خدا شدیهاتو دو چندان کنه. دوستتون دارم.
مامان
پاسخ
مرسی عزیزکم منم همیشه عاشق دعا کردناتم واقعا زیبا دعا میکنی خیلی ملموس و دوست داشتنی
پری مامانی نیکان
10 اسفند 92 12:54
معصومیت نگاهتو عشقه هنی جون.
مامان
پاسخ
قربونت پری جونم
آیسان مامان ماهان
11 اسفند 92 9:01
عععععععععععععععععه وااااااااااا..آنسه گنددت بزنه که هیچ وقت چشم دیدن خوش استایلی ما رو نداشتی ..ایش ایییییییییییییش ایییییییییییییییییشششششششش
مامان
پاسخ
تو و خوش استایلی؟؟ پس اونوخت من چی میشم؟؟/ مث اینکه استایل مارو ندیدی خواهر جان
آیسان مامان ماهان
11 اسفند 92 9:10
پ ن پ، ننه بابای شوشوییت اونو انداختن به توووووووو معلومه که تو رو بهش انداختن خخخخخخخخ آره خدایی معلومه شوشو و پاشنه در..... هههههههه یادمه شوشو کولت کرده بود بندازتت دریا ببرتت به ناکجا آباد از دستت راحت بشه طفل معصوووووم بعدشم طرفای ما یا 9 سال یا 90 سال آجی قبول کن 18 سالگیم دیره خخخخخخخ..حضرت فاطمه 18 سالش بود 4-5 تا بچه داشت خخخخخخخخ..الگوی ما کیه عاااااااایاااااااا؟؟هاااان؟؟؟
مامان
پاسخ
اونوقخت تو چن سالگی شوهر کردی؟؟ از 16 سالگی بابای هنی افتاد پی ما و دوسال هی پدرمونو دراورد تا ما بعد 2 سال ج مثبت دادیم
آیسان مامان ماهان
11 اسفند 92 9:13
ههههههههه.گفتم تا رفاقتمون سر جاشه زودتر این اتفاق میمون و مبارک بیفته مام یه دهنی تازه کنیم از خرما و حلوا خخخخخخخخخورنه که ایشالله 120 سالم سایه ترس و وحشتت بالا سر همسلیت بمونه
مامان
پاسخ
پرروو من اگه نباشم تو دیگه رفاقتی بااین خونواده نداری هییییییییییییییییییییییییی
محمد
11 اسفند 92 19:13
سلام خب اون آدم بدا تو وقت اضافه بودن لابد منم خرداد
مامان
پاسخ
پس تموم این دنیا تو وقت اضافه هست خرداد چی بود؟؟ اها یک دوست واقعی
قطره
11 اسفند 92 21:03
ای جان دلم قربونش برم با این طرز نگاهش
مامان
پاسخ
قربونت عزیزه دلم
قطره
11 اسفند 92 21:10
بفرمایید خ
مامان
پاسخ
اوکی
قطره
11 اسفند 92 21:22
آنهههههههههههههههههههه .............
مامان
پاسخ
قطرههههههههههههههههههههههههه
آیسان مامان ماهان
12 اسفند 92 12:26
آنه جونی بلخره بی هنری تو کامنتها رونمایی شددوباره یه شعر گفته عریض و طویلللللللل در حد و ثنای مننننننننننمن کم آوردم اینبار خخخخخخخخخ..به کسی نگیااااااااااا
مامان
پاسخ
عالی بود شعرش یاد بگیر نصفه توئه
آیسان مامان ماهان
13 اسفند 92 8:54
آنه جونی چرا پرسیدی تولدددددددمه هااان؟؟نعععععععععع... اگه میخوای کادویی سوغاتی چیزی بفرستی مذایقه نکن بفرست خخخخخخخخخخخخخخخ من مهربونم زیاد پسش نمیفرستم...حالا تولد کیه اونگااااه عایاااااااااا؟؟؟
مامان
پاسخ
اخه ی جا گفتی داداش دوقولومه گفتم نکنه تولد توهم هست بعد با خودم گفتم اینکه چنوقت پیش تولدش بود چرا اینقدر هی زود ب زود بزرگ میشه خخخخخخخخخخخخخخخ
آیسان مامان ماهان
13 اسفند 92 8:56
ععععععععععه واااااااااآنسهههههههههه!!!!!!!!!!!1این احساسات به خرج دادنات برا بی هنریت تو حلقم اجنبی ،رفیق فروشششششش،،ایش ایییش اییییییییششششششش
مامان
پاسخ
ما کلا رفیق فروشیم اصن شادمهر این شعرو واسه من خونده آدم فروش دست تو رو شده برام خخخخخخخخخخخخخخ
آیسان مامان ماهان
13 اسفند 92 8:56
قطررررررررررررررررررررررررررررررره جووووونی،،از نزدیک نمیبینمت از دور سلاااااااااااااااااااام........چه عجب شمام رخ دادین دوست جونییییییییی
مامان
پاسخ
عه وا کووووووووووووووووووو غتره
انسیه مامان امیرعلی
13 اسفند 92 12:53
چه متن جالبی نوشتی عزیزم
مامان
پاسخ
به به انسی خانوم حال و احوال؟؟؟
انسیه مامان امیرعلی
13 اسفند 92 12:54
دلم براتویه عالمه تنگیده بودددددد
مامان
پاسخ
ها مث ما همیشه با بچه ها سراغ تو میگیریم ولی خو یهو غیبولیدی دیگه
انسیه مامان امیرعلی
13 اسفند 92 12:55
ازدیدن اسم من متعجب نشوید
مامان
پاسخ
دقیقا فکم چسبید ب زمین
انسیه مامان امیرعلی
13 اسفند 92 12:55
کی تونینی سایت عضوه به عنوان دوست انتخابش کنم من همه وقتمو اونجام خوووووووووووو
مامان
پاسخ
اره دیدمت تو نی نی سایت همش اونجایی اتفاقا مری هم اونجا عضو بود منم عضو شدم ولی یادم رفته رمزم چیه خخخخخخخخخخخ ی چنباری ک مری ی چیزایی خواست نشونم بده اونجا تورو دیدم گفتم این چرا اونجا اینقدر پلاس شده
انسیه مامان امیرعلی
13 اسفند 92 13:03
وای پرییییییییییییی.....قطره .........انه ........مامان ماهان........دلم خیلی تنگ شده براتون اون دورهمی های اخرشباااااااااا
مامان
پاسخ
ما هنوز اون دورهمی رو داریم منتها تو ی وبلاگ دیگه راستی یاسی رو نگفتی بفهمه میکشتت
انسیه مامان امیرعلی
13 اسفند 92 13:05
بچه ها من یه وبلاگ زدم تزیینی اتاق درست میکنم اگه خواستین ببینینشون http://manvanamadiham.blogfa.com/ اگرم نخواستین نظربذارین تابدونم اومدینااااااااا
مامان
پاسخ
به به باریکلا از این کارام بلت بودی
انسیه مامان امیرعلی
13 اسفند 92 13:21
راستی قطره روبگوبیاد ادرس وبلاگ نینی وبلاگشوبرام بذارههههههههههه
مامان
پاسخ
غتره مگه نی نی وبلاگ داره؟؟؟ غتره فعلا محو شده اصن نت زده شده اصن تحریم نتی شده خخخخخخخخخخخ
انسیه مامان امیرعلی
13 اسفند 92 16:20
مگه نداره اونی که برابچش بود
انسیه مامان امیرعلی
13 اسفند 92 16:21
پس شماهم فراموشم نکردین اره واقعااااااااااا تمام وقتمواونجام الانم که سرگرم کارای نمیدمم به نظرت تونینی وبلاگ تبلیغ بزارم فروش میره
مامان
پاسخ
نه برای چی فراموشت کنیم دیدم کارات خیلی قشنگ بود اره چرا فروش نره ولی چون باید پست شه و کرایه بخوره نمیدونم کسی قبول میکنه یا نه
انسیه مامان امیرعلی
13 اسفند 92 16:21
وهمچنین یاسی عزیززززززززززززز
مامان
پاسخ
یاسی لوسین عزیزه من
الهام مامان رامیلا
13 اسفند 92 17:46
عزیزم ببوسش خیلی قشنگ نوشته بودی حرف دل همه مامانا
مامان
پاسخ
قربونت برم
انسیه مامان امیرعلی
14 اسفند 92 11:03
حالادورهمی هاتون کجاس
مامان
پاسخ
همین دور ورا
نیلوفری
14 اسفند 92 11:11
چقد قشنگ نوشتییییییییییییی
مامان
پاسخ
عزیزم
آیسان مامان ماهان
14 اسفند 92 11:13
من کلا از اونجایی که عغده تولد دارم تو تولد هم نخود میشم خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
مامان
پاسخ
کلا تو نخوده عقده ایی هستی
آیسان مامان ماهان
14 اسفند 92 11:13
چه اعترافاتــــــــــــیاعترافاتت تو حلگگگگگگگگگگگگم با همین گ که شدتش معلوم باشه خخخخخخخخ
مامان
پاسخ
حلگت کف پام ب همون شدت گ
آیسان مامان ماهان
14 اسفند 92 11:15
این وضع الان بی هنره این وضع مـــــــــــــن... این توووووووووی نامرد اینم سایر دوستاااااان
مامان
پاسخ
چ خوشگل شدم امشب
آیسان مامان ماهان
14 اسفند 92 11:16
قرو قاطی زیاد دارمااااااااااااا..تو حلقت جابجا میشه عاخه یعنی عایاااااااااااااااااا
مامان
پاسخ
تو غصه نخور با اب قورتش میدیم
زری مامان مهدیار و صدرا
14 اسفند 92 23:48
مامانی جوون و نازنین عاشقانه هات مستدام الهی که همیشه مهنای نازم زیر سایه پرمهر پدر و مادر باشه همونجوری که زبون طنزت شیرینه نوشته های عاشقانه و زیبات هم دلنشین و دوست داشتنیه
مامان
پاسخ
قربونت برم عزیزه دلم...اعتماد ب سقفی بود در حد المپیک
مامان معید
15 اسفند 92 18:25
آره واقعا زود می گدره...چقدر این سرعت وحشتناکه.
مامان
پاسخ
بتول
21 اسفند 92 22:50
مهنا جونم و مامانش میدونی چن وقته نمی بینمتون خیلی دلم براتون تننگ شده راستی ارمان جونمم بزرگ شده
مامان
پاسخ
وایی خاله ی خوب و مهربون من ای من ب قربانت ای من ب فدات ای من ب اون جیگر طلات قربون ارمان گلم فدای تو مام دلمون تنگولیده بسی میبینمت ایشالا
مامان امیرصدرا
22 اسفند 92 7:21
سلام خداحفظش کند چه جالب پسر شما با پسر من همسن است خوشحال میشم به من هم سربزنی
مامان
پاسخ
منکه پسر ندارم
آبجی حلما
10 دی 93 16:26
سلام چ طوری مهنا خوفی بینتلمتالیابطالمعت اینم از زبون حلما بود ترجمش هم اون اولیه بود راستی مهنا کجایی خیلی وقته نمیای آمل راستی اگه دلت خواست ب مامانت هم سلام برسون
آبجی حلما
10 دی 93 16:27
آخی الان مامانش این جوریمیشه حتما سلام برسون