مهنا مهنا ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

کـــــودکـــــ عشق , مُــــهَــــنّــــا

ایه ( عی یه) های مهنا!!!

1392/12/1 17:37
نویسنده : مامان
1,244 بازدید
اشتراک گذاری

ی ایه ( عیه , عی یه) میگه و هزارتا مفهوم

و من میمونم و دنیایی از کشف ایه های مهنا

همچین خنک مثلا :

این ایه منه این ایه توئه : یعنی : این مال منه این مال توئه

ایه اون بخورم : یعنی : با اون بخورم

ایه تو میکنم : یعنی : مثل تو میکنم

ایه من بودی؟؟ : یعنی : با من بودی؟؟

ایه پشت بغلم کن : یعنی : از پشت بغلم کن

 

و خیلی از کلماتی ک واقعا عاشقشم

مثلا

سرسری : روسری

شی یا : چرا

ممگ : دماغ

ممک : نمک

سی ساک : مسواک

و ی چیزی ک بخواد توضیح بده همش میگه آخه آخه

تازگی هام یاد گرفته تا ی چیزی میشه میگه آره واقعا , یا کلی حرف ک میزنه اخرش میگه میدونی؟؟؟

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مامان زینب
2 اسفند 92 12:40
ای من فدای این همه ایهاااااااااااااااااااااااام
مامان
پاسخ
ای من ب فدای تو
آیسان مامان ماهان
3 اسفند 92 8:34
ای جووووووووووووووونمی جونبعضیاااا نت دار شدن . . سلااااااااام
مامان
پاسخ
همچنان خاموش میشه ولی کمتر شده
آیسان مامان ماهان
3 اسفند 92 8:35
قلبم ریخت دختر،گندت بزنه یه آن،فک کردم کدوم جواد و میگی خخخخخخخخخخخ
مامان
پاسخ
خخخخخخخخخخخخخخ
آیسان مامان ماهان
3 اسفند 92 8:37
مررررررررررسی عجییییییجم...اییش چرا فک کردی من جوابتو دادم؟؟!!خخخخخخخخخخ جواد رضویان ج دادت
مامان
پاسخ
جواد؟؟؟ خخخخخخخخخخخخخخخخ
آیسان مامان ماهان
3 اسفند 92 8:59
ایییییی دختر این حرفهای عجق وجقی چیه تو وب کودک!!!!!!!!کلاس ر..ق..ص..کجااااااااا بود..ما همش کلاس قلب و کامپیوتریم کهههههههه حالا خیاط شدی چی میخوای بددوزانی
مامان
پاسخ
بلعه مشخصه
آیسان مامان ماهان
3 اسفند 92 9:17
چه واژگان نامه ای عجیییییییج دلم عیه دوستت دالم
مامان
پاسخ
آیسان مامان ماهان
3 اسفند 92 9:23
با کلمات مهنایی عیه جمله بسازید . . ننه مهناجونی شی یا سرسریتو کشیدی رو ممگت ممکدون؟؟؟سی ساکم که نزدی ببند نیشتو خخخخخخخخخ
مامان
پاسخ
آیسان مامان ماهان
3 اسفند 92 9:27
ننه مهنا جونی عاخه میدونی جمله هام اینجوری جور میشدن که نوشتمااااااابهت برنخوره هر چی دوست داری نیشتو باز کن
مامان
پاسخ
ما جنبمون بالاس جگرتو
منصوره مامان زهره
3 اسفند 92 12:28
شیرین زبون
مامان
پاسخ
منصوره مامان زهره
3 اسفند 92 12:28
ما آپیم با پست 18 ماهگی
مامان
پاسخ
به به امدیم
ZaHrA
3 اسفند 92 15:54
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام چه کلمات باحالی میگه این وروجک دلم تنگولیده هوار تا
مامان
پاسخ
مام هویطور ینی شما اصن قم نیومدید؟/
مامان دوفرشته
3 اسفند 92 19:45
قربونش برم
مامان
پاسخ
خدانکنه عسیسم
مامان معید
4 اسفند 92 3:19
ایه(سلام) من ایه اش(قربونش) برم
مامان
پاسخ
پری مامانی نیکان
4 اسفند 92 15:44
الهی فدای هنی خودم با ایه گفتنش و حرف زدناش . آخ آنی اگه من اونجا بودم قورتش میدادم بره تو قلبم. از طرف من یه عالمه ببوسش . خیلی دلم براتون تنگ شده .
مامان
پاسخ
آخ پری اگه بدونی چقدر دلم تنگته ب قول هنی دل تو تنگ شده
خانوم مهندس
5 اسفند 92 11:04
ای جااااااااااااااااااااااااااااان چه فرهنگ لغت بامزه ای همچین میخوام بیام قم و مهن رو قورتش بــــــــــــــدم بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
مامان
پاسخ
ای جان ب این امدنت جیگر طلا میگم تموم نشد این تحریم نتیت؟؟؟ بیا دیگه اون وبمون ک داغان شد میخوام ی وب بزنم ادرسشم ب کسایی میدم ک واقعا میان در غیر اینصورتت اولالا
ZaHrA
5 اسفند 92 13:30
باورت میشه یه روزه میام و برمیگردم ؟؟؟؟ فقط این بار هنر کردم یه ربع با مامانم رفتیم خونه عارفه بعد عروسیش نرفته بودم خونشون خب شما چرا نمیاین اصفهان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان
پاسخ
باورم میشه ک میایی قم ینی مطمئن بودم مام برای عید قصدداریم بریم خور شاید از اصف بگذریم ولی چون یک روزه هست خیلی هنر کنم برم ی ربع بتونم برم سی و سه پل اینارو ببینم
مامان آرش و آیناز
6 اسفند 92 18:43
اااااااااااااای جونم جیگرتو شیرین زبون عزیزمممم
مامان
پاسخ
الهام
6 اسفند 92 20:09
وای خدااااااااااااااااااا چقدر خوشمزه شده دختر
مامان
پاسخ
دخترا کلا خوشمزه ان خصوصا ک خودت سه تاشم داری موافقی؟
انسیه مامان امیرعلی
13 اسفند 92 13:06
خوبه برا حرف ها مهنافرهنگ لغت درس کنی 10تاکلمه یه معنی میده
مامان
پاسخ
اره میبینی همه چیارو قشنگ حرف میزنه ولی اینارو اینجور میگه ینی من عاشق این کلماتشم
مریم مامی آیدا
7 تیر 93 17:43
عسیسسم ایه دیگه شیرین بوده شیرین تر شده پیشنهاد میکنم یه کپی ازش برداری برا بعدنا که دلتنگ میشی